Френското отроче на Citroen, което вече се явява отделна марка, при това, числяща се към сегмента премиум, представи европейската версия на седана DS 9. Автомобилът ще направи своята публична премиера след броени дни, по време на изложението в Женева, откъдето екип на mobile.bg ще ви направи свидетели на всичко най-интересно.
Като цяло, новият френски бизнес седан е направен на удължената база на Peugeot 508 L, но се отличава с различен дизайн и с по-луксозен салон. Външността на европейския вариант изцяло повтаря тази на представената преди пет месеца версия за Китай. Интериорът пък е копие на този от кросоувъра DS 7 Crossback.
По габарити "деветката" е сравнима с BMW 5er - френската кола е дълга 4 933 мм, широка е 1 855 мм и е висока - 1 468 мм. Междуосието ѝ е 2 895 мм. Така DS 9 е по-дълъг с 83 мм от Renault Talisman, което го превръща в най-големия френски седан. На старта на продажбите DS 9 ще се предлага с предно предаване и с хибриден силов тракт, отново заимстван от Peugeot 508.
Силовият тракт на DS 9 включва бензиновия турбомотор с вътрешно горене 1.6 PureTech, осемстепенна автоматична трансмисия, електромотор с мощност 109 коня и йон-литиев акумулаторен блок с капацитет 11.9 киловатчаса. Системната мощност на тракта е 225 конски сили, а само на ток колата ще изминава до 50 км. Впоследствие ще се появи и хибридна 4х4 версия с мощност 360 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 наблюдател
Коментиран от #2, #3, #4, #15, #17
12:04 25.02.2020
2 Стоян 79
До коментар #1 от "наблюдател":
Чети до край статията, това е кола с два двигателя, бензинов и електро !!! 1.6 е напълно достатъчен, проблемът е не двигателя а цената!!, ще струва колкото един немски премиум автомобил и всеки нормален човек ще предпочете БМВ или МБ вмест Ситроен .Коментиран от #12, #26
12:11 25.02.2020
3 Стоян 79
До коментар #1 от "наблюдател":
Чети до край статията, това е кола с два двигателя, бензинов и електро !!! 1.6 е напълно достатъчен, проблемът е не двигателя а цената!!, ще струва колкото един немски премиум автомобил и всеки нормален човек ще предпочете БМВ или МБ вмест Ситроен .12:11 25.02.2020
4 чукча писател
До коментар #1 от "наблюдател":
Електромотора е 109 к.с.! Но 1.6 въпреки над 200 к.с. си е миксер!Коментиран от #6
12:20 25.02.2020
5 Алекс
12:26 25.02.2020
6 наблюдател
До коментар #4 от "чукча писател":
Зарежи ти какво пише . Аз карам хибрид . Двата мотора ДВГ и електрото почти никога не работят заедно . Или единия или другия работи . В много редки случаи работят заедно. И автопроизводителите ги представят като обща мощност ,но на практика не е така.Коментиран от #11
12:28 25.02.2020
7 qwerty
12:37 25.02.2020
8 qwerty
Коментиран от #21, #27
12:39 25.02.2020
9 Ташунко
Коментиран от #33
12:48 25.02.2020
10 Пъпъгал
13:42 25.02.2020
11 чукча писател
До коментар #6 от "наблюдател":
Как да зарежа какво пише, като коментирам написаната от теб глупост-Публикувано във факти.бг: как на кола 5 м. са сложили 1,6 двигател 109 к.с.... Къде тръгна да ми обясняваш, кое как и защо работело!И следващата ти глупост, как двата мотора "почти никога" не работят заедно... Шшш човече, как съвместяваш думите почти и никога в един израз? Ето ти малко ограмотяване за да не се объркаш, като си караш хибрида:Нашите хибридни модели включват два двигателя: един бензинов, един електрически. Тези двигатели работят съвместно за осигуряването на допълнителна мощност и задоволителен въртящ момент, тогава и когато имате нужда от него. Дори и с два двигателя, няма нищо сложно в шофирането на хибрид. Разберете как ние ги проектирахме да бъдат лесни в употреба, отколкото която и да е конвенционална кола.При наклон: Двата задвижващи двигателя са включени, за да осигурят максимум изпълнение.
Намаляване на скоростта и спиране: Системата възобновява кинетичната енергия, за да зареди батерията.
Изпреварване: Двата задвижващи двигателя са включени, за да осигурят максимум изпълнение.
В застой: Двата двигателя автоматично се изключват, така че да не се губи енергия на празен ход.
Коментиран от #13, #24
14:04 25.02.2020
12 Наблюдателен
До коментар #2 от "Стоян 79":
Всеки любител на БМВ, ще избере БМВ пред този Ситроен, а не всеки нормален. Аз не бих взел БМВ не само заради цената при покупка като нова или втора употреба, колкото и да е лъскаво.14:40 25.02.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Komapak
До коментар #13 от "наблюдател":
Карам хибрид. Под13 на сто не мога да го докарам. Явно е въпрос на килограми и мощност. Ааааа и на стил на каране 😂Коментиран от #18
15:20 25.02.2020
15 ЕвроЗона
До коментар #1 от "наблюдател":
Това е Peugeot 508, без LED зъбите!15:33 25.02.2020
16 тоест
Коментиран от #28
15:34 25.02.2020
17 Бай Хой
До коментар #1 от "наблюдател":
Мани двигателя, визията е като на лексус от преди 5 години. Иначе евала, кефат ме ситроените , но никога съм нямал смелостта да си купя френска кола като се има предвид проблемите им с тоците, френски коли на ток ме съмняват :)Коментиран от #23
15:42 25.02.2020
18 4x4
До коментар #14 от "Komapak":
На мен при 4х4 разхода ми е толкова-какъв е тоя хибрид !?Коментиран от #19, #30
16:16 25.02.2020
19 1+1+1+1
До коментар #18 от "4x4":
Лада Нива на газ ли караш ?19:24 25.02.2020
20 1234
19:54 25.02.2020
21 БДС
До коментар #8 от "qwerty":
С тези 4 гуми прилича на много други марки, но въпреки това изглежда страхотно. Дано да я има с хидропневматично окачване, та да и следя цената след десетина години, живот и здраве.20:12 25.02.2020
22 Зайко Байко многознайко
20:17 25.02.2020
23 Пич
До коментар #17 от "Бай Хой":
Аз лекомислено доста години карам Ситроен, за който ме предупреждаваха че ще ми създава много проблеми с електрониката, но явно съм късметлия, още не са се проявили.А и ми е интересно, каква толкова електроника имат повече от другите коли, произведени след 2000 година.
Коментиран от #31, #32
20:18 25.02.2020
24 Чоджум
До коментар #11 от "чукча писател":
БОЖЕЕ..БОЖЕ..КОЛКО МНОГО БЕЗ РАЗСЪДНА ТЪПНЯ И ГЛУПОСТ, ТУК СИ НАПИСАЛ И ДОВОЛНО ОПОВРЪЩАЛ.МАЛЕЙ ..МАЛЕЙ
Аре'.. Пробвай са ОТНОВО , АМА ТОЯ ПЪТ ДА Е ДОСТА ПО-ГРАМОТНО!!
ПС: И Преди това ВЗЕМИ ПОКАРАЙ НАИСТИНА ИСТИНСКА КОЛА - ОТ ТОЗИ ТИП- И ТО'ГАЗ ,А не плейстейшъна на село!
ХА Ха Ха
20:45 25.02.2020
25 ВАГ
Коментиран от #29
21:01 25.02.2020
26 Ха ха
До коментар #2 от "Стоян 79":
Откога турбогъзар = всеки, моля? Особено напоследък съссупер-пупер-мега надеждните немски легени може би....))))22:17 25.02.2020
27 Чук
До коментар #8 от "qwerty":
И те горните кат МБ и БМВ....22:19 25.02.2020
28 Соичири Сан
До коментар #16 от "тоест":
Ти много смесен, сигурно кара все немски косници22:22 25.02.2020
29 Ха ха
До коментар #25 от "ВАГ":
ЗГНВ се казва - забиващ го на ВАГината, до гърлото ха ха ха22:25 25.02.2020
30 Коmapak
До коментар #18 от "4x4":
R350h lexus10:50 26.02.2020
31 Фен
До коментар #23 от "Пич":
Аз ги харесвам много Ситроените особено сега съм се спрял на Ц5 х7 мисля че са 2010година е колата. И според мен не са по чопливи от Ваг или други марки. Всичко си има колата лукс удобство, динамика, возия и още много.13:19 26.02.2020
32 бай хой
До коментар #23 от "Пич":
Не бе пич, не съм казал че имат повече електроника от другите, а просто че френската електроника е по- ненадеждна от японски, немски марки, та в този ред на мисли френска кола та и хибрид ми се вижда овъркил.Коментиран от #34
16:01 26.02.2020
33 Peugeot
До коментар #9 от "Ташунко":
Да , Ситроен и Пежо са най добрите....а Ташунко да си кара разтропаното Голфче и да не се обажда16:06 26.02.2020
34 Пич
До коментар #32 от "бай хой":
Добре де, кое и е по-ненадеждното ?Дай някакъв пример. Какво при Ситроен сдава, а при другите марки го няма на постоянна наличност като резервна част в складовете ?
Не съм имал толкова много Ситроени, че да ми се случи проблемен. Айде дай малко информация да внимавам, като си взимам следващия.
22:12 26.02.2020
35 незнайко
10:05 28.02.2020