Last news in Fakti

17 Април, 2020 13:00 12 495 138

Lada изпревари Alfa Romeo по продажби в Германия

  • автоваз-
  • alfa romeo-
  • lada-
  • продажби-
  • статистика-
  • германия

През март в Германия са продадени 164 "лади", въпреки че АвтоВАЗ вече не поддържа износ за Европейския съюз, тъй като продукцията му не покрива екологичните стандарти. През първото тримесечие на годината руснаците са реализирали 514 коли на немския пазар, съобщава Wroom.ru.

Най-търсеният модел на АвтоВАЗ в Германия си остава 4x4 (Niva), от която през март са продадени 124 бройки. Vesta и Granta отбелязват доста по-скромни резултати - 28 и 12 екземпляра съответно.

С резултата си Lada изпреварва Alfa Romeo по популярност на немския пазар. Миналия месец италианците са успели да пласират едва 151 автомобила в Германия, където продажбите на нови коли през март са спаднали с 38% до 215 119 заради коронавируса.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 44 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 4x4

    134 51 Отговор
    Най-добрата жипка в света!

    Коментиран от #2, #26, #138

  • 2 гост

    86 118 Отговор

    До коментар #1 от "4x4":

    Искаше да кажеш най-евтината !! Което и обяснява жалките и все още съществуващи продажби , основно за "фермерски" цели на носталгични немци от руски произход , каквито има предостатъчно в Германия !!

    Коментиран от #8, #122

  • 3 Една Алфа продадена и

    36 86 Отговор
    2 ..НИВИ , за да я ползват като...кенеф
  • 4 На ред в опашката

    66 83 Отговор
    Как може да сравняваш Нива с Алфа ? Тия пропагандисти направо са изтрещяли в усилията да хвалят мурзилажа !

    Коментиран от #6, #101

  • 5 Гошо

    36 28 Отговор
    ... продукцията му не покрива екологичните стандарти ... , Бляд
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Порно

    87 25 Отговор
    Що така бе Дойчо ? Алфата е прекрасен автомобил в кратките моменти в които всичко и е наред.

    Коментиран от #116

  • 8 пилот на Ферари

    129 19 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Тая Нива е правена за нуждите на руския пазар. Необятна тайга без пътища и сервизи на всеки километър.
    Автомобила е достъпен ценово и си изпълнява перфектно задачите.
    Трябва да не си виждал кола , че да закъсаш някъде.
    Вярно че за изнежените задници колата няма да е по вкуса им . Но да питат горските и енергото кой върви през зимата без път през полето.

    Коментиран от #9, #20, #79

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Дивия Бил

    99 16 Отговор
    То пък сякаш Германските таралясници покриват екологичните норми. Лъгаха като за световно докато не ги сбараха .
    Още има цели игрища където тия таралясници продължават да гният още като нови. Фолксваген ,Ауди ,Мерцедес,Порше,Шкода,Сеат .......................
    Само БМВ май не излезе с мошеничества.
    Ти тарикати унищожиха дизела !
    После - руските автомобили не отговаряли !
  • 11 Васил

    20 35 Отговор
    То само името Лада е иначе си купуваш чисто Рено

    Коментиран от #13, #30, #123, #134

  • 12 пилот на Ферари

    48 15 Отговор

    До коментар #9 от "Владимир Заводски.":

    Къде ги данните че излиза от завода с криви мостови и вие ? Ти какво имаш предвид под "криви мостови "?
    Бе тия простотии можеш да ги разправяш на баламите с 20 годишните Голфове !
    А иначе дай информация да видим какво , що ?

    Коментиран от #14, #33, #73

  • 13 автомонтьор

    35 8 Отговор

    До коментар #11 от "Васил":

    И какво лошо има в това ? Като си купуваш Шкода не е ли Фолксваген ? Или Дачия -Рено ? Или пък Опел - Пежо ?
  • 14 Владимир Заводски.

    32 57 Отговор

    До коментар #12 от "пилот на Ферари":

    Из всички автосервизи питай и щи кажат.Имам предвид геометрията на моста.Просто е крив.Да не говорим дяигателя колко е архаичен и каква малка мощност и въртящ момент има.Пълно недоразумение са тия ниви.

    Коментиран от #17

  • 15 пилот на Ферари

    47 7 Отговор
    Алфата си е много добър автомобил. Но зомбираните германци никога няма да купят нещо което не е произведено от тяхна фирма. Ауто Билд постоянно бълва пропаганда и реклама.
    А иначе в най голямата криза Фиат / Алфа/ извадиха свежи пари да закупят Крайслер и искаха и Опел. Само че GM им се явяваше конкурент на американския пазар и не им даде Опела.

    Коментиран от #66

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 пилот на Ферари

    35 10 Отговор

    До коментар #14 от "Владимир Заводски.":

    Много общо това "във всички сервизи питай " ! Дай данни за излизането на такъв автомобил от завода !
    В кварталния сервиз не казват нищо за криви мостове. Върви и ти и питай !
  • 18 пилот на Ферари

    24 7 Отговор

    До коментар #16 от "Алфа ромео":

    На коя картичка си виждал нещо от Русия , че си и компетентен по въпроса ? Или майка ти е от Русия ?

    Коментиран от #19

  • 19 Владимир Заводски.

    23 42 Отговор

    До коментар #18 от "пилот на Ферари":

    Да не говорим за огромният разход за такъв скопен моторец.А бе технологично на нивото на западен авромобиль от 1950-та че и преди това.

    Коментиран от #24, #32, #124

  • 20 факти

    26 49 Отговор

    До коментар #8 от "пилот на Ферари":

    Тея глупости можеш да си ги въртиш някъде другаде.Ладата е правена за бедния и мизерен нужник и точно по руски стандарт.Евтина и мизерна изработка за оскотелия руснак.А за закъсването недей да се правиш много на философче ,защото повярвай ми тея кочини закъсват често ! В интернет е пълно с клипове със закъсали Ниви дето трябва някой да ги вади именно ,защото ги карат някакви такива "разбирачи" като тебе дето ни обясняват ,че тая евтина консерва не можела да закъса !

    Коментиран от #29

  • 21 Гост

    21 28 Отговор
    Една Алфа струва колкото 6-7 ниви.
    Фиат-Крайслер изкарват пари, а Лада - съчленяват разни непотребни тенекии и се молят някой да им даде пари за тях, ако може.

    Коментиран от #36, #102

  • 22 ПЕНКО

    37 13 Отговор
    БЪЛГАРИО , В ЕВРОПА НЯМЯ САНКЦИИ ЗА АВТОМОБИЛИ ЛАДА -ИМА ЗА НАШИТЕ ЧЕРВЕНИ ЧУШКИ ...ПА И ЗА КОНСЕРВИТЕ НИ КЪМ РУСКИЯ ПАЗАР - ИСТИНСКИЯТ ПАЗАР ЗА СЕЛСКОТО НИ СТОПАНСТВО -КАТО АГНЕТАТА ЗА АРАБСКИЯ СВЯТ !!!ОБАЧЕ, БЕЗ РЕФЕРЕНДУМ СМЕ В НАТЮ И БЕЗ РЕФЕРЕНДУМ В ЕС !!!!!

    Коментиран от #27, #121

  • 23 Шекспир

    31 18 Отговор
    Когато си купиш Нива от магазина първото и задължително нещо което трябва да направиш е да минеш през сервиз и да дозатегнат абсолютно всички болтове и гайки.Това е неоспорим факт дори от самия магазин ти го препоръчват

    Коментиран от #25

  • 24 пилот на Ферари

    26 12 Отговор

    До коментар #19 от "Владимир Заводски.":

    Ти май Лада Нива си виждал само отдалече ? Колко гори аналогичен автомобил офроуд 4Х4 ?
    Разход на гориво
    Градски цикъл, л / 100 км -12,1
    Извънградски, л/100 км -8,2
    Двигател - 1690 куб. см
    код на двигателя - 21214

    Коментиран от #95

  • 25 Бокачо

    10 7 Отговор

    До коментар #23 от "Шекспир":

    То и колело и мотор да си купиш е същата работа.

    Коментиран от #43

  • 26 Кап. Некрасов

    19 27 Отговор

    До коментар #1 от "4x4":

    Поредното съввтско недоносШе
  • 27 Burgmeester

    6 15 Отговор

    До коментар #22 от "ПЕНКО":

    Прогрес с червени чушки в буркани - в някоя паралелна вселена. Колкото и да крещиш.

    Коментиран от #125

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Някой

    13 7 Отговор

    До коментар #11 от "Васил":

    Викаш това че Гранта и Калина са на платформа, произлизаща от 2108, преработена отпреди Рено да ги купи, а Веста има само спирачки, радиатор и рейка от рено нищо не значи? А това че двигателите и ск. кутии са руски пак така(с изключение на една модификация на Веста и автомата на Гранта/Калина)?
  • 31 стар Алфист

    23 2 Отговор

    До коментар #6 от "Хехе":

    И как го разбра от един тест ?
    Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio е най-бързият седан на „Нордшлайфе“
    Alfa Romeo детронира Porsche Panamera Turbo и е най-бързият сериен седан на „Северната дъга“ с време 7:32 мин.

    Коментиран от #135

  • 32 Някой

    23 8 Отговор

    До коментар #19 от "Владимир Заводски.":

    Я кажи че ми е интересно като се изявяваш такъв спец, кой западен автомобил е имал пълен инжекцион 50-те години. Да не почвам да питам за джипки без рама, хидравлични повдигачи, горен разпред. вал, синхронизатори на всички предавки и др.

    Коментиран от #37, #38

  • 33 Стоян

    23 20 Отговор

    До коментар #12 от "пилот на Ферари":

    Колко са им криви мостовете не знам но вият ужасно, имахме 4 служебни Ниви пълна катастрофа съединители смяна на всеки 40 000км, седалките им се чупеха всяка седмица, накрая им сложихме седалки от Пунто и проблема приключи. След 3тата год.тотално изкърпване защото изгниха

    Коментиран от #39, #42, #47

  • 34 Ввв

    23 22 Отговор
    Колко трябва да си “спрял” и “изпушил”,та да кажеш,че Лада е добър автомобил,Боже колко мъка има по света
  • 35 аман от рабирачи

    24 3 Отговор

    До коментар #6 от "Хехе":

    ALFA ROMEO GIULIA СПЕЧЕЛИ ТИТЛАТА „АВТОМОБИЛ НА ГОДИНАТА“ 2018 НА MOTOR TREND®
    Рийд Бигленд, ръководител на Алфа Ромео. "За нас е чест да бъдем първата италианска марка, която някога е получавала тази престижна награда и ние сме развълнувани за бъдещето на Alfa Romeo тук в Северна Америка и в чужбина".

    Коментиран от #48

  • 36 тенекеджия от Бусманци

    40 13 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Лада продължава да работи и произвежда , а в България даже магарешки каручки не се произвеждат. А умниците тарикати с празните джобове купуват 16 годишни коли сглобени в някоя морга от два три автомобила и си мислят че са хванали господа за шлифера.

    Коментиран от #40

  • 37 сссс

    17 30 Отговор

    До коментар #32 от "Някой":

    Американските и западните автомобили когато са имали климатици и ел стъкла,руснаците още не са знаели какво е това автомобил..Руснаците са прекалено изостанали във всяка сфера.

    Коментиран от #41

  • 38 Бай Кольо

    12 4 Отговор

    До коментар #32 от "Някой":

    Бачовото чети малко преди да се изказваш НЕ компетентно, инжекцион системата е още преди 2та Световна война, ни ми говориш за 50те год.излагаш се

    Коментиран от #126

  • 39 Фергюсън

    23 13 Отговор

    До коментар #33 от "Стоян":

    Я отвори някой сайт за автомобили и виж колко Лада Нива и на какви цени на старо се продава. И ми покажи също Лада Нива на 3 години с дупки !
    Ай стига с тия простоти . И ние не ядем доматите с коловете !
  • 40 Големия хур

    15 19 Отговор

    До коментар #36 от "тенекеджия от Бусманци":

    Нали според теб Русия е най великата държава, а виж какво произвежда едно голямо НИЩО.

    Коментиран от #46

  • 41 а масаж на задните части искаш ли

    22 9 Отговор

    До коментар #37 от "сссс":

    Ел стъклата ли са ти най големия проблем при един автомобил. Да те светна ли например че при някои модели на Порше също няма ел стъкла , а дръжките на вратите от вътре представляват една кожена каишка.

    Коментиран от #44, #45

  • 42 питам само

    16 8 Отговор

    До коментар #33 от "Стоян":

    Ма май не вия мостовете а гумите за офроуд . Дали правиш разлика ?

    Коментиран от #60

  • 43 Шекспир

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "Бокачо":

    Ами не не е същата.
  • 44 Дебили

    8 19 Отговор

    До коментар #41 от "а масаж на задните части искаш ли":

    Верно ли бе “разбирач”,ама те тея коли,които ги споменаваш струват около милион и вдигат 350 км,я кажи коя пияндурска колица вдига толкова?!

    Коментиран от #50

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 дървен философ

    27 9 Отговор

    До коментар #40 от "Големия хур":

    Голямо нищо се произвежда в България.
    А в Русия само автомобилните фирми произвеждащи краен продукт / готов автомобил/ са 13 -14 . Някои от тях с по няколко завода.
    Отделно от това има заводи произвеждащи само двигатели или други части !
    Да не говорим за производството на трактори , камиони, комбайни и всякаква друга техника .

    Коментиран от #127

  • 47 Шекспир

    22 16 Отговор

    До коментар #33 от "Стоян":

    Абсолютно си прав.Да караш Нива с 80км/ч си е наказание.Тва нещо вие като глутница вълци на пълнолуние.От друга страна проходимоста на Нивата е просто легенда останала от времето когато в СССР нямаше други 4×4.Не става.Не е съвременен автомобил каквото и да си говорим.Това го констатират и самите руснаци по техните авто сайтове.Не са мръднали от 80те а това е първия SUV в света

    Коментиран от #54

  • 48 Хехе

    7 9 Отговор

    До коментар #35 от "аман от рабирачи":

    И гова какво общо има с факта че е технически Боклук?!
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 кажи бе зомби

    23 6 Отговор

    До коментар #44 от "Дебили":

    И като вдига 450 не му трябват ел стъкла нали. Ама и там са правили икономии - нали ?
    Тебе бърка ли те нещо дали ще си отвориш прозореца с копче или с дръжка ? Или я докарахте до там че ви се скинаха жилите един прозорец да отворите ?
    Бе много се изнежихте. Дядо ви волската каруца все с ел стъкла я е карал !
    Ако сега можеш да си купиш една чисто нова Лада Приора за 8000 лева - какво би си купил ?
    Нова кола или 13 годишно БМВ ?

    Коментиран от #56, #58, #70

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Va60

    13 3 Отговор
    Тая от снимката горе си ме кефи
  • 53 смотан

    10 3 Отговор

    До коментар #49 от "Хехе":

    Ягуара не е точно сериен. Напомпаха го допълнително и произведоха "едва " 300 бройки !

    Коментиран от #55

  • 54 Я поразгледай малко клипове

    20 8 Отговор

    До коментар #47 от "Шекспир":

    да видиш че 90 % от прехвалените джипки са просто паркетници ! Лада Нива ги прави смешни !

    Коментиран от #63

  • 55 Факт

    2 4 Отговор

    До коментар #53 от "смотан":

    Води се сериен.И така е запиаан официално.

    Коментиран от #59

  • 56 987

    14 18 Отговор

    До коментар #50 от "кажи бе зомби":

    Що за тъп въпрос ?! Кой е тоя луд който ще предпочете да си купи нова Лада за сметка на БМВ-то ? Руското дори не е автомобил.Лада е може би най-нескопосаното произведение.Дори на представянето на Лада Гранта лично от Путин,ладата не искаше да запали и то пред журналистите ,а багажника не се отваряше.Видиш ли обаче колата била чисто нова...Хахаха пълен смях са тея руски неадекватници.Цялата им работа е такава.

    Коментиран от #65, #77, #128

  • 57 Някой си

    16 3 Отговор
    Аз като писах тука, че в Германия нивите не са рядкост се правехте на умници а?
  • 58 Random

    4 10 Отговор

    До коментар #50 от "кажи бе зомби":

    Чисто нова Лада Приора няма. Спряха ги миналата или по-миналата година. Иначе не са 8000лв. Но за 8000лв бих си вкарал Е34 535 от Русия, не бих си взел Лада. Вече за 30-ина хиляди бих си взел Лада Веста Спорт.

    Коментиран от #61

  • 59 Алфиста

    10 2 Отговор

    До коментар #55 от "Факт":

    Напомпаният" седан Jaguar XE SV Project 8, който излезе на пазара в тираж от 300 бройки ??!!!

    Той е разработен от заводското тунинг-ателие на британците – SVO.?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Алфата е серийна , а тоя е тунингован ! Няма нищо общо със сериен автомобил .

    Коментиран от #68

  • 60 Шекспир

    13 7 Отговор

    До коментар #42 от "питам само":

    Ма май не вият мостовете и гумите ами диференциалите.Ти правиш ли разлика.Щом пишеш това явно никога не си се качвал на Нива

    Коментиран от #62

  • 61 Лада Приора

    12 2 Отговор

    До коментар #58 от "Random":

    В Русия пуснаха най-евтината Лада Приора за 8800 лева.
    Toзи нaиcтинa eвтин ceдaн имa двигaтeл c oбeм1,6литpa, c oceм ĸлaпaнa и мoщнocт 87 ĸ.c., paбoтeщ c пeтcтeпeннa мexaничнa тpaнcмиcия.
  • 62 само питам

    9 6 Отговор

    До коментар #60 от "Шекспир":

    Много добре ги различавам диференциалите. И ако е сложено хубаво масло , виене няма.

    Коментиран от #78

  • 63 Шекспир

    5 15 Отговор

    До коментар #54 от "Я поразгледай малко клипове":

    Писах поста именно защото съм гледал предостатъчно клипове за офроуд и то руски.Ами издиша отвсякъде.Самите руснаци залагат на УАЗ(по бедните) и Тойота

    Коментиран от #64

  • 64 за всеки влак си има пътници

    20 6 Отговор

    До коментар #63 от "Шекспир":

    Уаза го използват в тайгата за много ниски температури. Можеш да изгледаш Адският път Русия Discovery . Руснаците правят гума при -50 градуса. Там няма кой да ти помогне . А предимството на Уазките е че двигателя е вътре в купето и не се налага при тия температури да излизаш навън.
    Двигателят като има бензин и ток - няма начин да не запали. За разлика от многото западни автомобили където електрониката отказва при минус 25 градуса !
  • 65 много готин пич си

    15 8 Отговор

    До коментар #56 от "987":

    За това ще продължават да те доят като някоя овца. Да купиш дърт автомобил с изчерпан ресурс на цената на нова кола. И после да налееш още толкова пари за да го подкараш да върви !

    Коментиран от #69, #81

  • 66 Бай Яни

    4 6 Отговор

    До коментар #15 от "пилот на Ферари":

    Самоче Опел от 2016 е собственост на Пежо. 😉, учи история човече

    Коментиран от #80

  • 67 Наивници!

    7 9 Отговор
    Най-добрата пропаганда за една скапана анти кола. Пиша от опит, не от геополитически пристрастия... Въпреки, че когато Бай Ганю дава пари, мисли трезво и знае какво значи сделано !!!
  • 68 Разбирачев

    4 4 Отговор

    До коментар #59 от "Алфиста":

    Отиди го обясни на комията вписала го лато най бързият сериен седан а не тука у нялакъв тъп бе ге сайт.
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Дебили

    10 13 Отговор

    До коментар #50 от "кажи бе зомби":

    Естествено,че БМВ,кой идиот ще вземе Лада?!
  • 71 сдасадсад

    10 15 Отговор
    Пише ли "сделано в россии" на него бягайте далеч! Това важи за всяка една стока.
  • 72 Цървулчета

    16 15 Отговор
    Тези,които казват,че Ладата е прекрасен автомобил са същите,които вярват,че Земята е плоска,против ваксините са и мислят,че 5G предава вируса,смеххх
  • 73 0000

    6 8 Отговор

    До коментар #12 от "пилот на Ферари":

    Лично аз съм сменял заден мост на нива след гаранция понеже пречука две полуоски една след друга отдясно и в гаранционния сервиз отказаха да признаят рекламацията

    Коментиран от #84

  • 74 HUAWEI

    7 18 Отговор
    Педалфа рогейо са много грозни и тъпи коли! За нищо не стават, само висят по сервизите, скъпи части и никаква визия, грозилище.

    Коментиран от #89

  • 75 Алфа Ромео

    6 6 Отговор
    Совершенства не требует изменения!
  • 76 Алфа Ромео

    13 10 Отговор
    Алфа не е конфекция, ВАГ-оните са практични евтини дизелови каручки да си вършиш работа, на повечето това им стига. При Алфа вече става въпрос за расов и не толкова евтин автомобил, предимно драйвърски не толкова практичен.
  • 77 Тисъна

    2 2 Отговор

    До коментар #56 от "987":

    С последното си изречение удари чертата на предиказаното.
  • 78 перничанин

    15 6 Отговор

    До коментар #62 от "само питам":

    Спорите , а и двамата не сте подържали Нива. Може да сте виждали, може да сте се возили, но нищо не знаете за тая бангия. Вие и бучи раздатката и никакво масло не помага, вдигнеш ли над 80-90 и радиото спираш да го чуваш. Друг проблем е самото закрепване на раздатката, едни слаби билтчета. Повечето "патили" праскат заварки, а като трябва ремонт играе флекса. Окачването и ръждата са другите слаби места . Тука някой плюеше мотора. Това е единственото разумно нещо в тая кола. Елементарен за ремонт, ниската компресия позволява ползването на ниско октанови бензини, можеш да караш с бензин от косачката ще пуши , но ще върви. Отделно , този мотор не е тежък (като някои дизели) и цялата предница е лека и не затъва. Мощноста е достатъчна за целта. Предавките са добре , докато работят . По принцип никога не бих си купил такова нещо, ще си взема някоя "японка" , по-скъпа , ръждясва, но с малко тенекиджииски познания ще имам същото возило, само че безпроблемно.
  • 79 Не е Хасан

    18 4 Отговор

    До коментар #8 от "пилот на Ферари":

    Или както казва бай Юмер , . за целият си трудов стаж в балкана , като горски , повече от 40 строших само две Лади Ниви , а третата я купих от горското като бракувана , и сега съм с нея.
  • 80 пилот на Ферари

    6 1 Отговор

    До коментар #66 от "Бай Яни":

    А аз някъде да съм писал че Опел не е собственост на Пежо ?
  • 81 Хахахаха

    10 12 Отговор

    До коментар #65 от "много готин пич си":

    Трябва да си абсолютен идиот за да си купиш Лада на първо време камо ли да дадеш пари за чисто нова !!!!

    Коментиран от #91

  • 82 Мъмълига

    5 2 Отговор
    Скоро и в Щатите ша пият квас ма съмнява а
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 пилот на Ферари

    13 6 Отговор

    До коментар #73 от "0000":

    А аз наблюдавам два Пасата дето хвърлиха скоростна кутия на 50 хил километра и един дето тъкмо му свърши гаранцията.
    А също и три пикапа Ford Ranger дето сменяха цял двигател под 80 хил километра.

    Коментиран от #97

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Бай Кольо

    14 8 Отговор
    Пожелавам на всички Русофили и яростни защитници на всичко Руско, да карат Лади до края на живота си

    Коментиран от #88

  • 87 ба ти и смешника дето си

    7 7 Отговор

    До коментар #85 от "Евтаназия за комунистите":

    Обади се на DW да те вземат да им водиш пропагандата. Няма такъв тъп коментар. Никаква обективност по въпроса.
  • 88 от твоите уста в божите уши

    10 5 Отговор

    До коментар #86 от "Бай Кольо":

    Дай боже и все нови да са ! А ти си карай дъртия таралясник с пет лева за газ в скъсания джоб.
  • 89 дай пример за автомобил

    8 5 Отговор

    До коментар #74 от "HUAWEI":

    Ти какво караш бе музикант ? Астра комби на газ или Фолксваген Голф вариант ?

    Коментиран от #119

  • 90 де ви намират такива неграмотни

    18 6 Отговор

    До коментар #85 от "Евтаназия за комунистите":

    В България до 1989 година се внасяха по 88 хиляди нови Лади. И сега има още от тях дето са по на 40 години и продължават да се движат . Дай пример кой друг автомобил на 40 години още е в движение.

    Коментиран от #105

  • 91 трябва да си абсолютен идиот

    9 8 Отговор

    До коментар #81 от "Хахахаха":

    За да предпочетеш стара кола пред нова.

    Коментиран от #94

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 де ви намират такива неграмотни

    6 10 Отговор
    ПРАВЯ МИНЕТИ ЗА НЯКОЛКО РУБЛИ.ЕДИНСТВЕНОТО ПО ГНУСНО НЕЩО ОТ МЕН Е ОНАЯ РУСКА КУРВА МАЙКА МИ
  • 94 Ти да видиш

    9 10 Отговор

    До коментар #91 от "трябва да си абсолютен идиот":

    Или пълен дебил,като теб,за да вземеш Лада!!!

    Коментиран от #106

  • 95 Borislav Popov

    6 11 Отговор

    До коментар #24 от "пилот на Ферари":

    Ти мaй Лaдa Нивa не cи виждaл и си карал caмo на картинка от дъвка? Кoлкo гoри aнaлoгичeн aвтoмoбил oфрoуд ли 4Х4 ?
    Рaзхoд нa гoривo
    Грaдcки цикъл, л / 100 км -14-15
    Извънгрaдcки, л/100 км -10-12
    Зимно време в гората л\100 км - 18-20
    А ако дърпаш някой, ще удариш и 21-23 отгоре. А тази простотия с кода на мотора, незнам защо си го вметнал тук.

    Коментиран от #120

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Джуган

    13 6 Отговор

    До коментар #84 от "пилот на Ферари":

    Човек трябва да е пълен олигофрен са да предпочете Форд Рейнджър пред японски, един познат караше пикап за нуждите на бизнеса си и след като последователно смени три Тойоти в момента в който достигнаха 200 хиляди душманско каране реши да пробва друго и избра Форд. След 70-80 хиляди просто нямаше по голям таралясник от Форда, разкара го за нищо пари и реши да не експериментира повече.

    Коментиран от #98, #114

  • 98 гжжйн

    10 4 Отговор

    До коментар #97 от "Джуган":

    Знам , че на служебният Форд Рейнджър на братовчед ми , много рано хвърли съединител , и имаше проблем в много студените зимни дни със сутрешното палене , поне по неговите думи, и говорим за машини изкарани нови от представителството.
  • 99 159

    9 11 Отговор
    Първото изречение е безумие от противоречия. Как така хем не се внасят и предлагат ладюхите заради екологията, хем германците си понакупили някоя друга - нещо черен пазар ли, контрабанден внос... А относно алфа?! Така, като преглеждам онлайн платформите за автомобилен алъш-вериш в Германия, бая предлагане има, както на употребявани (159, джулия, жулиета, стелвио), така и на нови стелвио и джулия. Мисля си що ли тези хора, търговците са се забили с толкова не вървяща стока? Или леко фейк нюз? Или пък да пробваме тълпата вкъщи? А апропо да сравняваш Нива, дори и с 33-ка от '80-та (от старта на Нива), е като да сравняваш селскостопански самолет с А380 - въобще не си правете труда да натяквате високопроходимостта на т'ва съветско недоразумение! По-добре пеша в пресечен терен отколкото с т'ва приспособление за вадене на камъни от органите и продухване на ушите!
  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Касчей

    7 2 Отговор
    Да сравняваш лада с Алфа е толкова перверзно
  • 104 гост

    9 5 Отговор
    Тук сравняват Лада Нива от 60те години с Алфа Ромео Джулиа или Леванте от миналата година; 80кс. срещу 510кс.; аграрен дизайн срещу световнопризнато красоформиране. Ами да сравнят руските сделанки с Астън Мартин другия път.
  • 105 Касчей

    5 3 Отговор

    До коментар #90 от "де ви намират такива неграмотни":

    Съвсем случайно, преди няколко часа, гледах една alfa romeo spider,в един италиански сайт, 1967 , 70 000 евро, сто и няколко коня, а километражът и беше до 230 км/ч
    Красавица, но уви възможностите ми не са толкова големи

    Коментиран от #107, #108

  • 106 само малоумняци могат да мислят така

    7 6 Отговор

    До коментар #94 от "Ти да видиш":

    И какво като е Лада. Или ти имаш представа само за Ладите от преди 40 години? Бе новия автомобил си е нов автомобил. А отворените гъзари нека си карат таратайките по на двайсет години и да си мислят че са много готини.
    Да не казвам че в момента Ладата и Рено са в един отбор , а Реното последните години отбелязва най добро развитие в дизайна !

    Коментиран от #129

  • 107 баламите свършване нямат

    12 2 Отговор

    До коментар #105 от "Касчей":

    Алфата винаги си е била красива кола. А това кой каква била нацелил си е друг въпрос. Можеш да се наклецаш и с БМВ и с Мерцедес.
    Един кардан за БМВ тройка например е 1500 лева. Хората цяла кола купуват за тия пари , а човека - кардан !
  • 108 Алфата си е Алфа

    4 4 Отговор

    До коментар #105 от "Касчей":

    А за Алфа 8С нещо да кажеш ? Ама още по солена - 350 /400 000 € в Германия .

    Коментиран от #109

  • 109 Касчей

    3 3 Отговор

    До коментар #108 от "Алфата си е Алфа":

    Идеята беше, че като Алфата от 1967 година, лада още не са направили

    Коментиран от #110

  • 110 Алфата си е Алфа

    9 3 Отговор

    До коментар #109 от "Касчей":

    Алфа и Лада са в съвсем различен ценови клас. Също както Алфа и Фиат. А то по принцип Ладата си е модифициран Фиат. Така че няма как да има база за сравнение. Ладата е масов автомобил в ниския ценови клас , докато Алфата се цели в средния и високия ценови клас.

    Коментиран от #113

  • 111 ЕИ ПАПУР

    5 6 Отговор
    ПЪЛЕН БОКЛУК. ТОВА Е.
  • 112 Кочат

    8 11 Отговор
    Нива ще изпреври и Мерц. Там където може да мине Нива Гегата само може да си мечтае
  • 113 Интересно

    3 4 Отговор

    До коментар #110 от "Алфата си е Алфа":

    Ладата била модифициран фят?Кой модел Веста Калина или Гранта?Кой е модифициран фият?
  • 114 факти

    3 7 Отговор

    До коментар #97 от "Джуган":

    Азнпък знам друго азиатските коли в частност японските се купувят от шовинизъм само от азиатци и в америка пак от дръпнати.Бял човек азиатска кола не кара.Ако кара или е служебна или е сбъркан хормонално.

    Коментиран от #131

  • 115 Кольо кварталния

    6 6 Отговор
    Единственото красиво нещо в Алфа е емблемата,но пък на Порше е още по-красива
  • 116 Алфа Ромео

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Порно":

    Някой немски кош да дава гаранция 9 години и 300 000 км., щото Фиат и Алфа ги дават. Фиат извади добри масови каручки на ниска цена с добра гаранция, Алфа си е Алфа, въпреки че Фиат леко я съсипа в един период от време, сега пак извади подобаващи за марката автомобили.
  • 117 авто

    3 3 Отговор
    Щях да си купувам Алфа Ромео Джулия,но явно ще е Лада,щом и германците я предпочитат,все пак те са измислили автомобила,а дали пък не са го измислили руснаците,а германците да са им откраднали идеята.Само се чудя дали ще трябва да си направя вноска и да изчакам едни 10-15години,хем и другите коли да ги настигнат технологично.
  • 118 бай Ставри

    0 0 Отговор
    Че те и Ферари откога изпревариха!
  • 119 HUAWEI

    1 2 Отговор

    До коментар #89 от "дай пример за автомобил":

    Карам мерцедес Е класа 2010 година cdi.
  • 120 перничанин

    2 1 Отговор

    До коментар #95 от "Borislav Popov":

    Боре, до къде го докарах, аз да ти дам +. Ма когато си прав , прав си.
  • 121 Абе пънко

    3 3 Отговор

    До коментар #22 от "ПЕНКО":

    не си разбрал бре, батювата, консервите ни за рАЗИЯтския базар станаха непродаваеми, щото твоята рАЗИЯ дигна митата 10/ДЕСЕТ пъти. И режим на най-облагодетелствана нация, дето ние сме им дали още 1929 г., още не ни дават. Панимайш, мурзилка?!?

    Коментиран от #132

  • 122 Нафърфорий

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Чадо иска да каже аненцефал, ръйш ли
  • 123 Ха ха

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Васил":

    Ти с Рено като минеш откъдето минава Нивата ела да ми се обадиш да те черпя
  • 124 Чук

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Владимир Заводски.":

    Ти си голям смехурко бе! Къв Заводски ти си Кверталногаражев
  • 125 Ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Burgmeester":

    Като ти свърши ИП шъвидиш ти се е прогреса. Смешки нещастен
  • 126 Бахмааму

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Бай Кольо":

    Серийно викаш хи хи суяк си май а
  • 127 Стига ва

    2 0 Отговор

    До коментар #46 от "дървен философ":

    ама Ние сме стабиУни пък и с най-малък дефицит, той рече ТОЙ ( да се свети ликът МУ)))))
  • 128 789

    4 1 Отговор

    До коментар #56 от "987":

    Бе то и Реното на Макрон не запали, ама карай ти си драскай тук колко са велики немските легени на космични цени
  • 129 Чук

    2 0 Отговор

    До коментар #106 от "само малоумняци могат да мислят така":

    Пък и на баш мотористите Мерцедес прави двигателите
  • 130 боби

    3 5 Отговор
    Руснаците за най смешните хора те освен водак друго не могат да направят аз съм сменил много джипове но лада нива е най подходяща за кокошкарник да се движиш с нея не става чупи се като солета
  • 131 Нафърфорий

    4 2 Отговор

    До коментар #114 от "факти":

    Чадо мое ти не си виновен, немските тараляснициджии колко още тарамбуки има да отгледат докато приближат даже на оръдеен изстрел Хонда, Субару, Тойота ипр идея си нямаш
  • 132 Чук

    1 1 Отговор

    До коментар #121 от "Абе пънко":

    Няма и да ти дадат тарикати, щото шъ дъаш супата и не само...
  • 133 Николай

    3 1 Отговор
    Няма база за сравнение. Едното е нискобюджетна кола, другото е премиум клас.
  • 134 Николай

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Васил":

    Купуваш си чиста ДАЧИЯ
  • 135 Николай

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "стар Алфист":

    Прав си самата истина. Обаче си е жив мазохизъм да караш и поддържаш стара АЛФА.
  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 С2Н5ОН

    3 0 Отговор
    Това не говори толкова добре за Лада, колкото зле за Алфа Ромео.
  • 138 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "4x4":

    Най големия боклук на света каквото е почти всичко руско.