Last news in Fakti

6 Февруари, 2020 08:00 24 760 70

И кола на годината в България е... - Февруари 2020

  • coty-
  • кола на годината-
  • българия-
  • volkswagen-
  • t-cross
И кола на годината в България е... - Февруари 2020 - 1

Новото попълнение в гамата кросоувъри на Volkswagen, носещо обозначението T-Cross, спечели титлата "Кола на годината" в България. Автомобилът събра най-много гласове от вота на членовете на "Прес Авто Клуб България".

В конкурса, финалната част на който се проведе късно снощи в Естерхази бар в столицата, взеха участие всички нови модели, които са постъпили в продажба у нас през 2019 година.

До финала достигнаха модели, които се състезаваха в шест различни категории - лек автомобил, кросоувър, многофункционален, градски, премиум и еко. Победителите от тези категории си оспорваха голямата награда "Кола на годината", която след балотаж беше присъдена на VW T-Cross. Ето и призьорите в отделните категории:

И кола на годината в България е... - Февруари 2020
VW T-Cross

ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ - Skoda Scala
КРОСОУВЪРИ - Volkswagen T-Cross
МНОГОФУНКЦИОНАЛНИ АВТОМОБИЛИ - Ford Ranger Raptor
ЕКО АВТОМОБИЛИ - Jaguar I-Pace
ПРЕМИУМ АВТОМОБИЛИ - BMW 8er Gran Coupe
ГРАДСКИ АВТОМОБИЛИ - Renault Clio

Миналата година голямата награда "Кола на годината" спечели Peugeot 508, който бе победител и в категорията за „Лек автомобил”. Основни спонсори на тазгодишното събитие бяха OMV, Уникредит и Лазурит 94.

И кола на годината в България е... - Февруари 2020


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    30 90 Отговор
    Това си е народна кола, евтина и практична. Браво.

    Коментиран от #35

  • 2 МошеникПобедетел

    117 19 Отговор
    Живеем в много абсурдни предходни години (преход към нищото). Обявяват един производител в измамник Н1 в една държава, а ние в нашата го класираме в категория - победител. В днешно време не важи даже и правилото, че победителя пише историята. Историята се пише само и единствено от медиите, които са само и единствено еднополюсни. Многополясността на света се развива, но някой седи като щраус и вижда само това, което му диктуват по диктофона )

    Коментиран от #12

  • 3 Жълтата жилетка

    109 62 Отговор
    Когато чуя някой си да хвали Фолксваген, просто ми става тъжно за него, за тази заблудена душица, която някъде си е чула "абе немското си е немско..."
    Тойота, Мазда, Субару - ей това са марките здрави, издържливи и некапризни коли на които човек може да разчита.

    Коментиран от #4, #6, #9, #14, #16, #17, #30, #40

  • 4 ЧакПоследнотоГо

    43 8 Отговор

    До коментар #3 от "Жълтата жилетка":

    Без да съм капаците в колите, ама последната марка от списъка е една от най-капризните марки.... Доста познати имах и с по-нови и по-стари ... и с автомобили се занимаваха, ами Субарутата са капризни коли, не са като останалите.
  • 5 5582

    61 29 Отговор
    ВАГ са лъжци и измамници. Не разбирам как изобщо някой може да им има доверие или пък да ги награждава.
  • 6 Гостилничаря

    47 27 Отговор

    До коментар #3 от "Жълтата жилетка":

    За Субару нямам наблюдения, но Мазда за мен е номер 1. Разбира се пак всичко опира до късмет, но напоследък късмета на ВАГ-инално болните сякаш повече им изневерява.....
  • 7 ринярде

    47 3 Отговор
    "Jaguar I-Pace" как може да дадете каквато и да е награда на тази бангия? В класацията предимно строшляци гледам.
  • 8 До 7

    53 1 Отговор
    Ми щото е в категорията Еко автомобил. Чупи се, не го караш и те ти еко автомобил. И Роверите тре да са Еко.
  • 9 Заблудена душица

    25 18 Отговор

    До коментар #3 от "Жълтата жилетка":

    Особедно мазда, най-щастлишите екссобстеници (след като са я продали и са се отървали от проблемите).
  • 10 един

    55 12 Отговор
    никога, ама НИКОГА не са избирали кола на годината, която да е хубава. Винаги конкурса е продажен и се печели по неведоми причини от някоя си марка и модел по неясни критерии. Но винаги този модел определено не е най-добрия избор за парите си в момента на пазара. И сега също е така. Този т-крос е тесен, вози ужасно, дизеловата версия няма плавност в ускорението, филтрите ДПФ създават мизерии, автоматичната кутия след 200 000км е за боклука, ако не и по-рано... А за тази сума ако си купите КИА спортидж или Хюндай- в пъти по-добре....Да не говорим за Мазда, но там при равни екстри сякаш цената е нагоре...

    Коментиран от #11

  • 11 Atilla

    26 0 Отговор

    До коментар #10 от "един":

    Като цяло си прав, но не бих сравнил T-Cross,със Спортидж по-скоро със Stonik.
  • 12 маблюдател

    59 0 Отговор

    До коментар #2 от "МошеникПобедетел":

    Дребен кахър Цветан Василев беше банкер на годината.
  • 13 НТГЖ

    38 4 Отговор
    С ИЗРИЧНАТА УГОВОРКА ЧЕ ЖИВОТА И Е КОЛКОТО Е ГАРАНЦИЯТА И.ТОВА НЕ Е ТОЙОТА РАФ4 БЕНЗИН ДО 2015 ГОДИНА ЧЕ ДА ЖИВЕЕ 500 000 КМ И 30 ГОДИНИ.ТОВА Е МИНИАТУРЕН СКОПЕН ДВИГАТЕЛ ДАУНСАЙЗИНГ НАПОМПЕН С ЯКО ТУРБО КОЕТО МУ ИЗЯДА РЕСУРСА МНОГО БЪРЗО.МНОГО ПЛАСТМАСА И МНОГО ЕЛЕКТРОНИКА.ПЪЛНО ОТРАЖЕНИЕ НА НОВИТЕ ТЕНДЕНЦИИ ЗА ЕКО .АМА КАТО ЩЕ Е ЕКО ПО ДОБРЕ ДА СЕ МИСЛИ ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ С 500 КОНЯ ОТКОЛКОТО ДА ДВИГАТЕЛЧЕТА ОТ 1 ЛИТЪР СКУЧНИ,СМЕШНИ И ЖАЛКИ.

    Коментиран от #15

  • 14 Коmapak

    22 4 Отговор

    До коментар #3 от "Жълтата жилетка":

    Новата кола си е нова! Това, че немците разчитат на произведено в Германия за да ти вземат повече пари е друг въпрос. Която и кола да бяха избрали тук щеше да има предимно недоволни. А "мисирките" пак се обърках. Най-хубавата кола е служебната. Без значение от марката и пробег! 😊
  • 15 Komapak

    18 2 Отговор

    До коментар #13 от "НТГЖ":

    Те Тойота правят и тундра и крузър. Няма как на камион да му сложиш даунсайз двигател! Така си мисля дано да се откажа прав, че то скоро V8 май само на снимки ще ги гледаме в Европа. Не съм чул в щатите да има идиот ската глоба за наднормено замърсяване.
  • 16 Муха

    36 15 Отговор

    До коментар #3 от "Жълтата жилетка":

    Като ти чета коментара и ми става тъжно... За теб!
    Никога не съм имал VW, а и не искам... Според мен са надценени цена/качества - лично мнение, но пък да ми припадате по жълтите недоразумения е най-меко казано наивно! За субару вече ти казаха - нито са най-надеждни, нито евтини за подръжка, за капак и не вървят като за конете си (изключвам импрезата wrx) , а си харчат ДОСТА! Скъпи лендкрузери топят бутала от течащи инжектори, духат от картера и т.н. все стандартни дизел истории за всяка марка. На д4д двигателите инжекторите са... И не е като да не ги хвърлят... Vvt-i харчат масло, ама било нормално, пластмасови и лъхащи на евтинджос от всякъде. Постни кахо екстри, малко избор на двигатели... Бе мога да пиша до утре. Мазда - ми сестрата имаше мазда 3 2003г, е нямаше толкова ръждив кошник! То и опела след 1999 са ок, ма японските - ц! Отделно дизела пежо, бензин на форд, некво порно мешавица не знаеш кво купуваш, какво караш. 2.3 на мазда трагедия, 2.0 дизела от 2008 е недоразумение... Дано последните години да са пооправили нещата... От към дизайн са, иначе незнам. Возиха ме в сувче мазда сх3 - мега неудобно отзад за слизане и качване, а съм среден на ръст! Евтина дрънчаща твърда пластмаса, ламарина като от кенчета (никога не бях държал толкова лека врата!!!), по паважа си подрусва доволно...Е?!?! Та по полека с жълтеницата... Хората не са толкова прости за колкото ги мислите!

    Коментиран от #18, #44, #57, #68

  • 17 mediator37

    22 19 Отговор

    До коментар #3 от "Жълтата жилетка":

    Понеже разлая кучетата, да те уважа и аз. Ако говорим за най-грозни коли, да- Субару и Тойота са №1 и №2 с много гърди напред пред останалите.
  • 18 Komapak

    16 12 Отговор

    До коментар #16 от "Муха":

    Е сега удари един такъв коментар и за Лексус и ще станем на кълбета!

    Коментиран от #19

  • 19 Ахахахаа

    31 8 Отговор

    До коментар #18 от "Komapak":

    Да прав си! За лексусчето или хубаво или нищо - като за умрелите. И така значи по-добре нищо. Аз съм горд собственик на два продадени лексуса. Да живеят баламурниците, купувам ги карам ги и като почнат да се трошат им слагам табелката. Само да споделя, че лексусчетата са си жива тойотка под прикритие с малко по-луксозен интериор, малко хром лайснички и светлинки. Все пак гарга на лъскаво се радва.
  • 20 123

    33 4 Отговор
    Защо се сравняват нови автомобили, със такива които уж изкарвали по 20 години и били дъ-бест,а? Що за специалист трябва да си за да поставиш под съмнение нова кола в гаранция. И за какво трябва да си купувам кола, която щяла, евентуално, може би, да даяни до 500 000 километра, като аз ще съм гордият 3-собственик, ръсещ мъдрости как поддръжката и е без пари! Хайде нема нужда! Искам си новата кола, а като не мога да си я позволя ще ползвам старата! Но и пък няма да обяснявам как всички нови били боклуци и изкарвали по 200 000 километра! Ха ха, ами аз на 100 000 вече съм я върнал и си взимам новата, кво ме брига!

    Коментиран от #28

  • 21 Пурко

    24 0 Отговор
    Абе като чета оставам с впечатлението, че няма марки и модели, които да се харесват с всичките си характеристики и на всеки. Мотори, окачване, купе, електроника
    ... . ! Всеки модел има слаби и силни страни. Това се вижда и на улицата. Там се търкалят всякакви, но важи общият факт, че всяка кола означава непрекъснати разходи и не е инвестиция, а виждаме, че цените им доближават тези на инвестицията жилище! Има нещо гнило в Дания, пардон България! А, да, ние бяхме онези с най ниските доходи в Света!

    Коментиран от #39

  • 22 Ходил съм и знам

    21 1 Отговор
    Я,сменете на Боко Тойотата с този страхотен автомобил,че той не знае какво да кара.Пълен ташакюр са тези съборчета,събират се да си слагат прашлясалите дрехи,да пият и хапват на аванта за сметка на спосорите и като се напият да се чукат.Тотален изврат!
  • 23 Алекс

    8 2 Отговор
    Цъфнали и сме вързали че се занимавате с някакви спластмасово ламаринени щайги....
    Имате ли поне манни да си ги позволите.....?!
    Много се съмнявам!!!!!!!!
  • 24 Ходил съм и знам

    1 1 Отговор
    А,К...Р на годината кой е?
  • 25 Ганьо Балкански

    7 17 Отговор
    Волво , това е марката.

    Коментиран от #27, #29

  • 26 111

    30 1 Отговор
    Бедняшки пазар сме, заради това се продават нисък клас нови коли. Такъв Т-Крос на запад е предназначен за 20-годишни фризьорки, които могат да го купят с 8-10 заплати. Тука едва ли не сме средна класа ако караме подобна тясна сапунерка от "престижна" марка.
  • 27 На дизеляка

    11 12 Отговор

    До коментар #25 от "Ганьо Балкански":

    Карал съм френски и немски,и то във времената,когато бяха железни като марки,но вече НЕ,благодаря.Предпочитам японски.
  • 28 mediator37

    14 10 Отговор

    До коментар #20 от "123":

    Понятие нова кола няма. От магазина да я вземеш, вече четири различни шофьора са си търкали задниците в твоята седалка- ти си петият.
    На нашите жени (съпруги) все сме им вторите, ама за колата, да те успокоя- направо си петият и от петият нагоре. И километражът й не е на 000.000.

    Коментиран от #31, #48

  • 29 Komapak

    10 6 Отговор

    До коментар #25 от "Ганьо Балкански":

    Волво беше марката. Спря да е кола откакто не е шведска собственост. В днешно време се оглежда съвсем подробно какво прави конкуренцията и резултата е спасение от фалит, но и занижаване на качеството и влаганите материали. Не говоря само за автомобилите и конкретно за тази марка.

    Коментиран от #32, #66

  • 30 111

    11 7 Отговор

    До коментар #3 от "Жълтата жилетка":

    Не съм фен на ФВ, но веднага ти подсказвам защо изброените японски марки не са толкова популярни като нови коли в България. Първо са ефтинджос като оборудване и интериор, второ имат малко представителства и сервизи (за средните градове да не говорим), трето доставките за части са много по-тегави и бавни. Чупливото гаранционно ФВ като го вкараш в сервиза, веднага го диагностицират и ти докарват частта в рамките на 1-2 дена, а за Субаруто има да чакаш следващата доставка от Япония след 2 месеца...

    Коментиран от #54

  • 31 111

    11 4 Отговор

    До коментар #28 от "mediator37":

    Има понятие "нова масова кола" и "нова хубава кола". Всичко в диапазона 30-70 хиляди лева по възможностите на нашенеца е в първата категория, а във втората категория е примерно 6-цилиндров Мерцедес Е400 с вътрешен Авангард пакет и с истинско дърво по таблото, и започва от 130 хиляди лева.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 111

    10 10 Отговор

    До коментар #32 от "Ицо":

    Волво в момента избиват рибата по цял свят със XC60, XC90 и V90 Cross Country, но такъв клас коли не са по българския джоб. Ако имаше средна класа щяха да са най-купуваните.
  • 34 Komapak

    5 0 Отговор

    До коментар #32 от "Ицо":

    За новите си прав. Прочетох статията(първата). Веднага след като ги купи Форд xc90 беше най-бързо обезценяващата се кола. Коментирам само факта, че така се спасява фалит. По принцип съм фен и на трите шведски марки, особено на Кьонигсег. Явно коментара ми е погрешно разбран или погрешно написан. Не мога да преценя кое от двете.
  • 35 За съжаление

    14 10 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    не позна!Немските коли са скапан боклук който ще ви направи безпарични от скъпи ремонти!И го прави междодругото и сега!!!Боклука на европа копуваме хората курбан правят там че ги отърваваме от тая измет.Целата конфекция е за рециклиране.

    Коментиран от #36

  • 36 123

    16 2 Отговор

    До коментар #35 от "За съжаление":

    Не бе пич. Пак си се объркал. Тука не е форума на Мобиле. Става дума за нови автомобили с поне 4-5 години гаранция. Никакви ремонти няма да те направят безпаричен, защото гаранционните, ако изобщо се наложат, са безплатни. Като вземеш да си купуваш, вместо да си копуваш, може и да се намери някой да ти даде повече от минималната заплата та да може да си купиш по-нов автомобил.

    Коментиран от #41

  • 37 дърт шофьор

    16 0 Отговор
    Кола на годината си е моята и то не само за тази година.
  • 38 G55amg е колата

    6 18 Отговор
    Бмв алди и мержан са марките другото е за тъпаците😂😂😂
  • 39 фффф

    6 1 Отговор

    До коментар #21 от "Пурко":

    Даже не модел а двигател. Помня АутоБилд как бяха се напатили с един Туран 2005 - 2.0 дизел с DSG - статията се казваше "Моят дом беше сервиза". В офиса имахме служебен 2005 Туран 1.9 ТДИ с 6-степенна ръчка. На 250 000 съединителя му замина ама иначе си беше куче а се караше от 5-6 човека / сещате се за каква грижа говорим /

    Коментиран от #55

  • 40 xaxa

    2 6 Отговор

    До коментар #3 от "Жълтата жилетка":

    Ти луд ли си бе тия ръждиви боклуци ли хвалиш. хахахаха
  • 41 Безплатна гаранция няма

    6 1 Отговор

    До коментар #36 от "123":

    Да не се чудиш що литър масло е 50 пари купено от полихима за 4 пари литъра да не продължавам нататък

    Коментиран от #43

  • 42 Дорде бараката е в гаранция

    5 5 Отговор
    Ходиш да ти сменят консумативите и ти земат пари като за още половин кола...тва е на принципа на лотарията всички плащат за нещо което може да се случи на малцина повреда в гаранционния срок

    Коментиран от #46

  • 43 123

    8 5 Отговор

    До коментар #41 от "Безплатна гаранция няма":

    Първо масло за 50 лева няма, освен ако не е от вида - дълъг живот. Това второто се сменя на около 30 000 км или на 2 години. Тоест, спестяваш една - две смени за периода. Трето, дори някъде по света да му е 4 лева производствената цена, в което се съмнявам, после има акцизи, ДДС, мита, други данъци, които го правя като дойде на пазара около 20-30 лева. Като сложиш после квалификация на персонала, спазване на ИСО, качествени инструменти, електроника за диагностика, лицензиран сотфуер и остават 5-6 лева печалба. Сега, ако това го сравняваш с бай ти Майстор от незаконния гараж до блока, който ще ти вземе 10 лева на литър за най-големия боклук, проблемът е твой. Ще има - абе сменям го на всеки 10 000 км това масло, ама голям боклук излезе този Пасат 2 и двигателя даде фира.

    Коментиран от #47, #60

  • 44 xyx

    6 1 Отговор

    До коментар #16 от "Муха":

    Ако става въпрос за нов внос vvt-i, може и да си прав, Рав на 77000 само караш и сменяш консумативите редовно.

    Коментиран от #64

  • 45 Барон

    8 2 Отговор
    Тъпият"вьолксваген"печели???Ужас!!!
  • 46 половин кола

    14 2 Отговор

    До коментар #42 от "Дорде бараката е в гаранция":

    за чисто ново пежо 208, четири обслужвания съм правил, сипвам масло 0-30 : първа година 150 лв, втора година 220 лв, трета година 150 лв и четвърта година 200 лв, къде ги видя тази половин кола?
  • 47 10х км

    6 4 Отговор

    До коментар #43 от "123":

    Масло се сменя на 10 х.км или една година, запомни го от мен, не гледай какво му дават, това е реклама!

    Коментиран от #49

  • 48 тринадесети в списъка

    5 0 Отговор

    До коментар #28 от "mediator37":

    На времето имах една приятелка, тя ми каза че съм и 13 и съм сигурен, че ме излъга!
  • 49 123

    3 2 Отговор

    До коментар #47 от "10х км":

    Аха, а ти си мърмот и завиваш шоколада😀 По малко да слушаш аверите на маса, и по често да се доверяваш на инженерите, дори и да е 'реклама'! А, 'и питай патило, а не старило'!

    Коментиран от #56

  • 50 Henry Ford

    2 4 Отговор
    Тоза дуайен на автомобилното производство е казал:
    Има една марка кола, Мерцедес и всички останали!
    Дерзайте...

    Коментиран от #52, #53

  • 51 бедняка

    1 3 Отговор
    купих си субарото аутбек Дизел на 76 000 км сега е на 190 000,друго освен масло Мотул и филтри не е виждала ,смяна на 10 000км и те така докрая на света.
  • 52 бедняка

    4 6 Отговор

    До коментар #50 от "Henry Ford":

    форд е казал когато минава италиански автомобил ставам прав,а ако е АЛФА РОМЕО си свалям и шапката.

    Коментиран от #69

  • 53 Ха ха

    5 1 Отговор

    До коментар #50 от "Henry Ford":

    ИмаШЕ....
  • 54 Ха ха

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "111":

    То па във вагина едно скъпос ум да ти зайде...смехурко
  • 55 Ха ха

    4 0 Отговор

    До коментар #39 от "фффф":

    Ауто Билд и лошо за немска бангия ти шегуваш ли се
  • 56 Готин

    1 2 Отговор

    До коментар #49 от "123":

    Направо ,,къртиш,, с коментарите си. По всичко личи, че си ,,патило,,. Интересно: Защо ли!?

    Коментиран от #61

  • 57 Пчела

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "Муха":

    Не са,но ти си доста прост за сметка на това

    Коментиран от #65

  • 58 Пламен Петков

    16 1 Отговор
    От автофорум...
    Въпрос:
    - Здравейте! Имам Honda Accord 85год., двигател В18А, купе СА2. Та от няколко дена карбуратора взе да се е*ава. Въпроса ми е - Има ли някой схема (чертеж) на този карбуратор, или нещо подобно. Предварително Ви благодаря!
    Отговор:
    - През 85-а на априлският пленум на ЦК на КПСС бе избран М. Г... Започна перестройката. Тука наще също поеха курса. 89-та падна Берлинската стена, бай Тошо също падна. После Лукановата зима, дефицит, купони... СДС, митинзи, избори, Ж. Желев, борците. 96-та, Жан, хиперинфлация, митинги, Костов, реформи, валутен борд. Почина майка ми... Реформи, деноминация, нови банкноти. СИК, ВИС-2.. 98-ма синът ми тръгна на училище. 99-та войната в Югославия,разведох се, приватизация, пирамиди-фараони. Настъпи 21-ви век! Падат кулите-близнаци в Ню-Йорк. После идва Царя, пак реформи, затварят енергоблокове, България в НАТО, Първанов, Станишев... Умира татко... България в ЕС. Тройната коалиция, женя се за втори път. 2008-ма световна криза. Борисов-1. Обама е първият чернокож Президент на САЩ. Симеон Дянков с постната му пица, и пак реформи. Магистрали, интернет. Войната в Ирак. После в Либия. Тероризъм по цял свят. AC/DC в София! И Мадона също. Орешарски. Пеевски. Пак протести и митинги. Оставка! Кой? Борисов-2Реформи. Магистрали, саниране и т. н. Аварията във Фукушима. Войната в Сирия, Путин, Украйна, Крим. Цената на нефта на Барел пада драматично. Атентати в Европа. Брекзит, Тръмп, а руски хакери хакват всичко. Бежанци
  • 59 Пламен Петков

    11 1 Отговор
    ..........и имигранти... Чупя крак. Москов. Пръстови отпечатъци. Шарли Ебдо. Цунами... Ражда ми се дъщеря! Избори. Ген. Радев - Президент. Пак оставка. Нов служебен кабинет. Реформи... Корнелия Нинова и Нова Република. Да, България! Нов Световен Ред и нов бардак със стари к*рви,... мда. Прощавайте, ако съм пропуснал нещо.
    А на тази Honda, чак сега почнал да и се е*аванещо карбуратора! Ай стига бе!

    Коментиран от #70

  • 60 Не не има има

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "123":

    Лично си купих една тенекия 18 литра от продавалника 5w40 за 6лв литъра има и 10w40 за 4.80лв литъра производство полихим луковит

    Коментиран от #62

  • 61 123

    2 1 Отговор

    До коментар #56 от "Готин":

    Защото е просто? Около 400 000 на 2 автомобила с удължени интервали на смяна на маслото. Няма драми, пушеци, двигателите на 'пушка'! Цена на литър масло в официален сервиз в границите на 35 лева, остатъка се оставя в колата след смяна, като 'опааа' изненада, маслото не е наливно, а е във фабричната си 1 литрова опаковка! Някакси не ми се вярва да изкупуват празни опаковки и да разливат остатъка от бидона за парлама пред клиента! Ето това ми е 'патилото', а другото е фолклор!
  • 62 123

    3 0 Отговор

    До коментар #60 от "Не не има има":

    Е, то и в Лидъл има свински кренвирши по 1.90 лв., така че ....
  • 63 Docenta

    1 0 Отговор
    Това е немското Рено Каптюр
  • 64 Муха

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "xyx":

    Мда... Бащата лада 2106 до 130 000 (после я продаде) я караше само на консумативи + шалтер на стартера, палец на делкото и 1-2 пъти запушен жигльор... Да си купя лада?! Голяма логика, няма що...
    PS Презумцията е, че като надеждни би следвало и на 200 000+ км да са "като нови", щото иначе по какво се отличават от другият нов внос?!
  • 65 Муха

    2 2 Отговор

    До коментар #57 от "Пчела":

    И автоматично ти се дигна IQ-то с поне 20 точки! Мухахахааа...ах!!!
  • 66 алф

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Komapak":

    Ти ново Волво май не си виждал .Това, че самата марка вече не е Шведска собственост не значи нищо. Качи се на истинска кола , покарай и тогава пиши .
  • 67 qwerty

    0 1 Отговор
    Кола на годината в бг са е36 голф4 и Дачиа...
    Толклз ооллл кола ма годонаъа виждаъе по улиците?
  • 68 Божидар Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Муха":

    Какво караш и какво харесваш, ако не ти си падаш по японски, фордове, пежаци, свагени... Аз съм нов шофьор и ми стана много интересно, кои брандове имат стойностни модели
  • 69 Божидар Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "бедняка":

    Нов шофьор съм и не съм карал италианско, но съм чувал, че са зле. Някои модели са хубави на алфата, ама те са по-скъпички мисля.
  • 70 Пламен

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Пламен Петков":

    Браво.Един ерудиран човек.