В Нидерландия се продава Audi V8 от 1990 г. с пробег от едва 218 км. Макар да е на 30 години, белият седан е обслужван редовно и е запазен в идеално състояние, но струва €75 000 - почти колкото ново A8.
V8 се смята за крайъгълен камък в историята на Audi. Моделът дебютира през 1988 г. и е първият сериен автомобил на марката с осемцилиндров двигател, двойно предаване quattro и автоматична трансмисия.
Ранните V-осмици се оборудват с 3.6-литров атмосферен мотор с мощност 252 к.с. и максимален въртящ момент 340 Нм, съчетан с четиристепенен автоматик. Точно такъв е и автомобилът, продаван в Нидерландия.
V8 е първото предложение на Audi във висшия клас и оборудването е на ниво. Интериорът изобилства на кожа и дърво, има круиз контрол и климатроник, антиблокираща система на спирачките, електрически регулировки на предните седалки, електрически стъклоповдигачи и странични огледала, щори на задните прозорци, подгряване на всички места и много други. Единственото, което липсва, е оригиналната аудиосистема.
Audi V8 е рядък модел - в периода 1988-1993 г. са произведени само около 21 000 бройки. Екземплярът, продаван в Нидерландия, е сменил двама собственици и е твърде възможно да е най-добре запазената V-осмица в света.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бесен Язовец
15:49 11.05.2020
2 Адем
15:50 11.05.2020
3 OPEL OPC
Коментиран от #22
15:52 11.05.2020
4 6334
Коментиран от #8
15:54 11.05.2020
5 Ужас пълен ужас
мани мани
15:55 11.05.2020
6 коки
15:55 11.05.2020
7 На ердоган леля му
Коментиран от #11
15:57 11.05.2020
8 Или
До коментар #4 от "6334":
Много е хубава, вземи я ти...15:59 11.05.2020
9 Аха
16:03 11.05.2020
10 Георги
16:14 11.05.2020
11 Много си невеж
До коментар #7 от "На ердоган леля му":
Ауди V8 не е Ауди 100 С3.16:19 11.05.2020
12 admin
16:20 11.05.2020
13 jар
Коментиран от #27
16:24 11.05.2020
14 Голям Слон
Коментиран от #15
16:25 11.05.2020
15 Мнение
До коментар #14 от "Голям Слон":
Според мен това Ауди е реставрирано макари доста добре.Ако пробега действително беше посочения за цялото време до сега колата щеше да има найлон на някоя от седалките и разни заводски стикери,печати и т.н.На една от снимките дори личи,че част от покритието на прага точно зад предната гума е олющено от камъчета което не става за 200км.Коментиран от #17
16:39 11.05.2020
16 Димчи
16:55 11.05.2020
17 Голям Слон
До коментар #15 от "Мнение":
Не само...Салонът въобще не изглежда нов. Да ве говорим за ръждите под капака на двигателя и в багажника. :-)17:01 11.05.2020
18 Де Юре
17:25 11.05.2020
19 Пешо от панелката
Коментиран от #25
17:30 11.05.2020
20 Някой си
18:05 11.05.2020
21 Гейо Джендераски
18:55 11.05.2020
22 сектант
До коментар #3 от "OPEL OPC":
е ти намери какво да сравняваш череша с круша21:33 11.05.2020
23 БЕН ГЪЗАРА
Коментиран от #24
23:25 11.05.2020
24 В устата
До коментар #23 от "БЕН ГЪЗАРА":
И кво? Като се събуди кво стана?23:46 11.05.2020
25 един от стадото
До коментар #19 от "Пешо от панелката":
имал съм честа да карам първия Лексус LS400 внесен в България. Това всъщност беше и първия модел на новата марка- 1989г. Невероятен лукс, актуален и сега. Дигитално табло, черно, даваш на контакт и всичко светва. Волан и седалка с мемори изпълнение, аудио Накамичи, вградено, само бутони се виждат, екстри фул. Въздушно окачване, два режима, комфорт и спорт. Двигател- V8 230 коня мисля беше, даваш газ и се чува/в същност нищо не се чува/, като електричка ускорява. Беше в мили, ам. изпълнение. Километража ''лъжеше'', при 120 беше като спряла, никакъв шум и вибрация, Варна- София като на майтам, а годината е 97ма, а колата 1989- ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ. От Варна беше, служебна. По точно на частно лице, известно и сега на някои. С уважение към това творение, Lexus..a не да не съм карал коли всякакви02:21 12.05.2020
26 Татко ти
Коментиран от #28
08:44 12.05.2020
27 Виж
До коментар #13 от "jар":
Още веднъж снимките и тогава пиши има или няма проблем с ръждата.10:29 12.05.2020
28 един от стадото
До коментар #26 от "Татко ти":
..и след това Алфа 155 V6 TI взе, че им го начука и тя. Никой не очакваше, от къде излезе, от трънката едва ли. Сезон 93та тотално доминиран от Никола Ларини и Алесандро Нанини. 22старта 11победи. 2,5мотор, V6- 490коня, 12000 об/м, 300км/ч, 1060кг. Ужаст.10:34 12.05.2020
29 Илиян
15:49 12.05.2020
30 Илиян
15:52 12.05.2020
31 Зевзек
00:02 13.05.2020
32 Димитър
09:32 13.05.2020