22 291 40

Ако досега сте чакали да си вземете Supra, сте направили умен ход

Новият модел от 2021 година е с много подобрения

Ако досега сте чакали да си вземете Supra, сте направили умен ход

Освен новия двулитров четирицилиндров турбодвигател, Toyota Supra 2021 има още няколко големи изменения, които да привлекат повече клиенти към спортното излъчване на марката.

Основната промяна се състои в това, че трилитровият редови шестцилиндров двигател е с мощност 382 конски сили и въртящ момент 499 Нм, вместо досегашните 335 коня и 495 нютона. Това приравнява Supra на едно ниво с родственика BMW Z4 M40i, който използва същия двигател.

Toyota изчисляват, че по-мощният двигател ще успее да подобри ускорението от място до 100, като новото постижение ще е 3.9 секунди вместо досегашните 4.1 секунди.

Осемстепенната автоматична скоростна кутия все още е единствената опция за трансмисия за този агрегат. Компанията също така пренастройва окачването на Supra, като променя настройките на амортисьорите.

Усилителят на волана е с променени характеристики, контролът на стабилността и активният диференциал - също. Картината се завършва от алуминиеви "разпънки", монтирани в двигателния отсек.

Като допълнителна опция купувачите могат да си поръчат пакет за безопасност, който включва технологии като динамичен контрол, монитор за сляпа зона, паркинг сензори с опция за автоматично екстремно спиране, мултимедийна система с 12 високоговорителя и др.

Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 51 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 jdm

    62 22 Отговор
    Каква супра бе хора, като и ходовата част и двигателя са бмв.

    Коментиран от #10, #28, #39

  • 2 ГРАД КОЗЛОХУЙ

    38 54 Отговор
    Това от към дизайн е по-зле и от Запорожец.
  • 3 сектант

    49 6 Отговор
    ако толкова искат да я подобрят, просто да сложат 2JZ мотора какво се правят на интересни
  • 4 незнайко

    40 12 Отговор
    (Публикувано във факти.бг: Освен новия двулитров, четирицилиндров турбо двигател ... Основната промяна се състои в това, че трилитровият редови шестцилиндров двигател ...) КОЕ Е ВЯРНО ??? Поне не пишете глупости !!!

    Коментиран от #6, #15

  • 5 Ивайло

    27 12 Отговор
    И как може да я оставят само с автоматик?!? Нали е бегачка, а не круизър???

    Коментиран от #30

  • 6 Jezza

    25 5 Отговор

    До коментар #4 от "незнайко":

    Освен три литровия, който е подобрен има и версия с двулитров двигател. Какво не разбра ?

  • 7 Is 200

    36 12 Отговор
    Bmw не мерси
  • 8 гост

    25 6 Отговор
    Не разбирам защо не си монтираха техен агрегат. Сега всеки казва, че това е бмв, всеки. Да, малко по-добра е от бмв като динамика и управление, ама дотам. Все едно да вземеш Шкода и Сеат и да казваш, че са напълно различни коли. Японците се дънят, инак класата на 2JZ е голяма и според мен щяха да спечелят много, ако бяха пуснали същия агрегат пригоден само към еконормите, няма развойна дейност в случая, само производство и голям култ към двигателя, вероятно щеше да се купува само заради него.

    Коментиран от #18

  • 9 Педалфа Рогейо

    17 19 Отговор
    друго си е истински расов боклук като Алфа Ромео
  • 10 Така е

    12 55 Отговор

    До коментар #1 от "jdm":

    Те дрьпнатите могат само да копират от най-добрите.. германците!!
  • 11 Петко

    22 6 Отговор
    Японците нещо не са отчели настроенията на българските куповачи за тази кола. Те май се интерисуват от техните си клиенти в Азия и Америка затова тук ще изгубят мноого потенциални български клиенти. Нека им е щом се кооперират с БМВ.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 type-R

    16 16 Отговор
    Як двигател и слаба кутия. Защо 8 степени? За да превключва на по-горна предавка още при 1500 оборота. И какво става? Ще пестим гориво със спортна кола?! Този двигател иска 6-7-8 хиляди оборота! А не пестене на гориво!
  • 14 Хаха

    30 11 Отговор
    7-8 хиляди оборота иска твоя астматик, този турбо шестак още на 2000 оборота е на макс.въртящ момент,а след 4000 ще излита
  • 15 Марио

    8 0 Отговор

    До коментар #4 от "незнайко":

    Много си ограничен, то е написано като за индианци, ама ти пак не разбра. Има и четирицилиндров, има и доработен шестак.
  • 16 МП4

    22 7 Отговор
    Красива външност с ненадежден агрегат..Конете(немците), са дали колосални пари на Такумито ,за да се осъществи модела Супра, само че с изискаме за техен мотор на бмв....Ако бяха сложили 2JZ , БМВ щеше да изгубят милиарди от конкурентите модели на Супра за вбъдеще :)

    Коментиран от #20

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 EJ255

    4 6 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    За съжаление JZта е стара технология и няма как да го докарат до Евро 6

    Коментиран от #19

  • 19 John Doe

    9 9 Отговор

    До коментар #18 от "EJ255":

    Абсолютно вярно! Вярно е, че 2j е уникален мотот със страхотен потенциал, но за пистови изпълнения. Реално не е нищо впечатляващо в стоков вариант, дори бих казал, че си е куцичак. Една е46 м3 сток срещу Супра пак сток, като се има впредвид, че супрата е 3.0 турбо, а другото 3.2 атмосферка - Еми м-ката е в пъто по-потентния автомобил. Виж стигне ли се до доработки е друга бира. Но този мотор е годен само и единствено за пистови издевателства в днешно време с днешните стандартни, докато B58 е доста палав двигател дори във стоков вариант и го докарват до към 400 магарета само след софтуерна намеса.
  • 20 Вихъра

    3 25 Отговор

    До коментар #16 от "МП4":

    Тоя па.. :DDDD Милиарди, хахаха. Ей невеж, сравни колко са търсени спортните коли на БМВ и колко на Тойота бе!? Гледай, че на японците продажбите са им на трактори, разбирай джипове и градски консерви, разбирай Ярис и подобните му малолитражки.

    Коментиран от #21, #31

  • 21 МП4

    18 3 Отговор

    До коментар #20 от "Вихъра":

    Е Ограничен и необразован, говоря конкретно за моделите конкурентни на супра, например като бмв Z4, м2 competition. Не ти говоря за трактори, камиони, джипове, а конкретно за определени модели, защото една нова Тойота супра ако е с 2jz двигател, бмв ще си спрат производството на сходните и умник
  • 22 МП4

    18 3 Отговор
    Японците могат да изкарат пари за обвивката , да върнат модел Супра, но нямат за инвестиция, създаването на двигател 2jz за продажби...И немеца идва и предлага инвестиция, но с условие Тойота - Бмв -двигател...Всичко е политика и нагласи..Карай си там 20 год. нов таралясник и недей рабираи от супри и трактори, че си много далеч от тях и за вбъдеще.
  • 23 С.С

    12 2 Отговор
    Досега чаках 5 месеца,за да се прибера в България и да си купя тази Супра. Честно.Ако ви лъжа-да препия дано. Обаче-като гледам колко са ми еврото и евроцентовете,най-много да си взема една Бора 1,9TDI 131ps. За толкова ще стигнат кинтите.
  • 24 АБВ

    7 4 Отговор
    На Тойота от 2013/2014 година дизеловите двигатели с обем 2 литра са на БМВ. Явно, за да стигнат до там Супрата да е БМВ Z4, явно са доволни от двигателите и сътрудничеството с БМВ. Еконормите също са спазени. Продажбите на Тойота също са добри.
  • 25 Алфа Ромео

    9 5 Отговор
    Тва е няква гавра със феновете на Супра, направиха си сепуко с тази Супра...
  • 26 Алфа Ромео

    7 4 Отговор
    Грозен дизайн и посредствени характеристики и надеждност от БМВ, кво по-лошо може да стане.
  • 27 мани мани

    4 4 Отговор
    само емблемите й са на тойота! всичко от бмв ... срам за джапанезете и то голям!
  • 28 Paf

    9 0 Отговор

    До коментар #1 от "jdm":

    Supra Z4
  • 29 EEM

    10 0 Отговор
    Истинските японски фенове няма да го простят никога. Добре, че поне Хонда още не се умешиха с някоя европейска марка.(Освен онази заигравка с Ровър на времето)

    Коментиран от #32

  • 30 Иван

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Ивайло":

    Просто поне да бяха сложили едни пера на волана като неискат да я направят с механична кутия.
  • 31 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Вихъра":

    Тогава Nissan GT-R ще ми кажеш, че е с малко продажби ли? Какво той не е ли спортен автомобил?
  • 32 Младен

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "EEM":

    Е и Nissan не са.

  • 33 Бисер

    2 1 Отговор
    Пълна излагация от Тойота!Първо решиха да помогнат на БМВ за двигатели, но май има много корупция!?До това кой-кого копира е ясно само на информираните,никога японците не са копирали немците а е обратното!Или не са им редовни двигателните и искат да ги набутат на най-скъпата авто марка на света
  • 34 Бисер

    0 0 Отговор
    Както и във Ф1,Хонда направиха грешка като предоставила заводския си отбор, по скоро подариха заедно със механиците на Мерцедес и едно благодаря няма от тяхна страна за спечелените титли!Сега ще чакат да видят дали Хонда е заплаха,а ако е ще си хванат чукалата с някое финансово затруднение
  • 35 Бисер

    5 0 Отговор
    И как тази "Супра" ще конкурира "НСХ" на Хонда или Джи Ти Ар на Нисан?!От Тойота очаквах много повече, много повече.........

    Коментиран от #36

  • 36 Аз да ти кажа

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Бисер":

    Те си гонят тяхното, бмв за момента имат ли патентован за серийно производство 3цил.с 260 коня и купе 1,1-2 тона и постоянно 4х4 задвижване, не ги мисли доста 1 ви места хванаха с тоя мотор в WRC, пък и за цивилния ярис смея да твърдя че ще разплаче доста струващи 100 и над 100 бона бегачки по 3 тона, ама пък на мене нека ми е зле, яриса е фул екстри, все още не изпитвам нужда колата да ми прай с*ирки.
  • 37 бензино наполони

    3 0 Отговор
    Мале що 'разбирачи' има тука. Акълите във фирмата репа да ядат.
  • 38 Mарсилия

    0 0 Отговор
    Е как от Тойота не направиха поне една красива кола...
  • 39 Дим

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "jdm":

    На тестове обаче супрата е по-добра от бмв-то😄
  • 40 Готин

    0 0 Отговор
    На мен пък, не ми харесва цветът!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.