21 Февруари, 2020 10:45 8 257 34

Вижте как изглежда Porsche с пробег 1.2 млн. км

  • porsche-
  • 911-
  • 930
Вижте как изглежда Porsche с пробег 1.2 млн. км - 1

Канадецът Бил Макичерн е собственик на Porsche-то, което виждате на снимките, вече 44 години. Това е модел 911 Turbo (930) в цвят Midnight Blue, което на практика се кара ежедневно. В момента километражът му показва 779 000 мили, което се равнява на 1 250 000 километра, а самата кола изглежда и е в перфектно техническо състояние.

Вижте как изглежда Porsche с пробег 1.2 млн. км

Porsche 930, се произвежда през периода 1975 - 1977 година, оборудвана е с трилитров шестцилиндров турбомотор с въздушно охлаждане и с четиристепенна механична скоростна кутия. Двигателят е с мощност 260 конски сили, който през 1978-а е заменен от компанията с 3.3-литров с мощност 300 коня.

Вижте как изглежда Porsche с пробег 1.2 млн. км

След като основава своя собствена фирма, Макичерн купува за компанията си едно Porsche 911, но впоследствие разбира, че се предлага турбоверсия на 930. Така през 1975 година, в разгара на петролната криза, той си поръчва въпросното Porsche в цвят Midnight Blue и с кафяв кожен салон.

Вижте как изглежда Porsche с пробег 1.2 млн. км

Колата пристига от Германия през 1976 година и от тогава до днес, собственикът ѝ я кара ежедневно. За всичките тези години, собственикът споделя за само няколко дребни повреди, като перката на вентилатора в купето и проблем със задните светлини. Колата има и едно ПТП, което налага смяна на екстериорни детайли и на такива по окачването.

Вижте как изглежда Porsche с пробег 1.2 млн. км

Днес Макичерн все още е влюбен в своето Porsche и заявява, че не би го заменил, за който и да е съвременен спортен автомобил. И това не е рекорден пробег за Porsche. През 2016 едно купе 356, принадлежащо на американеца Гай Нюмарк, показа километража на своята кола, който показваше 1 610 000 километра.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ивайло

    107 6 Отговор
    Истинска кола!!! Красива, здрава и чисто механична, без излишни глезотии, които да съспват удоволствието от самото шофиране!!! Когато някой съвременен автомобил достигне такава достолепна възраст, измине тия километри и изглежда така, ми се обадете!!! Ама не вярвам да се случи!!! ;)))
  • 2 русенец

    107 4 Отговор
    Колега, пропускате нещо много важно. Въпросният шедьовър на немската автомобилна индустрия се движи по истински пътища, с истински горива и се поддържа от истински сервизи.

    Коментиран от #10, #17

  • 3 Ивайло

    53 1 Отговор
    Разбира се, че експлоатацията на автомобила и качественото гориво са от голямо значение за автомобила!!! Както се казва кола не се плаши от каране, палши се от неподдържане!!! Но не можем да пренебрегнем и качеството на материалите и изработката на колите от нова време, които основно допринасят за тяхната дълготрайност!!! ;)))
  • 4 Миризлив пор

    11 6 Отговор
    Когато се проектира дадена техника в предвид пазара и се задава определен ресурс т.е. живот. Ако този живот е по-малко от очакването на клиента губиш клиенти, ако е по-голям губиш защото си сложил по-качествени материали и тук вече е баланса какво да се произведе. Дали има живот за техниката след "ресурса" - да, има след като направиш определени замени на детайли. Проблема обаче е, че въпросния ремонт понякога струва много дори и повече от ново изделие а реално вече е излязло новото изделие с по добри характеристики на същата цена и това обезмисля ремонта.
  • 5 Сметка

    12 6 Отговор
    При среден разход 12 л - това прави 150 000 л бензин
  • 6 mafiota

    6 86 Отговор
    теслата бие тая купчина метал по всеки един показател :) едва ли някой би си купил в момента подобна кола

    Коментиран от #7, #8, #9, #16, #29, #32

  • 7 Миризлив пор

    41 1 Отговор

    До коментар #6 от "mafiota":

    Между това Порше и теслата има 45 години разлика замисли се.
  • 8 Порше

    57 4 Отговор

    До коментар #6 от "mafiota":

    Прост и нелеп си като купувачите на Тесла
  • 9 На т'слата дръжката

    47 3 Отговор

    До коментар #6 от "mafiota":

    Я заминавай в педер@ския форум, тук се коментира истински автомобил, а не педерунгелска тесла
  • 10 Селски Бек

    26 0 Отговор

    До коментар #2 от "русенец":

    Ако е крана и от "истински хора"!!!! А не пъпчиви богаташки синчета (комплексари, селяци) с Пилежи на всяко тръгване!!!!!!!!!
  • 11 мани мани

    6 32 Отговор
    кара го, ама само лятото и инак все седи в хубав гараж! и има манги, за да го поддържа като хлопне нещо, а то често хлопва при немските бракми! е, тогава 'що да не е милионник?
  • 12 Фред

    29 4 Отговор
    Не знам какво им харесват на тези боклуци ТЕСЛА. Нито дизайн, нито качествен интериор.
  • 13 мани мани

    19 2 Отговор
    с тая ниска предница да дойде да превзема наще шиб@ни легнали полицаи, та да видя как няма да е разбита! и по лунният ни пейзаж да покара, та тогава да видя състоянието на тая кола... той си я кара по хубави пътища в хубаво време... затова е в такова състояние
  • 14 МП4

    41 1 Отговор
    Какви тесли, какви телефони на 4 колела...Това е истинската механика, масивност, плътност,. здравина. Това Порше когато е създадено , то е мислено да изкара не млн кмри, а 50 години....Тази кола ще изглежда така и след още 20гид ,а една тесла на онзи наркоман Мъск след 10 год ще прилича на пожълтяла, изгоряла от слънцето пластмаса с изгоряла и окислена батерия...Те и хората като това Порше и новата пластмасова тесла се измениха. Навремето имаше хора, сега има орки, диваци....С тези "пътища" специално в БГ, прокажни горива и менте консумативи, не колко ще изкарат автомобилите, а да се молим да не се счупят.. че и майстори няма вече , всеки гледа да ти вземе парите с надеждата да се счупи и пак да дойдеш....Света го сбъркаха, хората се измениха, вс е един фалш ;)
  • 15 Komapak

    17 1 Отговор
    Мразя немската техника, но това е абсолютен шедьовър.
  • 16 боцмана

    24 0 Отговор

    До коментар #6 от "mafiota":

    Един котлон , не може да се сравнява с кола!
  • 17 Аууууу

    4 24 Отговор

    До коментар #2 от "русенец":

    Бъркаш в едно нещо, горивата в северна америка са много зле! 87 октанов бензин се счита за премиум гориво там, а масовия и най-използвания бензин е 83 октана! В България 95 октановия е най-слабото което може да намериш! Та не се чудете защо горивото е много по-евтино в сравнение с България и Европа като цяло! То и военните инвазии с цел "освобождаване на народа" е фактор! Освобождават някоя страна (Ирак, Либия) и после им "плащат доброволно за освобождението" с петрол!

    Коментиран от #18

  • 18 Гост

    18 0 Отговор

    До коментар #17 от "Аууууу":

    По принцип можеш и да погледаш че има разлика в меренето на октановото число при Американските и Европейските горива. Там 89 октана са 95 октана в Европа. И в плюс им е тва че имат и Е85. Разликат как се мерят октаните е че тук се мери като RON - Research octane number, а там е PON - Pump octane number.
    https://youtu.be/Bb5VfiFy0kY
  • 19 PorSCHe

    9 25 Отговор
    Пълни Глупости ,никой не си купува порше за да го кара всеки ден.Поддръжката и разходите за гориво и обслужване са високи.Дори и богатите хора си правят сметката.Измислици за да се трупа рейтинг.Ние доматите с колците ги ядем:)

    Коментиран от #21, #33

  • 20 баце

    10 0 Отговор
    bravo na inginerite ot porshe
  • 21 Komapak

    16 1 Отговор

    До коментар #19 от "PorSCHe":

    Като не се кара всеки ден как ги навъртя този автомобил милион и кусур километра? Може би в гаража на мото часове... 😂😂😂 Ще си купя такова порше и няма да го карам всеки ден. Да бе!!!

    Коментиран от #22

  • 22 Миризлив пор

    8 1 Отговор

    До коментар #21 от "Komapak":

    Това е автомобил от "високия клас" и поддръжката му хич не е евтина в сравнение с нормалните автомобили. Обикновено там тези автомобили се ползват само за удоволствие да се поразходи човек през уикенда и за това обикновено си стоят на топло и сухо в гаража и са с малък пробег. Грубо като разчетеш пробега към 45 години - около 200 км на ден, явно този е ходил с тази кола на работа а не "градско" - грубо режима е бил палене, 150 км в едната посока и после вечерта обратното. Имайки в предвид жестоките ограничения по пътищата там (80-90 км. нашенски), качеството на настилката и това че пътя е за техните коли - дълъг и прав, е нормално да е издържала толкова при правилната и навременна поддръжка. Колкото до разхода е била по-скоро "икономична" при тези скорости за техния стандарт.
  • 23 гтгрх

    8 1 Отговор
    70% от всички произведени Поршета са в движение :)) Като бях хлапе ми бяха мн смешни тези коли, но сега никой не може да ме убеди, че съществува по-хубав автомобил. Харесвам и Теслите, общо взето всички автомобили :)
  • 24 Алфа Ромео

    9 0 Отговор
    Много готина кола, класика!
  • 25 бай Шиле

    6 2 Отговор
    Менда Стоянова и Фандъкова какъв данък ще и пернат?Нали е "стара" кола.

    Коментиран от #30

  • 26 type-R

    6 1 Отговор
    Голям обем мотор, малко предавки на скоростната кутия, в съчетание с не-"екологични" сервизни интервали от 5000 км и 8 л моторно масло, простата конструкция се оказва най-здрава. Не като съвременните пластмасовки с автоматици с по 19 и още няколко предавки!
  • 27 type-R

    7 1 Отговор
    Само да допълня че въпросният модел има разход, по спомени, от около 22 на 100 градско. Така че въпросният собственик, щом при това го купува в разгара на петролната криза, явно няма проблемите на средния българин, че дори и на средният американец......
  • 28 Фен

    4 1 Отговор
    Стига с тая Тесла бе. Тесла когато навърти 1 600 000 километра тогава пиши за Тесла.
  • 29 Момчил

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "mafiota":

    Ти си малумен ,нали ? Сигурен съм че си просто куфар
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 ben

    0 2 Отговор
    километража е превъртан,цифрите се разминават
  • 32 AMG

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "mafiota":

    ти гледаи с тая тесла да не си прекълцаш пръстите на краката и ръцете , защото може да ядеш не миен някои ден , я по добре вземи да се треснеш с нея по главата , ега ти доиде ума .
  • 33 Джейми Карагър

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "PorSCHe":

    Може и така да е, но как ще обясниш, че си поръчва това порше в разгара на петролната криза?! Явно е имал парички и то доста!
  • 34 Японеца

    0 0 Отговор
    Рекламата си я бива, толкова км без ремонт е откровена лъжа!