Най-наточеният Volkswagen Touareg R, получи хибридна версия с функция за презареждане от обикновен контакт. Малко преди премиерата на новия продукт, насрочена за 3 март в Женева, компанията разкри някои подробности за наточения модел.
Хибридният силов тракт включва трилитров бензинов турбомотор и електродвигател. Системната мощност на силовия тракт е 462 конски сили, а максималният въртящ момент - 700 Нм. За хибридното SUV са предвидени система за задвижване на всички колела и осемстепенна автоматична трансмисия.
По предварителни данни Touareg R ще има адаптивно окачване с няколко режима на шофиране, включително на такъв, само на електричество. Капацитетът на батерията от 14.1 киловатчаса е достатъчен, за изминаването на 45 километра, а максималната скорост на ток ще бъде 140 километра в час. Останалите динамични характеристики на модела се пазят в тайна. Volkswagen Touareg R ще се появи на европейския пазар до края на 2020 г., цените ще бъдат обявени по-късно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #2, #4
13:30 25.02.2020
2 Хигиенист
До коментар #1 от "сектант":
Ееее,ти осра темата!13:37 25.02.2020
3 фдфд
Коментиран от #6, #7
14:04 25.02.2020
4 Пия само HitDobavki
До коментар #1 от "сектант":
Пак ли започваш?!? Тъкмо си бяхме починали от теб! Свърши парите ли пак троле?!?14:05 25.02.2020
5 Дфен
14:07 25.02.2020
6 Ввв
До коментар #3 от "фдфд":
Е хубава работа,а сервизите,еко законите на ЕС педеругите?!14:13 25.02.2020
7 Коmapak
До коментар #3 от "фдфд":
Скоро в центъра на по-големите европейски градове ще си длъжен да караш на ток. Предвид малоумщината 40км на ток са достатъчни. То реално в центъра се обикаля с часове докато си намериш място за паркиране... Така че не е лишено от смисъл. Проблемът на народния вагон е, че изобщо не е народен и евтин.14:42 25.02.2020
8 незнайко
Коментиран от #9, #10
17:14 25.02.2020
9 ьььь
До коментар #8 от "незнайко":
Ако си човек тръгнал да си купува нова кола за 60-70х.евро, то най-смислен вариант е да си купиш тесла. При ФВ базов туарег е с цена от 60х.евро, да не говорим за хибриди с батерии и др, там цената обикновенно е към 30% по-висока или отива на близо 80х.евро. В същото време си купиваш за 75х.евро модел Х с брутално ускорение, впечатляващи врати, реален пробег над 500км и нищожни пари за гориво и поддръжка, един вид купуваш и започваш да пестиш спрямо всяка една конвенционална кола при еквивалентна употреба. Спесятването ти е над 1000евро на 10х.км., на 200х.км си с 20х.евро напред, да кажем след 5г. активна употреба. Извади безплатното паркиране, липса на данък, безплатно зареждане и това може да ти е поне 5-7х.евро. за 5г. или излиза, че хем караш оригинална кола, хем ти е като че си дал 50х.евро, а не 75х.евро. При туарега ти дават 9л. за ве6 турбиниран бензин, да, бе да, той дизела не може да падне под 10л, камо ли бензина или с други думи при ФВ започваш да плащаш двойно повече, сервизирането е дране на кожи, данъка му е 800евро годишно.18:29 25.02.2020
10 Боби
До коментар #8 от "незнайко":
Какви часове, какви 5 лева. Ти така ли ги смяташ, по часове на зареждане? А не ти ли е по-лесно да видиш капацитета на батерията и да го сметнеш? Не виждаш ли, че тук е 14.5 кВч батерия, а на Тесла Модел С с голямата батерия е 100 кВч! Така че батерията на Тесла не е 10 пъти по-голяма та да се зарежда 10 пъти повече време! Като ги смяташ, смяташ ли че могат да имат различен разход също? При хибридите дават по-висок разход на ел. енергия. Виж, че с 14.5 кВч дават пробег от 45 километра. Ако наистина е толкова, то разхода е доста висок. Така, че по-километрите да смяташ времето на зареждане е грешка.19:22 25.02.2020
11 ВАГ
20:57 25.02.2020