Що се отнася до продажбата на нови електромобили в световен мащаб, то очаквано първото място е за Tesla, но забележете, че става дума само за нейният най-евтин електромобил, обозначен като Model 3. Втората позиция, с голямо изоставане, е за европейския лидер Renault Zoe, а третата е за представителят на Nissan, носещ обозначението Leaf.
Американската компания продава най-много електрически автомобили в света, като за февруари тази година е успяла да реализира 16 276 коли. Интересното обаче е, че от тази бройка 13 600 са продадените електромобили Tesla Model 3. Интериорът на Tesla Model 3 не е луксозен, колкото цената ѝ, но все пак има всичко необходимо.
Предвид на огромната разлика на Model 3 спрямо втория по продажби електромобил в света, решихме да проверим какви екземпляри Model 3 се предлагат у нас. Бърза справка в сайт номер 1 за автомобили у нас показва, че предлагане на най-евтините електромобили Tesla у нас не липсва, а цената им е от порядъка на 100 000 лв. Вижте какви електромобили Tesla Model 3 се предлагат в България и на какви цени ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 3886
09:49 06.04.2020
2 AC DC
09:58 06.04.2020
3 Шекспир
Коментиран от #5, #7, #17
10:16 06.04.2020
4 vukadin
Коментиран от #18
10:19 06.04.2020
5 Шекспир 2
До коментар #3 от "Шекспир":
Само луд може да купи дизел, на незнаен брой километри нов внос от пенсионер, без гаранция за колата, която може да спре направо след като си я платил. Но у нас такива са много.Коментиран от #20
10:20 06.04.2020
6 фдфд
10:20 06.04.2020
7 гост
До коментар #3 от "Шекспир":
Батериите на Тесла спокойно изкарват един милион мили, ако имах пари без страх щях да си закупя употребявана Тесла!!!Коментиран от #11
10:27 06.04.2020
8 Behemoth
Коментиран от #14
10:45 06.04.2020
9 ГолеМ СмеХ
11:07 06.04.2020
10 Гост
12:01 06.04.2020
11 гостгост
До коментар #7 от "гост":
То така или иначе почти всички Тесли са все още в гаранция и дори и да замине някоя батерия,пак ще ти я сменят гаранционно.Коментиран от #13
13:17 06.04.2020
12 3243
Коментиран от #19
13:19 06.04.2020
13 гост
До коментар #11 от "гостгост":
От един милион Тесли досега в гаранцията общо са сменили само 8 или 9 батерии!!!!!!!13:45 06.04.2020
14 Факт!
До коментар #8 от "Behemoth":
Tesla Е премиум марка ако още не си се събудил.13:47 06.04.2020
15 Гост
15:33 06.04.2020
16 Юлиан
16:19 06.04.2020
17 мнение
До коментар #3 от "Шекспир":
батериите на 200 000 км обикновено са на 80-85%, спокойно изкарват над 300 000 преди да са смяна. Ел. моторите дават фира, но и те след 200-300 0000, така че до тогава няма много за правене по нея, даже накладки и дискове почти не се сменят. На кола с ДВГ за тия километри ремонтите според мен ще са повече, за след това - божа работа. Все още са лукс за хора с достатъчно пари, които едва ли ще си я купят за да я карат до гроб. И да стане за скрап в един момент само от разхода ще си я избил09:10 07.04.2020
18 22мастер
До коментар #4 от "vukadin":
Е друго си е да си пернишки гоуф19:26 11.04.2020
19 Голата истина
До коментар #12 от "3243":
Личи си че си пълен кратунковец, като се прецака тая кочина в Америка ли ще я пратиш на ремонт, или американска група майстори ще дойде на място във Филиповци да ремонтира? И какви са цените на ремонта при двата варианта? А може да извикаш майстор от Сточна гара, оня дето ремонтира стартери, алтернатори и ел. двигатели на бормашини.19:57 11.04.2020
20 А нов
До коментар #5 от "Шекспир 2":
Дизелов от БГ?13:10 12.04.2020