10 226 26

Автокъща по японски: 1000 "скайлайна" и нищо друго

Австралийският влогър SAMMIT, който живее в Япония и мнозина фенове на тамошните автомобили помнят с филмчето му за селски склад със "скайлайни" на безценица, публикува в канала си репортаж от нова Мека на култовия модел. В автокъщата Craft Sports се продават над 1 000 коли от моделите R31 (1985-1989), R32 (1989-1994), R33 (1993-1998), R34 (1998-2002) и актуалния R35, продаван като GT-R.

Най-ценните екземпляри се съхраняват на закрито, но автомобилите на специализираната автокъща са толкова много, че по-голямата част от тях се държат под открито небе. Въпреки това състоянието им изглежда много добро.

Повечето от паркираните навън коли са от моделите R32 и R33. Сред тях има както напълно заводски изпълнения, така и видимо тунинговани. Някои от доработените "скайлайни" са разкрасени по японски с камари от спойлери и крещящи цветове.

Вътре се държат предимно коли от последния модел R35, но има и няколко по-стари коли в необичайни модификации като R33 GT-R LM Limited в редкия син цвят Champion Blue. Този автомобил е произведен в тираж от едва 188 бройки по случай успеха на Nissan на "24-те часа на Льо Ман", което обяснява цената от $98 000 (€88 792).

Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 24 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Петко

    43 6 Отговор
    Само японец може да направи такъв шедьовър и само американка може да роди такъв блогър !

    Коментиран от #2

  • 2 Имал ли си че говориш

    15 7 Отговор

    До коментар #1 от "Петко":

    Брате колата е супер ама е капризна и много пара се троши вервай.....

    Коментиран от #5

  • 3 Жълтеницата

    14 53 Отговор
    Тоест морга. Тези коли бяха трупове дори когато излизаха нови от дилъра
  • 4 jар

    25 6 Отговор
    Ако не бяха с десен волан голяма част от тях щяха да стигнат до Европа и да се продадат на колосална цена.

    Коментиран от #9

  • 5 Що бе

    18 4 Отговор

    До коментар #2 от "Имал ли си че говориш":

    ако не е карана на уволнение няма какво да и се счупи.По скоро следващите модели са по капризни заради повечето електроника.

    Коментиран от #6

  • 6 Bai joi

    28 4 Отговор

    До коментар #5 от "Що бе":

    Щот чул от брачеда ! Те за тва ги дупят с по 600-700 коня щот са много чупливи

  • 7 дявола

    6 35 Отговор
    пълни бараки ако са много хубави няма да стоят 20г на склад

    Коментиран от #20

  • 8 Голф 1

    25 4 Отговор
    По същото време ние от волсбург бълвахме резачка след резачка с нафта 60к.с. И бендзинки 76к.с бигачки

    Коментиран от #10

  • 9 мДа

    3 6 Отговор

    До коментар #4 от "jар":

    Бъркаш. Ако бяха с ляв волан нямаше да са толкова желани и щяха да са евтини. Нали разбираш, че щяха да са доста по-масови, би имало повече предлагане и следователно по-ниски цени? Точно този десен волан и предлагането им само на Японския пазар, ги направи златни тези коли, пък после автомобилните им качествата. Не че не бих притежавал Р32, но на цените от преди 5-6 години, а не сегашните или бъдещите им.
  • 10 Japan power

    16 12 Отговор

    До коментар #8 от "Голф 1":

    Немският кенеф, най-големият кинеф! Гледайте '90 каква мощност, а мерцедес 90к.с.

    Коментиран от #11, #16

  • 11 Джапанка

    11 10 Отговор

    До коментар #10 от "Japan power":

    Мерцедеса е за улегнали хора с възможности,не като тебе бедни и наркозависими с джапанка пауър.

    Коментиран от #12

  • 12 Много японски коне

    12 9 Отговор

    До коментар #11 от "Джапанка":

    Искаш да кажеш и да си признаеш: мерцедес е скъп пенсионерски и грозен автомобил? Жалка имитация на лукса за много пари!
  • 13 ръждиви боклуци

    3 10 Отговор
    Повечето е лайн, от колкото е скай.
  • 14 тойота

    6 6 Отговор
    Мерцедеса за изкуфели пенсионери , който незнаят какво купуват.Все пак дъртите са мн скарани с техниката и мислят , че мерцедеса е все още някво хубаво возило като през 80те.Те и до сега нямат модел по-добър от този нисан.

    Коментиран от #17

  • 15 Ивайло

    8 0 Отговор
    Искам R34-ката от 11:38 - супер е, без излишни прагове, само с едни яки джанти с борд!!! Ненормална е!!!
  • 16 Random

    4 6 Отговор

    До коментар #10 от "Japan power":

    E500 кога е бил 90 коня? Или пък М3? Голфа за чий си го сложил? Голфа е евтина кола. Като си толко отворен, R32 с 1.8 без турбо знаеш ли колко коня е? 90, а сега го сравни с Пасат VR6...
  • 17 Random

    2 11 Отговор

    До коментар #14 от "тойота":

    Хахахахахахаха, абе в лудницата кой ви дава достъп до интернет? Нали се сещаш че AMG GT ще ги размаже тия скайлайни? Да не говорим за C и E 63.
  • 18 onq s konq

    4 3 Отговор
    Това е магазин за играчки, не е автосалон :D :D :D

  • 19 Гост

    7 0 Отговор
    Една R33 за мен че е най-недооценения модел от Скайлайн серията независимо дали GT-R GTST или базов модел със 150 коня.
  • 20 Obey the law

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "дявола":

    Да не казваш, че Ладата е била по-хубава.
  • 21 От Японското

    3 0 Отговор
    по добро няма фък немските боклуци
  • 22 Карал съм всякакви чисто нови

    4 0 Отговор
    немски бмвта аудита които само на външен вид харесвам поршета също изглеждат добре но само отвън и мерцедеси амг обаче като почнат да влизат в авариен режим кво прайме ремонта е е*и му майката.А те почват много скоро щото са страшни боклуци всичките.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор

  • 24 Някой

    0 1 Отговор
    Няма база за сравнение между масовия Мерцедес и това тук. Много сте зле. Сравнете АМГ, Брабус или Лоринсър с тези кенефи тук. При японците 2jz на Тойота е по-добър от това тук
  • 25 МП4

    2 0 Отговор
    До вс селяни, ограничени, комплексирани скъсаняци...Никога не може стигнете Японците, нито по-здрави на, нито по-бързина..Кефете се на един лед дисплей и кожени салони и яжте кренвирши и печени чушки да пестите за скъпия сервиз. Немеца , никога няма да стигне японско качество. П.С. тези дето карат Мерцедес 140 коня с издухано турбо и 70% запушен дпф, направо да дадат Х горе в дясно :)
  • 26 Ахахахаха

    0 1 Отговор
    1000 Кенефа

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.