Last news in Fakti

8 Април, 2020 12:20 7 848 17

Ford Mustang на старо: Какво и за колко пари се продава у нас

  • ford-
  • mustang-
  • автомобилът на старо
Ford Mustang на старо: Какво и за колко пари се продава у нас - 1

Легендарният "мускулест" автомобил се продава в САЩ за сумата от $22 000. За тези пари американците получават иконичен дизайн и двигател с мощност поне 305 к.с., който може да ускори колата до сто за 5.8 секунди.

Дори ако купите Mustang в Съединените щати и законно го внесете в България обаче, той ще струва поне два пъти повече, което все пак е по-евтино от много аналогични коли от Европа и Япония, продавани у нас.

Mustang може да е по-лош от много от аналозите си по отношение на практичност и качество на декорацията, но „излъчването“ на автомобила не може да се измерва с точността на монтиране на частите или с качеството на кожата на тапицерията.

Тук става дума за това, че или има характерният „кон“ върху решетката на радиатора, или няма такъв. За тези, които искат да притежават кола с такава емблема, но нямат възможност да си купят чисто нова, то у нас се предлагат и доста употребявани Ford-ове Mustang от почти всички генерации. Вижте ги ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Komapak

    22 2 Отговор
    Купувайте мустанг защото се изгавриха с името и идеята на свободните коне. Вече са електрически.....
  • 2 Иво

    16 13 Отговор
    По отношение на техниката Мустанг има сходства с Москвич.Задния мост е цял като е захванат за купето с листови ресори а двигателите са с техническа база от 60-те като разхода им е съобразен с цени на бензина в центове за галон.

    Коментиран от #4, #12

  • 3 пилот на Ферари

    10 8 Отговор
    Сделките с Форд Мустанг в България са пренебрежително малко. Я има я няма 2-3 автомобила на година. Цената на нов е по ниска от тая на един Голф - обаче пак не се купува . Разходите за гориво , данъци , застраховка и поддръжка са доста солени. А колата не е пригодна за всекидневно ползване.

    Коментиран от #5

  • 4 Николай

    22 3 Отговор

    До коментар #2 от "Иво":

    В това няма наистина нищо лошо. Здраво е окачването, и двигатела гори всеки бензин стар нов мръсен не е претенциозен не се чупи, ремъка на алтернатора дето захранва радиото е колкото китката ми. И всичко това на ниска цена далече от сервизите, суетата и капризите. БМв ауди и мерцедес има всеки.
  • 5 Komapak

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Ферари":

    Прав си. За мен е доста по учудващо, че срещам по пътищата камаро или корвет а мустанг никакъв. Никаква логика няма в българския пазар за която и да било стока. Единствено може би за тоалетната хартия😂😂😂😂😂

    Коментиран от #6

  • 6 Стига тъпотии

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Komapak":

    И ти и пилота на Ферари пишете пълни глупости.Мустанг-и у нас има от всички генерации дори ГТ-та и Шелби-та се предлагат не 1 и 2 а друг е въпроса,че и Мото Пфое от 2-3 години внася европейската версия на модела.

    Коментиран от #7

  • 7 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Стига тъпотии":

    Не е въпросът дали ги внасят и дали се предлагат , а това че при сравнително ниската си цена не стават масов автомобил. Почти не се купуват. Колко Мустанга виждаш за година ? А за месец ? Аз лично на две години - един .
    А за Шелбита пък да не говорим.

    Коментиран от #16

  • 8 Сатана

    3 2 Отговор
    Салийн, Ръш или Шелби другото е ширпотреба
  • 9 Сатана

    1 0 Отговор
    A, най доброто е Фискер Мустанг Рокет!
  • 10 Йозеф

    4 0 Отговор
    Поддръжката им е тегава, гумите не са 13', лакоми са, не събират бидон с джибри, често се сменят накладки, на мокро, сняг и лед са палави, щот са лекички отзад, окачването не е като за нашите пътища. А и трудно се слага метан на 5.0 мотор.
  • 11 Росен

    3 1 Отговор
    На газ стават ли пропан бутан

    Коментиран от #14

  • 12 точно кола тип москвич е хубавата

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "Иво":

    Когато започнеш да разбираш повече от механика и автомобили ще разбереш че точно нещата които си описал са положителните в тази кола. "Съвременни" и "модерни", пластмасови и сложни , с 30 лоста алуминиево окачване, еднодневки направени да се чупят като солети не ми трябват

    Коментиран от #13

  • 13 Иво

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "точно кола тип москвич е хубавата":

    За мен примитивното не значи хубаво.По твоята логика каруците са най добрия вид транспорт защото изобщо няма какво да им се чупи.
  • 14 Разбира се

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Росен":

    че стават защото двигателите са допотопни и дори най евтините уредби се монтират без проблем.
  • 15 SDS

    0 2 Отговор
    ама Форд
  • 16 CapedCrusader

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "пилот на Ферари":

    Не се купуват, защото ако си говорим реално не е практична кола. Харчи много (за нашия джоб), не вози кой знае колко хубаво и както всяка кола със задно, зимата си има ядове. На мен лично ми е любима кола и не ме притесняват гореспоменатите, но ако погледнем от гледна точка на средностатистическия българин, не е практична. Мустанга е за ценители, не за всекидневни шофьори, които искат да стигнат до работа просто.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.