25 Февруари, 2020 13:23 2 854 11

Най-мощният Touareg ще се зарежда от контакта

  • volkswagen-
  • touareg-
  • r-
  • plug-in хибрид
Най-мощният Touareg ще се зарежда от контакта - 1

Най-наточеният Volkswagen Touareg R, получи хибридна версия с функция за презареждане от обикновен контакт. Малко преди премиерата на новия продукт, насрочена за 3 март в Женева, компанията разкри някои подробности за наточения модел.

Най-мощният Touareg ще се зарежда от контакта

Хибридният силов тракт включва трилитров бензинов турбомотор и електродвигател. Системната мощност на силовия тракт е 462 конски сили, а максималният въртящ момент - 700 Нм. За хибридното SUV са предвидени система за задвижване на всички колела и осемстепенна автоматична трансмисия.

Най-мощният Touareg ще се зарежда от контакта

По предварителни данни Touareg R ще има адаптивно окачване с няколко режима на шофиране, включително на такъв, само на електричество. Капацитетът на батерията от 14.1 киловатчаса е достатъчен, за изминаването на 45 километра, а максималната скорост на ток ще бъде 140 километра в час. Останалите динамични характеристики на модела се пазят в тайна. Volkswagen Touareg R ще се появи на европейския пазар до края на 2020 г., цените ще бъдат обявени по-късно.

Най-мощният Touareg ще се зарежда от контакта


Поставете оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    9 19 Отговор
    Дaчия Дъстър RedLine tСе 150 e eдин нaиcтинa внушитeлeн aвтoмoбил. Cъc зaбeлeжитeлнитe cи пoкaзaтeли, лeкoтo тeглo и cпoртнoтo пoвeдeниe нa пътя ocигурявa eднo нeзaбрaвимo, cпирaщo дъхa и нeпoвтoримo изживявaнe нa пътя.

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Хигиенист

    13 1 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Ееее,ти осра темата!
  • 3 фдфд

    18 1 Отговор
    На досегашните хибриди като им дадат 50км само на токв реални условия батерията приключва след 35-40км. На тази й дават 45, вероятно реални не повече от 30-35км. Струва ли си въобще да се прави толкова сложна техника и управление с такава малка батерийка и малък пробег? Нали това всичкото е тегло, тегло и пак тегло. Махни батерията, електрониката, опрости екстрите и електрическите системи, махни турбо, интеркулери и др. и се получава кола с 400кг. по-лека от гореописаната. Нима на никого не стана ясно, че турбо-бензин е икономичен само и изключително на стенд, в реални условия едрообемен атмосферен бензин е по-икономичен и приятен за каране отколкото маломерен и турбиниран бензин.Излиза ми един с чисто нова кола, 1.6 турбо-бензин и ми вика, че му харчела 9л, и това било много добре. Да, ама моята е 2.5 атмосферка и харчи 8.5л, тежи 250кг. отгоре и има 4х4.

    Коментиран от #6, #7

  • 4 Пия само HitDobavki

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Пак ли започваш?!? Тъкмо си бяхме починали от теб! Свърши парите ли пак троле?!?
  • 5 Дфен

    2 3 Отговор
    Мноого си прав сектант ама те не рабират
  • 6 Ввв

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "фдфд":

    Е хубава работа,а сервизите,еко законите на ЕС педеругите?!
  • 7 Коmapak

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "фдфд":

    Скоро в центъра на по-големите европейски градове ще си длъжен да караш на ток. Предвид малоумщината 40км на ток са достатъчни. То реално в центъра се обикаля с часове докато си намериш място за паркиране... Така че не е лишено от смисъл. Проблемът на народния вагон е, че изобщо не е народен и евтин.
  • 8 незнайко

    1 0 Отговор
    Ако от контакта се консумира 4400 вата или 4.4 киловата са 20 А ток от мрежата което е долу горе приемливо. Така батерията ще се пълни от празна в пълна за има няма 4 часа !!! Друго нещо е ТЕСЛАТА със 100 киловата батерия за която ще са необходими по тази логика 25 часа и нагоре !!! Нещата обаче са различни едната минава 45 км. а другата 450 км. 1/10 !!! По тази логика Теслата би трябвало да се зарежда 40 часа !!! КОЙ ЛЪЖЕ И ЗАЩО ???

    Коментиран от #9, #10

  • 9 ьььь

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "незнайко":

    Ако си човек тръгнал да си купува нова кола за 60-70х.евро, то най-смислен вариант е да си купиш тесла. При ФВ базов туарег е с цена от 60х.евро, да не говорим за хибриди с батерии и др, там цената обикновенно е към 30% по-висока или отива на близо 80х.евро. В същото време си купиваш за 75х.евро модел Х с брутално ускорение, впечатляващи врати, реален пробег над 500км и нищожни пари за гориво и поддръжка, един вид купуваш и започваш да пестиш спрямо всяка една конвенционална кола при еквивалентна употреба. Спесятването ти е над 1000евро на 10х.км., на 200х.км си с 20х.евро напред, да кажем след 5г. активна употреба. Извади безплатното паркиране, липса на данък, безплатно зареждане и това може да ти е поне 5-7х.евро. за 5г. или излиза, че хем караш оригинална кола, хем ти е като че си дал 50х.евро, а не 75х.евро. При туарега ти дават 9л. за ве6 турбиниран бензин, да, бе да, той дизела не може да падне под 10л, камо ли бензина или с други думи при ФВ започваш да плащаш двойно повече, сервизирането е дране на кожи, данъка му е 800евро годишно.
  • 10 Боби

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "незнайко":

    Какви часове, какви 5 лева. Ти така ли ги смяташ, по часове на зареждане? А не ти ли е по-лесно да видиш капацитета на батерията и да го сметнеш? Не виждаш ли, че тук е 14.5 кВч батерия, а на Тесла Модел С с голямата батерия е 100 кВч! Така че батерията на Тесла не е 10 пъти по-голяма та да се зарежда 10 пъти повече време! Като ги смяташ, смяташ ли че могат да имат различен разход също? При хибридите дават по-висок разход на ел. енергия. Виж, че с 14.5 кВч дават пробег от 45 километра. Ако наистина е толкова, то разхода е доста висок. Така, че по-километрите да смяташ времето на зареждане е грешка.
  • 11 ВАГ

    4 1 Отговор
    Трудно е да се коментира под тази новина сред толкова токаджии.