Стана ясно, че новият GTI ще запази агрегата от предшественика си - двулитров турбо мотор без хибридна надстройка, а базовият нов "горещ" хечбек ще е по-бавен от предишния Golf GTI Performance по отношение на ускорението до 100 км/ч.
Малко преди премиерата стана известно още, че "осмия" Volkswagen Golf GTI ще се прави на същата MQB модулна архитектура като предшественика, но базата е леко модернизирана. Основната разлика е, че вместо стоманена подрамка е монтирана алуминиева предна част.
В същото време окачването на Golf GTI е със занижен с 15 милиметра клиренс и кинематиката му подобрена. Очаквано, новият Golf GTI запазва предното предаване, което означава, че основните му конкуренти все още са Ford Focus ST, Honda Civic Type R и Renault Mégane RS.
Усъвършенстването на "драйвърските" характеристики на хечбека е направено от Карстен Шебсдат, който преди това да работи върху Porsche 911 GT3 RS. Най-новата версия на Golf GTI има система VDM (Vehicle Dynamics Manager), която следи волана, дросела, скоростната кутия, електронното заключване на диференциала XDS и опционалните адаптери на амортисьорите DCC.
Според производителя, именно VDM позволява да се измерва по-точно количеството на въртящия момент на предните колела, тъй като се вземат предвид повече различни фактори. Както и досега, колата има четири режима на шофиране - комфорт, еко, спорт и индивидуален, като те се задават с помощта на плъзгач на централния дисплей.
Противно на прогнозите, горещият хеч не получава 48-волтова умерена хибридна система. Под капака на новото поколение Volkswagen Golf GTI е инсталиран Двулитров четирицилиндров турбодвигател EA888, развиващ 245 конски сили и 370 Нм въртящ момент.
Същият агрегат беше наличен и при предишния Golf GTI Performance. При осмата генерация на GTI този мотор работи съвместно с шестстепенна „механика“, или със седемстепенна преселективна трансмисия с два съединителя DSG.
От нула до сто, Golf GTI ускорява за 6.2 секунди (предишният - за 6.5 секунди), а максималната му скорост е 250 километра в час. Новият Volkswagen Golf GTI ще влезе в продажба тази есен. Към момента е известна цената му във Великобритания, която е 29 900 паунда.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 7786
Коментиран от #13
11:57 13.05.2020
2 Японец Супра ГТР
Коментиран от #8, #12
11:58 13.05.2020
3 И аз имах VW
Коментиран от #4
12:06 13.05.2020
4 На 75г
До коментар #3 от "И аз имах VW":
ли?39 употреба нали?Или 12г ноф фноссс.12:10 13.05.2020
5 фактически
12:10 13.05.2020
6 Така така..
Коментиран от #14
12:20 13.05.2020
7 123
12:22 13.05.2020
8 тренера
До коментар #2 от "Японец Супра ГТР":
Не е едно и също! „Новия“ Гоуф е по-бавен от стария, но за сметка на това е по-скъп. Това е разликата! Иначе си е все същата проблемна кочина.12:23 13.05.2020
9 баджо
12:36 13.05.2020
10 YAMAHA
12:53 13.05.2020
11 Аз също имах
12:56 13.05.2020
12 123
До коментар #2 от "Японец Супра ГТР":
Нито повече, нито по малко от купилия друга марка и модел! Щом все Голфа ви е в устата, значи има нещо, което колкото по скоро си признаете, толкова по бързо ще получите душевен мир! И аз не харесвам последната Корола, ама не казвам че купилите я са прости!13:06 13.05.2020
13 Батко
До коментар #1 от "7786":
Немаш и ядове15:08 13.05.2020
14 Един
До коментар #6 от "Така така..":
на събора на японски коли с Мазда 6 около 2007г с ония фордоф мотор 2.3..понеже е маслояд,му беше сложил V6 мотор от Мерцедес и казваше,че много върви.Та така.Новата Supra и тя с БМВ мотор.15:45 13.05.2020
15 Лудогорец8
19:17 13.05.2020
16 пак скучно
13:38 14.05.2020
17 GOLF TULUP
13:52 14.05.2020