Швейцарската компания Micro-Mobility, която планира да съживи легендарното BMW Isetta (1955-1962) под формата на градско електромобилче, ще представи в Женева нова версия на свето Microlino. Преди няколко години производителят се опита да пусне в продажба първия вариант на микроколичката и дори започна да приема поръчки за нея, но тя не успя да покрие стандартите за качество.
Проект за възраждането на Isetta преди време представи и немската Artega. Нейното електромобилче с име Karolino трябва да излезе на пазара тази година на цена €18 000. От Micro-Mobility опитаха да съдят германците, но загубиха делото.
Тази година швейцарската компания, която въпреки загубата в съда притежава правата върху оригиналното Microlino, обяви, че започва производство на усъвършенствана версия с нова задвижваща система, по-просторен салон и пълноценен багажник.
Microlino 2.0 ускорява от 0 до 50 км/ч за 5 секунди, а максималната скорост е 90 км/ч. Батерията осигурява автономен пробег от 200 км, а ценовата листа ще започва от €12 000. Електромобилчето ще се произвежда в завода CECOMP в Италия, а продажбите започват догодина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ал та фанах Атаопънах
Коментиран от #5, #8
19:03 27.02.2020
2 Хахахаха
19:22 27.02.2020
3 Бать Боко
19:58 27.02.2020
4 ссссссс
Тогава ще има смисъл.
20:08 27.02.2020
5 Бай Кольо
До коментар #1 от "Ал та фанах Атаопънах":
Абе хахооо Фиат 500 вече 12год е най продаваната, а и най добрата кола в класа си, сега излезе и хибрид20:35 27.02.2020
6 type-R
21:06 27.02.2020
7 Японеца
21:16 27.02.2020
8 Пламен
До коментар #1 от "Ал та фанах Атаопънах":
Поне си направи труда да прочетеш колко фиат 500 са произведени за тези години. Над два милиона за 12 години, щот са калпави нали???? Като нямаш мнение не пиши глупости. Като цяло новите фиати не създават ядове със надеждност, а ядове с елементарни неща, дреболии но за сметка на това много.Коментиран от #10, #17
21:40 27.02.2020
9 15DCI
21:48 27.02.2020
10 Стоян
До коментар #8 от "Пламен":
За какви дребни, но много проблеми говориш и ти, не знам. 2009год купих та жена ми Нов Фиат 500,1.3 мултиджет,сега е на 240000км, за това време са сменени : един път ангренажна верига и съединител, и Нищо друго. Аз карам Голф 6 1.4 бензин и направо ми се плаче от проблеми през тези години, незнам кой и за какво плюе по Италианските автомобили, и прехвалява Германските незнамКоментиран от #14
21:58 27.02.2020
11 ДЕ шаСи сложа Брадвата
влезне кавказеца ми..????
22:04 27.02.2020
12 Фиат
23:43 27.02.2020
13 Фиат
23:43 27.02.2020
14 0000
До коментар #10 от "Стоян":
Аз лично съм проверил.фиата върви до последно и след това е тотален разгром.имам една регата и едно браво погребани.врътнах им по 50 хиляди и след мен за нищо не ставаха😄.ама за голфа ти вярвам23:44 27.02.2020
15 гост джендър
00:25 28.02.2020
16 Коmapak
08:47 28.02.2020
17 type-R
До коментар #8 от "Пламен":
Говориш за време отпреди 60 години! Тогава скорост от 60 км/ч се е смятала за космическа. Питай дядо си с колко е карал Ладата извън града. Фиат 500 е още отпреди Ладите!12:01 28.02.2020
18 Антиелектрика
14:23 28.02.2020
19 незнайко
17:23 29.02.2020
20 Иван
19:19 29.02.2020
21 мани мани
22:32 29.02.2020