Last news in Fakti

13 Май, 2020 11:39 4 389 17

Любопитни подробности за новия Volkswagen Golf GTI

  • volkswagen-
  • golf-
  • gti

Стана ясно, че новият GTI ще запази агрегата от предшественика си - двулитров турбо мотор без хибридна надстройка, а базовият нов "горещ" хечбек ще е по-бавен от предишния Golf GTI Performance по отношение на ускорението до 100 км/ч.

Малко преди премиерата стана известно още, че "осмия" Volkswagen Golf GTI ще се прави на същата MQB модулна архитектура като предшественика, но базата е леко модернизирана. Основната разлика е, че вместо стоманена подрамка е монтирана алуминиева предна част.

В същото време окачването на Golf GTI е със занижен с 15 милиметра клиренс и кинематиката му подобрена. Очаквано, новият Golf GTI запазва предното предаване, което означава, че основните му конкуренти все още са Ford Focus ST, Honda Civic Type R и Renault Mégane RS.

Усъвършенстването на "драйвърските" характеристики на хечбека е направено от Карстен Шебсдат, който преди това да работи върху Porsche 911 GT3 RS. Най-новата версия на Golf GTI има система VDM (Vehicle Dynamics Manager), която следи волана, дросела, скоростната кутия, електронното заключване на диференциала XDS и опционалните адаптери на амортисьорите DCC.

Любопитни подробности за новия Volkswagen Golf GTI

Според производителя, именно VDM позволява да се измерва по-точно количеството на въртящия момент на предните колела, тъй като се вземат предвид повече различни фактори. Както и досега, колата има четири режима на шофиране - комфорт, еко, спорт и индивидуален, като те се задават с помощта на плъзгач на централния дисплей.

Противно на прогнозите, горещият хеч не получава 48-волтова умерена хибридна система. Под капака на новото поколение Volkswagen Golf GTI е инсталиран Двулитров четирицилиндров турбодвигател EA888, развиващ 245 конски сили и 370 Нм въртящ момент.

Същият агрегат беше наличен и при предишния Golf GTI Performance. При осмата генерация на GTI този мотор работи съвместно с шестстепенна „механика“, или със седемстепенна преселективна трансмисия с два съединителя DSG.

От нула до сто, Golf GTI ускорява за 6.2 секунди (предишният - за 6.5 секунди), а максималната му скорост е 250 километра в час. Новият Volkswagen Golf GTI ще влезе в продажба тази есен. Към момента е известна цената му във Великобритания, която е 29 900 паунда.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 7786

    19 18 Отговор
    Ако нямаш голф, нямаш нищо

    Коментиран от #13

  • 2 Японец Супра ГТР

    24 11 Отговор
    Само не разбирам, колко умен трябва да си да купуваш нещо, което е едно и също, само фарове, стопове и дрънкулки сменят!

    Коментиран от #8, #12

  • 3 И аз имах VW

    21 10 Отговор
    Който не си купил VW е пишманин че не си купил а който си купил VW е хиляда пъти пишман че е купил .

    Коментиран от #4

  • 4 На 75г

    6 4 Отговор

    До коментар #3 от "И аз имах VW":

    ли?39 употреба нали?Или 12г ноф фноссс.
  • 5 фактически

    13 11 Отговор
    Неслучайно пускат версия след версия с надеждата да спрат огромните спадове в продажбите но нещата са необратими.
  • 6 Така така..

    19 20 Отговор
    Страхотен е!! Като всеки голф. Японските мишки се дразнят че немските машини са по-бьрзи.. по комфортни. И вик някога ще карате хубава кола .

    Коментиран от #14

  • 7 123

    15 1 Отговор
    19 цола джанти и 10см клиренс от земята до колата е супер за БГ пътищата особено градските :) Легнали полицаи тип спираш, 4 бабаити вдигат колата даже тя да е висока и преминавате
  • 8 тренера

    20 7 Отговор

    До коментар #2 от "Японец Супра ГТР":

    Не е едно и също! „Новия“ Гоуф е по-бавен от стария, но за сметка на това е по-скъп. Това е разликата! Иначе си е все същата проблемна кочина.
  • 9 баджо

    16 9 Отговор
    Залез на VW
  • 10 YAMAHA

    19 5 Отговор
    И разхода на масло се е увеличил
  • 11 Аз също имах

    11 12 Отговор
    Преди 20 год си купих Расат 1.8 т за три години навартях 140 000 км , два пъти смених турбо , два пъти арматурно табло , всичките механизми за вдигане на стъклата , масленна помпа ( добре че забелязъх лампичката защото щях да го поливам с бензин и после клечка кибрит) накрая шум в скоростната кутия , майстора добави към маслото на скоростната кутия добавка ако си спомням дабулап ли беше и ми каза да го продам и тъка за винаги се отървах от Расат от 2010 год съм на Рено Латидуд 320 000 хил км без нито една авария ако не сметим лампчката за партикул филтър което предупреждава при много грдско движение .
  • 12 123

    10 6 Отговор

    До коментар #2 от "Японец Супра ГТР":

    Нито повече, нито по малко от купилия друга марка и модел! Щом все Голфа ви е в устата, значи има нещо, което колкото по скоро си признаете, толкова по бързо ще получите душевен мир! И аз не харесвам последната Корола, ама не казвам че купилите я са прости!
  • 13 Батко

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "7786":

    Немаш и ядове
  • 14 Един

    3 5 Отговор

    До коментар #6 от "Така така..":

    на събора на японски коли с Мазда 6 около 2007г с ония фордоф мотор 2.3..понеже е маслояд,му беше сложил V6 мотор от Мерцедес и казваше,че много върви.Та така.Новата Supra и тя с БМВ мотор.
  • 15 Лудогорец8

    4 2 Отговор
    Това е голф 7 бе!
  • 16 пак скучно

    1 2 Отговор
    Аман вече.
  • 17 GOLF TULUP

    2 2 Отговор
    ЗАКРИВАЙ!