2 Юни, 2020 12:04 10 001 29

Докато Европа се отказва от дизелите, руснаците сега ги откриват

  • русия-
  • дизелови автомобили
Докато Европа се отказва от дизелите, руснаците сега ги откриват - 1

Все по-намаляващото търсене на дизелови автомобили в Европа е факт, като купувачите на Стария континент и включително у нас, обръщат по-голямо внимание на бензинови, хибридни и електрически коли. В Русия обаче нещата са точно обратно.

Според статистика на Автостат, пазарът на нови и употребявани автомобили в Русия бележи сериозни спадове, но това не важи за дизеловите коли. Продажбите на дизелови автомобили през първото тримесечие на 2020 година в Русия са нараснали с два процента, като това е единственият положителен показател.

Анализаторите от Автостат показват и кои са най-популярните дизелови автомобили в Русия. Според резултатите от първото тримесечие на тази година руските дилъри са продали 31 300 от дизелови коли. Лидерът сред тях са автомобилите с марка BMW. През този период са продадени осем хиляди автомобила от баварската марка.

На второ място са класирани дизелите на Mercedes-Benz - продадени 3 400 коли. Третото място отива при Toyota и Volkswagen - по 3 400 бройки на нафта. Петицата се затваря от дизеловите предложения на Mitsubishi, като от тях от началото на годината са реализирани 2 300 автомобила.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Jonatan

    41 54 Отговор
    Тия що не си карат зазките, какви са тези капиталистически коли на снимката?

    Коментиран от #4, #11, #20

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Хайде пак внушения!!!

    42 5 Отговор
    Тези които толкова плюеха по ДВГ продължават старата песен против тях! Напоследък съвсем друго започна да се пише и чува за електричките. Времето ще покаже кой е прав!
  • 4 куку руку ку

    42 8 Отговор

    До коментар #1 от "Jonatan":

    Защото зазките устанаха в Украйна...

    Коментиран от #16

  • 5 Масон

    28 8 Отговор

    До коментар #2 от "нафта бензин все гори":

    Имам 2ма приятели от Русия. Единия от Сочи, другия Казан. И двамата карат чисто нови коли, киа опима и тойота прадо. Ама и двете на изплащане.

    Коментиран от #12, #29

  • 6 Миризлив пор

    19 25 Отговор
    Във момента при руснаците рублата се обезценяват и има сериозна инфлация. Кой има пари ги влага в "нещо" реално колите са инвестиция за да си запазят поне част от парите.

    Коментиран от #9, #14

  • 7 А БЕ

    34 48 Отговор
    ТЕ СА ДВА ВЕКА СЛЕД ХОРАТА, КВО ГИ КОМЕНТИРАМЕ !
  • 8 Никога дизел

    20 33 Отговор
    След един неуспешен дизелов автомобил от 20г. карам само бензинови,японски и корейски.В момента съм с един Хюндай Соната и съм много доволен,може би най добрия,който съм имал до момента.

    Коментиран от #22

  • 9 два пъти по висок стандарт от нашия

    15 27 Отговор

    До коментар #6 от "Миризлив пор":

    Един чифт чорапи в Москва струва 40$ и не могат да смогнат продавачките да опаковат.
  • 10 Калина но не Лада

    21 30 Отговор
    В Русия най обичан е vw passat от Германия на 380000 км.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 1944

    13 14 Отговор
    мужиците винаги са сто години назад и надолу.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 GTE

    20 5 Отговор
    Съвременният сложен дизел за руският климат, руската немърливост и най-страшното за руската нафта, ще ги разплаче много бързо, освен ако не са някакви дизели с ротационна помпа, без турбо и без ДПФ/ФАП. Иначе са го закъсали, ама ще го разберат :)
  • 19 Алексей

    11 6 Отговор
    ВАГ не случайно не предлагат 2.0 ТД, 190 коня, защото още на първият резервуар ще строши помпата за високото налягане, турбото и дюзите. Там не могат да дадът и 1 г. гаранция на нов дизел. Нафтата им е желе и става за двигател на Камаз.
    В камионджийските форуми всеки си прави основен ремонт, като смяна на акумулатор.

    Коментиран от #21

  • 20 ивчо

    10 1 Отговор

    До коментар #1 от "Jonatan":

    зазката е украинска пич
  • 21 ивчо

    9 5 Отговор

    До коментар #19 от "Алексей":

    ти все руска нафта си карал, на Марешки нафтата каква мислиш че е
  • 22 гого

    7 12 Отговор

    До коментар #8 от "Никога дизел":

    аз пък си карам 3,0 тди А6 и си боцкам мацуранки пък ти чакай някоя баба в твоят соната.

    Коментиран от #28

  • 23 журналя

    7 2 Отговор
    Два процента ? Сега откривали ? Прости журналя ?
  • 24 1235678900

    3 7 Отговор
    как в щатите са толкова евтини бензиновите коли ,а тук толкова скъпи ес е пазар от 450 милиона човека.
    Дизела трябва да се забрини.
  • 25 dianski

    2 3 Отговор
    Аероавтомобилната индустрия в Русия чак сега загрява
  • 26 Иракли Меракли

    10 1 Отговор
    Кой в Европа се отказва от дизелите? Камионите с портокали да не са на био-ток?
  • 27 Факт

    2 0 Отговор
    Само тъпи злобни коментари от хора които си нямат хабер от Русия.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Did

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Масон":

    И..?