Last news in Fakti

25 Февруари, 2020 11:58 11 791 35

Премиум марката на Citroen показа най-големия френски седан

  • ds-
  • 9-
  • citroen-
  • peugeot-
  • psa
Премиум марката на Citroen показа най-големия френски седан - 1

Френското отроче на Citroen, което вече се явява отделна марка, при това, числяща се към сегмента премиум, представи европейската версия на седана DS 9. Автомобилът ще направи своята публична премиера след броени дни, по време на изложението в Женева, откъдето екип на mobile.bg ще ви направи свидетели на всичко най-интересно.

Премиум марката на Citroen показа най-големия френски седан

Като цяло, новият френски бизнес седан е направен на удължената база на Peugeot 508 L, но се отличава с различен дизайн и с по-луксозен салон. Външността на европейския вариант изцяло повтаря тази на представената преди пет месеца версия за Китай. Интериорът пък е копие на този от кросоувъра DS 7 Crossback.

Премиум марката на Citroen показа най-големия френски седан

По габарити "деветката" е сравнима с BMW 5er - френската кола е дълга 4 933 мм, широка е 1 855 мм и е висока - 1 468 мм. Междуосието ѝ е 2 895 мм. Така DS 9 е по-дълъг с 83 мм от Renault Talisman, което го превръща в най-големия френски седан. На старта на продажбите DS 9 ще се предлага с предно предаване и с хибриден силов тракт, отново заимстван от Peugeot 508.

Премиум марката на Citroen показа най-големия френски седан

Силовият тракт на DS 9 включва бензиновия турбомотор с вътрешно горене 1.6 PureTech, осемстепенна автоматична трансмисия, електромотор с мощност 109 коня и йон-литиев акумулаторен блок с капацитет 11.9 киловатчаса. Системната мощност на тракта е 225 конски сили, а само на ток колата ще изминава до 50 км. Впоследствие ще се появи и хибридна 4х4 версия с мощност 360 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 наблюдател

    42 15 Отговор
    Добре изглежда обаче как на кола 5 м. са сложили 1,6 двигател 109 к.с. . На тая кола и трябват най малко 240 к.с.

    Коментиран от #2, #3, #4, #15, #17

  • 2 Стоян 79

    33 20 Отговор

    До коментар #1 от "наблюдател":

    Чети до край статията, това е кола с два двигателя, бензинов и електро !!! 1.6 е напълно достатъчен, проблемът е не двигателя а цената!!, ще струва колкото един немски премиум автомобил и всеки нормален човек ще предпочете БМВ или МБ вмест Ситроен .

    Коментиран от #12, #26

  • 3 Стоян 79

    12 12 Отговор

    До коментар #1 от "наблюдател":

    Чети до край статията, това е кола с два двигателя, бензинов и електро !!! 1.6 е напълно достатъчен, проблемът е не двигателя а цената!!, ще струва колкото един немски премиум автомобил и всеки нормален човек ще предпочете БМВ или МБ вмест Ситроен .
  • 4 чукча писател

    22 4 Отговор

    До коментар #1 от "наблюдател":

    Електромотора е 109 к.с.! Но 1.6 въпреки над 200 к.с. си е миксер!

    Коментиран от #6

  • 5 Алекс

    26 2 Отговор
    Заради шибаните еко норми се прави това
  • 6 наблюдател

    36 2 Отговор

    До коментар #4 от "чукча писател":

    Зарежи ти какво пише . Аз карам хибрид . Двата мотора ДВГ и електрото почти никога не работят заедно . Или единия или другия работи . В много редки случаи работят заедно. И автопроизводителите ги представят като обща мощност ,но на практика не е така.

    Коментиран от #11

  • 7 qwerty

    11 4 Отговор
    След C6 всичко е бошлав работа....президентска кола.
  • 8 qwerty

    16 5 Отговор
    Туй мяза на всяка киа. Ситроен май вече забравиха богинята. Ситроен беше....сега само името.

    Коментиран от #21, #27

  • 9 Ташунко

    8 21 Отговор
    Хубав...ама Ситроен..

    Коментиран от #33

  • 10 Пъпъгал

    4 1 Отговор
    Обичам седан-и. Вчера в Тюбето гледах един Донгфенг. Хареса ми, ама много - АЕОЛУС се казва. Вижте го, моля!
  • 11 чукча писател

    7 7 Отговор

    До коментар #6 от "наблюдател":

    Как да зарежа какво пише, като коментирам написаната от теб глупост-Публикувано във факти.бг: как на кола 5 м. са сложили 1,6 двигател 109 к.с.... Къде тръгна да ми обясняваш, кое как и защо работело!И следващата ти глупост, как двата мотора "почти никога" не работят заедно... Шшш човече, как съвместяваш думите почти и никога в един израз? Ето ти малко ограмотяване за да не се объркаш, като си караш хибрида:Нашите хибридни модели включват два двигателя: един бензинов, един електрически. Тези двигатели работят съвместно за осигуряването на допълнителна мощност и задоволителен въртящ момент, тогава и когато имате нужда от него. Дори и с два двигателя, няма нищо сложно в шофирането на хибрид. Разберете как ние ги проектирахме да бъдат лесни в употреба, отколкото която и да е конвенционална кола.
    При наклон: Двата задвижващи двигателя са включени, за да осигурят максимум изпълнение.
    Намаляване на скоростта и спиране: Системата възобновява кинетичната енергия, за да зареди батерията.
    Изпреварване: Двата задвижващи двигателя са включени, за да осигурят максимум изпълнение.
    В застой: Двата двигателя автоматично се изключват, така че да не се губи енергия на празен ход.

    Коментиран от #13, #24

  • 12 Наблюдателен

    15 6 Отговор

    До коментар #2 от "Стоян 79":

    Всеки любител на БМВ, ще избере БМВ пред този Ситроен, а не всеки нормален. Аз не бих взел БМВ не само заради цената при покупка като нова или втора употреба, колкото и да е лъскаво.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Komapak

    8 3 Отговор

    До коментар #13 от "наблюдател":

    Карам хибрид. Под13 на сто не мога да го докарам. Явно е въпрос на килограми и мощност. Ааааа и на стил на каране 😂

    Коментиран от #18

  • 15 ЕвроЗона

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "наблюдател":

    Това е Peugeot 508, без LED зъбите!
  • 16 тоест

    7 3 Отговор
    Какво ще рече 'числяща се към сегмента премиум', ами сравнение с японските легенчета с комарници отпред си е направо премиум колата.

    Коментиран от #28

  • 17 Бай Хой

    4 6 Отговор

    До коментар #1 от "наблюдател":

    Мани двигателя, визията е като на лексус от преди 5 години. Иначе евала, кефат ме ситроените , но никога съм нямал смелостта да си купя френска кола като се има предвид проблемите им с тоците, френски коли на ток ме съмняват :)

    Коментиран от #23

  • 18 4x4

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Komapak":

    На мен при 4х4 разхода ми е толкова-какъв е тоя хибрид !?

    Коментиран от #19, #30

  • 19 1+1+1+1

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "4x4":

    Лада Нива на газ ли караш ?
  • 20 1234

    2 4 Отговор
    пълно разочарование ц5 6 и пежо 508 са по красиви отвън! дс!?! глупости. ниокй не го интересува марката!
  • 21 БДС

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "qwerty":

    С тези 4 гуми прилича на много други марки, но въпреки това изглежда страхотно. Дано да я има с хидропневматично окачване, та да и следя цената след десетина години, живот и здраве.
  • 22 Зайко Байко многознайко

    6 1 Отговор
    Куц кон съобразен с неолибералните изисквания на ЕС.
  • 23 Пич

    15 2 Отговор

    До коментар #17 от "Бай Хой":

    Аз лекомислено доста години карам Ситроен, за който ме предупреждаваха че ще ми създава много проблеми с електрониката, но явно съм късметлия, още не са се проявили.
    А и ми е интересно, каква толкова електроника имат повече от другите коли, произведени след 2000 година.

    Коментиран от #31, #32

  • 24 Чоджум

    4 2 Отговор

    До коментар #11 от "чукча писател":

    БОЖЕЕ..БОЖЕ
    ..КОЛКО МНОГО БЕЗ РАЗСЪДНА ТЪПНЯ И ГЛУПОСТ, ТУК СИ НАПИСАЛ И ДОВОЛНО ОПОВРЪЩАЛ.МАЛЕЙ ..МАЛЕЙ
    Аре'.. Пробвай са ОТНОВО , АМА ТОЯ ПЪТ ДА Е ДОСТА ПО-ГРАМОТНО!!
    ПС: И Преди това ВЗЕМИ ПОКАРАЙ НАИСТИНА ИСТИНСКА КОЛА - ОТ ТОЗИ ТИП- И ТО'ГАЗ ,А не плейстейшъна на село!
    ХА Ха Ха
  • 25 ВАГ

    2 2 Отговор
    Аз ли не виждам ,но ...КАК се казва премиум марката на Ситроен?

    Коментиран от #29

  • 26 Ха ха

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "Стоян 79":

    Откога турбогъзар = всеки, моля? Особено напоследък съссупер-пупер-мега надеждните немски легени може би....))))
  • 27 Чук

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "qwerty":

    И те горните кат МБ и БМВ....
  • 28 Соичири Сан

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "тоест":

    Ти много смесен, сигурно кара все немски косници
  • 29 Ха ха

    5 2 Отговор

    До коментар #25 от "ВАГ":

    ЗГНВ се казва - забиващ го на ВАГината, до гърлото ха ха ха
  • 30 Коmapak

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "4x4":

    R350h lexus
  • 31 Фен

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "Пич":

    Аз ги харесвам много Ситроените особено сега съм се спрял на Ц5 х7 мисля че са 2010година е колата. И според мен не са по чопливи от Ваг или други марки. Всичко си има колата лукс удобство, динамика, возия и още много.
  • 32 бай хой

    1 3 Отговор

    До коментар #23 от "Пич":

    Не бе пич, не съм казал че имат повече електроника от другите, а просто че френската електроника е по- ненадеждна от японски, немски марки, та в този ред на мисли френска кола та и хибрид ми се вижда овъркил.

    Коментиран от #34

  • 33 Peugeot

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "Ташунко":

    Да , Ситроен и Пежо са най добрите....а Ташунко да си кара разтропаното Голфче и да не се обажда
  • 34 Пич

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "бай хой":

    Добре де, кое и е по-ненадеждното ?
    Дай някакъв пример. Какво при Ситроен сдава, а при другите марки го няма на постоянна наличност като резервна част в складовете ?
    Не съм имал толкова много Ситроени, че да ми се случи проблемен. Айде дай малко информация да внимавам, като си взимам следващия.
  • 35 незнайко

    0 0 Отговор
    Защо се произвеждат тези МАСТОДОНТИ ? Да ги правят само за правителствени коли ! Представете си паркинг със 100 такива 5 метрови коли в редица и до тях 100 - 4 метрови. Това са цели 100 метра излишно заето пространство !!! Може би гледат от Тесла модел Х 5036 mm !!!