Рядък ГАЗ-24-77, произведен за белгийския пазар през 1979 г., се продава за едва 100 000 рубли (€1 248) в Московска област. "Волгата" е преоборудвана с турбодизел, какъвто по онова време се монтира на Peugeot 504.
Комбито се намира в плачевно състояние и не е в движение. Според описанието автомобилът е внесен обратно в СССР през 1984 г.
В края на 70-те и началото на 80-те години на миналия век моделът се внася в Белгия от компанията Scaldia S.A. За нуждите на тамошния пазар оригиналният бензинов двигател се сменя с 2.1-литров Peugeot Indenor XDP с мощност 62 к.с. и максимален въртящ момент 117 Нм.
Макар и изключително надежден, френският турбодизел се поддържа трудно в СССР заради липсата на резервни части. Това кара много собственици да го заменят със стандартния ЗМЗ-24. Белгийските "волги" имат по-луксозен салон с тапицерия от изкуствена кожа и "дървени" декорации на арматурното табло.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Агента от гробищата.
12:01 29.04.2020
2 Автоексперт
12:04 29.04.2020
3 Волгата
13:05 29.04.2020
4 Майстора
Коментиран от #8
13:25 29.04.2020
5 Перник
16:13 29.04.2020
6 Японеца
17:38 29.04.2020
7 Алфа Ромео
17:56 29.04.2020
8 Колев
До коментар #4 от "Майстора":
Как ги завиваш тия болтове или заменяш със саманарезни види.За да се монтира двигател от Мерцедес на УАЗ или Волга се изработва нов кожух на съединитела преработва се маховика.Накрая нищо добро не се получаваше развиваше максимална скорост окло 60км.не пасваха предавателните съотношения.19:54 29.04.2020
9 Явор
20:58 29.04.2020
10 Фандъков
Сайта да не е на някой рубладжия?!!
Коментиран от #12
13:45 30.04.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.