Last news in Fakti

30 Август, 2012 11:56 43 226 80

Някой да иска Skyline GT-R R34 на 85 км?

  • nissan-
  • skyline-
  • gt-r-
  • r34-
  • обява

Едва ли има нужда да се обяснява защо на много места по света чисто нов Nissan Skyline GT-R R34 във фабричен вид с пробег едва 85 километра се смята за безценна придобивка. Подобни автомобили практически вече не съществуват и когато излезе обява за продажба на такъв, си струва да му бъдат посветени няколко реда.



За съжаление подробностите не са никак обнадеждаващи. Като начало, черният R34 от снимките се намира в Калифорния. Там не може да бъде регистриран заради десния волан и нелегалния внос. Продавачът изрично уточнява, че колата не може да се кара по пътищата за общо ползване.



Втората тъжна новина сервира цената. За $49 990 на вторичния пазар има доста изкушаващи предложения с уредени документи и на по-свежа възраст от произведения през 1999-а Skyline GT-R.



Разбира се, това надали би имало някакво значение за истинските ценители. В крайна сметка оборудваният с редови шестак с мощност 450 к.с. R34 неслучайно се смята за един от най-култовите японски автомобили на всички времена.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ilyan

    6 0 Отговор
    Дошо иска
  • 2 Николай Димитров

    7 4 Отговор
    уникален автомобил и неповторим в неговия клас и години :)
  • 3 Стар Българин

    5 4 Отговор
    Уффф на бати, ама си оставам пак фен на Субару. Иначе, голям красавец.
  • 4 Юлиян Димитров

    8 3 Отговор
    всико ок ама тая дясна дирекция ми бърка в мозъка !

    Коментиран от #63

  • 5 vitqta

    2 6 Отговор
    kak moje da se kupi kak moje da se svurja s prodavacha

    Коментиран от #7

  • 6 Gost

    4 4 Отговор
    Тази кола е уникална, просто няма друга като нея .. и след 20 години пак ще бъде единствена !!!
  • 7 gast

    3 4 Отговор

    До коментар #5 от "vitqta":

    Ахахахахаха ще го купуваш ли ?? ХАХАХАХАХАХА
  • 8 Фен на Skyline

    4 4 Отговор
    Само с мечетите ще си остана за тази кола. Ако имах толкова пари веднага я взимах. Няма друга такава кола и няма да има. Освен ако Нисан не започнат да ги правят отново. :)
  • 9 Alexander

    6 4 Отговор
    Само като видя R34-ка GT-R и едно нещо вляво почва леко да ме свива. Уникална кола....
  • 10 Need for speed

    6 6 Отговор
    Уникална кола,една от колите които ще останат в автомобилната история.Произвеждани са само за Япония с десен волан.Кола която има толкова издържлив двигател че дори и 1600 коня са по силите му.
    Никоя друга фирма не е правила толкова за феновете на спортните автомобили.
    Това са последните легенди от една отминала епоха скоро вече няма да има ДВГ така че порадвайте се докато можете.

    Коментиран от #17

  • 11 koenigsegg

    2 7 Отговор
    дошо каде е розовата микра е? ;д;д;д

    Коментиран от #19

  • 12 Станислав Катъров

    6 4 Отговор
    Един от най-добрите спортни автомобили правени някога и мой номер 1 ... Умирам да пробвам едно от тези :)
  • 13 yeah

    1 8 Отговор
    shut up and the my money !!!
  • 14 gost

    5 2 Отговор
    ОК, хубава е колата, ама малко преигравате ми се струва.
    До агента, дето пита как да се свърже с продавача, ми има си линк, вземи им звънни на хората и се разберете!
    Тази кола не е на 85км. Ще кажа и защо смятам така. Седлаката на шофьора изглежда ползвана (в задната част, по близо до облегалката, изглежда леко намачкана). А и, 13 годишен автомобил, който (очевидно) не е музеен експонат....
  • 15 Alexander

    4 4 Отговор
    Намачкана е, защото пластмасата опира в плата на седалката. На всички снимки на R34-ки, които съм виждал, е било така. Аз обаче не мога да разбера какъв е големия проблем, ако наистина не е на 85км. На външен вид изглежда добре, ако и механиката е наред какво ти пука на колко км е :))
  • 16 4321

    3 4 Отговор
    Долу ръцете от колата. Дошо се е свързал с хората ша а купува.
  • 17 Кофти

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "Need for speed":

    Не забравяй и Тойота Супра ;)
  • 18 Дошо

    5 5 Отговор
    Това е КУЛТОВ автомобил за всички автофенове(не за Ганьо, ток боготвори Гоуфо и Астра)
    Мнението ми за този автомобил?Ами какво да ви кажа - Нисан създадоха чудовище
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 KURTI

    4 1 Отговор
    Абе, как е багажника на тая колица ? Щото ние сме с малко дете и не знам количката ще се събира ли вътре.
  • 21 4321

    1 5 Отговор
    Дошо айде бе къде ходиш. Ше ти отмъкнат колата под носа искат да я купуват.
  • 22 Димитър Димитров

    4 5 Отговор
    Ако имам парите на момента я отнасям. Та това на практика е чисто нов автомобил, нищо че е произведен '99г. Една от любимите ми. Нищо, че е с десен волан, слабо ме бърка. Расова бегачка!
  • 23 анатоли горанов

    5 4 Отговор
    ako e do 1000 lv pi6ete mi na LS
  • 24 Mady

    0 6 Отговор
    mashiiinaaaaa (h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)
  • 25 Име:

    4 4 Отговор
    Suprata и GT-R R34 си остават страхотни машини и до ден днешен. GTR R32 обаче е най-успешният модел от серията, както по продажби така и в състезанията, разбира се до пускането на R35, който май вече е страшен хит. Сред японските легенди от тази епоха от 1990 до 2004 - 2005 съществува обаче и Мазда Rx7 , а по пиститите тайм атак и тогето (touge) - вид японско планинско състезание, маздата е по-бърза и от супрата и от GTR-a. Разбира се факторите са много и най-различни.
  • 26 Габриел Георгиев

    1 5 Отговор
    ne e avtomobil samo zashtoto ne e v garaja mi,inache kakvoto i da se kaje za tova sverche vse shte e malko.
  • 27 twin-turbo

    5 4 Отговор
    годзила!!!!аз имам 1996 нисан скайлайн р33гт-рр,1992 нисан 300зх двойно турбо,2009 нисан гтр- колекция правя. и трите са най-добрите в класа си.извън българия съм,в страна където тези коли са на почит

    Коментиран от #28

  • 28 Имаш ти, трънки

    1 4 Отговор

    До коментар #27 от "twin-turbo":

    I az v NFS Underground Dvoikata imam Nissan NSX , Toyota Celica i Toyota Supra

    Коментиран от #30

  • 29 бзззззззз

    1 5 Отговор
    v bg moje da se registrira bez problem daje i kato 1.6/ 100 konq :D .........
  • 30 SpaS

    0 5 Отговор

    До коментар #28 от "Имаш ти, трънки":

    Nissan NSX - ти нова кола измисли бе
  • 31 Need for speed

    3 4 Отговор

    До 17
    Не я забравям но ако говорим за такива коли Honda NSX е аристократа.Не случайно е избрана като отправна точка за създаване на Макларън Ф1. А и великият Аиртон Сена е участвал при разработката и.

    Такава Хонда дори от 1990 година не можеш да намериш под 30 000 евро това говори за каква кола става дума.
  • 32 krasi

    0 3 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=uoEJR3mRTek&feature=fvwrel
    Без думи просто вижте!!!
  • 33 qqqqqq

    1 6 Отговор
    Ако беше с ляв волан щях да я взема. Тъй както е трябва да чупят от цената.
  • 34 grozdan

    7 0 Отговор
    на 75 км ама и няма запалката :D

    Коментиран от #45

  • 35 DO KRASI

    0 3 Отговор
    KARASKO VIJ TOVA I TOGAVA KAZVAI BEZ DUMI http://www.youtube.com/watch?v=ynVzWRUCH8M&feature=relmfu
  • 36 VR4 TT

    3 6 Отговор
    Най-добрият спортен автомобил за всички времена.
  • 37 ?????????????????????????????????

    5 7 Отговор
    Грозни седалки с ръчки от 1999г. освен във форд KA и тоя нисан другаде не съм виждал, също така грозен циферблат и твърда пластмаса в интериора за 50 000 долара? Тия дето са ги правили през 1999г, тия нисани за технологии чували ли са? - нещо ел. седалки поне, мерцедес, бмв и т.н. още от началото на 80-те години всички спортни и луксозни модели са им с ел. седалки и т.н. а тоя кошник плата на седалките е по гаден от цигански килим. Кажете ми тоя кви хапчета взима дето го продава? Тия дето са пуснали тая кошница в серийно производство е ясно че взимат нещо много силно, ама тоя дето го продава сега и той не изостава от тях!

    Коментиран от #48, #78

  • 38 Kaloqn

    1 3 Отговор
    1992-1998г. по-добра кола от Toyota Supra Twinturbo, няма пичове !
  • 39 Joro - Honda

    10 0 Отговор
    Гроздето като е високо, че кисело!
    Това е един уникален автомобил и ще си остане такъв заедно с Honda NSX, Toyota Supra, Toyota Corola AE86, Nissan 300ZX, Nissan Silvia, Mazda RX7, RX8....., който разбира от автомобили е наясно за какво говоря. Всички тези автомобили са създадени за каране, а не за возене. Екстрите им са: много друсат и много вървят!
  • 40 italy

    2 3 Отговор
    Абе когато са го праили тоз Нисан са били още под въздействието на атомната бомба облъчени
  • 41 Жоро Ананиев

    8 0 Отговор
    Тука всички дето са нахранили колата си нямат грам идея какво коментират изобщо. Очевидно не се интересуват от автомобилни спортове, камо ли да познават историята на точно тоя нисан.А надъханите от чисто новите си лизингови кошници направо да подминават статията че са смешни!
  • 42 Nismo

    4 0 Отговор
    Само бих искал да вметна, че когато е произведена тази коа е имала 280 конски сили, на базата на джентълменско споразумение между производителите на автомобили в Япония.
    Интересното е, че когато го продавали в Япония дилърите предлагали препрограмиране на софтуера на колата до 450 к.с., но издавали сертификат, карайки купувача да го подпише, а на него пишело съвсем сериозно: ,,Вие сте непослушен човек".
  • 43 Alexander

    3 0 Отговор
    Колегата Ананиев го е написал много хубаво, проучете малко историята на GT-R моделите, преди да пишете каквото и да е. А за колегата с многото въпросителни вместо име - това е базовия модел R34 GT-R, демек нямаш много екстри поначало, само най-необходимото. Ако искаш R34-ка с повечко екстри си търсиш M-spec, ако искаш хем да е с много екстри и да върви oще повече си взимаш M-spec Nür Edition или Nismo Z-tune (само 19 са направени обаче от тези). Каквото исках да кажа го казах. Лека вечер от мен :)
  • 44 onq

    2 1 Отговор
    Ама защо им отваряш очите немога да разбера
    Българите сме прост народ
    примера ????????????????????????? господина критика
    Батенце такива като тебе дет ми говорят наизуст са ми ясни
    аре върви си оправи немския кошник (100% го имаш) ....

    Коментиран от #46, #51

  • 45 R34

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "grozdan":

    И значката на багажника също я е хванала липсата нещо :D
  • 46 ??==??==??

    0 2 Отговор

    До коментар #44 от "onq":

    Объркал си човека на който ще казваш, че говори на изуст. Относно отварянето на очите това няма нищо общо с колите а е друга тема и във връзка с това мога да кажа, че вероятноста да си промит мозък е над 95% но остави айде. Ще ти направя по-подробен и максимално обективен анализ на любимото ти нисанче(предполагам ти е любими щом така се засегна и пшочна да ми лепваш етикети) - е така за спорта и за мое лично удоволствие ще ти направя удоволствие. Този който трябва да си отвори очите си ти ама доста да си ги отвориш Първо да ти кажа, че ТИ говориш на изуст не аз - 'немски кошик' - усещаш че това е пресилено нали? Ама направо не пресилено ама пълна глупост! Ако не усещаш значи толко и разбираш. Немските коли ще ги засегна след малко за да сравня просто с японските. Този нисан специално гледам и коментирам неговата цена не на някой си с екстри дето бил направен 19 пъти да му кажа на другия разбирачев, не ме и интересува моделите, не съм обсъждал тях този ми е достатъчен. То и форд Ка има скъпи седалки срещу доплащане, ама въпроса е че се предлагат и гадни сещаш ли се? Имам чувството че си общувам с бавноразвиващи се понякога.... Така този нисан сега му заглеждам и волана освен другото, че е доста грозен, както и скоростния лост. Общо взето интериора е достичка грозен, а човек когато се качва в една кола това му прави първо впечатление нали така? Или ти си уминизиран срещу факти испоред теб е яко да се чувстваш като в москвич алеко ама да имаш 450 конски сили? Това е факт че тоя нисан е с грозен интериор а струва маса пари. Ок нататък - Като седнеш все пак на тия гадни седалки за 50 000 долата ще запалиш двигателя и те очаква приятна изненада може би - 450 коня редови шестак - бреййй тия не си поплюват - тук определено са взели добър пример от Мюнхен, само дето имитацията на самолетните редови двигатели на бмв на 100 години не може да е като оригинала - слушал съм имзвука на тия нисани и не могат да достигнат висотата и презиноста на баварската музика. Но да се върнем към по очевидните, ясно и неоспорими неща. Външния дизайн е въпрос на вкус и не мисля че има нужда да се коментира. За мен лично 'става' както се вика но не ме грабва кой знае колко. Между другото фенчетата на тая кола станаха фенчета на нея преди 10г. когато излезна една компютърна игра и там ви промиха мозъците. Вие прости сте си в матрицата. Иначе за интериора не се очудих много че е грозен защото всички японски коли интериора им е от твърда пластмаса особено от 80, 90-те години а и днес не могат да стъпят на немско возило, едва настигат фоклсваген да не става и дума за бмв и мерцедес. Добре, тогава остава двигателя и удоволствието от шофирането, щом на екстри и красота не може да стъпи тоя нисан. Аз за 2000 лева сега мога да си купя една 20ка (бмв 320i) с шпер диференциял и да си правя невероятно удоволствие. Вие можете ли за 2000 лева да си купите нисан със задно изобщо някакъв за подобни неща подходящ? Нисан примера 2000 кубика 130 коня с предно за тия пари може нали? За 50 000 долара ще си купя БМВ M3/M5/M6 2002-2005-2006Г. приблизително(НЯМАМ ТАКИВА ПАРИ - НЯКОЙ ДА НЕ СЕ ЗАХВАНЕ ЗА ТОВА СЕГА БОТОВЕ НЕОСЪЗНАТИ). С такова бмв първо, че ще ми е много по комфортно като возия и едва ли ще ми е бавно. А удоволствието от шофирането е гарантирано, защото аз по прецизни и каращи ме да получавам душевен оргазъм колине съм карал, качвал съмсе на порше кайман, на путно турбо към 200 коня, на сатурн( GM ги правят, беше от плексиглас) и на всякакви други коли включително японски митсибуши,сузуки и тойота. еми тойотата беше много по нова и повече коне от едно норм 6 цил. бмв 150 коня и нямаше НИЩО СПОРТНО като усещане. Просто такива филмари дето злобеят на бмв точно защото са си мишки и промити мозъци хич не са наясно ама въобще. По презицно управление от спорните бмв-та няма. а БМВ всичките им колиса спортни, от 2000 кубика нагоре, 4 цил. не го броя аз лично, но и те доставят удоволствие повече от 4 цил. японски пластмасов недодялан боклук. Няма как да ме обеди никой, че тоя нисан е по сполучлив, по хубав и каквото и да е от едно спортно бмв. За здравина на двигател не ми говорете защото мковите двигатели на бмв е34 и на бмв е36 примерно са с ковани бутала и са практически неунищожими. тунинговат се под над 1000 коня, по над 1400 коня и още нагоре и няма мърдане, бият на драг всичко една е36 м3 още през 2007г. би всички рекорди надраг 400 метра за под 7 секунди, който е фен знае и който е обективен и просто не е малоумник знае и признава бмв. Няма как жълтурите да стъпят като нация на арийците немците които са най големите техничари. Японците копират всичко, произвеждат автомобили от много по скоро, тоест имат много по малко опит, резултатите са напълно очевидни и след всичко това е такива като вас всекиден хейтват в статии за бмв а 1 път някой ако им каже обективната истина за жалките им смешни жълтурски коли почват да лепват етикет, салата ракия и нз си кво, еми пич , нито пия ракия нито нищо от което каза не беше истина. успивай се там с компютърни игри и си живей в исмисления свят а аз ще си правя удоволствие с любимата ми марка и това е. и не оправям бмв-то ми имам 525i 192 коня и съм му сменял филтри и масла само(няма ремък с верига е) за 3 години НИЩО не съм сменял. накладки не се брои те са консуматив. Така че кво да ти кажа.... тоя нисан е една пластмаса и това е не може да стъпи нина бмв ама на нивко бмв разбираш ли? Бмв-тата са в пъти по прецизни коли даже не може да се сравни няма база за сравнение. Който не е карал бмв просто не знае. Даже има поговорка "качиш ли се на бмв не слизаш" - за нисан има ли поговорка а? мишоци такива... ае радвайте се там на пластмасата и тва е няма кво да ви кажа друго пишете си там глупостите си и си живейте в заблуда като сте прости

    Коментиран от #57

  • 47 doctora

    3 0 Отговор
    До коментар 46 - 100 кила е казал "Варненско гъзе, черно бмв" :D - и между другото понеже преди живеех във Варна, да ти кажа че долу на КРЗ-то...дето правеха преди гонките (сега на Лукойла)...имаше некв тарикат като тебе с 320i шпер, че даже и ванус (за мене е АНУС...ма както и да е)...та аз с моята Хонда Сивик 1.5 90 коня (с газ) се дръпнах с шпер-а и до 3-та бяхме равни...а след 3-та просто свърши правата....та твоя ШПЕР 6-так 2.0 литра 150 коня не е повече от 90 коня 1.5 сивик сапунерка.
    Да ти дам друг пример понеже виждам, че си ентусиаст - в случай, че разбираш английски език влез в youtube.com и напиши - the fastest FW in the world, the fastest 4 cillinder car in the world, може също така да видиш и Toyota Supra на Тitan Motors - 3.0 2500 коня как прави 400 метра за 6.4 с терминална 347 и след това може да продължиш да ми говориш за BMW. Aз нищо не обиждам и не казвам, но поне земи малко се пообразовай. И да ти кажа, че в момента живея в USA...и немските коли са по-малко карани от японските, които доминират, след тях са немските наравно с американските - и само не ми казвай че Subaru, Toyota, Mitsubishi, Honda са смешни защото - Toyota са най-големия производител на коли в света, а Honda - най-големия производител на мотори в света. А BMW на какво са производител - отговори си сам и не пиши дълги и БЕЗсмислени коментари. Поздрави и нищо лично :)
  • 48 Дошо

    3 0 Отговор

    До коментар #37 от "?????????????????????????????????":

    Точно тия коли са създадени защото, конструкторите им са чували за технологии.Всички хлапета си мислите, че технологии означава кожен салон и ел стъкла.Не се напъвай да обясняваш за технологии, че си смешен.Интериор се прави най-лесно от всичко!Ако имаш понятие от инструментална екипировка ще ти е ясно, ама нямаш а само слушаш батковците пред блока дето ти обясняват колко веуик е бавареца.Не, че е лоша кола, ама да се мери там с Ауди, Фолксваген и другите германски бракми.С японските високотехнологични машини няма място за сравнение.

    Коментиран от #49

  • 49 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #48 от "Дошо":

    Така е имитаторе, мога само да добавя, че най-добри са японските автомобили естествено, начело с Нисан
    Този разкошен екземпляр е мечта за всеки човек, като нямате пари карате немски щайги като бмв.Аз имам розова Микра с десен волан и се кара по-лесно от кола с ляв волан Който има парите да го купи и ако може едно кръгче
  • 50 Герган Стоянов

    2 0 Отговор
    Друга забележителна характеристика е че посредством електронният блок на двигателя (ECU) се управлява целият двигател, обороти и всичко останало само с лаптоп. Това е едно от многото неща, които я правят предпочитана за състезания, тъй като настройките се правят лесно и в движение.
  • 51 The Best

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "onq":

    @44 Представи си щом интериора е толкова обикновен и колата струва толкова пари значи БМВ-цата не могат да стъпят и на малкия и пръст. А ти продължавай да караш таралясниците на БМВ и да се самозалъгваш.
  • 52 Дошо

    2 0 Отговор
    БМВ всичките им коли са спортни.
    Седан с мощен мотор е спортна кола ли?Пхаха
    Сериозно бе БМВ кога ще има спортна кола.Дори убитаците от Ауди изкараха спортен автомобил R8.Веуиките БМВ кога ще направят спортен автомобил?Ще ти кажа кога.Сега са в съюз с Тойота за да могат да получат хибридна технология и да направят спортен автомобил.Кофти за баварските фенчета а?

    450 коня редови шестак - бреййй тия не си поплюват - тук определено са взели добър пример от Мюнхен, само дето имитацията на самолетните редови двигатели на бмв на 100 години не може да е като оригинала - слушал съм имзвука на тия нисани и не могат да достигнат висотата и презиноста на баварската музика.

    Айде леко с тия ваши прословути самолетни двигатели ЛЕКО чу ли?ЛЕКО защото самолетните двигатели на БМВ са имали ресурс 10часа и са били ОТХВЪРЛЕНИ.В последствие Месершмит е бил с двигатели на Мерцедес.БМВ са произвеждали двигателите на Мерцедес за да се изпълнят плановете на армията.Ясно ли ти е?
    И ако искаш да знаеш Датсун са правели самолетни двигатели.След войната когато марката е започнала да прави коли са се преименували на Нисан, защото в щатите никой не е искал да купи продукт на марка бомбардирала стараната му.
    И Субару(Фуджи Хеви Индъстри) са правели самолети, Мицубиши са правели самолетни двигатели също, Хонда са доставяли части за самолетни двигатели.НЕ СИ МИСЛИ, ЧЕ БМВ СА НАПРАВИЛИ КОЙ ЗНАЕ КАКВО.
    В момента Хонда произвежда луксозни самолети за средни разстояния.Къде са им самолетите на веуиките баварци сега а?
    Геуманците биуи най-големите техничари?Стига слушал какво ти говори дядо ти.Където свършва немската организираност и прецизност там започва японската.Хонда са произвели 15млн ВИТЕК мотора без нито един дефект.Коя немска фирма може да се похвали с такова нещо?И за какво сравнение на технологии говорим след като Хонда произвежда хуманоидни роботи като АСИМО, за самолетите вече казахме.Последното поколение на АСИМО безпроблемно изкачва и спуска стълби, бяга в кръг, разпознава лица, отваря врати, носи подноси за кафе.......какви БМВ-ета и технологии ми говориш ти?Значи една фирма като ХОНДА може да прави реактивни самолети и роботи ама според теб двигатели не може а?Ахахахаха
    В крайна сметка кажи БМВ като правят спортни коли какви успехи имат в спорта като изключим шампионската титила във Ф1 през турбоерата.Последните 10години БМВ какво направиха в Ф1?Къде са във WRC?Веуиката марка БМВ се състезава с Шевролет Авео и Сеат в WTCC и пада от тях хах.
    Като говориш много за лукс и качествени интериори земи се качи в едно Инфинити(те са на Нисан) да видиш какво значи качествени материали.Не си мисли, че дяланото с теслата табло на Е60 е кой знае какво.
    БМВ - бавни мудни винаги
    Ако вървеха колкото бръмчеха........

    Коментиран от #67

  • 53 бат' Ицо

    1 2 Отговор
    До Доктора, Дошо и разни други умници... Вижте, малчугани, когато немците са правили сериозни автомобили, в Япония и Корея още са се биели с тояги по оризищата! По презумпция, колите биват два вида - НЕМСКИ и останалите. В къщи имам шест немски коли - от уникален "Трабант", няколко "Опел"-а (включително и нова "Зафира"), та чак до BМW-седмица на 1 г. Без забележки!!!

    Коментиран от #55, #58

  • 54 The Best

    2 0 Отговор
    Браво Дошо. Само една поправка, има съм предвид @46 а не @44.
    А иначе @50 е прав за ECU. Пък и немските автомобили са скарани с технологиите.
  • 55 мухаха

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "бат' Ицо ":

    @53 Нека седмицата ти да направи една година и като и свърши гаранцията ще започнеш да си чукаш главата.
  • 56 Котака

    2 0 Отговор
    ??==??==?? Карай си БМВ - цето и си седи мирен на дупето.Поста ти е за някой форум на БМВ,а не тука да го сравняваш със истинските спортни коли.
  • 57 Георги

    2 0 Отговор

    До коментар #46 от "??==??==??":

    @46, защо пишеш такива глупости, та да се излагаш така?! Това е r34, ще ти го напиша още веднъж - R34! Какви м3/5/6, това е Годзила бе! Какви седалки, какви интериори, какви евтини пластмаси от 80те и 90те? Това е леко замаскирана състезателна кола, която е пригодена за пътя и въпреки това на някои места по света е ЗАБРАНЕНА за шофиране по обществените пътища. Каква баварска прецизност?! Признавам, бмв имат доста добри агрегати, но тук става въпрос за RB26DETT. Ти осъзнаваш ли, че оплюваш двигател, който е признат за истински механичен шедьовър?! Не желая да ти споменавам до какви параметри достига това животно, САМО с лаптоп, клип и ремап. И сега, за да не кажеш, че съм някой ограничен сектант, станал роб на гореспоменатата марка или модел, ще ти кажа че нито карам r34, нито Нисан. Карам друга марка(колкото личен избор, толкова и по стечение на обстоятелствата), която е доста оплювана от заклетите БМВ фенове, като теб - предполагам, но това не ми пречи да оставям въпросните псевдо- раЦерчета в точка. Да, признавам, БМВ правят и са правили доста хубави модели(в последно време доста некачествени и крехки), някои от тях са емблеми за всички автомобилисти, но не можеш да сравняваш самурай от страната на изгряващото слънце, със цялото баварско семейство - несравними са.
  • 58 Дошо

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "бат' Ицо ":

    Ами това е все едно да измислиш тоягата и друг да те бие с нея.
    Германците са измислили и ракетите.Къде са им ракетите сега?
    Или да ти кажа по друг начин.Гонзо е по-добър от Меси защото игра е от по-отдавна :-)
    Е това ти е логиката
  • 59 asd

    1 0 Отговор
    Безсмислена статия
  • 60 ????

    0 2 Отговор
    Вярно е че японските коли са много здрави но бие изкарахте БВМ най-големия кошник вярно че БМВ не могат да се похвалят с самолетни двигатели и разни разнообразни но и техните двигатели са много добри а за вървенето ако ми кажете че едно М6 дето е 507коня няма да може да отлепи малко неми се вярва защото на брат ми БМВ-то дето е на 12г и е 320д 2.0 турбо дизел с 136к.с и си прави 210км без проблем ка6ете ми нещо за 507конси сили
  • 61 Alexander

    4 0 Отговор
    Брато, скивай сега, когато хората се опитват да ти покажат, че има нещо повече от БМВ и се опитват да ти налеят малко познания в главицата, поне се постарай да не ги обиждаш, нали? :) Така, да мина нататък. Постоянно ми сравняваш R34 с Форд Ка - как изобщо ти дойде на акъла да сравняваш градска бюджетна кола със спортен автомобил? Абсолютно немислимо е според мене. Друго- как пък прецени дали пластмасите и седалките са скапани? А пък това за екстрите просто :)) Не й схващаш идеята на тази кола май - тя е насочена към екстремно каране (повече даже и от твоите БМВ-та, колкото и да не вярваш), а не е за да се гъзарееш по улиците и да се правиш на шофьор. Има тунинг потенциал, за който повечето БМВ-ца само могат да си мечтаят. И последно - запитай се колко БМВ-та има с двигатели на ГТ-Р и Супра и колко Супри и ГТ-Р-ки има с двигател БМВ?
  • 62 Alexander

    1 0 Отговор
    Последният ми коментар беше към №46, само да поясня, понеже забравих да го напиша.
  • 63 B M W

    0 3 Отговор

    До коментар #4 от "Юлиян Димитров":

    4eta po-dolu napisanite komentari i stigam do izvoda 4e vseki gleda v na drugiq 4iniikata, ane da pogledne svoite problemi i kusuri.Az kato imam hubav dohod mnoo qsno 4e 6te si vzema edin golqm bavarec ili ne6to ot sorta,a za vsi4ki mi6oci deto se praat 4e razbirat komentiraite si,sporete si po forumite za6toto drugo ne vi ostava
  • 64 Stambingo

    4 0 Отговор
    Nissan Skyline R34 е кулминацията на едно десетилетие белязано от други японски легенди като Toyota Supra, Mazda RX7, Honda NSX, Mitsubishi 3000 GT и други. Толкова добра кола надали ще бъде произведена докато сме зависими от петрола. Сравненията с BMW 320i E30 или E36 са просто смешни. Да наистина интериора не е приветлив, но ако се загледаме в другите японски по онова време интериора на Skyline-а е в пъти по-добър от този на Honda NSX например. Плюс това в техническо отношение Skyline и до ден днешен превъзхожда някои много прехвалени спортни автомобили. Убеден съм че която и да е немска супер лимузина като M5 или купе като М3 няма да могат да бият фабричния Skyline. Искам да подчертая че различни версии на R34 неведнъж са чупили рекорди на нюрбургринг. За обобщение ще напиша следното: ТАЗИ КОЛА Е ИСТИНСКА ЛЕГЕНДА! Просто ние живеем в държава където култът е към BMW 3 Е30 който по никакъв начин не може да се сравнява със Skyline. Дори и моят любимец Джеръми Кларксън би го подтвърдил.

    Коментиран от #65

  • 65 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "Stambingo":

    Колега само за едно не съм съгласен с теб.
    Интериора на NSX е по-добър от този на Skyline R34
  • 66 Киро Киров

    0 0 Отговор
    ами само където заводския Gtr 34 не е 450к.с а 280к.с.! но това е един уникален автомобил чиито възможности и издръжливост просто си заслужават парите! за съжаление обаче новия Gtr 35 е осакатен частично заради полуавтоматичната ПК и липсата на ръчна ПК,но за сметка на това са надминали много други по-скъпи марки автомобили
  • 67 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Дошо":

    Дошо няма нищо лошо да защитаваш любимата марка но мааааааааалко си се поолял.Хвали ГТ-Р.Какво тука го сравняваш с БМВ.Едно ще ти кажа-БМВ не се сравнява с Нисан.Ама никога.Е зная че всички се равняват по първите или по лидерите.Ама кво общо имат Нисан и БМВ.Нищо-ама нищо.Нито едната е толкова спортна,нито другата е изобщо премиум.
  • 68 гост

    0 3 Отговор
    за японските фанатици- стига сте мразили бмв та, от днес варнете се назад и проверете кои са избрани най хубавите двигатели...
  • 69 doctora

    1 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=QfE4mmYJ_4A&feature=related - е тия дето се возят май или не разбират или преиграват - НАЛИ!!!
  • 70 мнение

    3 1 Отговор
    Само отново напомням на фенчетата на баварските позьори че:

    1 МЕРЦЕДЕС е правел двигателите за самолети.БМВ не е успяло да направи читав двигател и е било отхвърлено.
    @2 ДАТСУН е правел двигатели за самолети.
    3 В директен двубой японските двигатели на Хонда смазват баварските смешници през 80 те. Сена става легенда именно с ХОНДА.
    БМВ НЯМА НИТО ЕДНА ОТБОРНА ТИТЛА ВЪВ ФОРМУЛА1 !!!!!
    Въпреки жалките им опити и налетите милиони.

    3 БМВ не е имало ,няма и както се очертава няма да има кола като GTR.

    Толкова по въпроса.

    И наистина Зендер БМВ няма как да има общо с такива високотехнологични автомобили.
    На тях им дай да правят коли за келеши и пеперудки да се пънат по светофарите.

    За роботи,самолети и други такива технологии въобще не ги търсете.
    Толкова по въпроса.
  • 71 коко калев

    0 1 Отговор
    Като чета долния коментар и се сещам колко мъка има по тоя свят....
  • 72 ха ха

    3 0 Отговор
    Евала бате каза им го на баварските нещастници.
    Ето тук давам пример как смотания двигател на баварците е заменен с такъв на GTR .
    От тук нататък смятайте кой колко добри двигатели прави.

    https://www.youtube.com/watch?v=j8lfE0eH1jM

    https://www.youtube.com/watch?v=8C--c9Z9HpQ


    Мощен и надежден двигателят на GTR е любим на хората правеш спортни автомобили.
    А вицовете в , които се разказва как БМВ правело пред 80 години двигатели за самолети си ги разправяйте в квартала , в края на краищата самолетите с двигатели Rolls Royse се оказали по добри.
    БМВ никога не е било най добро така че свиквайте.
    Това е тук и сега и японската технология е доказала силата си.

    Коментиран от #73

  • 73 520 zender

    0 2 Отговор

    До коментар #72 от "ха ха ":

    Аз пък незная кое е по-добро обаче М3 се продава по-добре от ГТ-Р независимо че е по-скъп.Освен това хиляда пъти поне съм писал тука че сравнение между тези автомобили неможе да се направи.БМВ не притежава техниката и двойното което има Нисан.Съревнование се прави между равностойни противници а не между неравностойни.ГТ-Р можеш да го сравняваш с някой модел на Ауди примерно щото има поне куатро.А пък аз незная дали съм баварски нещастник при положение че нищо не ми липсва обаче със сигурност по начина по който се изразяваш виждам какъв нещастен комплексиран сополанко си ти.Като се научиш да разговаряш човешки тогава ще ти обърна повече внимание...
  • 74 RA 168E

    2 0 Отговор
    Зендерчо и учениците вече знаят че двигателя на ГТР е по як от този на М3.
    Прав си не са равностойни и не може да се прави сравнение.
    Едното е култов екстремен автомобил а другото е с комерсиална насоченост към келеши които искат да правят показно.
    Сега си отговори вече сам на въпроса защо се продава повече.Ценителите винаги са по малко от масите консумиращи ширпотреба.

    А както "ха ха" написа хората които разбират от автомобили изхвърлят мотора на БМВ и слагат този на Нисан.
    Останалото си го знаеш .
  • 75 520 zender

    0 0 Отговор
    А бе момче,никой не отрича че Нисан ГТ-Р е спортист.Дори и със стандартните 480кс пак е впечатляващ.Ще ти кажа че една от причините сегашните двигатели на М3 да се тунинговат по-малко е издръжливоста.А тя е по-малка защото вече двигателите не ги прават с ковани бутала.Последното с такъв двигател беше Е30.Пък аз немога да разбера що все си мислите че само келеши ги карат тия беемвета.То човек като ви каже М3 и все си мислите за 19 годишен шофьор със Е36 М3.,вероятно и да е на газ и то не инжекцион сигурно...
  • 76 сМЕШКИ

    0 4 Отговор
    Бе чак се ядосвам вече кво всички го защитавате тоя ГТР все едни сте карали такъв лично за мен в българия бих предпочел БМВ М3 от тоя Нисан защото първо че частите им са скъпи второ че сигурно гори майка си и баща си и трето че БМВ-то ще изкара повече в тея дупки отколкото тоя ГТР кво говорите все едно вси4ки карате ГТР и вие карате бмв 318 на газ или голф 2 един говори за тойота друг за инфинити трети за самолети сигурно никогаа няма да се качите на чисто нова спортна тойота или на инфинити или на самолет с двигатели на ролс роис шматки когато си купите тогава говорете бил много надейден двигател на ГТР все едно го е карал и то 5 години без да се развали
  • 77 читател

    1 0 Отговор
    Като те гледам теб само M3 си карал. Ако беше карал щеше да видиш дали частите му са по евтини и издържа повече в дупките.А и въобще не горят БМВ -тата направо връщат гориво в резервоара.
    Поредния ограничен фен на баварците.Поне се образовай малко,хората ти написаха толкова неща възползвай се .

    А Зендер причината не са само буталата има доста други неща при форсиране на двигател , но както виждам ти по скоро си шофьор а не инженер така че е трудно да ти обясня всичко.
    Ако искаш да разбереш прочети повече по темата и отиди на някое състезание ,ако щеш дори на БМВ дрифтаджийница и там ще разбереш много неща отнсно този прословут мотор RB26DETT.

    И между другото масово шофьорите на баварци или наистина са келеши или се държат като такива , за това не се учудвай на реакциите на хората за агресивното им поведение на пътя.
  • 78 Моника

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "?????????????????????????????????":

    Стой си у вас и изобщо не припарвай до коли! Като почнеш да разбираш поне малко от коли тогава пиши!
  • 79 недо

    0 0 Отговор
    ne podcenqvaite bmw ima postigeniq za koito ne znaete taka 4e neprosvetenite da malchat.якудза може само да ме4тае за технологии и иновации да краде на готово японеца е велик.
  • 80 Фен на R34 и на BMW

    0 0 Отговор
    Така пичове фен сам и на БМВ и на Nissan Skyline мога да ви кажа за следното и БМВ имат добри модели но този модел на Nissan Skyline лично на мен ми е любим това е машина направена с много Любов в нея тези който са я проектирали не са обичали толкова жените си но да се върна на темата R34 предимно е за състезания в това всеки знае че е Легенда но там е работата колкото е добра там толкова е добра и на обикновеното шосе за това ще ви кажа нещо ако някъде в България по някое шосе я засечете просто отбийте в дясно и се възхитете тази кола е наистина легенда и такава ще си остане аз лично бих е избрал и пред Bugatti Vaeron но от цялата Серия R на Nissan Skyline R32 е с най - здравото купе и най - здравият двигател на 2ро място е този Любимец но в Европа ще е на челната позиция и ще ви кажа още нещо тази кола е за истински шофьор не просто шофьор а такъв който и приятелката да си зареже за това съкровище защото знаете жените днес са с нас утре са с друг но колата вия решавате на кой да е дадете специално за тази Красавеца в черно на никой не бих е дал и като за последно БМВ също има здрави Мотори защото технологията е напреднала вече но Японците се сравняват само с Американците... запомнете го това..