Last news in Fakti

26 Април, 2020 13:16 3 274 16

McLaren олекотява хиперкарите си

  • mclaren-
  • 765lt-
  • хибрид-
  • олекотяване
McLaren олекотява хиперкарите си - 1

McLaren ще продължи своя поход към все по-леки хиперкари, гледайки към следващото си поколение модели. Това предаде Motor1.

С неизбежното приемане на хибридната технология теглото на автомобилите ще се увеличи, което има особено голямо значение за високопроизводителните коли.

"Олекотяването на нашите хиперкари е в центъра на стратегията ни за следващите генерации на McLaren. Вече сме водещи в класа си и сме ангажирани с по-нататъшното редуциране на теглото, за да можем да увеличим ефективността и производителността на бъдещите ни хибридни модели, които ще бъдат представени до 2025-а", заяви Майк Флюит, главен изпълнителен директор на McLaren Automotive.

„Масата на превозните средства е врагът на производителността, независимо дали колата е оборудвана с конвенционален двигател с вътрешно горене или изцяло електрифициран силов тракт. Именно заради това спечелването на надпреварата в олекотяването на автомобилите е абсолютен приоритет за нас, както и една от причините да инвестираме в наше собствено съоръжение за иновации и производство на композитни материали във Великобритания", допълни той.

Стремежът на автоконцерна към все по-леки хиперкари може да се види и в 765LT - най-новия модел в бруталната 'Longtail' линия на компанията.

Лимитираният хиперкар, от който ще бъдат произведени 765 екземпляра, тежи само 1229 килограма. Това го прави с 80 кг по-лек от 720S - моделът, на който е базиран.

McLaren олекотява хиперкарите си

Намаленото тегло е постигнато чрез използването на редица композитни елементи като състезателни седалки, нови 10-спицови джанти, чиито болтове са титаниеви, олекотени странични стъкла и задно стъкло от поликарбонат. Свалени са дори стелките и няма възможност за облегалка за ръката. Заводският 765LT не разполага дори с климатик, който все пак се предлага като безплатна опция. Олекотяването включва и първата изцяло титаниева изпускателна система на McLaren. Освен това, цялата каросерия на 765LT е от карбон, което спестява 14 кг.

McLaren олекотява хиперкарите си

Комбинацията от намаленото тегло и максималната мощност от 754 конски сили позволяват на хиперкара ускори от 0-100 км/ч само за 2,8 секунди, а от 0-200 км/ч - за 7,2 секунди.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГОСТ

    9 1 Отговор
    Освен че пишете за неща които неразбирате и не сте компетентни, следователно няма как да е обективно дори и не успявате да преведете правилно от чуждестранните сайтове... Сигурно заглавието Google го е превел така и като не знаеш какво означава и се е получило това "McLaren олекотява на хиперкарите си". Сигурно е пишело "McLaren олекотявана хиперкарите си"

    Коментиран от #2

  • 2 И ти грешиш

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "ГОСТ":

    По-скоро заглавието трябва да е "Макларън олекотява хиперкарите си".

    "на" е излишно.
  • 3 Асмилан

    1 8 Отговор
    Ферари това е !

    Коментиран от #4, #13, #15

  • 4 Хехе

    1 7 Отговор

    До коментар #3 от "Асмилан":

    Тая смешна инталиандка фирмичка скоро няма да съществува споко.

    Коментиран от #6

  • 5 Поздравления!

    2 0 Отговор
    Има напредък. Този път сте поправили грешката си! Продължавайте все така.

    Човешко е да се греши, но не можех да разбера защо не си оправяхте грешките, дори когато новината придобиваше съвсем различен смисъл заради тях, дори когато няколко човека ви посочват грешката.
  • 6 Тук си в грешка

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Хехе":

    Тази фирма разчита на супербогати хора, за които цената е без значение. За тях няма кризи. При всяка криза, има хора които стават много богати заради самата криза. Макларън е религия и то с основание, за разлика от някои други автомобилни производители, които се уповават на стара слава.
  • 7 Ти да видиш!

    3 1 Отговор
    А други поемат съвсем различен подход, като увеличават мощността, слагат повече двигатели за да подобрят управляемостта и намалява теглото на батериите, постигайки много по-добър баланс мощност тегло. Времето ще покаже коя е правилната стратегия.
  • 8 Хехе

    5 3 Отговор
    Хаха, махнали климатика,стелките и др. и били “постигнали” по-ниско тегло, вЕрно са големи иноватори тези смешници

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Хе, ме

    1 3 Отговор

    До коментар #8 от "Хехе":

    Ти какво разбираш бе? Това се прави при всички състезателни коли, сваля се тегло със всички средства!

    Коментиран от #11

  • 10 Японеца

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "Хехе":

    За няколко часа удоволствие, няма климатик, парно, развлекателна система и т.н.! Не е и нужно!
  • 11 Хехе

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "Хе, ме":

    Всичко разбирам БЕ !
  • 12 Коmapak🆘️

    2 2 Отговор
    Имал съм щастието да седя в макларън с 300. Не знаех, че има климатик. Просто е убийствено бърза. Другото няма значение. Е..... никога не съм сядал в друга толкова бърза и не мога да преценя, но кефа е голям.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 type-R

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Асмилан":

    Макларън останаха май единственият производител който запази дизайн линията си встрани от модните клишета. Дори Ферари вече правят бутафорни елементи и "ревящи" решетки при все че отпред дори няма двигател! И точно затова за мен Макларъните изглеждат дори по-добре от моделите на Ферари!
  • 16 МП4

    1 1 Отговор
    Да не литнат само с 300 в дайрето