Last news in Fakti

4 Март, 2020 11:30 7 840 30

Ето го новото Porsche 911 Turbo S

  • porsche-
  • 911-
  • turbo-
  • s
Ето го новото Porsche 911 Turbo S - 1

Представяме ви още една премиера, която трябваше да се състои по време на отложеното автомобилно изложение в Женева и която германците направиха онлайн. Става дума за новото поколение Porsche 911 Turbo.

Германците решиха да представят спортния си автомобил, въпреки отмяната на автомобилното изложение в Женева. Засега обаче разкриха подробности относно най-наточеното изпълнение 911 Turbo S.

Ето го новото Porsche 911 Turbo S

Автомобилът е с нов 3.8-литров шестцилиндров турбомотор, мощността на който е 650 конски сили. Агрегатът работи съвместно с нова осемстепенна скоростна кутия с два съединителя, а ускорението му от място до 100 км/ч става за 2.7 с.

До 200 км/ч колата ускорява за 8.9 секунди, а максималната скорост е 330 км/ч. В арсенала на Porsche 911 Turbo са налице задвижване на всички колела с централен и заден самоблокиращ се диференциал, както и напълно контролирано шаси и активно окачване.

Ето го новото Porsche 911 Turbo S

Въглеродните керамични спирачки се предлагат срещу допълнително заплащане. Новият Porsche 911 Turbo S традиционно се различава от стандартния 911 с по-големи предни и странични въздухозаборници, по-раздути калници и с прибиращо се задно крило.

Предните колела вече са 20-инчови, а задните - с размер 21 цола. Интериорът съчетава кожа и карбон. Спортният автомобил на Porsche получава и иновационно спортни седалки и спортен волан. Цената на Porsche 911 Turbo S е 217 000 евро.

Ето го новото Porsche 911 Turbo S


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ивайло

    68 9 Отговор
    Порше 911 - вечната класика!!! Съвършенството не подлежи на промени!!!

    Коментиран от #25

  • 2 Честито!

    24 6 Отговор
    За БоКопомазани усвоители!
  • 3 Javor

    8 74 Отговор
    Премиера на кола от.....миналото!
    Tesla Roadster го слага в малкото джобче

    Коментиран от #5

  • 4 Komapak

    13 4 Отговор
    Колата е супер. Колко грама на километър со2? Ама и при тая цена глобата вероятно е включена! 😊
  • 5 Антиелектрика

    48 9 Отговор

    До коментар #3 от "Javor":

    Как пък няма статия без да пишете за тъпата Тесла? И къде е този 2 тонен Роудстър да го видим какво може на писта? Това Порше с наполовина по-малко мощност ще скъса шортите на Ринга на тъпата ви Тесла.

    Коментиран от #29

  • 6 Javor

    7 43 Отговор
    Tesla Roadster го пускатна писта само срещу Бугатитата. С ускорение от 0-100 за 1.9 сек. мислиш ли че има смисъл да излагат поршето с неговите 2.7???

    Коментиран от #7, #8, #10, #15

  • 7 Антиелектрика

    28 6 Отговор

    До коментар #6 от "Javor":

    Не, мисля че няма смисъл да се спори с теб, защото си хлапак, който дори не знае, че Роудстъра все още не съществува, а пистите не са само прави и в завоите този слон ще излети.
  • 8 Ти,

    17 1 Отговор

    До коментар #6 от "Javor":

    да не си 10 годишен,Яворе?
    Десети от секундата в “полза" на Tuhla Roadster...
  • 9 TeslaDelusional

    21 6 Отговор
    Безсмислено е да се спори с Тесланари. Това са хора, които не разбират от автомобили и не се интересуват от нищо друго различно от Тесла. Те са в пълно неведение относно иновациите на другите компании и са от типа хора, които няма собствено независимо мнение, а трябва на бъдат насочвани и ръководени от някой (в случая психопата Мъск).
  • 10 Бачо Киро

    16 4 Отговор

    До коментар #6 от "Javor":

    А, ма станахме ли 2022? Щото туй прехвалено роудстърче тея данни дето си чел ЩЕ ги има, уж, когато и ако излезат еди си кои нови батерии на Тесла... Ти вече го пускаш по пистите, смешник... Никъде няма абсолютно нито едно доказателство за тези цифри, както и за гламавия пикап. Всичко са рекламни глупости без реални замервания. Да не говорим за "уникалните доказателства" като хилещи се идиоти докато ускоряват... По усмивката познавате времето явно... Абе какви промити мозъци сте, просто не е истина.
  • 11 мани мани

    7 1 Отговор
    1 време имаше мода да им пишем писма на футболните клубове, баскетболните и на колите... и да си искаме каталози, тениски и други неща... обикновено пращаха на всички шедуле:) каталог, тениска и благодарствено писмо, и т.н. ... писах им на поршака и това беше първото ми получено писмо от запада :) голям плик, а вътре тъмносив каталог на порше 1992г. с писмо приветствено от фердинад порше и подписа му :) каталогът изчезна и не мога да го намеря :( там бяха 924 944 928 911 ... не можех да повярвам, че ги има реално :) после получих и от ауди :) там беше 80 :) а и кабриото ... от други коли не съм получавал, макар че ги изредих всичките :) май струваше левче марката за писмото ми ... ранните 90те :) оттам и заобичах поршака, после като 924 станаха към 3 бона, ги заобичах още повече, но сега са си към 6-8 бона лв. и който си хванал - хванал :) за останалите порше, ама нанайци :) от бая баскетболни отбори nba получавах :P пазя си ги, но на ауди и порше ми изченаха пф :(

    Коментиран от #14

  • 12 мани мани

    6 1 Отговор
    преди няколко годинки пробвах пак тъй да им пиша :) макар и вече дърт :) отговорите бяха: вижте в сайта ни и там има каталог в .pdf :) казах си мхм ясно :) изчезна реалното, добре дошъл във виртуала и яденето на захарен памук - лапаш нещо, гълташ нищо :) хубави времена бяха ... най се радвахме на тениски, но това беше много трудно :) общо взето ни даваха каталози с цените и трябваше да се обаждаш и да си поръчваш анцузи, блузки, шапки и т.н. та който получеше тениска, се счуташе за най най най :) издигаше се в очите ни много :)
  • 13 Вик

    5 0 Отговор
    440000 лева и кво му плащаш? Всеки коментирал в статията е карал такава. Пълно е с такива 911 в Бг. За такава кола тия пари даже са много малко.
  • 14 Komapak

    7 0 Отговор

    До коментар #11 от "мани мани":

    Изпращал съм хиляди емейли в Англия от които я имам два три отговора, я не. Не е имало случай да изпратя по пощата писмо и да не ми отговорят. Етика и култура. Също така съм изпращал стотици мостри без да се е стигнало до сделка. Всяка една фирма се стреми всячески да поддържа интереса към себе си. Без да съм фен на Ауди, даже по скоро обратното, посетих музея в Инголщадт. Цената на билета реално е паркинга, който плащаш. Няма по-добър музей в Германия! Апропо най-впечатляващия екземпляр там е една Шкода от 1924г.😊 Всичко е въпрос на приоритети. Забих ти един плюс, но ти е малко. Поздрави от една стара пушка.
  • 15 Яворе единствено

    8 0 Отговор

    До коментар #6 от "Javor":

    което трябва да знаеш е,че Бугати на писта не се е пускало да доказва способности ако не броим теста с ускорение на макс и спиране,но това не е всичко. При една сравнение на евентуално този роудстър с това Порше на ринга, теслата е отшумяла,защото заряда и за да подобри времето на Порше ще се смъкне драстично,защото се кара на максимални режими и за сега двг е постоянно,докато ел двигателя мощността му пада при рейс режим. Да не говорим,че ако трябва да се прави втори опит ще трябва да се чака цял ден за зареждане на батериите,които ще са алт след една обиколка. Лапе чети повече книжки сега за даси компетентен за в бъдеще.
  • 16 Javor

    1 8 Отговор
    Изостанали коментари от изостанали хора...нищо, времето е ваше...сигурно и за стамартфочите сте говорили че нямат шанс да сменят телефона с шайба!

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Антиелектрика

    7 1 Отговор

    До коментар #16 от "Javor":

    Затвърждаваш максимата, че тролът ника си мени, но нравът не.
    Едни и същи лъжи, едни и съши простотии, а нямаш акъл да прочетеш, че именно електричките са с половин век по-стара технология от ДВГ.
    Та в този ред на мисли, точно електричките са телефоните с шайба, но как ли да го проумееш като нямаш капацитета за това?!
    Изобщо как ви подбират в тези НПО-та, нямам идея, но чупите винаги тъпомерите!

    Коментиран от #21

  • 19 Borislav Popov

    7 0 Отговор
    Идеалния автомобил съществува ! За съжаление, броени хора в нашата мила родина, могат да си го позволят.
  • 20 Факт!

    3 7 Отговор
    Тоя шлеп кога набере за 2.7 да ми се обадят.
  • 21 Borislav Popov

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    Ей вманиачения, има ли ли е тук някой, който ти да не си обвинил, че си бил сменял ника ?? Тебе май наистина яко те е подгонила не само парноята за вредните ЕМП, но и многониковата параноя ?!

    Коментиран от #22, #26

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Драганчо

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ивайло":

    Абсолютно си прав. Впечатляваща кола, само като мине покрай 2000 левовите немски премиуми и ги издухва с класата си.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Не само на ринга

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Антиелектрика":

    Навсякъде ще му ги къса.
  • 30 Трифонов

    0 0 Отговор
    Прекрасен! Спор не може да има. И винаги е бил, а е на този свят от век.