31 Май, 2020 12:00 4 362 6

Най-големият профсъюз в Германия скочи срещу шефа на VW

  • vw-
  • volkswagen-
  • vag-
  • golf-
  • профсъюз

В четвъртък най-големият профсъюз в Германия разкритикува изпълнителния директор на Volkswagen Хърбърт Дийс след последните грешки и "провали" на автоконцерна. Това предаде Reuters.

В отворено писмо до надзорния и изпълнителния съвет на VW най-големият профсъюз в Германия IG Metall, представляващ работниците в немските фабрики на автоконцерна, обвинява мениджмънта на компанията за техническите проблеми при новия Golf 8 и електромобила ID.3, грешки в други области като справянето с кризата и нараняването на публичния имидж на автопроизводителя от Волфсбург. „Този ​​лош имидж в обществото унищожава граденото с десетилетия доверие на клиентите и по този начин застрашава работните места“, се казва в писмото, публикувано в четвъртък на сайта на синдикатите. В него профсъюзът директно се обръща към изпълнителния директор Хърбърт Дийс, питайки го кой е отговорен за техническите и маркетинговите проблеми. От Volkswagen отказаха коментар.

„Кой носи отговорност за продуктовата катастрофа на сегашната моделна гама. И как искате да избегнете ненужното "изгаряне" на пари, след като при VW не се разпознават ясни стратегии", пише още в писмото. IG Metall цитира цяла гама от критики, включително рекламата на новия Golf в Instagram, която бе свалена от социалните мрежи, заради расистки внушения. От профсъюза казват, че това е само един пример за цялата верига от грешки в управлението, които струват на компанията много пари.

Основната критика от страна на синдикатите са неуспехите при пускането на пазара на новия Golf, който в добри времена генерира голяма част от печалбата и по този начин осигурява работни места във Волфсбург. Наскоро VW трябваше да спре доставките на осмото поколение на бестселъра поради проблеми със софтуера. Подобен е и случаят с ID.3. Иновационният модел трябва да превърне автоконцерна във водещ производител на електромобили, но сега ще бъде пуснат през лятото в съкратена базова версия, отново поради софтуерни проблеми.

Синдикатите призоваха ръководството на Volkswagen отново да изгради мост към работната сила. Според IG Metall това е изключително важно във времена на коронавирусната криза, тъй като служителите не могат да получат информация от заседанията на компанията, както обикновено. Също така, от силно представения във VW профсъюз дадоха да се разбере, че ще отхвърлят допълнителни програми за намаляване на разходите за сметка на работниците.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Идвайте насам

    12 2 Отговор
    В България чакат да цакат
  • 2 Май членовете

    8 7 Отговор
    на профсъюза IG Metal са повечето от Перник
  • 3 Ха ха ха

    22 8 Отговор
    И Четвъртият Райх пропада.Немците са просто некадърни.
  • 4 анонимен

    18 0 Отговор
    Какво толкова искат от човек, който се вълнува само от годишния си бонус. Германците са си калпазани и тарикати, дреме му за голфа, важното е да има 5-10млн към заплатата.
  • 5 Гостенин

    23 3 Отговор
    Продуктовата катастрофа не започна от сега, поне от 10 год. назад тази марка си отива на зле. Просто сега са вече на върха на провалите. Измамите с дизелгейт, расистска реклама, софтуерни проблеми... и т.н. И още има хора, които я харесват тази марка?!
  • 6 Гостенин

    20 1 Отговор
    Голф 8 няма само технически проблеми. Това, че компанията иска да спести пари се вижда навсякъде. В сравнение с Mk 7 , при 8-цата се виждат доста детайли, които изобщо не отиват на иначе големия имидж на тази кола.