Last news in Fakti

2 Април, 2020 10:56 24 228 60

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • s-klasse-
  • w126-
  • 560 sel-
  • търг
Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те - 1

През юни на изложението Techno-Classica в германския град Есен на търг ще бъде предложен Mercedes-Benz 560 SEL AMG 6.0, един от първите седани от висш клас с максимална скорост над 300 км/ч. Суперлимузината е изработена през 1989 г. за клиент от Япония, откъдето е внесена обратно в Европа преди три години.

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

"Пурата" в цвят Perlmuttgrau-metallic е реставрирана до първоначалното си състояние, включително с пълно пребоядисване. Пробегът е 93 747 км.

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Най-интересната особеност на S-класата се крие под предния капак. Там работи легендарният 6.0-литров атмосферен V8 "Hammer" с разработени от AMG цилиндрови глави, мощност 385 к.с. при 5 500 об/мин и максимален въртящ момент 555 Нм при 4 000 об/мин.

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

От RM Sotheby’s - аукционната къща, която организира търга, не са определили минимална цена, което означава, че сребристият 560 SEL AMG 6.0 може да бъде продаден доста евтино.

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 62 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БЕНЦ

    161 2 Отговор
    Красота
  • 2 Амг...

    100 2 Отговор
    ...яка тупалка :))
  • 3 Според мен

    20 101 Отговор
    подобни уникати скоро ще се продават на безценица а за цели колекции ще има огромни отстъпки.В момента дори милиардери обедняват така,че едва ли някой би похарчил пари за кола която да стои в гаража или хола му само за да и се възхищава.

    Коментиран от #5

  • 4 Тит

    72 3 Отговор
    Дали е най бързата е малко спорно,по това време Къонинг правеха също страшни Sкласи.Имаше една такава на ,,Капитолия,, жълта на цвят,километража беше разграфен до 400км/ч,само че бе купе с брутален тунинг,говоря за средата на 90-те год.

    Коментиран от #11, #15, #21, #22

  • 5 Belle

    18 9 Отговор

    До коментар #3 от "Според мен":

    Глупости
  • 6 Behemoth

    11 132 Отговор
    Прилича на Москвич Алеко....ето че и на запад са били същите щайги като на изток ....и то това е премиум марка а е по грозна от Волгата...

    Коментиран от #8, #10, #19

  • 7 Опел

    20 55 Отговор
    НЕ е най-бързия за тези години - Лотус Омега е най-бързия седан!!!
    Има 377 к.с., две турбини, ск. кутия от Курвет Z1, и повярвай ми ще го сцепи!!!

    Коментиран от #9, #29, #56

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Plameni

    76 2 Отговор

    До коментар #7 от "Опел":

    Ако можеше да четеш нямаше да се изказваш неподготвен. Продава се най-бързата S klassе на 80 години
  • 10 Бай Стою касапина

    49 1 Отговор

    До коментар #6 от "Behemoth":

    Само да те питам, карал ли си Алеко, Мерцедес и Волга и ако си карал коя марка е най - добрата?

    Коментиран от #12, #17

  • 11 Бат Кольо

    39 0 Отговор

    До коментар #4 от "Тит":

    Става въпрос за S class,не за SEC-а иначе онази жълтата на Фатик я знаем,ма сега е червена!
  • 12 Behemoth

    12 27 Отговор

    До коментар #10 от "Бай Стою касапина":

    То е ясно Москвича...истинска кола ,усещаш пътя ...съзнаваш ,че си жив и цениш живота...а тая щайга само гледаш цифрите на километража и у дървото ...няма живот...

    Коментиран от #13

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Луд

    44 2 Отговор
    Като луд фен на Ауди мога да кажа само едно.КРАСОТА!!!
  • 15 Бързо

    28 1 Отговор

    До коментар #4 от "Тит":

    По-бързо е от сегашните, ограничени на 250 км ...

    Коментиран от #52, #53

  • 16 Ввв

    24 0 Отговор
    Шедьовър,но колко “евтино” ще се продаде нз точно,малко е относително :)
  • 17 Сравнение

    6 42 Отговор

    До коментар #10 от "Бай Стою касапина":

    Карал съм и трите марки.
    Мерцедеса беше С класа от началото на 90-те.
    Москвича няма какво да го коментирам, но Мерцедеса беше страшно разочарование. Не му помня показателите, не беше мой, само малко го покарах, но ми се схвана гърба от твърдите седалки и друсането и ускорението не го усетих да е нещо кой знае какво. Волга беше в пъти по-приятна за шофиране и возене, но си има други недостатъци.
    Та сега не бих взел никоя от тях(от тези години) особено пък 35 годишен Мерцедес, по чисто практични причини.

    Коментиран от #23, #47

  • 18 дявола

    38 9 Отговор
    Вечната кола не случайно е казано МЕРЦЕДЕС и всичко останало
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Древна и вечна

    6 23 Отговор
    Всяка кола става вечна, като се прахосват пари по поддръжка и "реставрация", надхвърлящи стойността на автомобила.
    Нека не забравяме, че тази глупава реплика е казана от някой от директорите на Мерцедес, като реклама, но е достатъчно вдъхновяваща за шаранчетата, които я повтарят до сега.
  • 21 Хайл

    12 0 Отговор

    До коментар #4 от "Тит":

    то и на москвич можеш да сложиш километраж до 500,тунинг с емблеми на АМГ БРАБУС и спойлер НАПРАВИ СИ САМ но пак ще бяга със 130...едно време гледахме като деца "колко вдига" ;)
  • 22 solun

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "Тит":

    Тази жълтата и аз съм я виждал към средата на 90те години. Мисля обаче, че това беше W201 така наречената 190-ка, преработена с издути калници и мотор 7,2литра (няк'ви такива спомени имам, но беше много як автомобил за времето си, а и за сега също).

    Коментиран от #50

  • 23 Plameni

    25 3 Отговор

    До коментар #17 от "Сравнение":

    Мерцедес С класа W202 друсала, ами тя е със същото окачване като на Е класата W210 което по-добро от това на 190 W201 и W124 .Сигурно и за тях ще кажеш че след 100км не можеш да слезеш от тях от умора и болка .Смешник.
  • 24 Сравнение

    7 29 Отговор
    Тези кодове с W, нищо не ми говорят, защото не ме интересува марката. И да съм се возил в тях, не са ми направили впечатление, че чак и да ги помня. Но за тази вече дърта С класа, (не S ) много добре си спомням какво дърво беше, защото очаквах от Мерцедес добро возене, а се оказа кенеф.

    Коментиран от #25

  • 25 Гост5

    13 4 Отговор

    До коментар #24 от "Сравнение":

    Със сигурност караш малка японска каручка.

    Коментиран от #27

  • 26 qwerty

    19 0 Отговор
    Комшията има такава, но купе - страшен звяр. Лошото е, че е изкарва един път в месеца пред гаража, предполагам за да ни дразни.
  • 27 Сравнение

    3 6 Отговор

    До коментар #25 от "Гост5":

    Не позна, правиш прибързани изводи без достатъчно налична информация, а чак си и сигурен.
    Японските ми харесват, по специално Хондите, но все нещо не им достига за моя вкус, че да си оравдаят цената.

    Коментиран от #28

  • 28 Гост5

    16 0 Отговор

    До коментар #27 от "Сравнение":

    На мен ми харесва Мерцедес и карам Мерцедес.А ти? Не си ли вадиш прибързани изводи за Мерцедес от едно качване? Ако въпросния е бил в окаяно състояние?

    Коментиран от #35

  • 29 бай Шиле

    13 9 Отговор

    До коментар #7 от "Опел":

    Омегата ще "сцепи" АMG-то? Ще му сцепи пепелника.Ама и това не е сигурно /ако си виждал пепелник на пура/.

    Коментиран от #30

  • 30 Опел

    7 8 Отговор

    До коментар #29 от "бай Шиле":

    Определено - мерца е автомат, доста зле, Лотуса е ръчка, 2 турбини, срещу атмосферен v8, Конете почти еднакви...
    Хайде разбийме с инфо че няма шанс Лотуса :)
  • 31 Опел

    5 7 Отговор
    Lotus Omega - 1650 кг тегло, Мерц - хахах 1850 кг, успех приятельо...има и още

    Коментиран от #32, #34

  • 32 Plameni

    5 4 Отговор

    До коментар #31 от "Опел":

    Малка подробност е, че Мерцедеса е 1980г а Опела 1990г

    Коментиран от #38

  • 33 Кирил

    8 1 Отговор
    Ех, да можех да имам такава кола....
  • 34 MIB

    10 4 Отговор

    До коментар #31 от "Опел":

    Може да го сравниш с MERCEDES BRABUS W210 от средата на 90те години който е разполагал с 582 кс и максимална скорост 335км/ч.Този седан е бил по мощен и с по-висока максимална скорост от Lamborghini Diablo

    Коментиран от #39, #41, #54

  • 35 Сравнение

    7 4 Отговор

    До коментар #28 от "Гост5":

    Хубав Мерцедес е само новия Мерцедес.
    И не просто хубав, а направо супер. Другите са за отпадъци в големия си процент.
  • 36 Баро

    25 4 Отговор
    Имам над 2 млн. км. зад волана. Сменил съм доста марки. Това е култов автомобил, надживял много поколения след него и по него всички правят равнис.
  • 37 Фен на румънски извращения

    3 9 Отговор
    Абе като дачия дъстър няма
  • 38 Опел

    6 3 Отговор

    До коментар #32 от "Plameni":

    Не от 89 год, пише го горе

    Коментиран от #42

  • 39 Опел

    3 3 Отговор

    До коментар #34 от "MIB":

    Не няма, ще го сравня с между 89 и 90. :)
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 MIB

    4 0 Отговор

    До коментар #34 от "MIB":

    Дойде ти акъла да сравняваш автомобили от една и съща година
  • 42 Plameni

    7 1 Отговор

    До коментар #38 от "Опел":

    Mercedes W126 се произвежда от 1979г до 1991г, ако ти говори нещо
  • 43 Onja s konja

    3 18 Отговор
    Абе кво толкова се впечатлявате от туй дърто дърво?Отвсякъде е демоде и нема никакво сравнение с БМВ-ве. BMW FOREVAR! О йееее.

    Коментиран от #44, #48, #49

  • 44 2.0R

    6 0 Отговор

    До коментар #43 от "Onja s konja":

    Я па тоо.
  • 45 Barron

    4 2 Отговор
    S-Klasse или още позната като S-hit Class в други части на света!
  • 46 111

    3 7 Отговор
    Тва 300 че ги дигне само от некой хребет
  • 47 Какаванин

    8 1 Отговор

    До коментар #17 от "Сравнение":

    Нищо не си карал.. Бегай да доиш козите... Измислен индивид неориентиран... Аман от гюбрета

    Коментиран от #60

  • 48 Анти радар

    9 0 Отговор

    До коментар #43 от "Onja s konja":

    Да бегаш с тия чайници па ти охлюффф. Б-акелитно М-оторно В-озило.... Бмв... Демек.. КенефффФ
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Danny

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "solun":

    Спомняш си ти!!??*""'::;
    Абе смотън Джонс ти някога виждал ли си Мерцедес а?
    W126Sec беше не201
    Междудругото 190купе-кон на задни гуми реве ТАПАНРИН
  • 51 Kirumo

    4 0 Отговор
    Максималната скорост е 270км/ч. , а не "над 300".
  • 52 Kirumo

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Бързо":

    На сегашните им махаш ограничителя и максималната скорост на най-мощните става много по-висока от тези 270км/ч. които са максималната скорост на АМГ-то. Повечето съвременни коли с 6 цилиндрови дизели вдигат 270+.

    Коментиран от #59

  • 53 Kirumo

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Бързо":

    Alpina, Brabus, Porsche и много други не са ограничени.
  • 54 Kirumo

    1 3 Отговор

    До коментар #34 от "MIB":

    Брабуса не е сериен автомобил.

    Коментиран от #55

  • 55 MIB

    5 0 Отговор

    До коментар #54 от "Kirumo":

    С грешка си. BRABUS е сертифициран ,като независим автомобилен производител кактo и Alpina примерно
  • 56 Бритиш

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "Опел":

    Вярно. Lotus Omega, със същият външен вид като Opel Omega, е по-бърз от заводски от BMW M5, Ferrari 348 и Porsche 911 по оно време.

    Коментиран от #57

  • 57 Инглиш

    3 1 Отговор

    До коментар #56 от "Бритиш":

    И само след две години е спрян защото не го купуват. Всички свързват бързите коли c Ferrari Porsche ,BMW

    Коментиран от #58

  • 58 Опел

    4 1 Отговор

    До коментар #57 от "Инглиш":

    И се превръща в икона - европейски мъсъл кар, произведени едва 950 бройки, защото е мн скъпо. А купувачи са били...съмнителни типове.
    Абе не знам брабуси и АМГ да са ползвани за обири, разбираш ли кирливия Опел точно за това го ползвали.
  • 59 Бързо

    3 1 Отговор

    До коментар #52 от "Kirumo":

    Далеч съм от идеята, че този дърт Мерцедес е с каквото и да било по-добър от днешните. А това, че са ограничени на 250 км ме го считам за кусур.
    Не ми се ще някой да се забие в мен на магистралата с 300, докато аз си карам със 130.
  • 60 Ставнение

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Какаванин":

    Карал съм го това гюбре , С класа. Какво ти се вижда невъзможно ? Най-обикновена масова кола. Аман от специалисти по немски талиги, неориентирани. Аре бегай да доиш козите.