Last news in Fakti

20 Февруари, 2020 12:33 9 512 20

Новият пикап на Peugeot

  • peugeot-
  • пикап
Новият пикап на Peugeot - 1

Компанията Peugeot отново влезе в сегмента на еднотонните пикапи, като този път направи това с модела Landmark, разработен съвместно с партньора на "Лъвчетата" в Китай. Иновацията ще се предлага във версии с единична или двойна кабина, с бензинови и дизелови двигатели, както и със задно или задвижване на всички колела.

На практика обаче, новото Peugeot Landmark е "преоблечен" китайски пикап Changan Kaicheng F70, който се продава в Китай от миналата есен. Двата пикапа, всъщност, се различават само по дизайна на предната част и по логата. Дължината на пикап с единична кабина е 5.39 метра, а на двойна - 5.33 метра. Ширината и в двата случая е една и съща - 1.92 метра. В зависимост от версията, в товарния отсек се събират две или три евро палети, като общата товароподемност е до 1.2 тона.

Новият пикап на Peugeot

Peugeot Landmark е в състояние да тегли ремаркета с тегло до 3.5 тона. Т.нар. комерсиална версия на пикапа няма задни брони, така че вратата на платформата се отваря на 180 градуса. Гамата от двигатели на Peugeot Landmark се състои от 1.9-литров дизелов двигател със 150 конски сили (350 Нм), съчетан с шестстепенна „механика“ Getrag, и 2.4 бензинов турбо двигател, който произвежда 210 конски сили и 320 Нм въртящ момент.

Новият пикап на Peugeot

Бензиновият агрегат може да работи и с механична, и с шестстепенна автоматична трансмисия Punch със спортни и еко режими на работа. Клиренсът варира от 214 до 235 милиметра. Списъкът на оборудването на Peugeot Landmark включва двузонов климатик, медиен комплекс с 10-инчов дисплей и 10-гигабайтов твърд диск. За безопасността са отговорни електронни стабилизиращи системи.

Новият пикап на Peugeot

Пикапът побира до шест души. Отпред можете да инсталирате както два отделни фотьойла, така и троен Multiflex диван. Задният ред се сгъва в пропорция 60:40 или целия. Кабината има малко отделение за 27 литра багаж. Новият Peugeot Landmark първо ще се появи в Латинска Америка и Африка, а след това ще навлезе и на други пазари. Европейските купувачи обаче едва ли ще го видят.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЧАКМАКА

    25 6 Отговор
    СУПЕР СИ Е
  • 2 Твърд

    11 9 Отговор
    Накрая за утеха ще ви останат: 10-инчов дисплей и 10-гигабайтов твърд диск.
  • 3 Коmapak

    18 2 Отговор
    Последното изречение ми хареса. И за какво ни занимавате като няма да го видим?!
  • 4 Хахахаха

    10 1 Отговор
    Е тини Макларън няма да видиш което не пречи да има статии за него?

    Коментиран от #9

  • 5 HitDobavki

    11 7 Отговор
    И по-добре че няма да го видим!
  • 6 Димов

    1 13 Отговор
    Направо да го спират както е на конвейра. Досега още няма ДВГ с пробег повече от 20%, този на Тесла.
  • 7 гост

    11 4 Отговор
    Върви обяснявай, че си държат на марката щом преобличат китайски коли. Това е върховно излагане. То се видя, че дори Мерцедес да облекат Нисан, пак не се продава, Пежо съсипват Опел с това преобличане.
  • 8 Димов

    6 7 Отговор
    Това ако ще струва над 5 000лв (пет хиляди лева), въобще няма смисъл да го пускат на пазара. Сайбършмайбър ще го отвее с цената си. Не говоря за пари. Говоря за проценти от пари, което не са пари а са проценти. Ало, Електрика, добре ли усвоявам матреала или трябва още да се надрусам, че да те цитирам по-точно?
  • 9 Komapak

    3 6 Отговор

    До коментар #4 от "Хахахаха":

    Дори съм карал няколко километра макларън. Нещо не се справих и собственика след това го подгони с близо 300.

    Коментиран от #10

  • 10 Димов

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Komapak":

    Браааат! С 300 това ще да е горяло 2л/100км. Нали знаеш, че колкото по-висока скорост, толкова по-високо КПД и по-иконимична е колата? Нали си наясно с тия висши, електрофилистични теории?

    Коментиран от #19

  • 11 Коmapak

    5 2 Отговор
    Като имаш такава кола горивото е последния проблем. Карам хибрид така, че не съм наясно за или против електрифицирането съм. Пикапа е готин само ако имаш хард топ. Малко безсмислен е открит борд.
  • 12 Случаен

    4 1 Отговор
    Ще, ще, ще, като го пуснат тогава ще поверваме
  • 13 Европа пак гризна дръвцето

    6 1 Отговор
    Поне в САЩ и Канада ще го пускат ли?
  • 14 Бай Цвятко

    11 2 Отговор
    Значи Ford Ranger ще си има братче. Фирмата Changan-Китай работи с Форд. Оттам е шасито и 4х4-то, а вътре си е Пежо. Бравос!
  • 15 Цунк КайХуй

    8 0 Отговор
    Най-после доживях! Миналия век китайците копирахме от европейските оригинали,днес Европа копира китайският Оригинал. ))) Джендъризма и мултикултурализма до там води!
  • 16 Бае Тодар

    5 0 Отговор
    Джендъризма и мултикултурализма са вследствие на феминизЪма.
  • 17 мани мани

    3 0 Отговор
    е как там ве пф! кой има манги в лат. америка и африка :) хубав пикап на картинки, ама к'о ли ми пука, аз пари нямам :) жалко за еврогейците, че няма го видят :P нека ги е яд :)
  • 18 Jack Bauer

    0 0 Отговор
    Хмм... много ми прилича на пикапа на Мерцедес който го спряха от производство тази година.
  • 19 GOVNOTO metev

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Димов":

    NA MAIKA TI U PUTKATA! TO TOVA E DA BLIZHESH NASRANIAT GUS NA TUPAKA borisOFF! RAZBIRACH!
  • 20 0000

    0 0 Отговор
    Аз виждам тука една претапицирана Навара.Пеугеот и ренаулт е по-добре да спрат с опитите да произвеждат коли.да се връщат на велосипедите .там имат по-големи шансове