Last news in Fakti

19 Март, 2020 12:51 25 464 45

Коли за начинаещи от 500 до 1000 лв.

  • употребявани автомобили-
  • mobile.bg-
  • начинаещи водачи
Коли за начинаещи от 500 до 1000 лв. - 1

Добре известен факт е, че в България употребяваните коли са на особена почит и предвид финансовото състояние на средностатистическия българин, са предпочитани пред чисто новите автомобили.

Въпреки това, у нас се купуват значително по-скъпи употребявани автомобили, цената на които (най-масовите) варира в диапазона 5 000 - 10 000 лв. Що се отнася до начинаещи водачи обаче, битува мнение, че е добре първо да се понаучат на по-стара и по-евтина кола.

Минусите са свързани с безопасността, но поне в началото трябва да се кара бавно и основно в градски условия. Иначе никой не се притеснява от леки удари, а и младият водач ще понаучи нещо за устройството на автомобилите покрай непрестанните повреди.

Пазарът у нас изобилства от коли до 1 000 лв. повечето от които са в доста лошо състояние, но има и такива, които могат да свършат отлична работа на начинаещ водач. Над 2 000 коли в движение, които се предлагат на нашия пазар с цена до 1000 лв., можете да видите ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 54 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Manhart

    52 14 Отговор
    Тези коли са за моргата бе :)

    Коментиран от #3

  • 2 Марио

    31 13 Отговор
    Прав е авторът. Млад шофьор трябва да се учи на такава кола и след година да си купи каквато може и иска. Относно безопасността, трябва да се знае, че тези автомобили са опасни, но пък точно поради тази причина ще се карат бавно и внимателно.

    Коментиран от #32

  • 3 Караиванов

    32 1 Отговор

    До коментар #1 от "Manhart":

    повечето, да, но сред тях могат да се открият интересни екземпляри, които са в прилично техническо състояние и за първа кола са отлични. Разгледай ги и ще видиш.

    Коментиран от #5

  • 4 Стига бе

    20 46 Отговор
    ако разполагам с такъв бюджет по добре да карам ел.тротинетка отколкото купчина скрап опасна за мен и останалите на пътя.
  • 5 Странно

    9 10 Отговор

    До коментар #3 от "Караиванов":

    Техническото състояние по снимката или по текста го определяш?Явно купувачите на коли с табела УНИКАТ имат твоите критерии.
  • 6 Driving pleasure

    49 7 Отговор
    Това са коли за начинаещи монтьори, не за начинаещи шофьори ;)
  • 7 автоджамбаз

    38 7 Отговор
    Съвършено вярно. Зайците трбва първо да покарат някоя слабосилна и евтина тенекия ,да я поочукат ,да усетят миризмата на бензин и чак след това да яхнат нещо по вървящо (щото колко новобранци се изпотрепаха с "резачките" подарък от мама и тате - не е истина)

    Коментиран от #8, #26, #33

  • 8 Логиката ти

    18 18 Отговор

    До коментар #7 от "автоджамбаз":

    е железна.Тогава зайците като се учат да е.ат по добре да почнат с бабичка...

    Коментиран от #16

  • 9 Ххх

    4 6 Отговор
    Някаква логика има, но само някаква. Повечето от тези коли са в изключително лошо техническо състояние. Една позната си беше купила такава и след две седмици двигателя и блокира и я даде за скраб. И аз като млад шофьор съм имал 2 - 3 ситуации, без да се удрям разбира се. Но нещата опират най вече до шофьора и до можене. Който си става, става, който не става, и десет стари коли да потроши, няма да се научи. А освен можене, и до съзнание, в смисъл да не кара рисково, което е характерно за някои от младите водачи.
  • 10 qwerty

    14 2 Отговор
    Дадох на жена ми жигулата да пробва. Каза, че волана е счупен. Тя не знае че трябва да го напъне и леко да освободи съединителя, че да омекне. На място борбаааа...пита на къде били сега гумите...

    Коментиран от #11

  • 11 Според мен

    30 5 Отговор

    До коментар #10 от "qwerty":

    Щом си карал жена ти да се мъчи с Жигула трябва да те съди за домашно насилие.
  • 12 Mercedes

    27 1 Отговор
    Моята първа кола беше от тези визираните и това, че беше 1.4 60 коня ме опази от тогавашниия акъл... ако някой родител чете това, искренно се надявам, че няма да купи кола особено със 150+ коня на подрастващата си лапетия както направи и моя баща с мен (не е до
    финансовата възможност). Представях си как ще карам някоя кола като неговата та дори и тя ама дори и неговата не я помирисах за едно кръгче... от стипендии и работа си купих сам и гледах на паркинга в училище къде по-хубави от моята, които в последствие бяха я очукани я мърлеви я за скрап блъснати. В крайна сметка вече 10-ти автомобил карам и имам и повече от това за което съм мечтал тогава, но ПАЗЯ.
  • 13 Факт

    34 3 Отговор
    Една от колите я купих за 650 лева в добро общо състояние с газова уредба. Влагам колкото е необходимо за да бъде технически надеждна понякога имам ремонти и за 300-400 лева, но с нея мога да отида навсякъде дори и в чужбина. Редовно срещам по пътищата луксозни аудита и беемвета да ги качват на репатраци щото нещо им се е скапал компютъра а аз с отвертка и клещи си оправям сам "таратайката".

    Коментиран от #18

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 бай Шиле

    20 4 Отговор
    Ако нов шофьор се учи на слаба и старовремска кола,ще стане по добър от друг на яко БМВ с две кофи електроника.В общия случай ,разбира се.
  • 16 автоджамбаз

    8 4 Отговор

    До коментар #8 от "Логиката ти":

    Ми ,факт - вземи си кака ,за да те отрака.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Някой

    5 30 Отговор
    Аз пък се качих на бащата на фв - 1.9 105 коня и с няколко месеца опит(реално не повече от 20 часа изключая тези от уроците) вдигнах 160, няколко месеца по-късно 180, още малко 200. Не съм се блъскал още, само леко задрах бронята в гаража. Та не се излагайте с тия глупости че млад шофьор трябвало да се учи на евтина кола.

    Коментиран от #20, #21, #24, #25, #43

  • 20 Някой

    4 2 Отговор

    До коментар #19 от "Някой":

    Пазарната стойност на ФВ в момента е около 10хил лв.
  • 21 Пробва ли

    11 0 Отговор

    До коментар #19 от "Някой":

    На задна колко вдига?

    Коментиран от #22

  • 22 Някой

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Пробва ли":

    На задна не, ама 20-30 би трябвало да ги вдигне. По технически данни Vmax е 188, дори с разликата която е заложена(+9-10км/ч) пак се получава над 190. А е сток и беше натоварен(1500и нещо+нафта+две брадви+два ножа+резервна гума+кутия с инструменти+щанга), смятай го 1650-1700кг. Много шуми обаче, 140 е на 3000об/мин, максималната скорост по предавателно число е ~210.
  • 23 Чичо Гошо

    4 1 Отговор
    Ауди 80 за 979лв. София. Познавам колата. Всичко й е наред. Препоръчвам. Виж обявата. Мнооого по- добра е на живо.
  • 24 Пунта Мара

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "Някой":

    Чичо, налягай си парцалите преди да утрепаш себе си или друг. Карай умно
  • 25 бай Шиле

    10 2 Отговор

    До коментар #19 от "Някой":

    Ами за това такива като теб гледат от едни листове по стълбовете.Притеснявам се не за теб,а да не ми влезеш в насрещното.

    Коментиран от #27

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Някой

    0 3 Отговор

    До коментар #25 от "бай Шиле":

    На тангентата има мантинела по средата :D

    Коментиран от #28

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Нов шофьор

    4 0 Отговор
    Новия шофьор трябва да кара кола в идеално техническо състояние,ако ще и стара да е.
    То това е за всички де, но с разни дребни неизправности, шофьор с опит и по-точно с опит със странностите на конкретна кола, ще се справи по-лесно и няма да му свиркат на кръстовищата, че му е изгаснала колата.
    А за новите, задължително със стандартните серво на волана и ABS, въздушни възглавници,ако има и още някоя глезотиика, добре.
    Файда, че ще натрупа опит на заснежен път, но няма да спре и ще утрепе себе си или някой друг на пътя. За какво му е такъв опит ?
    Аз съм се учил на Лада и чист късмет, че оцелях първата снежна зима.
  • 30 Covid2020

    2 2 Отговор
    В статията се показва какви коли ще карат 50% от българите 1 година от както е почнало извънредното положение
  • 31 Алфа Ромео

    6 0 Отговор
    Голф 2 става, здрава машина но има трагично ниво на активна и пасивна безопасност, Голф 3 е по-добър откъм здравина на купето при удар но доста ръжда там.
  • 32 Алфа Ромео

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Марио":

    Ако оцелее при евентуална катастрофа с подобна кола може и да си купи нова.

    Коментиран от #37

  • 33 Алфа Ромео

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "автоджамбаз":

    Колата със слаб невървящ мотор може да е опасна, примерно при изпреварване, от собствен опит го казвам.
  • 34 Някой

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "ПЕРНИШКИО":

    Извън тангентата не натискам. И не е голф.
  • 35 блъскащи колички

    5 0 Отговор
    Коли за начинаещи - Спарк.
  • 36 Анонимен

    4 0 Отговор
    Първата ми кола беше рено лагуна 96 2.0 16 150 коня
    Всичко по нея беше ново, возеше хубаво и вървеше, докато един не ми сече пътя на АМ Тракия...
  • 37 Hristov

    6 4 Отговор

    До коментар #32 от "Алфа Ромео":

    Аз и много други оцеляхме като се учихме на така наречените от Вас опасни коли ( лади, жигули, голф 2 и т.н) . Катастрофите и жертвите от млади шофьори тогава бяха в пъти по малко отколкото последните 10 години когато повечето се учат на "безопасни" коли и разчитат само на системите за сигурност. Когато се кара автомобил в добро техническо състояние, всичко останало зависи от задкормилното устроиство, а дори и старите автомобили могат да бъдат в добро техническо състояние.

    Коментиран от #38, #39

  • 38 Алфа Ромео

    4 2 Отговор

    До коментар #37 от "Hristov":

    Жертвите са били повече от сега въпреки много по-слабия трафик, режима е укривал данните за това.

    Коментиран от #40

  • 39 Алфа Ромео

    3 1 Отговор

    До коментар #37 от "Hristov":

    И аз съм отраснал и возил 18 години в семейното Жигули и съм го карал малко даже, квото ти писано както се казва но все пак не е лошо да караш кола която се води поне със средна сигурност.
  • 40 Hristov

    2 2 Отговор

    До коментар #38 от "Алфа Ромео":

    Извинявай обаче 98г. нямаше режим. Ако тогава са крили значи и сега крият. Да трафика беше по малко в населените места, но нямаше магистралите които ги има сега. Представи си как сме ходили към морето само по първокласни пътища - дали не е имало трафик? А доколкото си спомням тогава и пътищата бяха по зле отколкото са сега!
    Абсолютно съм съгласен, че по новата кола е една идея по сигурна, но стигне ли се до ситуация в която зависи коя кола колко е по сигурна, както ти каза - каквото ти е писано!

    Коментиран от #41, #45

  • 41 Алфа Ромео

    1 3 Отговор

    До коментар #40 от "Hristov":

    Знаеш за кой режим говоря, за кой коли говоря, за тези които са по зле и от Голф 2, няма нужда да ми обясняваш 98 какво е било.
  • 42 Hellish

    9 0 Отговор
    За млади шофьори не знам. Но говоря от опит, след като колата ми счупи биелен лагер и спешно ми трябваше кола защото иначе нямаше как да си върша работата и нямах заделени пари, реших, че ще вложа една заплата, не повече , за да закърпя положението. Взех Ситроен Ксантия 1.9TD. Първият ми дизел на 20 години в ония момент 2014 ако не се лъжа. Еми излезе желязна колицата.Търкалях я 5 години поради простата причина, че не се разваляше гореше малко вървеше прилично и возеше като лодка, а беше на близо 400 хиляди километра, не гореше масло. Аз не изминавам мн километри , та за 5 години може би 70-80 хиляди общо вложени 900 лева да я купя , да имам още 700-800 лева за гуми , няколко маркуча, две свери да кажем без да смятаме гориво и данъци прегледи застраховки и винетки 1800-1900 лева капиталовложение за 5 години шофиране на автомобил на който всичко му работеше и не ме е оставял на пътя. И да , стара барака е всички го знаем , но ако не търсим имидж, и търсим състояние а не марка и модел , читави коли има. Мн хора си подържат колите, просто идва момента да си купят нова и старата заминава. Може наистина да е читава. А че са опасни, като ви слушам ,да се зачуди човек как са оцелели хората 50-60 с онези коли та да коментираме тези от 90-те колко опасни били. И в новата можеш да приключиш и със стара можеш да патъркаш години и да нямаш никога инцидент. Та има доза късмет, доза гледане и опит и в крайна сметка , един Фиат Типо или Опел Кадет могат спокойно да се дв
  • 43 Дик

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "Някой":

    Продължавай да ги вдигаш все нагоре! Докато теб те вдигнат с катафалката. И когато се случи, дано да си ТИ само!!
  • 44 Емил

    2 1 Отговор
    Да, но тези коли обикновено са с окъсан и вмирисан салон, и са без климатик.
    Част от безопасността ще е, че въобще няма да искаш да се качиш
  • 45 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Hristov":

    Покажи статистика от 98г., ако е имало изобщо някаква достоверна статистика в тези вълчи тъмни времена.