9 686 41

Така изглежда Volvo на 1 млн. километра

Собственичка на 14-годишно Volvo V70 от канадската провинция Онтарио навъртя 1 млн. километра с комбито си. Рита Нойман купила колата нова от местното представителство на марката и я използвала най-вече за доставка на лекарства и продукти на възрастни и болни хора от благотворителната организация, за която работи на доброволни начала.

От Volvo Car Canada Ltd., разбира се, са изключително доволни от постижението. Г-жа Нойман била поканена в местен дилърски център да отбележи паметното събитие и да получи подаръци за лоялността си към марката.

V-седемдесетката е поддържана изключително отговорно, благодарение на което е запазена в отлично състояние. Тя не е единственото Volvo в гаража на семейство Нойман - миналата година те си купили и V60, но решили да не продават старото комби и да продължат да си го ползват.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 21 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 ГрУЮ

    56 6 Отговор
    Само VOLVO!

    Коментиран от #37

  • 2 Бисер

    67 6 Отговор
    Искам да видя Дачия, на същите километри...хахаха.....

    Коментиран от #3, #8, #22, #31

  • 3 пппппп

    52 3 Отговор

    До коментар #2 от "Бисер":

    Гледката няма да е много приятна!
  • 4 Щурец

    71 2 Отговор
    Тук така ще му врътнат километража и ще го продадат за 190 000 км и изобшо няма да усъмнят че е на 1мил км
  • 5 Анти милиционер

    62 3 Отговор
    Нищо необичайно.... В Дупница и Горубляне повечето коли са на толкова, че и повече километри.
  • 6 Запознат

    60 0 Отговор
    Като дойде в България, ще се окаже , че е на реални 130 хил. със сервизна книжка.

  • 7 XC60

    28 1 Отговор
    Кажете и какъв е двигателя. По това време най-вероятно 5 цилиндров дизел 163к.с.

    Коментиран от #15

  • 8 Миризлив пор

    23 5 Отговор

    До коментар #2 от "Бисер":

    Погледни колко струва това Волво като ново и колко е дачията. Реално заради "фирмената политика" на поддръжка, поддръжката във фирмен сервиз излиза златна, за това собствениците ги ремонтират къде ли не, което точно за това Волво не важи. Иначе първите дачии с двигатели от Рено 1.6 и 1.4 държат по над 500 000 ако се карат културно и човек не се прави на състезател с тях.

    Коментиран от #28

  • 9 мани мани

    5 22 Отговор
    260 пффф винаги са лъгали от волво... Повече от 200 не може да вдигат

    Коментиран от #38, #39

  • 10 РЕАЛИСТ

    24 2 Отговор
    Тука в Бг. На 130000км. Карана от баба само до магазина🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • 11 Volvo

    11 0 Отговор
    Ако е с d5 мотор ще вдигне над 200км.
  • 12 Гаранция

    18 5 Отговор
    колата е с голям бензинов мотор.Там дизел не се кара защото бензина е евтин а и съвременен дизелов двигател никога не може да достигне този пробег без ремонти по горивната система.
  • 13 Така

    17 1 Отговор
    изглежда в Бг. на 150к.Нов внос.Сменени всички консумативи.Качваш се и караш.Нема хлоп,нема троп.Аааа..Ъъъъ.За ценители на марката.Шегата настрана но 2.4д..Д5 е много добър двигател.

    Коментиран от #18

  • 14 Komapak

    28 3 Отговор
    Няма нито една от съвременните еднодневки която да догони това Волво. Включително и новите модели на тази марка. Просто времената са други... джендърски!
  • 15 Random

    25 1 Отговор

    До коментар #7 от "XC60":

    В Канада? По-скоро атмосферния бензин, 2.4 140 или 170 коня.
  • 16 божигол

    21 2 Отговор
    волво на 1 000 000 км.е като волво на 1 км. само ,че на 1 000 000км.
  • 17 незнайко

    17 0 Отговор
    СТАРОТО КОМБИ производство 2005 година . За нас си е нова тази кола !!! В САЩ са с мощни двигатели над 200 коня и автоматични кутии .
  • 18 Ироничен

    12 1 Отговор

    До коментар #13 от "Така":

    Публикувано във факти.бг: .Шегата настрана но 2.4д..Д5 е много добър двигател. ++++++++++++ Имам такъв на Ес 80. 370 000 километра.
  • 19 гост

    11 10 Отговор
    Всичкото добре , обаче тая "работеща на доброволни начала" госпожа е дала само за гориво за тия 1 млн км поне 150-160 000 лева , щото в Канада бензина е 1,50-1,60 , а това едва ли гори под 10 , особено зимата , плюс поне още толкова за самата кола и "фирменото обслужване" !! Та доброволните начала явно са за сметка на здрав спонсор , който и да е той !
  • 20 type-R

    15 0 Отговор
    В Канада маслото се сменя на 3500 мили по сервизна книжка. А и цените на маслата и частите са в пъти по-ниски от европейските.....

    Коментиран от #21, #26

  • 21 Borislav Popov

    11 2 Отговор

    До коментар #20 от "type-R":

    ВОЛВО FOREVER!

    Коментиран от #27

  • 22 Петър Петров

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Бисер":

    Незнам, но ще видим. Ти какво караш?
  • 23 тоз

    3 9 Отговор
    Откога в Канада км\ч е мерна единица,че така пише на скоростомера.

    Коментиран от #24

  • 24 Д'мин

    13 0 Отговор

    До коментар #23 от "тоз":

    В Канада е в километри. От 1970 година преминава на метричната система. Имат изключения за мерките на хранителните продукти, но бензина е в литри а скоростта в километри.
  • 25 Bmw

    13 3 Отговор
    Моето bmw е Е60 2004г 530 дизел и е на реални 750 000 км. Нито верига съм сменял нито кутия съм правил,и турбото е оригинално. Тайната е следната!!! Сменям масло на 6-7 хиляди. Купих го 2006 на 230 000 км (за 2 години)

    Коментиран от #33

  • 26 бай Шиле

    3 1 Отговор

    До коментар #20 от "type-R":

    И колко пъти си сменял масло в Канада или Европа?

    Коментиран от #30

  • 27 бай Шиле

    3 2 Отговор

    До коментар #21 от "Borislav Popov":

    Борка,кога това ще го направи Москвич? Найс,а?
  • 28 Курамиянко

    3 6 Отговор

    До коментар #8 от "Миризлив пор":

    Как може да се правиш на състезател с асматик 1.4 1.6 тия двигатели са боклуци по 75 100 коня на 200хиляди ще пие по 1 литър масло на 2хиляди километра

    Коментиран от #32, #34

  • 29 Старата школа

    9 0 Отговор
    СТНДАРТИТЕ И НАЧИНА НА ЖИВОТ В КАНАДА НЯМА НИЩО ОБЩО С ЕВРОПА.ВОЛВО Е МАРКА НЯМА СЪМНЕНИЕ.ОСТАНЛОТО Е КОМЕНТАРИИ В РАЗЛИЧНИ ПОСОКИ.
  • 30 type-R

    4 1 Отговор

    До коментар #26 от "бай Шиле":

    Тази информация я има във всяко едно ръководство на модел кола за Щатския пазар! А мога да ти кажа и в Япония какви са интервалите, за турбодвигател на тежък режим ще се поозъбиш: 2500 км.... А в Евробия ги пишат 30 хил км..... смях, смях.... Две "смени" при тоя интервал и двигателя на боклука!
  • 31 Алфа Ромео

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "Бисер":

    Тя и като нова материалите в салона са ужасни не знам тогава кво ще е...
  • 32 гойо

    2 3 Отговор

    До коментар #28 от "Курамиянко":

    Карам Сузуки балено с двигател на Пежо 75 к 300 000км без проблем
  • 33 beast

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Bmw":

    Страхотна информация мерси , аз също съм се насочил към марката но е 61 , че ми трябва багажник и точно за този двигател чета , че е най добрия , само ме притесняват тези ел. рейки ...

    Коментиран от #40


  • 34 пррррц

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Курамиянко":

    масло пий ти. карам дачия на 200000км и си е много добре най-скъпото нещо което съм сменял са гумите.
  • 35 КАСАПИНА

    1 1 Отговор
    VILVO беще желязно,докато си правеха сами двигателите,сега освен сигурноста в което са лидери,нищо истинско не остана с френските мотори които слагат.....
  • 36 НЕМА ЛАБАВО

    3 0 Отговор
    Истината е VOLVO !
  • 37 ГруЮ

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "ГрУЮ":

    Точно така!
  • 38 ГруЮ

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "мани мани":

    Моето вдига 235, 0-100 за 7.6 с., а е на ...24 години .
  • 39 Антивирус

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "мани мани":

    Ти като собственик на Volvo ли ги пишеш тези глупости или просто "така си чувал". Защото аз съм собственик и го казвам от опит - вдига ги! Айде не се правете на чак такива експерти!
  • 40 Е60

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "beast":

    BMW само бензин, запомни това от мен, взимаш си 530xi 272hp , това е фейслифта , колкото по просто е устроен един мотор, толкова по евтина поддръжка, това че ще гори с 2 литъра повече от печката, няма да го усетиш , защото ремонтите на дизела са двойно по скъпи!!!По - Добро от атмосферния двигател Няма!Имал съм и двете БМВ-та , на дизел няма да се кача никога повече!С турбо, вървяло повече , глупости - така им се струва, защото до 2000 оборота е куц кон, и след това почва да ускоровя...!С двете турбини вървят , втората е електрическа и работа още в ниските обороти, но има едно НО - трябва да взимаш 5 бона на месец, за да не те притесняват ремонтите!
  • 41 Е60

    0 0 Отговор
    При е60 , комбито - демек е61 , е по проблемно от седана , отзад е на въздушно окачване, страшна возия и много устойчиво, но като се съсипят много хора слагат пружини после, и другия проблем еедин сноп кабели, който минава през капака на багажника!Бая проблеми с Ел. Инсталацията се появяват

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.