2 695 28

Новият Lexus IS ще получи 5.0-литров V8

Новият Lexus IS ще получи 5.0-литров V8

Следващата генерация на Lexus IS, която ще пристигне през 2021-ва, може да се окаже изключително интересна. Най-вероятно моделът не е първия автомобил, който ви хрумва, когато се замислите за компактен спортен седан със задно предаване. Това обаче може да се промени. Говори се, че новият IS ще бъде радикално различен. Според слуховете, най-забележителната промяна ще бъде почвата на V8 версия. Тя обаче няма да се нарича IS F, а IS 500, предаде Autoblog.

Нищо от гореспоменатото не е официално - източникът на информацията за осемцилиндровата версия на компактния седан е публикация в Instagram от allcarsnews. Както беше съобщено по-рано, следващата генерация на IS ще претърпи радикални промени. Външният вид ще отразява облика на Lexus LS, докато интериорът също ще бъде модернизиран. Според информацията, сегашната гама от двигатели ще бъде запазена, като към нея обаче се присъединява атмосферният 5.0-литров V8 агрегат на Lexus. Той задвижваше IS F, който отпадна от продуктовата гама на модела през 2014-а. В генерацията от 2021-а обаче варианта на японския седан с 5.0-литров V8 ще бъде наречен IS 500.

2021 IS 500 WITH V8 COMING 🤤 🇯🇵 ______________________________________ [5/18/20] #acnLexus Last week I posted an updated on the upcoming 2021 Lexus IS and how it will not be ALL new and instead will use the same N-platform it is on now though being heavily retuned and revised with wider tracks and other changes. This means a true ground up new IS is still in the works, possibly on a Mazda RWD platform, but the 2021 IS will come with a new IS 500 model and the glorious 5.0L V8! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 🏁 @Allcarnews Spec Sheet: Now the rest of The 2021 Lexus IS lineup will keep all of the current engines which include a 2.0L Turbo 4 making 241HP and 258 lb-ft of torque and two 3.5L V6 options ranging from 260HP and 236 lb-ft of torque and 311HP and 277 lb-ft of torque. Originally, the IS500 was rumored to come with a 416HP 3.5L TT V6 but I can gladly say it will have the last application of the Lexus naturally aspirated 5.0L V8 which currently makes 472HP in the RC-F! All engines will have an 8 speed gearbox for RWD and AWD models. The IS-F name though has been and will remain dead even though the upcoming IS500 has the same engine. 🏁 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Outside expect to see styling just like in the renders above, sort of like a sportier baby version of the new LS! Now this is not a facelift but is more of a mild new generation version so we are getting all new body panels, new LED lights, wider front and rear track and more! The biggest feature is expected to be the new interior with a touchscreen/mouse infotainment, new steeringwheel, buttons, gauges and more! An unveil date is not out but I have heard it should be shown off later this Summer or Fall! ________________________________________ ACN EXTRA: You people better buy up the new IS-500 with F-Sport appearance pack and cherish the last Lexus with this engine! ________________________________________ Text by @allcarnews Source: Insider (anonymous) Render: Lexus fourms Video: Everyman Driver on YouTube #Lexus #LF1 #Lc500 #V8 #Urus #Toyota #LS500 #LFA #LCF #drive #carbon ||#powerful #performance #turbocharged #supercharged #advanced #SupercarsRevamped

A post shared by Allcarnews | ACN (@allcarnews) on May 18, 2020 at 11:10am PDT

При IS F осемцилиндровият агрегат генерираше максимална мощност от 416 к.с. и 503 Нм максимален въртящ момент. Понастоящем в купето RC F 5.0-литровият V8 произвежда 472 к.с. и 535 Нм въртящ момент. В момента най-мощната версия на компактния седан е IS 350 F-Sport Blackline Edition, оборудван с 3.5-литров V6 с максимална мощност от 311 к.с.

Новият Lexus IS ще получи 5.0-литров V8

Ако информацията е вярна, това може да бъде една от последните появи на 5.0-литровия V8 на Toyota. Предишни доклади твърдят, че Toyota и луксозната ѝ марка Lexus се готвят за поетапно спиране на производството на осемцилиндрови двигатели, като по план последният V8 на японския концерн ще бъде монтиран през 2023-та.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 11 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Япония=помия

    5 48 Отговор
    Нищо няма да получу Даунсайзингът е неизбежен.Пълни глупости.
  • 2 Електрошок

    4 42 Отговор
    Ако ще и V5 осемлитров да е се тая!
  • 3 Porsche

    53 2 Отговор
    Най после някой да получи V8 , а не 3 цилиндъра и ток
  • 4 габровец от варна

    19 1 Отговор
    Въйй,хубава кола...Ама скъпи беее!Като ги покарат хората и тука ще дойдат.
  • 5 jар

    52 6 Отговор
    Тази марка винаги е постигала симбиозата между перфектния дизайн и най съвременната техника.В Европа обаче тези модели се продават много слабо защото потенциалните клиенти все още тънат в заблудата,че марките носещи логото на "великите" германски брандове са нещо повече от купчина китайски компоненти събрани в бразилски или мексикански заводи.

    Коментиран от #10

  • 6 супер е лексуса

    41 1 Отговор
    От 5г. карам Лексус IS200 2003 - желязна машина. Чудех се между него и w203, но не съжалявам че взех Лексуса. Сменял съм само масло и филтри за тия 5г. и 60 хил. километра. Нищо не се е разхлопало или повредило. Жалко че не са толкова популярни в България, но части се намират, понеже е Тойота.

    Коментиран от #8


  • 7 един от стадото

    8 7 Отговор
    кой разбрал, разбрал. Дасис ауто. Точка
  • 8 ядосан

    9 37 Отговор

    До коментар #6 от "супер е лексуса":

    Колата явно повече я гледаш отколкото да я караш! Как искаш да се счупи нещо при 12000 км. годишно! Защо въобще се изказваш при положение че истинските карачи навъртаме тези километри за месец два!

    Коментиран от #11, #12, #14, #17

  • 9 хахаха

    32 4 Отговор
    Лексуса е супер, ама Ганю иска "МерцИдИЕс"
  • 10 Random

    6 11 Отговор

    До коментар #5 от "jар":

    От кога немските коли за европейския пазар се сглобяват в мексико или бразилия?

    Коментиран от #13

  • 11 Тоя па

    27 4 Отговор

    До коментар #8 от "ядосан":

    60000км е живота на един ТSI двигател от VAG така,че сам си направи сметката малко или много километри са това.
  • 12 един от стадото

    13 2 Отговор

    До коментар #8 от "ядосан":

    ти да не си от Спиди бе. Там едно Рено Мастер ги навърта без проблеми и ремонти. Явно нищо не си разбрал
  • 13 jар

    20 6 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    Откакто немците откриха "предимствата" на евтината работна ръка и частите струващи стойността на метала в тях.

    Коментиран от #20

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор

  • 15 Електрошок

    0 10 Отговор
    Е що ми давате минуси бе,специалисти?!Не сте ли чували за електромобили?!
  • 16 Порно

    14 0 Отговор
    Какви са тия V8 , що не му турят еднолитров трицилиндров с три турбини и 400 коня. Все ще издаяни 10 000 км.
  • 17 Голям Слон

    10 2 Отговор

    До коментар #8 от "ядосан":

    Къде ги навърташ? На компанията вкъщи или на телефона в работно време?!
  • 18 Лексус

    37 2 Отговор
    Имам Lexus IS 250 2010г. V6 бензин 208 коня, втори собственик навъртял около 60000 км. за 3 години. Взех я на 190000, сега е на 250000 кв. Карал съм БМВ и Ауди доста години и не искам да плюя по немските коли, само искам да отбележа, че ако разглеждаме качества като управление, маневреност, комфорт, ускорение, лукс, усещане и пр. то сравнението винаги ще бъде относително по отношение на една или друга марка и ще зависи от личните предпочитания. Що се отнася до надеждност тук сравнение въобще не може да става! И тук сравнението не е в проценти а в пъти! Съвременните немски автомобили, визирам след 2000 година не могат да изкарат повече от 20-30000 км без да се наложи някой скъп ремонт. Обидното в случая е, че не че не могат, а не искат да правят вече надеждни коли! Просто искат да печелят много от резервни части, а тези които могат да си го позволят да си купуват следващия модел, след изтичането на гаранцията за да не се занимават с ремонти. За щастие джапанките все още си държат на доброто име! Пример: моят Лексус на 250 000 км е без нито един ремонт, даже без доливане на фреон в климатроника! Всичко си работи безупречно! Само масла, филтри, свещи, накладки, водна помпа, антифриз, дори спирачните дискове са все още оригинални! Веригата тук е направена да изкара целия живот на двигателя, който при добро обслужване ще надживее собственика си! Ще спра до тук, защото не искам да отварям очите на никого, поради простата причина, че предпочитам да се различавам

    Коментиран от #19, #22, #24, #28

  • 19 Komapak

    19 1 Отговор

    До коментар #18 от "Лексус":

    Потвърждение на 100% колега. Моят е ls350. Единствения му кусур е че харчи много. Ама то на мен и крака ми тежи😊
  • 20 Random

    8 4 Отговор

    До коментар #13 от "jар":

    99% от немските коли за европейския пазар се произвеждат в Европа. За американския вече е друго нещо

  • 21 qwerty

    11 0 Отговор
    имах w203 американец, е нямаше такова животно на вървеж, ремонти при мен: само консумтиви, е хвърляше малко масълце от семеринг между двигател и кутия, но за оферта от 1500$ за ремонта предпочетох да доливам мастлце от costco мобил1 за по 3.5$ qtr. В биджи се качих на японски танк и за 6 години само консумативи, но винаги нак-доброто. в момента съм на корейска вълна 4.90м дълга, 201мм клиренс и не съжалявам. просто има производители и производители. досега в8 ме стм карал, но за тоя лексус знам от старите модели, че е нещо убийствено 👍🏻
  • 22 един от стадото

    18 3 Отговор

    До коментар #18 от "Лексус":

    бях писал за първия Лексус в БГ с лични впечатления от него. Годината е 97, колата 400LS 89г Служебна, по- скоро лична на някой си. Не искам да се повтарям. Кораба на Блейк. Влизаш и всичко звъни, мести се, настройва се, свети. Казвам пак, 89, не 99г. Дигитал табло, Накамичи аудио..въсдушно окачване, режим комфорт и спорт. 120 е като спряла, 200като Опел на втора. Май се повторих, ама нищо
  • 23 яко

    13 0 Отговор
    Мазда с редови шестак и задно и лексус с V8и задно. Защо японците вършат работата на германците ?
  • 24 Lexus

    20 0 Отговор

    До коментар #18 от "Лексус":

    Забележка, да не помислят хората, че сме един и същи потребител. Потвърждавам написаното ти, колега. Аз съм с is300h модел от 2013 г. Досега само масла и филтри. Дискове оригинални. Нищо не скърца. Не тропа. Мърка като коте. Батерия на 97 процента. Невероятна кола. Много ми хареса отговора ти, че искаш да се отличаваш. При мен е същото. Обичам да си я карам бавно и хората да ме гледат. И за допълнение, кеф ти прави да видиш как на всяка част по нея пише Made in Japan.
  • 25 Бай Стамат

    6 1 Отговор
    Ядосания , със градския транспорт ли ги минаваш тези 12000 км , хуморист.
  • 26 Японеца

    12 1 Отговор
    Лексъс, Акюра, Инфинити и техните японски родители са най- надеждните и Здрави коли!

    Коментиран от #27

  • 27 един от стадото

    11 0 Отговор

    До коментар #26 от "Японеца":

    като излезе Лексус- са шейха не го интересуваше толкова надежноста, колкото комфорта и кефа. Нарита Мерца и мина на Лексус. Щото няма пари ли, не. Лекса предлага това, което Мерца го дава за 1/3 по- вече. И пак това не е най- важното за тях, то касае само нас, а нещото ново дръзнало да да се меси на статуквото. Да знаят профаните, шейховете определят кой става и кой не става..Аудо Билд да гледа емирствата. Всякакви ги има там, но и Лексус бе един от тях..
  • 28 Николай

    6 1 Отговор

    До коментар #18 от "Лексус":

    И аз карах такъв 2009 г. взех го на 74000 км. Страхотна машина. Следващата ми кола със сигурност ще е Лексус.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.