Last news in Fakti

28 Май, 2020 11:52 5 685 11

Как Renault, Nissan и Mitsubishi си разделиха света

  • renault-
  • nissan-
  • mitsubishi-
  • пазари
Как Renault, Nissan и Mitsubishi си разделиха света - 1

Компаниите Renault, Nissan и Mitsubishi, принадлежащи към един алианс, разделиха страните в които ще продават продукцията си, като целта на тази операция е да не си пречат взаимно на бизнеса.

Алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi натрупа доста негативи, които започнаха с ареста на бившия шеф Карлос Гон и продължават заради пандемията от коронавирус. Вече съобщихме, че френският финансов министър се съмнява във способността на Renault да се справи с кризата без многомилиардни държавни субсидии.

Освен това френският автомобилен производител възнамерява да се отърве от някои модели, за да минимизира разходите. Сега ръководството на алианса обяви нова бизнес стратегия, която трябва да помогне за преодоляване на настоящата икономическа криза.

Въвежда се нов принцип на „лидер-последовател“, който ще важи за автомобилите от алианса. Тоест, във всеки сегмент алиансът ще има един „основен“ модел и няколко свързани автомобила, разработени от „водещата“ компания с подкрепата на „последователите“.

Новият бизнес модел ще намали инвестициите в разработване на нови продукти с 40%. Според друга нова стратегия, всяка компания от алианса трябва да се съсредоточи върху един или повече ключови региони. Това трябва да увеличи конкурентоспособността на марките.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Така така

    10 39 Отговор
    Разделиха си угризките дето падат от немския автопром.

    Коментиран от #3, #9

  • 2 сектант

    7 25 Отговор
    прехвалени еко тоалетни. друго си е нов ДЪСТЪР

    Коментиран от #11

  • 3 гост

    38 7 Отговор

    До коментар #1 от "Така така":

    Само да ти припомня , че немския "автопром" фактически държи под 15% от световното производство и то за доста кратък период !! Най-големия производител на автомобили открай време е Япония със почти два ПЪТИ повече произведени автомобили от Германия !! А за рекорда на Дженерал Мотърс от над 50 години най-голям производител нещастния ВАГ не може дори да мечтае , да не говорим да стигне ! Той ако стигне 5 години трябва да дава банкет , щото засега и толкова не му се очертават !!
  • 4 Капитан Америка

    31 5 Отговор
    Гледам коли за по 100 бона, а вътре пластмасите като от кофички за кисело мляко. Затуй най-добре взимаш една корса за 500 лева, караш и хвърляш. После следващата и така.
  • 5 Без име

    4 11 Отговор
    Нито едната компания не ме кефи.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 .........

    11 15 Отговор

    До коментар #5 от "Без име":

    е как да те кефи... те продават чисти бокоуци.
  • 7 Батко

    10 0 Отговор

    До коментар #5 от "Без име":

    Щото ти миришат краката.
  • 8 АА1

    23 0 Отговор
    Ако харесвате Джеки Чан,сигурно сте забелязали,че във всеки негов филм по една или друга причина,присъства автомобил от марката Мицубиши. Преди много години Лансер,Галант и Колт бяха изключително приятни като возия и външен вид,с здрави двигатели и окачване.
  • 9 Човек който разбира

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Така така":

    Какви огризки. Никой не купува немски автомобили и те бележат спад в печалбите. Немските возила са на почит само в Европа и печелят от европейските продажби и тук там е ако някои си купи ц класа в Америка. иначе досега да са фалира ли.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.