АвтоВАЗ може да започне производството на новото поколение на хечбека Renault Clio, което се прави на платформата CMF-B. Впоследствие бърз преход към тази платформа е възможен и за повечето модели с марка Lada.
Според все още непотвърдена информация, производството на хечбека от пето поколение Renault Clio може да започне в завода на АвтоВАЗ в Толиати през следващите две години.
В момента на територията на тестовия комплекс на предприятието дори има два тестови хечбека Renault Clio, внесени в завода преди около два месеца, още преди границата да бъде затворена заради пандемията.
Автомобилите са тествани в различни климатични условия и сега продължават да се изпитват в тестовия комплекс на АвтоВАЗ. Информацията е на AvtoVAZ News, позовавайки се на високопоставени източници от компанията.
Още нещо любопитно по темата е, че руската компания Steering Systems наскоро получи заем за подготовка на производството на кормилни съоръжения, предназначени именно за платформата CMF-B.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Jeik
10:33 08.06.2020
2 Христо Янкулов
Европейските няма да се правят там.
Коментиран от #3
10:40 08.06.2020
3 Jeik
До коментар #2 от "Христо Янкулов":
Сигурен ли си, така ли ти казаха да пишеш?10:44 08.06.2020
4 Zenobia
10:51 08.06.2020
5 пияни вишни
10:53 08.06.2020
6 зузи
11:18 08.06.2020
7 Историята на ново
11:24 08.06.2020
8 Толиати
11:32 08.06.2020
9 Факт!
Коментиран от #11
12:02 08.06.2020
10 Пазара в Русия е
15:45 08.06.2020
11 Наскоро четох нещо
До коментар #9 от "Факт!":
за завода на Рено в Словения и новините не бяха много добри май ще гто режат. Това може да е свързано с политиката за намаляване на разходите,та нищо чудно вместо да плащат европейски заплати на словенците да плащат руски заплати на руснаците и като нищо да клопнат завода в Словения. Това са лични предположения доразвити от прочетеното в тази насока за този завод.16:37 08.06.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.