Last news in Fakti

28 Февруари, 2020 11:43 118 020 181

Най-издръжливите автомобили с пробег над 300 хил. км

  • класация-
  • рейтинг-
  • употребявани автомобили

Надеждността на автомобилите може да се оценява по много начини, но пробегът си остава най-силният атестат за издръжливост. Ето защо всяка година американската търсачка на употребявани коли iSeeCars съставя класация на моделите, най-голям процент от които са изминали над 200 000 мили (320 000 км).

Тази година изследването се базира на анализ на 15.8 млн. сделки с употребявани коли. Както може да се очаква, резултатите не се различават особено от заключенията на миналогодишното изследване на iSeeCars - абсолютен лидер по издръжливост е продукцията на Toyota.

Първо място в общото класиране печели Land Cruiser. 15.7% от японските всъдеходи са навъртели по 200 хил. мили. На втора позиция се подрежда Toyota Sequoia (9.2%), а на трета - Ford Expedition (5.2%).

Най-издръжливите употребявани автомобили с пробег над 320 000 км
Място Модел % от колите с пробег над 320 000 км
1 Toyota Land Cruiser 15.7%
2 Toyota Sequoia 9.2%
3 Ford Expedition 5.2%
4 Chevrolet Suburban 4.9%
5 Toyota Highlander Hybrid 4.2%
6 Chevrolet Tahoe 4.1%
7 GMC Yukon XL 4.1%
8 Toyota 4Runner 3.9%
9 GMC Yukon 3.2%
10 Honda Ridgeline 3.0%
11 Toyota Tundra 2.9%
12 Honda Odyssey 2.7%
13 Toyota Avalon 2.6%
14 Lincoln Navigator 2.6%
15 Toyota Tacoma 2.5%
Средно 1.0%

Според статистиката на iSeeCars по-малко от 1% от употребяваните автомобили са успели да достигнат пробег от 200 000 мили. Ето как изглежда класацията при леките коли.

Най-издръжливите леки автомобили
Място Модел % от колите с пробег над 320 000 км
1 Honda Odyssey 2.7%
2 Toyota Avalon 2.6%
3 Honda Civic 2.3%
4 Toyota Sienna 2.0%
5 Toyota Prius 2.0%
6 Honda Accord 1.8%
7 Mercedes-Benz E-Klasse 1.7%
8 Chevrolet Impala 1.6%
9 Toyota Camry 1.5%
10 Toyota Camry Hybrid 1.5%
Средно за леките коли 0.7%

От iSeeCars са съставили и рейтинг на най-издръжливите автомобили по тип задвижване и сегменти.

Най-издръжливите всъдеходи и SUV-та
Място Модел % от колите с пробег над 320 000 км
1 Toyota Land Cruiser 15.7%
2 Toyota Sequoia 9.2%
3 Ford Expedition 5.2%
4 Chevrolet Suburban 4.9%
5 Toyota Highlander Hybrid 4.2%
6 Chevrolet Tahoe 4.1%
7 GMC Yukon XL 4.1%
8 Toyota 4Runner 3.9%
9 GMC Yukon 3.2%
10 Lincoln Navigator 2.6%
11 Honda Pilot 2.4%
12 Cadillac Escalade 1.6%
13 Acura MDX 1.6%
14 Cadillac Escalade ESV 1.5%
15 Toyota Highlander 1.3%
Средно за всъдеходите и SUV-тата 0.9%
Най-издръжливите екологични автомобили
Място Модел % от колите с пробег над 320 000 км
1 Toyota Highlander Hybrid 3.1%
2 Toyota Prius 1.7%
3 Toyota Camry Hybrid 1.2%
Средно за екологичните коли 1.0%
4 Lexus RX 450h 0.1%
5 Ford Fusion Hybrid 0.1%
Най-издръжливите спортни автомобили
Място Модел % от колите с пробег над 150 хил. мили (241 000 км)
1 Audi TT 4.1%
2 Dodge Charger 3.0%
3 Ford Mustang (Coupe) 2.3%
4 Mazda MX-5 Miata 2.1%
5 BMW M5 2.0%
6 Ford Mustang (Convertible) 1.9%
Средно за спортните коли 1.5%


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 85 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Вълкът

    488 14 Отговор
    И тая класация какво общо има с Европа? Особено с България, където колити идват 300 000км нагоре?

    Коментиран от #29, #65, #145

  • 2 jap

    121 80 Отговор
    Единствения Немски модел в класацията е Ауди ТТ и то на последните позиции.

    Коментиран от #17, #123

  • 3 vuk

    154 122 Отговор
    И нито една германска кочина от "елитните" premium марки. Буахахахаахахаа

    Коментиран от #101, #136, #174

  • 4 антрашпиц

    274 18 Отговор
    Зада провокирам(ядосам) всички ще кажа,че това е смешно.Защо?Ами моя коптор рено сценик е на реални 590 000км проверени в сервиз на Рено.Амчииии,върви си добре скапаната кошара....

    Коментиран от #9, #27, #28, #63

  • 5 OPEL ASTRA

    150 20 Отговор
    НЕ СЪМ СМЕНЯЛ 100000 НИЩО ПО ПРЕДНИЦАТА И 20 Г.НА ГАЗ

    Коментиран от #113

  • 6 Аноним

    123 63 Отговор
    Тойота е стомана няма чупене ,от опит го казвям
  • 7 500000 км

    178 8 Отговор
    Аз имам Пежо 405 и съм му навъртял 500 х.км. като ми го докараха от Германия беше на 49 х.км. естественно не са реални за 10 г кола, тайната е на всеки 10 х.км. смяна на масло и то с полусинтетика, сега доливам максимум литър от смяна до смяна, имам и нова кола дават смяна на масло на 25 х.км, аз го сменям на 10 х. и то пълна синтетика, това е тайната на многото км, ПОДРЪЖКА!

    Коментиран от #40

  • 8 Бесен Язовец

    50 14 Отговор
    Тарикатите бг с джипките и бегачките над 300 хил. км нова!! Клошарска класация.
  • 9 един мармот

    18 68 Отговор

    До коментар #4 от "антрашпиц":

    Няма така кола Рено сЦеник !
  • 10 smeh

    77 19 Отговор
    По правило немският премиум се кара най-агресивно. Резки ускорения, висока скорост и т.н.
    По правило немският премиум се кара и с доста по-големи джанти от останалите.
    По правило у нас за немски премиум втора ръка, бюджета е като за подарък от морга.
    Заключенията ги оставям на вас.

    Коментиран от #11, #25

  • 11 Komapak

    116 12 Отговор

    До коментар #10 от "smeh":

    По правило си зависи от човека който шофира и от поддръжката. Всяка една кола дава възможност и за спортно и за лежерно шофиране. За немските съм съгласен с теб. След 1994г. всичко "немско" използва стара слава и промити мозъци. Ама знаеш ли колко опита и колко пари ми струваше да го науча?!

    Коментиран от #13

  • 12 Гого

    55 9 Отговор
    Opel combo 772 000km

    Коментиран от #137

  • 13 Рубладжийче

    48 71 Отговор

    До коментар #11 от "Komapak":

    Всичко руско няма грешка, нали? Американците от завист на са включили руски автомобили и джипове в класацията.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Последният в редицата

    64 18 Отговор
    Все още карам БМВ 525д , по информация на борд компютър показва 700 000 + продължавам да му давам всичката газ. Страх ме е да отида до официален сервиз , там ако бръкнат по на дълбоко може би ще покаже повече !!!
  • 16 очуден

    69 12 Отговор
    Само Тойоти в тая класация

    Коментиран от #82

  • 17 john 3 volta

    67 9 Отговор

    До коментар #2 от "jap":

    Искам да ти кажа че е глупаво да се изказваш така.Всеки кара колата която има или иска да има и това е негово право.Тъпо е да делиш колите на немски и японски.Остави всеки да прави избора си.И под статията е хубаво да има споделяния и опит а не хейтвания.Лек ден Jap.
  • 18 Потник

    35 17 Отговор
    Пак Японци на първите места,не е Чесно...
  • 19 Фен

    62 19 Отговор
    Пълни глупости. Какво общо има с Европа. А класиката "Е , купе 124" и Голф 1.9, всичките са от 400хил нагоре.

    Коментиран от #83

  • 20 Ауу

    12 14 Отговор
    Не виждам Primera P-144, фалшива статия!
  • 21 automaniac

    77 3 Отговор
    Не са важни изминатите километри,важно е колко ремонти са правени докато се изминат тези километри.Колкото по малко толкова по надеждно,ко ма топли ,че колата ми е изминала 300 000 км като съм и правил ремонти за много пари.

    Коментиран от #84

  • 22 automaniac

    34 3 Отговор
    Не са важни изминатите километри,важно е колко ремонти са правени докато се изминат тези километри.Колкото по малко толкова по надеждно,ко ма топли ,че колата ми е изминала 300 000 км като съм и правил ремонти за много пари.
  • 23 ОБ4

    54 21 Отговор
    Имал съм шкода,рено,4 опела,мазда,сузуки,форд,тойота.За мен тойота е най-здравата кола!
  • 24 жожа

    44 10 Отговор
    Нерде хамерика нерде Европа...Статия само правене на вятър

    Коментиран от #85

  • 25 Айде бе

    89 10 Отговор

    До коментар #10 от "smeh":

    Хубаво е, че си вярваш, ама явно не си карал от по-новите немски "премиуми". Не че не могат да минат 300000 км., могат и си ги минават, само дето от първоначалната кола евентуално ламарините не са сменяни и то при голям късмет! Лично познавам баламурници като теб, които си мислят, че и двигателят и скоростната кутия са консумативи, които е нормално да се сменят на определени километри, щото разбираш ли ги карали агресивно. И като бабичка да ги караш я издаянят гаранцията, я не поради простата причина, че прехвалената немска мисъл е впрегната в това колата да изкара определени километри и да почне да се разпада за да може да се купуват новите им боклуци. А БГ баламурника си дава и последните стотинки за поддръжка на немската премимум кошница и даже с пистолет в челото няма да си признае как се е прекарал, щото да си гъзар в очите на слепите е основната линия в живота му!

    Коментиран от #30

  • 26 надеждност

    46 1 Отговор
    Какво означава да издържи до дадени километри - всеки чарк може да се смени ако блока и главата не са пукнати и ако няма дупки ръжда по структуроопределящи елементи. Добрият автомобил не те занимава с отваряне на двигател и скоростна кутия, с проблеми по ел-инсталацията, с бъгове по електрониката, не хвърля дюзи и турбо след 200 хиляди, не е с едноредова верига която иска смяна през 100 хиляди, няма течове от охладителната система заради калпави връзки и т.н. Всичко друго са консумативи и рутинно обслужване, което собственика би трябвало да прави ако не е мърляч.
  • 27 Хаха

    36 9 Отговор

    До коментар #4 от "антрашпиц":

    Тая кочина ми съсипа живота докато я взех блокирала водна помпа след като е смених с нова хайде всички клапани криви 1 000 лв ремонт искара още около 20 000 км и почна да чупи скоростни кутии смених 5 такива и повече рено никога става въпрос за 99 сценик 1.6 107 кс

    Коментиран от #49, #71

  • 28 Alfa Romeo 159 TI

    23 4 Отговор

    До коментар #4 от "антрашпиц":

    Страдам точно от такъв боклук 1.5dci

    Коментиран от #47, #50

  • 29 Tototli

    14 3 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Вълкът":

    Да си прави ме изводи какви коли евентуално да си закупуваме!
  • 30 smeh

    32 54 Отговор

    До коментар #25 от "Айде бе":

    Един риторичен въпрос. С колко немски премиум автомобила имаш опит от 0 000 до 300 000км? Отговора го знаем - 0. Отдалече си личи, че само си чувал. Затова и говориш общо, без конкретика. А относно хората, които наричаш "баламурници" - питай жена си/ако изобщо имаш такава/, какво мисли за собственика на лъскавият немски премиум до теб на светофара.

    Коментиран от #31, #34, #70, #176

  • 31 rtr

    57 15 Отговор

    До коментар #30 от "smeh":

    Е нема по-комплексарски коментар от тоя.
  • 32 Няма такова нещо

    37 25 Отговор
    Няма ги немските коли от завист ,защото кой тъпак си купува втора употреба японски,американски или корейски боклук .А то всички знаем, че немските коли идват у нас след 500000хл.км.дори и повече. Така е Германско качество.
  • 33 Дръпнаха ми се

    15 12 Отговор
    очите от японски марки, а намерете сервиз който ги оправя като кажат ких..

    Коментиран от #86

  • 34 Айде бе

    43 15 Отговор

    До коментар #30 от "smeh":

    Потвърди напълно написаното от мен по-горе! Жена ми ме виждала и в бмв и в ауди, а сега в лексуса и е най-добре! При това без да знае какви проблеми е трябвало да решавам с немските премиум кошници! Явно ти си черпиш "знанията" от интернет под формата на клипчета и снимки и никога не ти си е налагало да ходиш до официални дилъри и да се разправяш, иначе щеше да си мълчиш като насран, като повечето баламурници! И в заключение ще кажа, че въобще не съм фен на някъква марка. И не мога да разбера хората, които са фенове слепи, глухи и не виждащи истинската действителност! Аз съм ползвател и никой не ми плаща да правя реклама или превъзнасям дадена марка, просто не искам да ме правят на глупак! Швабите наистина прекаляват с кожодерството и лично аз повече никога няма да си купя немска кола, защото доверие трудно се печели, но се губи за миг!

    Коментиран от #41

  • 35 Quasipresto

    23 2 Отговор
    MB W210 220CDI , 2001г. - 560000km; Volvo V 70 D5 , 2002- 460000km... Сега да видим Toyota Prado d4d , 2019 колко ще изкара... За начина на шофиране и навременната поддръжка писаха много колеги - ами важни са!!!!

    Коментиран от #87

  • 36 hienata

    36 6 Отговор
    Да споделя от опит. Купувам коли според състоянието и цената. В момента имам Поло 2005г бензин/газ ,купих го на "реални" 117 000км ,ноф фонс , сега на 349 000км освен дреболии като ламбда сонда и бобини, другото което съм сменял е консумативи. Имам Кашкай бензин/газ на незнайни км. за 50 000 само консумативи. Имах Авенсис , освен че е скучен, нямам нито една забележка , не са чак толкова нечупливи, но са лесни за ремонт. Основно проблеми ми даваше окачването, иначе мотора d4d е чук. Винаги съм имал една японка или корейка , и една немска. Сравненията м/у двете са глупави. Всяка си иска подръжка.
  • 37 1111111

    27 17 Отговор
    Абе пак някакви стъкмистики, приятел си купи Ленд Крузер, на 150 000км. му заминаха дюзите, 12500лв. струваше ремонта. В сервиза му казаха, че по принцип имали такъв проблем с дюзите. Е как по принцип имат проблем според Тойота а в тука я дават най-здрава? Нагласена работа.
  • 38 Истината е другаде

    25 10 Отговор
    Глупости. Автомобилът е Volkswagen Golf 2 1.6, EZ моторетка. Няма такава кола!
  • 39 Те Са

    26 46 Отговор
    Най добрия автомобил Mercedes и след него всички останали.

    Коментиран от #127

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 smeh

    10 18 Отговор

    До коментар #34 от "Айде бе":

    Пак пишеш фантасмагории под формата на общи приказки. Нито, конкретен модел, нито модификация, а пък за естеството на проблема, нито думичка. Хвърляш топката с елементарното -"проблеми с официалния сервиз и разправии", та барем да ти повярваме. Ясно е, че караш различно от немското, и дори не си имал досег до него, но явно ти е много болно, щом сипеш такава жлъч по собствениците. Така, че не очаквай групата от хора върху която плюеш да стои безучастно и да кима със съгласие.

    Коментиран от #43, #88

  • 42 Стан

    37 2 Отговор
    Това е класация за хамериканския пазар. Повечето от споменатите автомобили или изобщо ги няма в България или са екзотика. С други думи, защо ни занимавате с глупости?
  • 43 гост

    18 9 Отговор

    До коментар #41 от "smeh":

    Нямам време, нито желание да влизам в подробности! Разочарован съм от първо лице и нито имам намерение, нито пък искам да предпазвам някого! Казах, че марки не ме интересуват, не искам да рекламирам защото е глупаво да се прави без да имаш някаква полза! Айде кажи сега ти след като се чувстваш толкова горд притежател на немски "премиум", колко пари получаваш да ги защитаваш и рекламираш!? Защото ако не получаваш да ги превъзнасяш безплатно си е, чиста проба комплексарщина! Никой информиран и здраво мислещ човек няма да се впечатли от спрелия до него немски "премиум", по скоро ще изпита съжаление към собственика му! Има много по-скъпи и престижни марки от тези, които визираш така, че самочувствието ти е напълно неоправдано и е само в твоята фантазия!

    Коментиран от #46, #51, #73

  • 44 Nissan

    13 23 Отговор
    Брат ми кара ауди А6 от 2001 ,1.9тди на 780 000 км.само консумативи и агренаж.

    Коментиран от #89

  • 45 МП4

    45 12 Отговор
    Чупят ви се колите защото си вземате кола за 5000 лв. на навъртяни нензайно колко 400 000км с сервизна книжка унищожена преди 10 год , обслужвана от предишните 4 собственика по своя преценка, с консумативи от 10 лв, маслото от варела за 4,50 сменяно на 15 000 с 3 кила гняс и нагар в мотора каращи зима и лете на мъгел, без да чакат да загрява или обратното....И после тази марка е кенеф. Кенефи сте вие...Ходете до Германия вкарайте си кола на 50 000км сменяйте и масълцето с такова от 25 лв литъра, с ориг. части при МЕХАНИК, не каварталниа майстор с отвертката и клещите и спазвайте ръководството за правилна експлоатация на мотора , както и качествено гориво, а не 10 год на газчица и не 2 дни да карам в резервата, и после 10 лв бензин на колонката. 80% от тукашните шофьори, още се учат, колко си мислят че карат, а колко не могат....И Форд да ми дадат , да е 300 коня няма го върна ама да е истински и да е поддържан....Купувате си бараки без произход, за жълти стотинки и после аман то щото ддз от къде :) Куче влачи рейс балами

    Коментиран от #48, #52, #56, #74, #91

  • 46 Plameni

    8 22 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    Радвам се,че ограничени хора като теб не избират хубавия немски автомобил
  • 47 Баш Батка

    7 19 Отговор

    До коментар #28 от "Alfa Romeo 159 TI":

    Съдейки по името ти "алфа умрело" си скочил от един боклук на друг. Най лесно ще е всички дужно да си върнете кочините с ,които застрашавате човекшки животи при надин! Така ще си направите услуга.
  • 48 Баш Батка

    16 7 Отговор

    До коментар #45 от "МП4":

    Един кадърен коментар да видя, споделям напълно мнението ти!
  • 49 антрашпиц

    4 5 Отговор

    До коментар #27 от "Хаха":

    Моя дръгел е 1.9 дци 102кс
  • 50 антрашпиц

    5 2 Отговор

    До коментар #28 от "Alfa Romeo 159 TI":

    Моя коптор е 1.9 dci 102 кс.
  • 51 smeh

    15 5 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    За да отстояваш мнението си, и да се защитиш когато те ругаят, винаги ли трябва да има финансова изгода? С този начин на мислене ще те н*дуп* всеки притежател на финийкиски знаци. Много е оптимистично да се обръщаш с израза "новите немски боклуци", наричайки собствениците им "баламурници", да очакваш, че няма да те сложат на място. И когато ти отговорят в аналогичен стил - да пискаш, че са комплексари.
    Приеми, че света не е само черно и бяло, и това как изглежда в очите ти чуждият избор е лично твое мнение, а не повод за квалификация. Защото квалификациите и генерализациите, както вече споменахме се дават от комплексарите, и неосведомените в детайли хора.
  • 52 антрашпиц

    42 2 Отговор

    До коментар #45 от "МП4":

    Що ве мойто момче?Аз не се оплаквам от колата си.Да,стара е.Да,френска е.Да,коруба е.Да,евтино я взех.Но на 20 години няма ръжда и не се чупи като за световно.Колата ми без проблеми минава на преглед,задницата скача на валовете(ако щеш вярвай-не се смей).За мен това си е здрав дръгел и бих тръгнал и за луната без да се замислям и страхувам от повреди.Това е.Семеен съм да подчертая и кола от 10-15000 лева не ми трябва.Не ми е приоритет превозното средство;няма пред кого да се тежкаря и гъзарея!Аре много здраве от мен и безаварийни.........
  • 53 6966

    19 9 Отговор
    Навсякъде тойота тойота. Немските нещо вече не са качествени :!:!
  • 54 Мартин

    25 14 Отговор
    тойота, тойота, хонда, тойота и за разнообразие хонда :D това показва кои автомобили са най-качествени

    Коментиран от #92

  • 55 Мартин

    24 5 Отговор
    Аз карам Е класа W210 на 850 хиляди километра с метан поставен когато е била млада италианка на 120 хиляди километра. Поздрави на хамериканците.

    Коментиран от #166

  • 56 Язе

    7 9 Отговор

    До коментар #45 от "МП4":

    Много си се объркал.Какво е това масло за 25лв.литъра?Златно?Това,че е скъпо не означава,че е качествено.Скъп му е етикета.Виждал съм масло за VW специално за TDI и струва 170лв.5 литра.Взимай народе.Я виж какво пише за експл.на двигателя в книжката?На колко пише да се сменя маслото?Май на доста повече от 10хил.км.Спазвай и скоро ще имаш паметник в двора.

    Коментиран от #60, #62

  • 57 4977

    19 8 Отговор
    Ауди А4 2000 1.9 TDI помпа дюза - 2000 г. след седмата е карано в БГ, служебно, до пълнолетие. Винаги с по-хубавата нафта. Сега е на 20г. И на тази крехка възраст е на над 700х.км и без да е пипан моторът, нито дюзите. Предница само, ново турбо, съединител, консумативи, Масло! според спецификацията и километрите. Зимата пали от раз. Не е за хвалене на тези години, но е доста добре и има още живот в него, засега.
  • 58 Ботев

    11 9 Отговор
    Ко стана с ВАГИНИТЕ, защо игнорираха швабските трактори?
  • 59 ИЯО запознат

    16 6 Отговор
    ...Карам Пежо Патнер 2009г. купувана нова.
    Досега е на 365 000 км и .................нищо.
    Какво по-здраво от това?????????
  • 60 Реалист

    5 8 Отговор

    До коментар #56 от "Язе":

    Карам шкода октавия дизел и сменям на 30 000 км маслото :)
  • 61 шкодажия

    14 1 Отговор
    шкода супърб 2 - 267800км. 170кс. ТДИ. пушка
  • 62 МП4

    15 3 Отговор

    До коментар #56 от "Язе":

    Какво е това масло?? Брато явно от към моторни масла те няма, никакъв...Има масла за 300лв тубата, тези масла са специални пълни с добавки, химии, като детрегентни вещества, съставки- молибдени, бор, калций, магнезий, волфрам, висок ТБН който предотвратява нагара и налепите по челата на буталата, ниското триене, по-лек старт при минусови температури. Това с маслата е философия до без край...Кмрите за смяна на маслото зависят от доста неща като например как експлоатираш мотора в какви условия се кара колата, колко мото часове...Ако караш всеки ден от Берлин до Мюнхен и изминаваш по 2000 км на посока , може да го сменяш и на 20 000км но ако караш от увас до магазина, и гасиш ,палиш по 10 пъти през 10 мин и зимата гасиш преди да я загряла не повече от 6000-7000км масло ама ти си далеч от тази тема..Само ми стигаше да напишеш "какво е това масло за 25лв" хахахахах Такова ако караш кола 400 коня или на писта високо температурно, специално, или някои Мка Е класа турбиниран мотор...Етикета на маслото ти е Ганьо в главата, сипвай си наливния тотал за 35лв тубата на щайгата ти 100 коня и непроявявай мислене и разум да пишеш за неща от който хал на хабер си нямаш, това маслото за автомобил не е сирене ИЛИ извара за баница :)

    Коментиран от #76, #93

  • 63 Иван

    7 5 Отговор

    До коментар #4 от "антрашпиц":

    Моето Рено Меган 1.9 тди го разказах преди месец. 20-годишно, дизел, но за 3 години ме съсипа. Какво ли не му се счупи - 2 пъти ключалката на волана, един път стартер, втори път алтернатор, водната помпа протече, отзад гърнето пада веднъж. Направо го платих още един път. Накрая протече ГНП-то и ме ядоса! Иначе нямаше ръжда абсолютно никъде, светеше както е било преди 20-години в сребрист металик. Само дизайнът беше кьопав, но това е заслуга на франсетата. Не мога да виня обаче колата, добра беше, караш я и с олио и не се оплаква. Просто предишните собственици според мен не са я поддържали добре, аз също съм мърляч и всичко си даде отражение...

    Коментиран от #77

  • 64 Дядо Поп

    2 2 Отговор
    Добре преписана статия...
  • 65 asoos

    12 0 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Вълкът":

    Особено с България, където колити идват 300 000км нагоре?
    автомобилите в БГ продавани по автосалоните са на 146 000км :)))))
  • 66 Безсмислици

    8 0 Отговор
    Тъпо е да наричаш издръжлива кола, защото била минала 300000 км. Моята като е на 390000 по километраж, не я смятам за някакво чудо. Двигателя работи точно както работеше и преди 200000 км, и най-важното, без ремонти. Смяната на свещи все пак не я броя за ремонт. Но няма турбо, не е от малолитражните, стандартен 4 клапанов, бензинов двигател. И смяна на маслото според предписанията на производителя.
    Та ако не може да мине поне 5-600000 км без сериозен ремонт, значи производителя не го е искал или собственика е дебил по отношение на поддръжката.

    Коментиран от #94

  • 67 Ю Кортес

    9 7 Отговор
    Всеки е наясно,тойота Хонда и при по тежките,Дженерал Моторс и Форд.
    Карам пасат и не съм доволен,предишната беше Корола
    За следваща съм харесал пак Корола или Сивик.
  • 68 Иво

    10 6 Отговор
    Туарег на 350000 км 2008 г -w12 бензин .Никакви ремонти по ходава част или мотора ,само сменяни дискове и накладки Купен на 190000км от VW .Масло и филтри досега нищо друго,според мен зависи как подържаш даден автомобил и как го караш (докато е студен)

    Коментиран от #95

  • 69 filo

    14 2 Отговор
    Подобни класации са единствено и само с рекламна цел. Не си струва да им се обръща внимание.
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 filo

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Хаха":

    Това са глупости и то абсолютни.
  • 72 filo

    10 12 Отговор
    Гледам доста се плюят немските автомобили. Явно конкурентите плащат за това, но българина открай време харесва немските возила и затова те са най-масова и това няма да се промени. Разбира се са и най- добри.

    Коментиран от #167

  • 73 filo

    6 11 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    За каква комплексарщина говориш, след като най-много хора харесват немски коли. Кои са по престижни марки от Майбах например. Не съм видял някой надвил си над масрафа д кара Тойота. Най-често кара немско. Айде със здраве.

    Коментиран от #165

  • 74 1234

    8 8 Отговор

    До коментар #45 от "МП4":

    В Германия вече масово се карат японски автомобили премиум марките идват за България с разработени двигатели оставащи им 20% живот

    Коментиран от #90

  • 75 Унуфри

    10 6 Отговор
    С 1999 BMW 528i с Ръчна кутия + LPG съм от 19 години. Втори собственик. Купих я от Инглощат от собственика.

    Миналата седмица минах 700,000км. РЕАЛНИ.
    Нищо не съм барал, Слагам МОТУЛ 5W40 x-clean и тва е.

    Профилактирах ВАНОС оплътненията, Нова Диса клапа и редовно обслужване. ТУЙ ТО. Тия статистики, кой ги чете, кой идиот ги пише, не ми е ясно.
  • 76 filo

    4 1 Отговор

    До коментар #62 от "МП4":

    Били уточнил марка и вискозитет на маслото, което е 300 лв. тубата.

    Коментиран от #102, #103

  • 77 filo

    4 1 Отговор

    До коментар #63 от "Иван":

    Ами как те съсипала, като си мърляч. Ти какво очакваш.
  • 78 Peci kupona

    9 4 Отговор
    Какъв е критерия за надежност, не става ясно! Освен това, VW и Volvo не присъстват, което напълно прави класацията нищо общо с реалността!

    Коментиран от #79

  • 79 Ха ха

    4 6 Отговор

    До коментар #78 от "Peci kupona":

    Особено легените VW ръйш ли
  • 80 Хи хи

    3 2 Отговор
    Ауто Билд Ко прай а?)))) Немски кошници тук Танев и то назад
  • 81 .... Ха

    11 2 Отговор
    Темата за Американска класация не означава нищо в БГ, ама вие си чешите езиците без нужда. Каквото и тема да е, вашите автомобили са "най"... Хора без работа!
  • 82 Соичиро сан

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "очуден":

    Сигурен ли си?
  • 83 Ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Фен":

    Умря тая баба
  • 84 Чук

    4 2 Отговор

    До коментар #21 от "automaniac":

    Нека позная- караш немски дръгел
  • 85 Нали

    5 2 Отговор

    До коментар #24 от "жожа":

    Друго сие Декра, аитобилд и голямата тройка немски кенефи
  • 86 Стига ва

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "Дръпнаха ми се":

    Ми няма щото не казват хи хи
  • 87 Чук

    3 1 Отговор

    До коментар #35 от "Quasipresto":

    Единични случаи за немските легени
  • 88 Нафърфорий

    6 11 Отговор

    До коментар #41 от "smeh":

    Чадо , немското има само едно предимство пред японското - има кристално предно стъкло - да гледа добре отдалечаващите се стопове на японците...
  • 89 Хи хи

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "Nissan":

    Мноу гъсто с "консумативи" ангренаж, след това вече колата е друга хи хи
  • 90 Ъъъъ?!

    16 2 Отговор

    До коментар #74 от "1234":

    В коя точно Германия се карат масово японски автомобили? Най-вероятно не си стъпвал никога там,след като пишеш такива глупости
  • 91 Стига ва

    5 3 Отговор

    До коментар #45 от "МП4":

    Да ти кажа напоследък чисто нови от Германия в гаранция и са абонирани за сервизите що ли така

    Коментиран от #104

  • 92 Соичиро

    6 1 Отговор

    До коментар #54 от "Мартин":

    VTEC и никога vvti
  • 93 Стига ва

    9 0 Отговор

    До коментар #62 от "МП4":

    "калций, висок ТБН, който предотвратява нагара.....мноооого си навътре с маслата гледам
  • 94 Умрам

    4 0 Отговор

    До коментар #66 от "Безсмислици":

    За 4-клапснен двигател ама йок
  • 95 Сникерс

    2 2 Отговор

    До коментар #68 от "Иво":

    Не слаба работа като не е v 16 рийш ли
  • 96 нимда

    8 3 Отговор
    Поредната изцепка на краварите! :D Ако човек се води по малоумието им, ще трябва да вярва, че европейските автомобили издъхват след 250000 км. Поредно доказателство, че в онази тоталитарна държава пропагандата отдавна е взела връх над истината. Прав е бил Оруел, иронията е, че не е предполагал, че антиутопията му ще получи истинска реализация във водещата (поне доскоро, но и никога повече) икономическа сила в света.
  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 aztghxfh

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "vuk":

    Germanskite ko4ini se karat or hora s pari. Takiwa kato tebe karat da4ia.
  • 102 МП4

    4 2 Отговор

    До коментар #76 от "filo":

    ЕСТЕРНО КЕРАМИЧНО МОТОРНО МАСЛО XENUM VRX 5W30 , около 56лв тубата, айде със здраве!

    Коментиран от #160, #175

  • 103 МП4

    4 2 Отговор

    До коментар #76 от "filo":

    Литъра****
  • 104 МП4

    2 0 Отговор

    До коментар #91 от "Стига ва":

    Кой?? Покажи, че на приказки ги знаем, само да не са от тези на по 560 000км . Ако няма какво да пишеш , не са хаби...
  • 105 Ivan

    2 0 Отговор
    https://www.iseecars.com/longest-lasting-cars-study#v=2020
  • 106 Митко

    5 0 Отговор
    Кои ги пише тия глупости бе Аман от некомпетентни хора какво са 300000 за един съвременен автомобил
  • 107 Тролове

    4 1 Отговор
    Hyundai sonata 730000 от нова и моята не е карана много до 1000000 спокойно изкарват
  • 108 Квази Модо

    4 2 Отговор
    Пежо206,91г.1,4,75кс.350 000.Велика машинка.
  • 109 Премиума

    11 1 Отговор
    До пичовете с "премиум колите" - цялата гъзария е дамо във вашите глави.Немски кошник от италия за 5-6к не е гъзария , а жалкарщина , много малко хорс карат истински коли под 5% , но дори и тогава не впечатлява , понеже ги има много като кофите за боклук , но поне ше ви радва вас повече.С 5 , 10к премиум няма
  • 110 гощо

    6 6 Отговор
    Не ни занимавайте с класации на коли които не се продават в Европа! 300хил. са нищо за една кола! Лично си продадох колата на 270хил и нямаше следи от ползване! А тия с изтърканите волани и протрити седалки са на по 700-800хил поне!
  • 111 Въй

    2 1 Отговор
    Абе само глупости! Пусни нещо БГ Инфо, стига с тия Американци!!!
  • 112 Silvestar Stefanov

    5 0 Отговор
    Mercedes Sprinter 620000 km
  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 мани мани

    4 0 Отговор
    закуо ви е кола с издръжливият невероятен двигател, но с яко прогнило купе хаха

    Коментиран от #168

  • 115 Петко

    5 4 Отговор
    И понеже краварите не долюбват корейците никъде няма ХЮНДАЙ.А ТОЙ Е ЛИДЕР ПО ИЗДРЪЖЛИВОСТ.
  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 гост

    14 3 Отговор
    Прави ми впечатление,че феновете на японските кол постоянно се нуждаят от това да хвалят колите си колко са здрави и хубави.Явно искат да убедят себе си и другите,че са направили правилния избор,но не са много сигурни.

    Коментиран от #135

  • 118 Божидар Митев

    5 1 Отговор
    Мерцедес Спринтер 413 CDI - 2000 г. 971000 хиляди.Ремонти-700000 хк. Дюзи,950000 хк. Заден мост.Всичко друго е обслужване.Масло смяна на 20000 км. ШАРК 10W40.ОТ СМЯНА ДО СМЯНА НЕ СЕ ДОЛИВА.
  • 119 Извънземен

    7 2 Отговор
    Аз карам запорожец на 3 000 000 км. е и нищо не съм сменял.
  • 120 гост

    3 0 Отговор
    първо до 2 jap. можеш ли да четеш? ТТ-то е първо в класа си, а не на последно място. натам: чета и се мая. всички карате коли над 300 х. някои стигат 750 х. евала бе пичове. вие какво световните шампиони от индия ли искате да победите. там старите тата таксита са по на 1 млн. и отгоре и хората са щастливи. като бях млад карахме соц. коли и нямаше над 150-200 х. сега кво стана? не слизате от колите си ли? и накрая - карам малка японка 4х4 от завода дето произвежда танкове. ако реша и когато на светофарите няма нищо лъскаво дето колкото и да се сили да ме резне. нова струваше 15х. юро. здрава е като танк и на 200 х. я сменям с нова. пак такава.
  • 121 Ваньо

    7 3 Отговор
    Я не пишете глупости бе моя Голф 1.9TDI на 540000 го ударих рри катострофа ако не бях катоктрофирал щеше още да върви.1.9 tdi до 2000 год пройзводство аудита и фолцвагени има на над милион клометра без проблем.

    Коментиран от #126

  • 122 Copycat

    2 1 Отговор
    Абе, вземете направете една скапана статия, която не сте копирали и превели с гугъл транслейт веее. За чий ме интересуват американските коли, като половината от тях дори не се предлагат на ЕУ пазара... драскачи...

    Коментиран от #129

  • 123 Иван

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "jap":

    Както и мерцедес е-клас, както и бмв м5
  • 124 Stanimir

    4 1 Отговор
    Защо не кажете нещо за Mercedes 190D
  • 125 Роко

    5 1 Отговор
    Пичове, нали разбирате, че проучването е правено в щатите където почти няма немски коли. Който е ходил знае - японски и американски основно...Така, че не съм сигурен дали мерцедес примерно е мерен изобщо...

    Коментиран от #128, #133

  • 126 Патриот

    0 2 Отговор

    До коментар #121 от "Ваньо":

    Моят е 99-та. За 110 000км мои(по километраж е на 360 000, колко ли по толкова са реални). Съединител, демпфер, кормилна рейка - общо 700лв ремонти. Другото масла, филтри, накладки и т.н. Е да - сега трябва да сменя предната броня щото нисичък, ама вески да си го свята както иска - дали ремонт, дали консуматив.
  • 127 Локум

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "Те Са":

    За Селяните в Г и БГ и то по тъпите
  • 128 гост

    5 3 Отговор

    До коментар #125 от "Роко":

    там братле мерц кара само елита. няма на 200 х мили. тук такива карат цървулите за да са "елит". тея дето се карат тук са кочините на месари и други немски труженици от частния дребен сектор.

    Коментиран от #131, #132

  • 129 Алибаба

    2 3 Отговор

    До коментар #122 от "Copycat":

    Защото са неграмотни и купуват Тойота 2 пъти с по ниска цена от немски коли
  • 130 Трайко

    3 6 Отговор
    В кочината купуват коли подходящи за кочината и това са японските коли.
  • 131 Мечтатдли

    7 1 Отговор

    До коментар #128 от "гост":

    Да така е но няма кой да те чуе народа толкова опростява че кола и над 400 хиляди километра е нова за него.

    Коментиран от #153

  • 132 Е защо ли

    5 1 Отговор

    До коментар #128 от "гост":

    Даже и цървули нямат карат колите с шляпки и чехли изтъркани ,изхабени с мръсни крака и се правят на мутри с тлъсти кореми.
  • 133 Уил

    2 3 Отговор

    До коментар #125 от "Роко":

    А ти нали знаеш, че в САЩ има повече немски коли отколкото в Германия?
  • 134 Вуте

    3 0 Отговор
    На кого му пука за американските модели? Тук продават "италианки".Това е информация, която ни трябва.
  • 135 Аааааа!

    0 3 Отговор

    До коментар #117 от "гост":

    За селскостопанските американци е тази кола.
  • 136 12 udar

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "vuk":

    150+
  • 137 12 udar

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гого":

    Nevazmozhno e !!!
  • 138 Само Форд и Мерцедес

    8 0 Отговор
    Престанете да се залъгвате, че идват коли на по 500.000
    Повечето са на толкова колкото пише +/- нещо, просто толкова си могат.
    Да, може да има върнати, но не там е проблема.
    Проблема, е че купуваме коли, които са за изхвърляне. И като намерим някоя на реални 200.000 се кефим, а тя е за боклука.
    Колите имат живот* между 200 и 300.000.
    *Под живот се разбира общо състояние позволяващо ежедневна употреба и пътешествия без дефекти.
    Дори лидера в класацията - Ленд Круизър като подмине 250.000, ходи до морето, пука тръба на интеркулер, на следващото ходене му пада шайбата на климатика... започва да пуши при студен старт, копчета спират да работят, возията се разваля, защото му се цапат и износват соленоидите на активното окачване и т.н. и т.н. геометрията на турбото се чупи и т.н. протриват се кабели, например на клаксона, лентовия кабел на еърбега заминава и т.н. и т.н. и това е кола карана от нова със 100% реални 273.000 - лидера в класацията по качество и дълговечност. Останалите са по-зле.
    Понеже имам и Мустанг, мога да Ви кажа, че това е най-качествената и здрава кола на която за 11 години извън масло, дискове и накладки, свещи и една бобина на 40$ съм сменил крушки на стоповете.
    Просто повечето коли имат живот 15 години или 200-250-300.000 км, като последното без шофьор и ежегодна сериозна превантивна поддръжка, която общо струва колкото една нова кола няма как да се постигне.

    Коментиран от #178

  • 139 Ханс

    3 2 Отговор
    Не виждам порше в класацията! Според TUV, ADAC, SHVABAK и други германски източници трошето е най-надеждно!
  • 140 Хуйнята

    6 0 Отговор
    тва е като приказката за циганчето, дето никога не било яло салам, обаче батко му разказвал че е гледал как един човек яде салам. Тоз драскач дет е преписал от интернет че и по лошо, само копи и пейст, директно да отива да живее в Сомалия.
  • 141 Смока

    6 2 Отговор
    Платена американска класация
  • 142 Вътююю

    1 2 Отговор
    Изроди с изродите къде забравихте братята руснаци те. Са номер едно ясно ли е
  • 143 Руски машини

    2 1 Отговор
    Моята лада е на 400 000 х. к. и продължава да върви, на газ разбира се
  • 144 гост

    15 3 Отговор
    Немците правеха коли до около 2000 г., така че стига сте си хвалили дъртите кочини колко километра са навъртяли! Статията е за нови 2-3 до 5 години, които са навъртяли над 300000 км и поради това там няма немски и по принцип европейски модели, тъй като същите специално са проектирани, така че да изкарат криво ляво гаранцията. Тази задача е поставена на инженерите и те я изпълняват стриктно! А за комлексарите с нови БМВ-та и аудита за 100-200 бона ще кажа, че никой не се впечатлява от тях, освен те самите, тъй като първо има ги много под път и над път и второ изтинските гъзари карат много по-скъпи в пъти коли! Много ми е интересно как се чувстват гъзетата с ново бмв за 100 хилки, когато до него спре някое ферари за няколко милиона или мине покрай него като спрял на магистралата? Чувстват се като мишки, точно поради тъпите си комплекси! Запомнете винаги ще се намери някой по-голям гъзар от вас!
  • 145 Умен

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Вълкът":

    Каза фенът на зрънчо колите
  • 146 El Camionerro

    7 1 Отговор
    Трябва да има отделна класация за Бьлгария,за автомобили над милион километра!
  • 147 Голф 3 д

    1 2 Отговор
    Моя 1.9 тди мина 300 000к и километража стана на чертички (не се върна на 0, нито продължи. Има такива модели да.. да... се 1 та..)
    Предполагам, че е на 607 000к сега.. върви си :D
  • 148 АА1

    3 2 Отговор
    Хей,банда-залагам на Голф 3 с пернишка регистрация. Корав като местния винкел,подобряван нееднократно. Пренасял прасета или агнета в багажника и с ароматизатор-борче,закачен на огледалото вътре. Съгласни ли сте?:)
  • 149 Експерт

    3 2 Отговор
    Най-най е " Нисан" Алмера Тино!!
  • 150 аа и прочие

    1 1 Отговор
    Имам стар Форд Рейнджър 78к.2001г. масло не пипа на 310000км.полусинтетика на 8/9 хиляди го сменям.Жилезен.
  • 151 Професора

    0 2 Отговор
    Ровър 75 2.0d 116коня 2000г. с мотор на верига, 950 000км. много съм доволен.
  • 152 Жоро

    3 0 Отговор
    Вижте какво карат масово бакшишите в София и навъртат по 1 милион километра
  • 153 Реалист

    3 0 Отговор

    До коментар #131 от "Мечтатдли":

    Моята е почти на споменатите от теб 400000 км, знам че не е нова, но е здрава. Ако и излезе ремонт, на който цената да го обезсмисля, ще я дам в някоя морга, но докато е здрава , защо да се пускам на руска рулетка с покупката на друга втора употреба, без гаранция за състоянието и ?
  • 154 Хер Флик

    2 0 Отговор
    Пичове, тука иде реч за Америка. Там не се карат 4 цилиндрови малолитражки и селскостопански ( дизелови) кенефи. Така,че не виждам за кво са тия гюрултии,дето ги вдигате тука.
  • 155 Vasko

    1 1 Отговор
    Mercedes CLK 136hp 320000km the best
  • 156 коментатор

    1 1 Отговор
    Тези класации са интересни за да прочетеш нещо /различно/, но те са валидни за Щатите / повечето модели които цитират даже ги няма в Европа /. Аз шофирам Ситроен Ц5 на 350000км и си върви като самолет. Тиха, комфортно возене / с хидравлика/, няма скъцане и каквито и да е излишни звуци. Но подръжката е по книга / дата,километри, вложени части/, пред очите ми. Не я оставям и ,,ще дойда утре да я взема". Частите в багажника, смяна пред очите ми, плащам, паля и заминавам. Всяка кола е добра, ако се потдържа по адекватен начин, с адекватни части, при адекватни автомонтьори.
  • 157 Тони 70

    0 0 Отговор
    Вече стават досадни тези каубойски стакмистики. WDB 210............ това е автомобилът, и край
  • 158 Тони 70

    1 1 Отговор
    Нациите с великите космически тех. САЩ, Русия и др. нещо не могат да изработват един ЩоГоде автомобил. Да се чуду човек? Според мен колите се правят в Германия.
  • 159 Сержа

    0 0 Отговор
    Мойта 90ка купе я взех преди 3 години на 309к с развален километраж от човек дето я е взел на толкова от човек с развален километраж 😅😅😅👊👊...има вероятност аз да съм четвъртият който я кара без километраж...към 10 ина години общ сбор 😁😁😁😁
  • 160 Пръцко

    0 0 Отговор

    До коментар #102 от "МП4":

    Иди се гръмни бе, комплексар - цяла България сякаш кара спортни коли и през ден сме на пистата...

    Коментиран от #163

  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 МП4

    0 0 Отговор

    До коментар #160 от "Пръцко":

    Питат кое е това масло и отговарям, съществува микимаус ....Всеки кара каквото му сърце иска и колкото възможност има, комплексара си ти увиснал, с бангията пред блока :)
  • 164 дърт шофьор

    0 0 Отговор
    Къде е Компетентко с Дакията да се изходи по въпроса?
  • 165 Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "filo":

    Много съжалявам господине, но аз карам японец по точно Nissan Almera n15 бензин и никога не съм имал проблем. Единствено е сменен един тампон, а съм собственик повече от 10 години и съм навъртял около 150 000 км. Приятел има и Golf 4 1.9 tdi i Audi 4 не помня кой мотор пак дизел и ммого често я виждам дигната да се прави.
  • 166 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Мартин":

    А колко неща си сменил по нея?
  • 167 Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "filo":

    Карат се немските в България. Това не означава, защото по света се кара на много немско. Тук се кара немско, защото най-лесно се намират части, а за японците и американците е много по трудно. То сигурно затова и не се намират, защото японеца не се троши
  • 168 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #114 от "мани мани":

    Не е задължително купето да е изгнило.
  • 169 Оня

    2 0 Отговор
    И всичките тия дънери няколко зими на софийската сол и химикали остават без сянка.
  • 170 Стефан

    2 1 Отговор
    Който е писал това изобщо не е в час има Дачии които са с пробег 500000 км.и повече без да е отварян мотора а да не говорим за Шкоди и Опели дето са милионници.Тия тука ми пишат за някакви си 300000 км.
  • 171 Цецо 2

    1 0 Отговор
    Honda CIViC --- железен автомобил .... 387000км. До момент ... !!!
  • 172 Цецо 2

    1 0 Отговор
    Honda CIViC --- железен автомобил .... 387000км. До момент ... !!!
  • 173 Цецо 2

    1 0 Отговор
    Honda CIViC --- железен автомобил .... 387000км. До момент ... !!!
  • 174 Миг 29

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "vuk":

    Няма и да видиш! Легендарния двигател тди 1.9 обслужване 1000 лв дюза 1500! Голям кеф да ви пикая на вага и на всичко....
  • 175 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #102 от "МП4":

    Говорим за масови масла бе Льольо.Ти с това ли караш?То може да има и масла за 100лв литъра но дали ще ми свърши работа е друг въпрос.Карам си с това което е написал производителя.

    Коментиран от #177

  • 176 Ахахахаа

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "smeh":

    Мисли, че е поредният комплексиран чикиджия прошляк, който робува за да смогне с нестихвашите ремонти и, че не му остава пукната пара за живот камоли за жена и деца и живее под няем по бетонните гета наречени квартали, а премиум кошника паркиран в калта.
  • 177 МП4

    0 1 Отговор

    До коментар #175 от "Язе":

    Никои не споменава масови масла палячо :) Питат, съмняват се и разбират че има от 50лв литъра, за 100 да ти кажа, може и да няма...На теб освен М10 в двигателя на каруцата ,найстина друго няма да ти свърши работа. А това че си прост комплексар е твой проблем , не мой льольо :)
  • 178 CapedCrusader

    1 0 Отговор

    До коментар #138 от "Само Форд и Мерцедес":

    Мустанга и Камарото са топ от всякъде. Проблема е тежката зима. Мощни коли със задно зимата + неможещ шофьор е много опасна комбинация. Иначе лично за мен 2013-4 Мустанг ръчна дали V8/V6 няма значение както и 5та генерация Камаро са коли мечти.
  • 179 субару

    2 0 Отговор
    много съм доволен от субару и хонда
  • 180 Шишо Бакшишо

    0 0 Отговор
    https://m.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-200-bluetec-7g-tronic-euro-6-25-hamburg/288369732.html?ref=srp
  • 181 toni

    0 0 Отговор
    рено туинго 1300 000 километра без проблем на две седмици ходи до германия и обратно единствено смяна на масло на 10 000 накладки като им дойде времето и ремаци с водна помпа това е и я товаря като магаре