Last news in Fakti

18 Май, 2020 13:51 7 548 14

Запознайте се с новото Porsche с познатия странен таван

  • porsche-
  • 911-
  • targa
Запознайте се с новото Porsche с познатия странен таван - 1

Новото поколение на Porsche 911 Targa бе представено по време на изолацията, в която се намираме, като представянето се състоя онлайн в интернет. Porsche бързо развива гамата от версии на 911 с индекс 992 - само преди година и половина беше представено базовото купе, след което последва кабриолет, а в началото на 2020 година беше показан могъщия 911 Turbo S. Днес германците публикуваха снимки и информация за най-стилните модификации с префикса Targa.

Както и преди, основната разлика на Targa е хитрият механизъм на сгъване на покрива. За 19 секунди средната част (предшественикът имаше същия показател) напълно оставя под задния прозрачен капак, като за случайните минувачи това действие продължава да има омагьосващ ефект.

Запознайте се с новото Porsche с познатия странен таван

Разбира се, Targa запазва и сребърната средна колона, а датчиците за паркиране застраховат механизма срещу повреда. Ако колата застане прекалено близо до препятствие (на разстояние до 50 сантиметра), ще се чуе предупредителен сигнал и прибирането на тавана няма да се осъществи.

Основната версия 911 Targa 4 е със задвижване на всички колела и разполага с трилитров турбо двигател с мощност 385 к.с. С новата осемстепенна роботизирана скоростна кутия PDK и опционалния пакет Sport Chrono колата се ускорява до сто за 4.2 секунди (0,1 секунди по-бърза от предишната Targa).

Запознайте се с новото Porsche с познатия странен таван

По-мощният 911 Targa 4S вече е с мощност 450 коня и с 530 Нм въртящ момент. Ускорението му до 100 става за 3.6 секунди. Също така е интересно, че 4S може да се поръча и със седемстепенна механична скоростна кутия. Тази версия е с 35 кг по-лека, но достига 100 км/ч за 4.4 секунди. Освен това няма допълнително плащане за механичната трансмисия.

Porsche 911 Targa има различни диаметри на гумите отпред и отзад: за Targa 4 те са 19- и 20-инчови, а за 4S - с един инч повече. По-добрата аеродинамика пък води до увеличение на максималната скорост, която е 289 и 302 км/ч, съответно за стандартната и за 4S версиите.

Запознайте се с новото Porsche с познатия странен таван

Подобно на стандартното Porsche 911 и моделът Targa получава технологиите InnoDrive и SmartShift - активният круиз контрол не само отчита ситуацията, използвайки радари и камера, но също така използва данни от навигационна система, включително задръствания.

Системата също помни къде трябва да повдигнете предната ос, като всичко това става автоматично. Интериорът копира вече добре познатите версии на новото 911, където има сензорни панели, основният от които е PCM мултимедиен комплексен екран с 10.9 инча. Сухото тегло на Porsche 911 Targa 4 с робота PDK е 1 665 кг, а 4S е само с 10 кг по-тежък.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектанта

    9 17 Отговор
    И аз си мислех да направя Дъстъра по този начин, ама докато комшията ми върне флекса и се отказах, защото Дачия е най-красива по начина по който изглежда, когато излизи от завода!

    Коментиран от #6

  • 2 АА1

    24 0 Отговор
    Набират яко скорост с производството Порше. Каквото и да казват за тази марка,винаги ще е радост за окото и еталон за скъп спортен автомобил. Този модел тарга с механична скоростна кутия е твърде интересен-няма начин да не е кеф да го караш. Но все още гроздето (цената) ми е кисело за жалост. Нищо,в някой друг живот може би.
  • 3 Димчи

    14 0 Отговор
    Много е хубаво!!!
  • 4 Вальоо

    4 14 Отговор
    Сигурно не е лошо,но на мен ми прилича на типичния ВАГ. Една и съща форма в продължение но години,много подобни двигатели,подобен интериор. Е то какво остана? Съжалявам,за мене не е коректно отношение към клиентите. Не може всичко да е еднакво и да казваш че е различно.

    Коментиран от #5

  • 5 Ввв

    18 0 Отговор

    До коментар #4 от "Вальоо":

    Що за глупости дрънкаш?!Легенди като 911,G класа например няма нужда да бъдат тотално изменяни,иначе ВАГ с техните ширпотреби са ясни,всичко там е трагедия с изключение на няколко марки,като Порше,Ламбо,Бентли.

    Коментиран от #12

  • 6 антисектанта

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "сектанта":

    само гей може да си вземе дъстър и да се хвали после колко се е прецакал .Да си жив и здрав до вторник ти пожелавам

    Коментиран от #7

  • 7 истинския сектант

    5 6 Отговор

    До коментар #6 от "антисектанта":

    няма как да си вземеш дъстър и да съжаляваш за покупката

    Коментиран от #8

  • 8 Прецакан

    5 0 Отговор

    До коментар #7 от "истинския сектант":

    Аз съжалих много бързо. Общо взето Дъстъра повече време го чаках, отколкото го карах. На тестдрайва ми се стори ок, обаче екземпляра който поръчах беше трагичен, като най-много ме издразни факта, че при скорост над 50 вътре в купето се усещаше как духа през вратите. Но нека да уточня че става дума за първото поколение, преди 4 години.

    Коментиран от #9

  • 9 сектант

    0 4 Отговор

    До коментар #8 от "Прецакан":

    аз съм с второто и му сложих чип до 250 коня и нямам никакви оплаквания

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Алфа Чакал

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "сектант":

    Е 250 ли само,аз на моя Дъстър 1250 коня го че писах и съм много доволен.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Вальоо

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ввв":

    Еми като няма нужда що не ги прават като тия от 88' година? С същите матриали и същите дивкатели? Просто и тия боксуват с дизайните. Нацелили са дизайна един път и сега се придържат само към него,щото са заложили на сигурното! Еми лошо няма,но и да можех немаше да си го купя!
  • 13 Фантом

    0 1 Отговор
    Да порче но тее това немското сега са сбирщина от ромъния,словакия
  • 14 Трифонов

    1 1 Отговор
    Пичът, дето пише за Дъстъра, няма какво да се пените да му отговаряте - много сте смешни. От 100 км. е ясно, че ви бъзика брутално, че му се и връзвате на всичкото отгоре. Иначе Порше-то е брутално. Един от най-добрите автомобили в света. Винаги е бил и вероятно винаги ще бъде. Еталон за спортен автомобил. Респект!