Бронирана Alfa Romeo Alfetta 2000 бе купена за $11 750 (€10 868) на търг в онлайн платформата за търговия с класически автомобили Bring a Trailer. Белият поръчков седан е принадлежал на италианския мафиот Франческо "Франко" Муто.
Франко купува "алфетата" през 1980 г. и веднага я предава на специалисти по балистична защита, които инсталират метални пластини във вратите и каросерията, допълнителни армирани стъкла, непробиваеми колела, дублиращи заключалки и радиостанция. Всичко това добавя 590 кг към теглото на автомобила, което достига 1 730 кг.
Отвън бронираната Alfa не се различава по нищо от заводската версия. Пробегът е 12 792 км, а състоянието на колата е напълно оригинално, което дори ѝ е донесло награди от различни конкурси.
Изменения в механиката на мафиотския седан не са внасяни. Под предния капак работи стандартният 2.0-литров четирицилиндров двигател с два карбуратора и мощност 121 к.с., съчетан с петстепенна механична трансмисия. От 1972 до 1984 г. от модела Alfetta са произведени над 400 000 екземпляра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Малко
Коментиран от #2, #3
11:37 18.05.2020
2 ССС
До коментар #1 от "Малко":
Като за модел отпреди 50 години въобще не ми се струва грозно, нито пък технологично изостанало, особено имайки предвид какви коли е имало по това време по нашите пътища.12:06 18.05.2020
3 Гост
До коментар #1 от "Малко":
А ти си? Може би световно известен мега- , гига- дизайнер?! Само да те "светна", че когато се говори за дизайн, първата асоциация е Италия! Колата си е много добра, за времето си, а в случая и уникално запазена!12:07 18.05.2020
4 Франкофон
Коментиран от #7
12:35 18.05.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Французин
До коментар #4 от "Франкофон":
Прав си френските коли винаги са били класи отгоре в сравнение с френските клосети в същият клас.12:58 18.05.2020
8 QWERTY
Коментиран от #9, #12
13:13 18.05.2020
9 Ахахахах
До коментар #8 от "QWERTY":
Като гледам какви импровизации са и правени, специалистът по балистична защита сигурно е бил бай Джузепе - комшия на мафиоза и заварчик в местния завод, заработващ и като домашен майстор през уикендите.13:22 18.05.2020
10 Rado
13:57 18.05.2020
11 сектанта
Коментиран от #13, #20
14:08 18.05.2020
12 Тост
До коментар #8 от "QWERTY":
Абе, пич, я кажи през 80-та къде има свободен пазар на бронирани автомобили?Чак премиум марки.... Смех....16:48 18.05.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Алфа
18:53 18.05.2020
15 GTE
Фронтално отпред фаровете и отзад стоповете са откопирани при Лада 2105 и Лада 2107, както и броните. При ладите предния мигач е вкаран във фара.
18:57 18.05.2020
16 менти майорни
Коментиран от #17
19:07 18.05.2020
17 Алфа Чакал
До коментар #16 от "менти майорни":
Тази фуга ,може би е нарочно оставена ,защото ако няма климатик, а тя няма работата става много "напечено" лятно време и по този начин остава старото стъкло което може да се сваля и преминава въздух.Возил съм се в брониран автомобил на който не му работи вентилатора.Е няма такава мъка.Иначе е страшно дърво тая кола ,но както каза един от коментиращите,сигурно не е искал да се откроява.08:15 19.05.2020
18 Stoian
11:30 19.05.2020
19 Stoian
11:32 19.05.2020
20 антисектанта
До коментар #11 от "сектанта":
до вторник съм ти казал на тебеслед това на света марина
15:00 19.05.2020