Last news in Fakti

6 Август, 2012 13:30 40 501 42

Когато BMW Е30 срещне Е39

  • bmw-
  • 3er-
  • e30-
  • e36-
  • e39-
  • m3

Проекти за въоръжаването на класиката E30 с далеч по-големи и мощни от оригиналните двигатели не липсват. Една от най-обичаните баварки охотно поема дори V-образни дванайсетаци от 7er под предния си капак.



Собственикът на тази E-трийсетка от Холандия обаче е решил, че 4.4-литровият (M62B44) от 540i Е39 би паснал по-хармонично на черния му седан. V-образният осмак праща 286 к.с. към задните колела през механична трансмсия от 535i E39.



Не липсват и други подобрения с части от по-нови, по-наточени или просто по-подходящи за целта BMW-та. Предните спирачки са от M3 E36, задните - 325i E36, а радиаторът на охлаждането - 324td. От E36 са и кожените седалки.



Притежателят на уникалната Е-трийсетка не смята колко пари е вложил в доработката. Те обаче надали са по-малко от 7 200-те евро, срещу които е готов да се раздели с колата си.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван

    4 9 Отговор
    Манете ги тия кочини

    Коментиран от #37

  • 2 тест драйвър

    6 0 Отговор
    Какви са тея "12-образни дванайсетаци" :D:D:D

    Коментиран от #7

  • 3 zigo

    4 2 Отговор
    нищо особенно в България вече има много такива проекти с V8
  • 4 Де Сото

    3 2 Отговор
    Вчера минах от там.Голяма навалица кандидати да я купят.
  • 5 кик

    3 3 Отговор
    в нета има проект с мотор S85 пак на купе Е 30
  • 6 Speeder

    11 0 Отговор
    Мноо арна!
    Само един надпис 316i на задния капак и едни обикновени железни джанти и става вълкът в овча кожа ;)
  • 7 pindi

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "тест драйвър":

    те хората са написали в12 от 7-ма серия и има вече такива проекти
  • 8 s16b20

    3 3 Отговор
    V12-kaта е от 750 и съм работил по такава доработка по Е30, така че тест драйвърите да си тестват и да не умуват много къде кое се слага и как стой.Ясно е написано " V-образни дванайсетаци "
  • 9 Руснака

    3 2 Отговор
    До s16b20 Работил си върху Някой Дърт ... такива Майстори ги знам много ДОбре Обърши си Сопола и тогава пиши Масторе
  • 10 до Иван и ДеСото

    10 3 Отговор
    Абе момчета в кой век живеете.Е30 е най-популярния модел на БМВ за манияци и разбирачи които обичат да правят изпълнения по завоите и да дрифтират.Аз лично съм имал няколко е 30ки,и според мен тази кола може да изкара един човешки живот ако не се кара се на прекъсвач с вратите напред.Сигурно сте карали само ладички и голфчета.Ако разбирахте от коли никога нямаше да наречете тази марка кочина.По добре си запазете некомпетентното мнение за себе си и не се излагайте да правите коментари.

    Коментиран от #11

  • 11 Speeder

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "до Иван и ДеСото":

    Много добре казано
  • 12 РОКИ

    4 0 Отговор
    Е30-ките вървят с кутия кондоми в жабката нали? :D
  • 13 bmw

    2 1 Отговор
    kola i jena koito ne si vartyat g.ja ne stavat. tova e kolata na vsi4ki vremena
  • 14 520 зендер

    2 0 Отговор
    Обръщам се към по-младите.Демек към децата.Това изобщо не е новост.Освен това има и заводски тунинг.На времето БМВ Е30 Кьониг слагаха дванайсетаци в това малко купе.Лично съм виждал такъв екземпляр който имаше много раздути калници и 350кс.Беше голем дзвер.Това добиче мачкаше на старта Е36 М3 както и Е46 М3.Така беше на времето.Вече не ходя на фестове..
  • 15 бмв2

    3 3 Отговор
    БМВ е легенда е само като чуеш името му и се сещаш за сила а не като една макра кола коята много хора харесват
    Opel :D ръждата и теникиите i hvur4at kato oрел te horata zatova taka za go napisalи
  • 16 омг

    1 0 Отговор
    "Е-трийсетка" Георги Касабов ти изби рибата
  • 17 Иван

    2 2 Отговор
    Манете ги тия кочини
  • 18 Търсещ

    0 0 Отговор
    Добри ли са БМВ ,Е-90 , 2007 год. ?
    Двигател 1.8 ,136 к.с.
    цена 22000 лв.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 БМВ

    2 0 Отговор
    Това е марка номер едно само BMW Нямат значение годините за феновете
  • 21 БМВ ли ?

    3 0 Отговор
    Мерца си е мерц , голфа си е голф , само не мога да разбера , как едно Е 30 докарва феновете на другите марки да запенване от злоба и ярост ? Това е неостаряваща класика , приемете го и това е ...
  • 22 alfonso

    2 3 Отговор
    Манете ги тия кочини.И от камион да и сложат двигател пак си остава ръбава каска...
  • 23 стар бук

    0 0 Отговор
    До 22.Прав си брато.Стари каруци-пълни боклуци.БМВ уверено тръгва към 3 цилиндъра и предно предаване.А може и 2 подобно фиат tuinair ли беше.
  • 24 Night Rider

    0 0 Отговор
    До @21
    Да, прав си, неостаряваща класика е, но феновете на другите марки се дразним не на колите или модела, а на шофьорите им, изкарват ги едва ли не вечни и най-добри, примерно ти можеш да си с jaguar sovereign, с Мерцедес W140, Audi RS2, но идва пича с е30-ката и ти казва къде си тръгнал с тия боклуци, БМВ е30 е колата, това съм го виждал, виждам го и ще продължавам да го виждам, за това ме дразнят тези коли... ;)
  • 25 e30 lover

    1 0 Отговор
    В БГ има е30-ка която е с 4.4и от х5 а вие пишете за някой от някаде си ...
  • 26 8- то чудо

    3 0 Отговор
    Страшна статия!!! В Люлин, Обеля и други села в България се карат предимно такива хипер тунинговани, мега турбо супер кари. Айде чалгата на max и дим да ви няма...
  • 27 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    E 39 e mnogo dobar model na BMW.
  • 28 bawareca.be

    1 1 Отговор
    Може да не са вечни и може вие да не ги харесвате но такава Е30-ка ще си направя до 50 бона, че просто тея с Ягуарите или Бмв-тата за по 200 300 хиляди ще ги правя сами да си говорят.
  • 29 M-F1

    2 0 Отговор
    samo e30 tova e ikonata na bmw!e30 vinagi 6te osnane v s1rceto mi!!!
  • 30 ssss

    0 0 Отговор
    BMW си е класика има много по-добре направени от това на снимката! Искам купето на BMW с мотор на Хонда type R!:)

    Коментиран от #31

  • 31 e30

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "ssss":

    Че на BMW M моторите да не са по-слаби от type-r? Вземи S14B20 - оригинално в Е30 2 литра 192 коня ;)
  • 32 Night Rider

    0 0 Отговор
    Точно за такива облъчени типове като @28 говоря, той за 50 хилки такава кола щял да направи, че всички да му се кланят, е нали ги виждам такива, не 50, ами 150 да налеят, излизат за 1-2 гонки, чупи се нещо или просто ревизия по колата и айде пак за месец в гаража... а аз до като си карам с 250 на магистралата към морето, ти ще се къпеш в твоята си пот, щото можеш да си по-бърз за 1-2 пъти за 50 хил. лв вместо да си постоянно бърз за 200...

    Коментиран от #39

  • 33 сссс

    1 1 Отговор
    купчина старо желязо и нищо повече, 50 бона за тоя кензеф на 120 години ако ще да му сложат и реактивен двигател се в г*з. Минало и е времето вече.
  • 34 камба

    0 1 Отговор
    Времето когато бмв правеха отличителни коли (е39,е30,е36),сега приличат на кии и хюндаи...
  • 35 Бай Ганьо

    2 0 Отговор
    Специално моделите е30 и е34 както и W124,W123 и S-класата са просто железни и са едни от малкото класики.Просто не знам как можеш да ги сравняваш тия китайски боклуци.

    До 34

    Коментиран от #40

  • 36 санчо

    2 0 Отговор
    Е 30 на особена почит сред ромските драивъри
  • 37 lineikata

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Иван":

    1 во всеки задно приводен автомобил има от 25 до 30%загуби от кардана 2 ро нищо особенно 286коня в БГ има мн по зверски проекти и 3 то обичам марката и историята и но не удобрявам шофиорите и псевдоурбанизацията и чалгата на този тип автомобили
  • 38 Владо

    0 0 Отговор
    Не ми е ясно защо по принцип българина като му покажат някой който се е потрудил и е направил нещо което е непостижимо за повечето от тях почва да роптае да обижда пък той милия на тая кола боята няма да може да си позволи щото тука се прави на голямата работа а пред тях стои голф 2 1987г. и се чуди ако иде с него на работа дали ще му стигне газта да се върне обратно,лично аз предпочитам нещо като новата вектра с 1.9 туин турбо двигател при който имаш пълния капацитет още при 1400 об. в мин. и разход 6 на 100 при голямо ръчкане,а колкото до БМВ на дали някоя от изброените марки тук може да се похвали с това (През 1983 г. BMW става шампион във Формула 1. От четирицилиндровия двигател с обем само 1,5 литра групата от специалисти, оглавявана от Паул Роше, създава удивителен агрегат с мощност 800 к.с. Той е поставен на болид на Brabham, като до 1987 г. фирмата спечелва девет Гран При.)
  • 39 Аз

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "Night Rider":

    По-противни хора от надъхани новобогаташчета рядко се срещат.

    Коментиран от #41

  • 40 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Бай Ганьо":

    prav si brat
  • 41 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Аз":

    zavijdash im mai a maina
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.