Възроденият Hummer ще се завърне на пазара на 20 май като първия електрически пикап на General Motors и американците не бързат да разкриват подробности. Въпреки това някои детайли за автомобила станаха известни от уебкаст, посветен на финансовите резултати на концерна за последното тримесечие на миналата година.
Според президента на GM Марк Рюс GMC Hummer EV ще се предлага в различни модификации, най-мощната от които ще се оборудва с три електромотора и ще може да изминава до 650 км с едно зареждане. В гамата ще има също базова версия и офроуд вариант.
В конфигурация с три електромотора GMC Hummer EV ще предлага мощност от над 745 кВт (1 013 к.с.) и въртящ момент от 15 950 Нм на колелата. Ускорението от 0 до 60 мили/ч (97 км/) ще отнема около 3 секунди, а продажбите ще започнат през есента на 2021 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 боцмана
Коментиран от #2, #3
10:44 07.02.2020
2 Фенъ
До коментар #1 от "боцмана":
На мястото на оборотомера е.Коментиран от #18
10:49 07.02.2020
3 То направо
До коментар #1 от "боцмана":
ще му трябва трафопост.10:51 07.02.2020
4 Borislav Popov
11:03 07.02.2020
5 Коmapak
Коментиран от #15
11:03 07.02.2020
6 Браво
11:06 07.02.2020
7 Госあ
Коментиран от #9
11:14 07.02.2020
8 гост
11:25 07.02.2020
9 гост
До коментар #7 от "Госあ":
Тоя варел не само ще скъса всеки пушилник на светофара , ами ще влачи десетина от тях накуп без да ги усеща даже !! И въобще няма да е най-добрия електрически даже !! А ти ще четеш за сриващитв се със милиони продажби на пушилници и ще подсмърчаш жално и безпомощно !!Коментиран от #11
11:30 07.02.2020
10 незнайко
Коментиран от #23, #37
11:32 07.02.2020
11 Госあ
До коментар #9 от "гост":
Говедарските автомобили са като самолетите им. И всичко останало. Второ качество.Коментиран от #12, #16, #19, #28
11:32 07.02.2020
12 наблюдател
До коментар #11 от "Госあ":
карай си УАЗката и автомобили недей да говоришАко искаме мнение за млеконадоя -ти ще си експерта
Коментиран от #14
11:37 07.02.2020
13 Госあ
11:39 07.02.2020
14 Госあ
До коментар #12 от "наблюдател":
Аааа ама млеконадоя е ваша специалност бе. На краварите 😂11:40 07.02.2020
15 AmateurEU
До коментар #5 от "Коmapak":
Е то зашото cybertruck-a на тесла е много хубав! 😂11:40 07.02.2020
16 гост
До коментар #11 от "Госあ":
Тъй , тъй , със лозунги и заклинания ще ги разбиеш да знаеш , хахахаха !! Ама що тъй на никой не му дреме за баш твоето мнение ?? Все още ГМ е третия производител в света , а американския пазар е втория в света , точно десет ПЪТИ по- голям от руския , товарищь , хахаха !!Коментиран от #17
11:42 07.02.2020
17 Госあ
До коментар #16 от "гост":
Тея пикапи са направени за превоз на гюбре бе братчед. К'во толкова им се възхищавате? И още повече, гюбрето предпочита японците да им ги правят 😂 Щото те наистина ги правят предимно за износКоментиран от #21, #30, #34
11:44 07.02.2020
18 123
До коментар #2 от "Фенъ":
нееее човек на мястото на графата за резервоара е11:50 07.02.2020
19 гост
До коментар #11 от "Госあ":
И да не се радваш много да ти обясня , че е втори по БРОЯ продадени автомобили , но ПЪРВИ по приходи от продажби !! Щото китайчетата купуват повече броя , но на 3-4 пъти по- ниска цена ! Да не говорим , че в Китай се продават 27 милиона на 1500 милиона население , тоест 0, 0018 на глава , а в САЩ 19 милиона на 300 милиона население или 0 , 033 на глава , тоест 20 ПЪТИ повече , честито !! И три пъти по-скъпи да не забравиш !! За Раша няма да смятам , че трябва да си правиш сепуко , хаххаха !!Коментиран от #20
11:52 07.02.2020
20 Госあ
До коментар #19 от "гост":
Боклуци. А най много ме кефят псевдоеколозите, които се радват на краварските коли 🤣🤣🤣 Заринаха планетата с боклуци краварите, излязоха от споразумението за климата, ама наш'те "еколози " им се кефят 🤣Коментиран от #22
12:02 07.02.2020
21 гост
До коментар #17 от "Госあ":
Пикапа е възможно най-универсалния и практичен автомобил който може да се измисли ! Досега имаше недостатъци главно заради умрялото ДВГ и свързаните с него трансмисии !! С електрическо задвижване ще разбие всички продажби !! Тесла 3 още първата година влезе в първите 3 модела по продажби в Европа , а Сайбъртрък ще е по- добър , само гледай !!Коментиран от #25
12:11 07.02.2020
22 гост
До коментар #20 от "Госあ":
Излезли са в шестак , ще има да почакаш !! Излязъл е Тръмп , ама никой не го пита !! САЩ е втори след Китай по инвестиции и инсталиране на ВЕИ , при пет пъти по-малко население !! ВЕИ вече произвеждат повече ток от въглищните и газовите централи накуп , а въглищните затварят с страшни темпове !! До десет години в САЩ НЯМА да се произвежда ток от въглища преди Китай и даже преди Европа !! А ВЕИ ще произвеждат над 50% от всичкия !! Пък ти си мечтай кой откъде "излязъл" , хахахаха !!Коментиран от #24, #63
12:18 07.02.2020
23 Бачо Киро
До коментар #10 от "незнайко":
Тц, това е новият вид за мерене на електрички. Тесла почна, че изглеждаше повече. 10000 беше при новият роудстер, дет още иде. Затова и премериха Додж Демон, при него е над 16000 на колелата. Демек и туй, дето е УАУ има по-малко. Иначе принципно съм съгласен, че всичко трябва да се мери на колелата, но не и да се правят на улави с големите числа.Коментиран от #39
12:19 07.02.2020
24 Госあ
До коментар #22 от "гост":
Единственото нещо, което е екологично в краварника са атомните електроцентрали.12:22 07.02.2020
25 Госあ
До коментар #21 от "гост":
пикапа е за гюбре у прерията. а най големите селяци ги карат градско. И това наистина са най големите селяни. С шест литрови двигатели.12:24 07.02.2020
26 Госあ
12:56 07.02.2020
27 type-R
13:15 07.02.2020
28 да го духат руските краварски сороси
До коментар #11 от "Госあ":
Американските автомобили са сред най-елитните в света от най-високо качество.Руските клошари дори немогат и да си помислят да си позволят подобен лукс.Карай си там говедарската лада и не коментирай най-големите произодители.Нали знаеш степента на сравнение...боклук
по-голям боклук
най-голям боклук
руски боклук.
Коментиран от #29
13:15 07.02.2020
29 Госあ
До коментар #28 от "да го духат руските краварски сороси":
Селянин. К'во друго да ти кажа. Ама наистина много селтаци у таа България. Затова и толко любов към краварите. Ник'во европейско бъдеще не може да има тая селяндурска страна.13:18 07.02.2020
30 да го духат руските краварски сороси
До коментар #17 от "Госあ":
А бе говедарче,руския краварник въобще произвежда ли нещо което да не е скрап ? Всичко е най-долно качество в руския краварник !Коментиран от #31, #33
13:20 07.02.2020
31 Komapak
До коментар #30 от "да го духат руските краварски сороси":
Камаза става, за друго не се сещам😊Коментиран от #32
13:22 07.02.2020
32 лошата реалност
До коментар #31 от "Komapak":
Виж само интериора на Камаз от 2019г.Ниско и евтино качество,а камиона все едно е дялан с брадва отвън и отвътре.Русия не произвежда нищо и нищо там неможе да бъде от високо качество.Самите думи "качество" и Русия немогат да стоят в едно изречение.Коментиран от #38
13:28 07.02.2020
33 Госあ
До коментар #30 от "да го духат руските краварски сороси":
говедарче е тоя,който ходи с пикапа за гюбре в града бе селски 😂13:32 07.02.2020
34 Saguaro
До коментар #17 от "Госあ":
Абсолютно си прав.Когато попаднеш в някой скъп квартал виждаш основно германски или японски премиуми,също и корвет,ако видиш подобно недоразумение,най вероятно е на някой слуга.Американците имат определението реднекс трък,демек пикап за селяндури.Защо ги карат?Самоусигуряваши се които отчитат разхода на гориво през данъците.Дали е гъзария?Определено не ?Някой в България може да си мисли обратното.Коментиран от #35
13:33 07.02.2020
35 Госあ
До коментар #34 от "Saguaro":
Ами аз в европейските и японски градове такива камиони и джипове не съм виждал. Карат се предимно чисто нови малолитражни коли.Коментиран от #36
13:44 07.02.2020
36 п.п
До коментар #35 от "Госあ":
или градски лимузини.13:44 07.02.2020
37 Джуган
До коментар #10 от "незнайко":
Пикап с бързи-бавни при включена първа бавна има общо предавателно число над 40:1. Ако макс въртящият момент на двигателя е 400 N*m, с гуми 17-ки дава макс въртящ момент на колелата около 25000 N*m, така че всичко е въпрос на манипулативно поднасяне на данните и технически неграмотна публика.Коментиран от #41
14:11 07.02.2020
38 Komapak
До коментар #32 от "лошата реалност":
Първо да те попитам ти ще работиш ли или ще се глезиш? И второ, без да съм капацитет ама за поредна година няма кой да ги бие на Париж Дакар. И трето, в далечния север повечето са камази. Иначе за повечето руска техника си прав. Хубава работа ама сделана. Да припомня само, че всичко под размер ключ 24 се води на но технология там 😂😂😂😂14:23 07.02.2020
39 Това е реалността
До коментар #23 от "Бачо Киро":
Всъщност това на практика е най-реалният въртящ момент. Всичко друго е ала-бала. Какво те интересува какъв въртящ момент излиза от двигателя, като след него има скоростна кутия, която го променя веднъж заради предавателните числа и втори път, заради загубите в скоростна кутия. След това имаш и допълнителни загуби по трансмисията заради диференциали раздатки и какво ли не.Практически само въртящият момент на колелата задвижва автомобила. Какво става преди това, не го интересува. Особено пък когато говорим за пикап или трактор.
15:20 07.02.2020
40 Джуган
16:13 07.02.2020
41 Къде караш на първа бавна?
До коментар #37 от "Джуган":
Хубави цифри си дал, ама както сам си отбелязал, са само манипулативно поднасяне на данните и технически неграмотна публика.Понеже ние не сме такава, ще сравниш ли въртящия момент при да речем 50 или 90 км/ч, а защо не и при 120км/ч между Хамъра от статията и пикапа за който говориш? Кой ще доускори по-бързо онези 3500кг в ремаркето, за които говориш?
Коментиран от #42
17:02 07.02.2020
42 Джуган
До коментар #41 от "Къде караш на първа бавна?":
Предпочитам да говоря за въртящ момент не като функция на скоростта а на оборотите на двигателя, за останалото има предавки на скоростната кутия. Не случайно говоря за максимален въртящ момент, а е моя задача да държа двигателя на или близо до максимума когато се налага. За да правя конкретни сравнения ми трябва единствено кривата на въртящия момент на Хамъра (моята я имам) и предавателните му числа между двигателя и пътя, вкл. размер на гумите, главно предаване, предавки ако има такива. Оттам вадя и мощност (тя е равна на върт. момент х обороти) и всичко необходимо за да отговоря на въпросаКоментиран от #43, #44
17:47 07.02.2020
43 Джуган
До коментар #42 от "Джуган":
А по въпроса къде карам на първа бавна, обикновено по най стръмните участъци в планините, като газя през реките или като трябва да издърпам някой.Коментиран от #45
17:54 07.02.2020
44 Всичко ти е сметнато
До коментар #42 от "Джуган":
Виждаш ли колко глупави доводи ми изкарваш, при положение, че са ти казали верния резултат наготово? Нищо от това не ти трябва, защото хамъра няма сменящи се предавки. Максомалния въртящия момент е постоянни 15 950 Нм на колелата от 0 до някаква скорост, до която мощността се увеличава от 0 до 1013к.с. по формулата обороти по въртящ момент (грубо казано). От тази скорост нагоре, максималната възможна мощността остава постоянна 1013к.с., но с увеличаване на оборотите максимално възможният въртящ момент намалява.Дори не ти трябва да знаеш какво е предавателното число между двигателя и гумите, само трябва да знаеш този въртящ момент за какъв размер гуми се отнася. Освен това е възможно в зависимост от броя на двигателите, всеки от тях да има различен максимален възможен въртящ момент и максимална мощност постигани при различни скорости. Виждаш ли как цялата парадигма се променя? Трябва да се гледа от съвсем различна гледна точка, защото не можеш да сменяш скорости и въртящият момент на двигателя става безсмислена и ненужна информация. Трябва ти единствено максималният въртящ момент на колелата, максималната мощност и от каква скорост нагоре може да постигнеш максималната мощност. Точно това е скоростта от която нататък започва да ти пада въртящия момент.
Коментиран от #47
18:11 07.02.2020
45 Именно де.
До коментар #43 от "Джуган":
Имаш този максимален въртящ момент на гумите през 0,001% от времето на използване на пикапа или изминатите километри. При електрическия пикап разполагаш с максималният въртящ момент в 99% от случаите, включително при скорост 100км/ч. Колко ти е въртящият момент на гумите на пета скорост и 100км/ч?Коментиран от #46
18:16 07.02.2020
46 Джуган
До коментар #45 от "Именно де.":
Достатъчно (имам и шеста предавка)Коментиран от #48
19:09 07.02.2020
47 Джуган
До коментар #44 от "Всичко ти е сметнато":
Никъде не се споменава дали Hummer-a има понижаваща предавка и въобще предавки. Тесла има само понижаваща, Тайкана има две предавки (скорости) така че преди да наричаш поводите ми глупави, вземи че се ограмоти малко. Ако пък седнеш малко да помислиш (знам че е ти е трудно, но все пак се опитай, може пък да ти се получи) ще разбереш че намаляването на мощността при високи обороти е недостатък, тъй като с увеличаване на скоростта ти трябва повече мощност, особено с пикапите на Тесла и Хамър които са мааалко по аеродинамични от тухла четворка.Коментиран от #49
19:18 07.02.2020
48 Говори с цифри
До коментар #46 от "Джуган":
Колко нютон метра на колелата на пета предавка? А на шеста щом имаш?Коментиран от #50
21:52 07.02.2020
49 Ами да помислим, ако можеш
До коментар #47 от "Джуган":
Освен недоразумението Тайкан, други електрички с повече от една предавка НЯМА. Точно затова няма никакво значение какво е предавателното число, защото максималният въртящ момент на колелата не може да се променя със смяна на предавки. Дори ако помислиш, ако можеш разбира се, ще се сетиш, че мощността е най-висока точно при високите обороти при електричките, а високите обороти винаги значат по-висока скорост, защото нямаш съединител и електродвигателя не може да се върти без да се въртят и колелата. Ако толкова не можеш да мислиш можеше да прочиташ това за мощността в предишното ми мнение.Коментиран от #51
22:11 07.02.2020
50 Джуган
До коментар #48 от "Говори с цифри":
2286 N*m на пета със 100 км/ч, а ти колко имаш с ГоУфо? Моите данни са истински, твоите са глупашки предположения, капиш?Коментиран от #55
22:32 07.02.2020
51 Джуган
До коментар #49 от "Ами да помислим, ако можеш":
Чул си отнякъде нещо но не си го разбрал, ако беше така като си мислиш максималната скорост на Теслата щеше да е 300 км/ч, които аз вдигам без проблем със спортната си кола с много по малък максимален въртящ момент от миксера, докато ти нямаш електричка защото си скъсан, но ако имаше щеше да знаеш че над 200 издъхва. Аман от чули-недочули разбирачи мечтателиКоментиран от #52
22:39 07.02.2020
52 Джуган
До коментар #51 от "Джуган":
И само да добавя, как така по спесификация максималната ми скорост е305 км/ч “само” с 425 N*m максимален въртящ момент?Коментиран от #53, #57
22:57 07.02.2020
53 гост
До коментар #52 от "Джуган":
А аз само да добавя , че със всичките ти сметки и Тесла и тоя пикап ще те скъсат ВИНАГИ и НАВСЯКЪДЕ , пък ти си се успокоявай със сметки и мечти , хаххахаа !!!Коментиран от #54
03:37 08.02.2020
54 Джуган
До коментар #53 от "гост":
Аз съм абсолютно спокоен защото автомобилите за които пиша са долу в гаража ми и са на мое разположение разположение ДНЕС и СЕГА, докато такива като теб фантазират какво може да притежават ако един ден спечелят от търкане на талончета. Така че драги мой, не ми казвай какъв шанс имам срещу пикап който дори още не е произведен, а докарай твоят пикап или каквото имаш да видим кой кого ще издърпа, въжето е от мен, и да видим кой какъв шанс има. Момент че забравих задължителното и много оригинално ха ха ха ха хаКоментиран от #56
06:26 08.02.2020
55 И едно корабче ти плува в окото
До коментар #50 от "Джуган":
Алоооу, събуди се или изтрезней! Какво ти е предавателното число на пета бърза скорост между гумите и двигателя? 5,72? Тези ги разправяй на технически неграмотна публика. Ами на 6 скорост колко ти е предавателното число?07:56 08.02.2020
56 И едно корабче ти плува в окото
До коментар #54 от "Джуган":
Я поне на картинка и характеристики го покажи този пикап, защото е почти сигурно, че съществува единствено във фантазиите ти?Кой е този пикап с бързи и бавни скорости, който вдига над 300км/ч. Въобще не е нужно да притежавам слънцето, за да ти кажа че ще изгрее сутринта и ще залезе довечера. Не измествай темата към притежание, като говорим за чиста физика. Хамъра няма как да го притежава никой от нас, защото все още не се продава.
Коментиран от #58
08:04 08.02.2020
57 Научи физиката
До коментар #52 от "Джуган":
От ВЪРТЯЩИЯ МОМЕНТ НА ГУМИТЕ зависи за колко ВРЕМЕ ще ускориш до определена скорост. За максимална скорост ти трябват ОБОРОТИ НА ГУМИТЕ. Те зависят от предавателното число между гумите и двигателя при максималните му обороти. От МОЩНОСТТА зависи колко бързо и дали въобще един автомобил може да достигне 300км/ч. Единственото което липсва на Тесла за 300км/ч е ПРЕДАВАТЕЛНО ЧИСЛО, защото така е проектирана. Ти лично по колко пъти в месеца вдигаш повече от максималната скорост на Тесла от 260км/ч?Коментиран от #59
08:23 08.02.2020
58 Джуган
До коментар #56 от "И едно корабче ти плува в окото":
Норвежец бре чети, норвежеца не чете. Пиша за два различни автомобила, единият е пикап с бързи бавни с които постига голям въртящ момент на гумите, максималната му скорост е 180 км/ч, другият е спортен и е предназначен за високи скорости и ускорение, малък, лек и аеродинамичен. Само човек с чисто теоретични знания но без никаква практика може да допусне че тези две взаимно изключващи се предназначения могат да съществуват в едно.Коментиран от #61
08:41 08.02.2020
59 Джуган
До коментар #57 от "Научи физиката":
Когато си поискам, със сигурност по често отколкото ти развиваш 260 с твоята Тесла дето я нямаш. Аз сега отивам на офроуд и като се върна ще разкажа дали съм научил нещо ново за каране в сняг и кал, а ти цъкай на интернета и довечера разкажи какво си научил за бъдещия си автомобил който ще се финансира с търкане на талончета. И да не забравя, едно гръмогласно норвежко ха ха ха ха хаКоментиран от #60
09:20 08.02.2020
60 гост
До коментар #59 от "Джуган":
Отиваш на баба си фърчилото да караш , хахаха ! Тия ги разправяй на дружките от клуб "изкуфели пенсионери" !! Сигурно в твоя "гараж" са ви сбирките , хахаха !!09:48 08.02.2020
61 2в1
До коментар #58 от "Джуган":
Точно това ти е проблема. Не можеш да осъзнаеш, че електромобилите са две в едно. Не можеш да осъзнаеш, че хамъра от статията и cybertruck имат въртящ момент на трактор и ускорение на спортен автомобил. Даже не можеш да схванеш как работи електродвигателя, който има максимален въртящ момент от нула оборота и може да го предаде на колелата, които да се въртят с един оборот в минута и да го предава така цяла вечност без никакви вредни последствия. Твоя пикап може ли го това? Точно за измъкване от кал и сняг или катерене на стръмен терен, това е много важно и именно затова служат понижаващите предавки. Хайде сега си сметни минималните обороти на които може да ти работи двигателя, разделени на предавателното число, за да видиш какви са ти минималните обороти с които може да се движат колелата. После си помисли при какви обороти на двигателя ще получиш максималния въртящ момент и с колко оборотът биха се движили колелата тогава? Хайде остави и ние да сме карали джипове и преди два дни да сме ги измъквали от преспите и то по принуда, а не от кеф като тебе.Коментиран от #62
10:05 08.02.2020
62 Джуган
До коментар #61 от "2в1":
Аз нямам проблем с автомобилите които притежавам В МОМЕНТА, ДНЕС И СЕГА, кефят ме, нито пък ми е дотрябвал вариант две в едно, а вие продължавайте да мечтаете за миксери и търкайте талончета. Норвежко ха ха ха.10:54 08.02.2020
63 Гост
До коментар #22 от "гост":
https://www.eia.gov/tools/faqs/faq.php?id=427&t=317:55 08.02.2020
64 Хасан
18:37 08.02.2020
65 Димов
13:56 09.02.2020