Last news in Fakti

28 Февруари, 2020 10:50 63 530 45

Употребявана Toyota RAV4: 3 плюса и 5 минуса

  • автомобилът на старо-
  • toyota-
  • rav4
Употребявана Toyota RAV4: 3 плюса и 5 минуса - 1

Добре известен факт е, че японската Toyota RAV4 е смятана за първия модерен кросоувър, а популярността ѝ отдавна я превърна в еталон в този, ставащ все по-популярен, автомобилен клас. Сега на ход е петото поколение на модела и предходното (CA40) вече е в графата употребявани автомобили. Тези кросоувъри стават все по-масови и у нас и заради това решихме да ви покажем най-съществените плюсове и минуси на четвъртата генерация на RAV4.

Употребявана Toyota RAV4: 3 плюса и 5 минуса

Въпросното четвърто поколение RAV4 (CA40) се прави от 2012 до 2018 година, като през 2015 японците правят задължителния фейслифт. След него колата се характеризира с някои важни подобрения: окачването е усъвършенствано, външният вид е освежен, звукоизолацията е подобрена сериозно (има много оплаквания преди това), обхвата на опциите е разширен.

Употребявана Toyota RAV4: 3 плюса и 5 минуса

Освен тези подобрения и двете версии, преди и след рестайлинга имат три основни преимущества:


1. Стилен външен вид и поведение, близко до това на лек автомобил.
2. Издръжливи и упорити мотори с отлични показатели.
3. Богато оборудване дори в базовата конфигурация, приятен интериор, добра ергономия и отличен багажник,

Що се отнася до недостатъците, то те са свързани с цената на употребяваните екземпляри и с поддръжката ка колата. По-конкретно те са:


1. Цената изглежда завишена.
2. Краткият интервал между задължителната поддръжка - само 10 000 км.
3. Окачването е твърдо, колата не харесва лош асфалт и чакъл.
4. Задният ред седалки е тесен.
5. Двигателите са капризни и не понасят лошия бензин у нас.

Повече за цените на въпросната RAV4-ка, можете да видите ТУК.

Най-популярната оферта на вторичния: 2.0 CVT 4×4.
Оптимален вариант: 2.5, автоматична трансмисия 4х4.
За същите пари: Honda CR-V, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Mazda CX-5, Volkswagen Tiguan.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 36 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Айде няма нужда

    66 54 Отговор
    Скъп кошник! Каруца с гуми.
  • 2 jap

    87 34 Отговор
    Хонда C-RV е по добра алтернатива.

    Коментиран от #8

  • 3 Един

    131 7 Отговор
    Публикувано във факти.бг:
    - "2. Издръжливи и упорити мотори с отлични показатели"
    - "5. Двигателите са капризни и не понасят лошия бензин у нас."

    Е, КОЕ Е ВЯРНОТО !?!?!?

    Коментиран от #5

  • 4 Тракториста

    82 12 Отговор
    Аз харесвам модела защото когато собствениците повярват,че има качества извън пътя ме чакат бързи 50 лева.
  • 5 втори

    21 41 Отговор

    До коментар #3 от "Един":

    " Издръжливи и упорити мотори", аха до към 200 000 км.

    Коментиран от #7, #18

  • 6 ФЕН

    36 63 Отговор
    Много слаби мотори тези за Европа, мудни много харчат и скъпи за подръжка .силна реклама за слаба кола .предимно разчитат на глупави хора .по света тази марка е за бедни Мпакистанци,индици ,араби-бедни и азиятци -пак бедни!!!Скъп боклук!

    Коментиран от #31, #39

  • 7 Особено

    55 10 Отговор

    До коментар #5 от "втори":

    откакто ползват двигатели ВMW всеки безаварийно изминат километър е истински дар.
  • 8 Гост

    20 36 Отговор

    До коментар #2 от "jap":

    Субару Форестър е най-оптималния вариант в този сегмент според мен, защото има най-доброто 4х4 и най-мощните двигатели от изброените.

    Коментиран от #10, #27

  • 9 перничанин

    36 11 Отговор
    Наистина държат висока цена, но Хонда са още по-надценени. Добре балансиран автомобил и това за твърдото возене е малко преувеличено. По-скоро возията е стегната и не дрънчи като консерва, кокто са повечето Хонди ( заяждам се:))). Ако се намери подържан автомобил с бензинов мотор (непретенциозни са) и ръчни скорости може да му се радвате доста време. Окачването е здраво и опростено, без излишни изгъзици. Най-доброто в цялата кола е антикорозионната защита. Имате ли парите ,смело взимайте. За нашите стандарти си е чисто нов автомобил от премиум марка.

    Коментиран от #12

  • 10 jap

    15 4 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    За мен Форестър е повече от SUV но дизеловия боксер не се прие с доверие на Европейския пазар и продажбите на модела са слаби.

    Коментиран от #13, #23

  • 11 Бигдик🤓

    10 4 Отговор
    Поне кажи от къде преписваш миндил.
  • 12 Кокал

    23 5 Отговор

    До коментар #9 от "перничанин":

    Абе всичко друго хубаво, всеки има мнение, ама Тойота в никакъв случай не е премиум марка.

    Коментиран от #14, #15, #16

  • 13 Гост

    7 13 Отговор

    До коментар #10 от "jap":

    В статията става въпрос за бензинови двигатели. При тях турбо мотора на Форестър е 240 к. с. докато на Тойота и Хонда нямат и 200 к. с.
  • 14 перничанин

    8 4 Отговор

    До коментар #12 от "Кокал":

    Ти ше каеш :)) Отиди в Дупница или Горубляне и после пак ще говорим.
  • 15 перничанин

    6 2 Отговор

    До коментар #12 от "Кокал":

    А и както виждаш пиша "за нашите стандарти"
  • 16 перничанин

    32 1 Отговор

    До коментар #12 от "Кокал":

    То и Голф не премиум, но смееш ли да го кажеш на висок глас в центъра на Перник:))
  • 17 Хонда црв 1

    20 5 Отговор
    Хонда црв 1 генерация са най здрави,но са спартански вече на по 25 г.са и не се чупят
  • 18 gvdff

    10 9 Отговор

    До коментар #5 от "втори":

    А колко ги кара европееца, знаеш, нали. Като дойде тук ще и се радваме няколко месеца, после започване процес по реставрация. Съседа кара такава, но неговата е взета нова и не се оплаква. Предната му беше пак рав4 но предния модел. Красив ръждилник и започна да прави проблеми съпоставими с цената на автомобила на вторичния пазар.
  • 19 Мамата

    8 7 Отговор
    Най слабото място точно на тази от снимките е 4х4 ,Не го бива въобще.
  • 20 Рашо

    21 7 Отговор
    Нито този автомобил.. Нито Форестер е добър. Имам от една година форестер бензин 2014.год.чудя се как да се отърва... Няма смисъл да изброявам минусите които са много. Само един плюс има и това е че е проходим само. Само това...

    Коментиран от #22

  • 21 Миро

    11 14 Отговор
    Аз за това си карам Lancia Kappa SW Pininfarina 2.4 бензин куче италианска марка!!
    Широка просторна и много яка кола от към двигател и окачване непретенциозна във всяко едно отношение!!!!!!
    И най важното,товаря я като конска каруца!!!!
  • 22 Гост

    14 2 Отговор

    До коментар #20 от "Рашо":

    Това под всяка тема ли ще го пишеш? Сменил си един съединител и компресор на климатика и чудо голямо. Карай си 124-ката.
  • 23 Boxer 3.0

    17 3 Отговор

    До коментар #10 от "jap":

    Какво доверие в дизеловият боксер? На 150 000 късаха колянов вал. Дизелов Фоерестър 3-ро поколение се продаваше на половин цена от 2-ро поколение, заради "повреда в мотора".
    Изтъкват като минус обслужването на 10 000 км, а всъшност това е правилното обслужване. Не са коварни, като много други марки, дето обслужването е записано на 15, 20 или даже 30 000 км : "Няма нужда от обслужване" - после двигателя не издържал 100 000км...
  • 24 Джуган

    50 8 Отговор
    Аман от глупашки коментари на тъпаци които никога не се имали РАВ4. Аз минах през две бензинови рав-ки, сменил съм само една крушка и тъй като бяха прекалено добри за да ги продам на някой селтак ги дадох на роднини срещу минимално заплащане, продължават да ги карат безпроблемно и постоянно ми благодарят че съм ги отървал от проблематичните им германски кошници
  • 25 Емил Горанов

    8 2 Отговор
    Кое от двете е вярно? Двигателите хем са капризни, хем издръжливи.
  • 26 Коравия

    25 2 Отговор
    За Тойота RAV 4 или добро или друго нищо не трябва да се говори.
  • 27 Miusuka Madoto

    12 6 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Сложих ти +, но реално джипката харчи МНОГО, а поддръжката и е УЖАСНО скъпа. Всъщност Субару е железен автомобил, но с най-скъпата поддръжка от Японските производители. Хонда е оптималният избор!

    Коментиран от #32

  • 28 Владо

    11 15 Отговор
    Има два вида коли RAV-4 и всички останали

    Коментиран от #37

  • 29 анонимен

    17 4 Отговор
    Купих си такава рав4 чисто нова 2,2 150кс дизел. Вози твърдо, по интериора скърцат разни пластмаси, но се търпи. На задния ред седалки е широко, а отпред в дясно е тясно, таблото има извивка, която пречи на пасажер с по-голяма височина. Обслужването е на 15 000км, харчи 7/100 извънградско и не може да се сравнява по нищо с лека кола, много по-неудобна е за дълги извънградски пътувания. За градско, прескачане на дупки и излизане на 40-50км извън града, бива. За 150 000км съм сменил 2 пъти предните накладки и веднъж дисковете и 10 пъти маслото на двигателя.
  • 30 пунта мара

    16 18 Отговор
    Щом пишеш че вози твърдо и скърца значи само са ти разказвали. Като цяло няма Тойота която да вози твърдо и да скърца, да не говорим за РАВ 4 дето вози по-мазно от почти всички коли. Ай скачай у гоуфу и отивай да копаш на село.

    Коментиран от #44

  • 31 Здравей

    12 5 Отговор

    До коментар #6 от "ФЕН":

    Марката е за бедни, пък продават скъпо! С две изречения показа,че си петокласник, при това злобен. Или просто ограничен.
  • 32 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #27 от "Miusuka Madoto":

    Кой кросоувър с 4х4, 240 к.с. турбобензин и автомат има по-евтина поддръжка и харчи по-малко?
    Къде сравняваш 130 к.с. двигател на Хонда с 240 к.с. на Субару?
  • 33 Алфа Ромео

    11 9 Отговор
    Хондата е по-здравата кола ако трябва да се избира между японски талиги.
  • 34 Ганьо style

    19 4 Отговор
    Мноо разбирачи, всеки да си кара каквото му харесва, аз карам rav4, и съм доволен, знам че е паркетен suv (предимно за асфалтирани пътища) обаче за моите нужди е супер, не че немога да си взема X6 ама не може да качи Еверест.
  • 35 Милен 6839

    23 5 Отговор
    Имам 2 Рав4 . Преди тях имах и първото поколение. Мисля да сменям само с Рав4. Невероятен автомобил. Не е премиум, но премиум класата не е за всеки.
    Премиум втора ръка е за селтаци.
    Рав4 хибрид е перфектен избор
    Скоро излиза плъгин 300к.с.
    Пожелавам на всички лузъри тук да се снимат с него
  • 36 Марцата

    13 1 Отговор
    RAV4 е супер кола стига да можеш да си я позволиш
  • 37 Това

    0 2 Отговор

    До коментар #28 от "Владо":

    важеше за мерцедес.
  • 38 Toyota RAV4

    16 1 Отговор
    От 14 години карам само Тойота. Сменил съм над 10 автомобила от почти всички модели. В това число три RAV4, за целият този период съм правил само гаранционите обслужвания и смяна на няколко крушки . Една смяна на еърбег по кампания. В момента карам хибрид последното поколение - страхотен автомобил. Преди това бях фен на Audi, неудобно ми е да кажа,че си ги купих поне още веднъж в ремонти...

    Коментиран от #41

  • 39 Dokata

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "ФЕН":

    Ти нещо не си добре,иди се прегледай
  • 40 Бахмааму

    1 0 Отговор
    2. Издръжливи и упорити мотори с отлични показатели.




    5. Двигателите са капризни и не понасят лошия бензин у нас.
  • 41 Guest

    5 1 Отговор

    До коментар #38 от "Toyota RAV4":

    За 14 год. 10 грозила на тойота? Бах маа му упорит си! Продължавай. Къде 25-тата год. и 22-та бройка може и да достигнеш "прословутата" надежност!
  • 42 ТеО

    8 2 Отговор
    Повечето коментари са на принципа: „ Гроздето е кисело” или „Един приятел ми каза”...

    Пазарът и цената са най-добрите показатели дали една марка, модел, модификация е добър или не...повечето модели на Тойота държат цена...останалото е излишно.
  • 43 Край

    8 0 Отговор
    Нищо вярно в горните журналистически писания.
    1. Оборудването е бедно - копчетата на стъклоповдигачите светят само в най-високото оборудване.
    2. Задния ред седалки бил тесен - абсолютно невярно - отзад е много широко и удобно - пода отзад е абсолютно равен.
    3. обслужването е на 15 хил. по книжка на потребителя.
  • 44 Волво или Рав4

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "пунта мара":

    Ами заповядай да те повозя. Трето поколение Р4 - отзад е гадна пейка, не обезшумено и неудобно. 2.2 Дай4Дюзи. 136к.с. - по безпроблемния двг, харчи наистина приемливо малко. Жената си го кара, аз си предпочитам Волвото, въпреки разхода +50% /разбира се, по-висок клас/
  • 45 RAV4Driver

    1 0 Отговор
    15000 е интервала на Тойота. Не знам от къде и какво сте му наливали - явно не е било бензин, щом се е оплаквал двигателя. Приятният интериор и богато оборудване... Е, въпрос на вкус...