Last news in Fakti

25 Февруари, 2020 18:33 8 449 34

Honda извади най-динамичния хечбек с предно предаване

  • honda-
  • civic-
  • type r-
  • limited edition
Honda извади най-динамичния хечбек с предно предаване - 1

Призванието на лимитираната серия на Type R e да бъде най-динамичният хечбек с предно предаване. С новите олекотени детайли, фокусираният върху шофьора интериор, това е най-екстремната версия на емблематичния Civic Type R, която Honda e правила някога.

От версията Limited Edition ще бъдат произведени едва 100 бройки за Европа. Версията се отличава с 20-цолови джанти BBS с гуми Michelin Cup 2, създадени за състезателни писти и обикновени пътища. Модифицираните амортисьори подобряват калибрирането на новата комбинация от гуми.

В духа на „екстровертния“ си характер тази версия ще бъде предлагана в нов ексклузивен цвят - Sunlight Yellow. Нововъведение за лимитираната серия е и черната хромирана емблема на задната част на автомобила. При Civic Type R Limited Edition покривът и страничните огледала ще са изпълнени в контрастен лъскав черен цвят, както и отворите на капака.

Honda извади най-динамичния хечбек с предно предаване

Дръзката цветова комбинация подчертава спортното наследство на марката. Интериорът на лимитираната серия красноречиво демонстрира, че спортът е в кръвта на Honda – червени спортни седалки и волан от алкантара в същия цвят, допълнени от новия характерен капковиден дизайн на топката на скоростния лост.

Всеки произведен екземпляр ще бъде отбелязан с табелка с уникален номер от 1 до 100. В духа на състезателната си природа Honda Civic Type R Limited Edition е без инфоразвлекателна система и без климатик. Допълнително тегло е спестено и от шумоизолацията в покрива. Колата тежи общо 47 кг по-малко.

За разлика от други ориентирани към пистите спортни хечбеци, лимитираната серия на Civic запазва задните си седалки и си остава автомобил, подходящ за всекидневна употреба. Двигателят е познатият ни 2,0-литров VTEC Turbo.

Максималната мощност остава непроменена – 320 к.с. при 6500 об/мин, а максимумът на въртящият момент е от 400 Нм е възможен в диапазона от 2500 до 4500 об/мин. Спринтът от място до 100 км/ч отнема 5,7 сек.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Jap

    8 15 Отговор
    Тоя хечбек прилича на лимузина.

    Коментиран от #4

  • 2 сектант

    19 45 Отговор
    Тази статия е писана от човек, който не е изпитвал истинската динамика и мощ на Новата Дачия Lodgy. Истинска турбо мощ на абсолютно достъпна цена. Не случайно носи прякора "кораба на Стар Трек" .

    Коментиран от #3, #8, #10, #19, #34

  • 3 Коmapak

    35 2 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Ква дачия кви пет лева?! В статията се говори за сериозен автомобил, той евтинджоси некакви!
  • 4 jар

    20 8 Отговор

    До коментар #1 от "Jap":

    Моля те не ми копирай ника защото пишеш глупости,иначе Сivic-а е уникален.
  • 5 Не ям ориз

    13 34 Отговор
    Заглавието е сгрешено, ето го правилното:Най-динамичната косачка...

    Коментиран от #26

  • 6 Шиши Бакшишо

    12 7 Отговор
    Жълтата ми мечта тя !
  • 7 Японеца

    35 16 Отговор
    Тая кола утрепа, де що имаше кошници с претенции, по всички писти!

    Коментиран от #16

  • 8 Ххх

    11 4 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Мисля, че французите / румънците тотално се оливат в залитането си към двигатели с малки кубатури. Дето викат бива, бива, ама бивол за мезе не бива. Преди време четох техническите характеристики на Ситроен С 5 Еъркрос, ако не бъркам. Това им е най - големия джип от серията. А най - малкия бензинов двигател на същия беше трицилиндров 1 или 1,1 кубика с турбо. Е как ще върви тая кола ? Тя трябва да е с къси предавки като трактор. А това за Дачията дето си написал, не схващам наистина или на майтап го пишеш.

    Коментиран от #11

  • 9 Eeee

    3 17 Отговор
    Тая кола е на пазара почти 5 години.Защо ни занимавате с глупости?

    Коментиран от #28

  • 10 Бастун

    15 0 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    смени си Дъстъра с тая Хонда и ще се почустващ като прероден.
  • 11 XYZ

    9 3 Отговор

    До коментар #8 от "Ххх":

    Ситроен С 5 Еъркрос го има и с версия от 180 конски сили, което би трябвало да е достатъчно извън писта. Никой не задължава да взимаш 1.1 литровата версия, но някой ако я предпочита по каквато и да е причина/аз не/ има избор. Не всички шофьори са на по 20-25 години да се впечатляват от много мощност.
  • 12 Браво

    9 1 Отговор
    Отвън изглежда страхотно, отвътре ако е като стандартната версия значи е супер. Само частта с шумоизолацията е тъпотия, но винаги може срещу някой лев да се оправи тази глупост.
  • 13 гост

    10 1 Отговор
    За кола с редно ускорението е невероятно добро, ако е реално.
  • 14 Ха-ха

    8 24 Отговор
    Това е по-грозно и от голф 8-та!

    Коментиран от #15, #23

  • 15 Грешиш

    32 5 Отговор

    До коментар #14 от "Ха-ха":

    Голф 8 всъщност е Голф 5 след 3 фейслифта.
  • 16 Plameni

    14 16 Отговор

    До коментар #7 от "Японеца":

    Като говориш за рекорди пропускаш Renault Megane RS Trophy R с 1.8 двигател и ускорение от 0 до 100 км/ч за 5.4 сек.

    Коментиран от #24

  • 17 Алфа Ромео

    11 11 Отговор
    Скоро видях един такъв Сивик ами то голям китюк това бе, имаше до него една Омега тя по-тясна от него, къв е тоя Сивик кво е тва чудо!
  • 18 Гошо

    10 25 Отговор
    Отпред грозно, отзад още по-грозно. Тея от Хонда толкова години не случиха на дизайнер, все едно несвързани пречупени линии в кофти комбинация. Хонда Сивик определено е най-грозния хечбек.

    Коментиран от #27

  • 19 Уча се

    12 2 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Иваш леки психични отклонения !
  • 20 123

    6 9 Отговор
    А цената? Като за 320 коня на предно ще дойде солена,а? Ха, за тия пари в класа, кое е по добро? Хонда, А3, ФВ Р, БМВ 3, Форд СТ (тея имаха ли 4х4) и т.н.?? Странен вкус, но все пак всеки си има право ....

    Коментиран от #25

  • 21 автопром

    5 31 Отговор
    .. колкото и да се пънете по-добро от ВаГ няам да намерите!!

    Коментиран от #22

  • 22 Ха ха

    21 6 Отговор

    До коментар #21 от "автопром":

    Още балъци за немски кенефи
  • 23 Чук

    21 5 Отговор

    До коментар #14 от "Ха-ха":

    Немските кошници имат ли въобще дизайн?!)))
  • 24 Чавдар войвода

    12 8 Отговор

    До коментар #16 от "Plameni":

    Въпросното рено е с японски двигател Нисан.
  • 25 124

    10 4 Отговор

    До коментар #20 от "123":

    Като гледаш парите, включи и изброените от теб немски возила колко често влизат в бокса и сметката ще е различна. И не е само въпроса в парите и да не са ти проблем да ги даваш за ремонти, твърде дълго ще си без кола за редовните консумативи, като основен ремонт и други такива.
  • 26 Бацето

    20 5 Отговор

    До коментар #5 от "Не ям ориз":

    Косачка, косачка ама я виж на Nürburgring как косачката с предно и само 320 коня има по-добро време от някой Ламборгинита, Поршета и други подобни суперколи, създадени за писта. Вместо да се възхищаваш от комбинацията на аеродинамика, мощност, тегло, сцепление и т. н. Ти си типичния фен на 500к.с. + дето освен със звук пред кафето с друго не можеш да впечатлиш.

    Коментиран от #32

  • 27 gvdff

    3 4 Отговор

    До коментар #18 от "Гошо":

    Да, прилича на нещо средно между бръснарско ножче и сешоар. Факт е , че е много бърза. Правилно са казали в статията, има спорт в кръвта си, все пак той може да бъде лесно инжетиран, за да е там. Но аз бих избрал колата, която има спорт в днк-то си. Там няма инжекции, само може да се повлияе от мутации. Също така, колите от тоя тип не са ежедневки, за да си говорим колко са здрави или се чупят.
  • 28 Японеца

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Eeee":

    Грешиш, първо производство 2017!
    Тази кола не е за БГ! Малко хора ще дадат 70 000!
  • 29 Муха

    7 5 Отговор
    Най-накрая им увря чайника на хонда... Десетилетия наред се пънеха с атмосферно пълнене и накрая какво? Познатото кубатура + турбо = въртящ момент = бързина...
  • 30 Ввв

    4 15 Отговор
    Грозно,по-грозно,най-грозно,Хонда!!!

    Коментиран от #31

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Не ям ориз

    6 6 Отговор

    До коментар #26 от "Бацето":

    Кво да я гледам, пред нея има един куп бмв-та, меган рс, и един "5" тонен кораб ауди кю8 рс😂😂😂😂
  • 33 Хонда

    4 2 Отговор
    Но за съжаление и най-грозният! Евър! Мому беше нужно да развалят добрата линия с наемането на английски дизайнер?!?!?
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.