6 Април, 2020 09:44 9 120 20

Най-евтината Tesla: Какви употребявани екземпляри от Model 3 се продават у нас

  • tesla-
  • model3-
  • автомобилът на старо-
  • mobile.bg
Най-евтината Tesla: Какви употребявани екземпляри от Model 3 се продават у нас - 1

Що се отнася до продажбата на нови електромобили в световен мащаб, то очаквано първото място е за Tesla, но забележете, че става дума само за нейният най-евтин електромобил, обозначен като Model 3. Втората позиция, с голямо изоставане, е за европейския лидер Renault Zoe, а третата е за представителят на Nissan, носещ обозначението Leaf.

Американската компания продава най-много електрически автомобили в света, като за февруари тази година е успяла да реализира 16 276 коли. Интересното обаче е, че от тази бройка 13 600 са продадените електромобили Tesla Model 3. Интериорът на Tesla Model 3 не е луксозен, колкото цената ѝ, но все пак има всичко необходимо.

Предвид на огромната разлика на Model 3 спрямо втория по продажби електромобил в света, решихме да проверим какви екземпляри Model 3 се предлагат у нас. Бърза справка в сайт номер 1 за автомобили у нас показва, че предлагане на най-евтините електромобили Tesla у нас не липсва, а цената им е от порядъка на 100 000 лв. Вижте какви електромобили Tesla Model 3 се предлагат в България и на какви цени ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 3886

    11 39 Отговор
    Тея от теслата, как са изкопирали порше не е истина. И захто да и купуваме такава кола, като фалираха и скоро и части няма да се намерят резервни.
  • 2 AC DC

    9 19 Отговор
    На теслата дръжката.... и ти се изправя косата веднага...
  • 3 Шекспир

    33 21 Отговор
    Само луд може да купи електричка втора ръка.Изчерпан ресурс на батериите липса на части нови и втора употреба.Дръвце за наивници

    Коментиран от #5, #7, #17

  • 4 vukadin

    26 33 Отговор
    Трябва да си голям баламурник и лузър за да си купиш тоя електронен коптор, независимо нов или на старо.

    Коментиран от #18

  • 5 Шекспир 2

    41 24 Отговор

    До коментар #3 от "Шекспир":

    Само луд може да купи дизел, на незнаен брой километри нов внос от пенсионер, без гаранция за колата, която може да спре направо след като си я платил. Но у нас такива са много.

    Коментиран от #20

  • 6 фдфд

    37 6 Отговор
    Колите се продават за 42х.долара, което е 75х.лв. Добави и транспортните разходи и стана на 80х.лв, това е цената на кола, която ти я доставят пред дома, чисто нова с наелона. У нас предлагат ползвани коли на много по-високи цени, които са от мита и печалба. Един американец отива и си поръчва модел 3, като според модела може да си поръча и за 39900долара, следва щатска субсидия към 3-4х.долара и колата пада на 36х.долара. Има гъста мрежа за бърз заряд при нужда, инак зареждаш в гаража или на на работа. Една сравнима кола с подобни размери, ускорение и екстри върви към 28-30х.долара. При теслите нямаш такси, паркираш безплатно и зареждането ти е много евтино, сервизната поддръжка, която там се прави от сервизи и е доста голяма част от разходите за кола, е на големи интервали и с минимални консумативи. Та не се чудете защо там поръчват хиляди на месец докато у нас не. Пък и ако отворите брошурите една нова баварка с двулитров дизел е 90-100х.лв., не е като да е скъпа на фона на другите нови коли.
  • 7 гост

    33 14 Отговор

    До коментар #3 от "Шекспир":

    Батериите на Тесла спокойно изкарват един милион мили, ако имах пари без страх щях да си закупя употребявана Тесла!!!

    Коментиран от #11

  • 8 Behemoth

    15 18 Отговор
    Кви са тия цени бе?Ми то кош на цена на премиум марка...и това било евтината ...ай сиктир...

    Коментиран от #14

  • 9 ГолеМ СмеХ

    13 2 Отговор
    Има една за 1000 евро!!!!! Сигурно е Лада с емблема на тесла!!!!!!
  • 10 Гост

    7 13 Отговор
    Като китайска квартира за студенти. метър на метър с тоалетна до леглото. не е луксозно но си има всичко необходимо.
  • 11 гостгост

    9 3 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    То така или иначе почти всички Тесли са все още в гаранция и дори и да замине някоя батерия,пак ще ти я сменят гаранционно.

    Коментиран от #13

  • 12 3243

    26 8 Отговор
    Бай ганя е ел. колите - целия свят е прост че кара нови коли на ток дето не му тровят децата докато се возят, Ганя измекярина набарал на хляба мекото - 3 литра дизел на 30 години щото е терикат. Кара в крадена нафта, а децата отзаде вадят сополи със сажди и му ги лепан на кухата кратуна. Иначе на месец за цигари и части на месец харчи повече отколкото е вноската на нова Тесла. Живот ли бе...

    Коментиран от #19

  • 13 гост

    10 4 Отговор

    До коментар #11 от "гостгост":

    От един милион Тесли досега в гаранцията общо са сменили само 8 или 9 батерии!!!!!!!
  • 14 Факт!

    6 7 Отговор

    До коментар #8 от "Behemoth":

    Tesla Е премиум марка ако още не си се събудил.
  • 15 Гост

    8 0 Отговор
    Егати цената, за стара кола и то не луксозна. Цената си остава проблемът на ел автомибилите. Вярно, че ще ги избиеш постепенно от горивото, ако караш яко и по много ама пък чак 100 000 едва ли.
  • 16 Юлиан

    7 2 Отговор
    Бих си купил всяка марка на ток. Спортните Тесла са за по-заможните. А тоя филм с втора ръка за България ми се повръща от него. Да си карат кошниците те.
  • 17 мнение

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Шекспир":

    батериите на 200 000 км обикновено са на 80-85%, спокойно изкарват над 300 000 преди да са смяна. Ел. моторите дават фира, но и те след 200-300 0000, така че до тогава няма много за правене по нея, даже накладки и дискове почти не се сменят. На кола с ДВГ за тия километри ремонтите според мен ще са повече, за след това - божа работа. Все още са лукс за хора с достатъчно пари, които едва ли ще си я купят за да я карат до гроб. И да стане за скрап в един момент само от разхода ще си я избил
  • 18 22мастер

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "vukadin":

    Е друго си е да си пернишки гоуф
  • 19 Голата истина

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "3243":

    Личи си че си пълен кратунковец, като се прецака тая кочина в Америка ли ще я пратиш на ремонт, или американска група майстори ще дойде на място във Филиповци да ремонтира? И какви са цените на ремонта при двата варианта? А може да извикаш майстор от Сточна гара, оня дето ремонтира стартери, алтернатори и ел. двигатели на бормашини.
  • 20 А нов

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Шекспир 2":

    Дизелов от БГ?