15 Май, 2020 11:14 11 880 12

Renault се отказва от три модела

  • renault-
  • scenic-
  • espace-
  • talisman-
  • икономия
Renault се отказва от три модела - 1

Три модела ще отпаднат от гамата на Renault като част от плана на френския производител да съкрати €2 млрд. от разходите си през следващите две години заради стагнацията на пазара, съобщава Reuters.

Първият от нарочените за пенсия модел е Espace. Някогашният бестселър и крайпътен камък в историята на автомобилостроенето отдавна не се продава толкова добре, колкото през 80-те и 90-те, а с излизането на мода на кросоувърите и SUV-тата търсенето на ванове е спаднало катастрофално. Дизайнерите на Режията се опитаха да върнат поне част от интереса към модела като придадоха малко по-всъдеходно излъчване на последното поколение, но желаният ефект не бе постигнат.

Renault се отказва от три модела

Същите са причините за спирането и на друго еднообемно Renault. Scenic пробва да се дегизира като кросоувър. Идеята не бе нова (през 2000 г. модификацията RX4 постигна известни пазарни успехи), но този път не сработи.

Renault се отказва от три модела

Кризата в отрасъла ще посече и последния колеблив опит на французите да се преборят за парче от тортата в средния клас. От гамата ще отпадне и Talisman, който наследи Laguna преди пет години. Продажбите на модела не са оправдали очакванията, а бъдещето не вещае нищо добро за френски седан от D-сегмента.

Renault се отказва от три модела

Конкретни срокове за спирането на трите модела все още не са определени. Неотдавна Renault модернизира Talisman и Espace, което ще им позволи да се задържат на конвейерите поне още известно време, но съдбата им е предопределена.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сотир оф май лайф

    28 13 Отговор
    Карах веднъж Talisman за кратко. Не знам какво са се опитали да направят - лимузина, добре стъпва, но иначе контролите и седалката е като на спортна кола и леко дървена. Не е за мен. За мен луксозните коли трябва да са изключително удобни, а не да вдигат от 0-100 за 3 сек.

    Коментиран от #6

  • 2 пенсионер

    26 67 Отговор
    най-добре да се откаже от всички модели !
  • 3 Гост

    18 4 Отговор
    Няма лоши коли вече.Всичко е инжинерно ноу-хау и софтуерни продукти.Който производител има яко кеш купува.Някой да е чувал bosh да правят коли например?
  • 4 бай онзи

    23 16 Отговор
    като сложиш на голям седан 1.6-1.8 двигатели, резултата е това. Да бяха си взели един шестак от Nissan/Infiniti и щяха да са 6
  • 5 Ввв

    26 27 Отговор
    Талисманът отвън добре,вътре трагедия,еми няма как,в този клас конкуренцията е голяма,само за сравнение с една Мазда 6,която е на цената на Реното,тотален разгром за франсетата!
  • 6 гостер

    33 6 Отговор

    До коментар #1 от "Сотир оф май лайф":

    Рено направиха пробив с добър дизайн, но това, което последва, а именно вдигането на цените, отблъсна и малкото запалени ренаджии. Ходих, тествах, но колите са добри само на дизайн, на качество-не, използват евтини пластмаси, не отстраняват дефектите от първите партиди, та дори ги прехвърлиха и във фейслифта, и във втората генерация, това е абсурдно, Тесла не си позволиха да направят подобно нещо. Затова Рено трупат печалби и сега ще реват, че не се продавали колите. Ами аз отидох със 32х.лв да купувам Каджар, който по ценова листа започваше от толкова. Дилърът ми вика, то под 40х.лв не си струвало и ми предлага само Каптур, теглих им една, прибрах си парите и не съжалявам. Миризмата на нова кола е хубава, дизайн също, новото си е ново, да, ама да е като в Германия - 1000евро предплата и 150евро месечен лизинг за нов Каджар, у нас започваш с 10х.лв и 600лв месечно, как да стане?

    Коментиран от #8

  • 7 Супер са колите

    16 0 Отговор
    просто кризата и в този сегмент е огромна, сливат се вчерашни конкуренти само за да оцелеят и да има по-малко безработни и социално напрежение, а вируса ги доуби
  • 8 Плешо

    17 0 Отговор

    До коментар #6 от "гостер":

    Колега не се заяждам, имал съм вземане-даване с чисто нови рена и съм напълно съгласен с теб, само ми стана интересно за лизинга в Германия оперативен ли е, или е с придобиване, защото 150евро на месец прави 1800евро на година. За 5 години=9000евро+1000 предплата= 10 000 евро. Дори и с остатъчната стойност пак нещо ми бяга сметката...

    Коментиран от #11

  • 9 Готин

    17 0 Отговор
    Създаването на потребителско мислене, доведе до създаването на продукти с ниска себестойност и висок процент на печалба. Точно тези три модела не отговарят на тази тенденция. Това са автомобили за практични потребители с правилна оценка за съотношение цена-качество но те са нищожна част от потенциалните купувачи.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Гост

    11 0 Отговор

    До коментар #8 от "Плешо":

    Реално е наем на автомобила.в щатите MB C-клас се взема под наем за 299$ месечно с една вноска депозит и за три години.ако тук имаше такава схема бих карал само коли от магазина
  • 12 Алексей

    2 0 Отговор
    Така са всички автопроизводители. СебеСтойността на колата е 9000 евро, а продажната цена е 25000 евро. Еми с този алчен марж скоро иде и фалит. И непрестанна смяна на модела, а технологията под ламарините си е старата и добре позната