5 856 17

Новата Skoda Octavia Scout. Алтернативен кросоувър

Новата Skoda Octavia Scout. Алтернативен кросоувър

Четвърто поколение на Octavia се попълни с трета модификация. Традиционно Skoda Octavia Scout излиза на пазара само в каросерията на комбито, като разликите са в по-високия клиренс и набор от офроуд аксесоари. И този път Skoda спази традицията.

Octavia Scout се сдобива с лек боди комплект от не боядисана пластмаса, който се допълва от боядисани в металик детайли по цялата ширина на предната и задната броня. Появата на новия боди кит води и до леко увеличение на размерите. Octavia Scout добавя 16 мм на дължина и 15 мм на широчина. Корпусите на страничните огледала и релсите на покрива също са сребърни.

Новата Skoda Octavia Scout. Алтернативен кросоувър

В допълнение, новата Octavia Scout вече има собствен комплект джанти. В стандартната си версия иновацията е оборудвана с 18-цолови, но се предлагат и по-големи 19-инчови колела. Промените в интериора са много по-малки и те се свеждат като цяло до нюансите на дизайна. Така например седалките са украсени с комбинация от кожа и специална "дишаща" материя, на таблото има нови вложки, а педалите са украсени с метални пластини.

Гамата двигатели, предлагани за Octavia Scout, нараства значително в сравнение с предишното поколение. Общо са налични шест варианта, като ще има и версия само с предно предаване и такава с предаване на момента към всички колела. Базовият двигател за Octavia Scout е бензинова „четворка“ с турбокомпресор и обем 1,5 литра, развиващ 150 к.с. С този мотор се предлага вариант само предно предаване.

Новата Skoda Octavia Scout. Алтернативен кросоувър

В горната част на гамата е версията с мощност 190 конски сили. Тази Octavia Scout разполага с двулитров двигател, роботизирана трансмисия и задвижване на всички колела. Има само един дизелов двигател (със същия обем от 2.0 литра), но той се предлага в три мощностни варианта - 115, 150 и 200 к.с.

Последната версия, осигурява 400 Нм въртящ момент и е определяна от чехите, като най-мощната в историята на Octavia Scout. По отношение на скоростните кутии, най-слабата версия се оборудва с шестстепенна ръчна трансмисия и с предно предаване, а другите версии - със седемстепенна DSG трансмисия и със задвижване на четирите колела. Цените и началните дати на продажбите все още не са обявени.

Новата Skoda Octavia Scout. Алтернативен кросоувър

Новата Skoda Octavia Scout. Алтернативен кросоувър

Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 17 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 ДА ВИ ОСВЕТЛЯ

    7 50 Отговор
    Audu A4 Allroad(чете се олроуд,за тъпанарите,неразбиращи транскрипцията на английския език) е по-добър и е за предпочитане.

    Коментиран от #4, #11

  • 2 Vki

    31 6 Отговор
    Много красива! Двигатели и всичко по оборудване абсолютно същото като А4 Оллроуд - само че с 20 000 евро по-евтино!!! И за капак Еуратек България прави на всеки голям празник големи отстъпки - за за разлика от сръндзите Порше.бг - Ауди.бг! Настоящата Октавия Скаут със 184 дизелови коня 4х4 и 380 Нм. се купува за 56 000 лв. - още един плюс при купуването и дават допълнителна отстъпка 5 000 лв. при връщане на стар автомобил! Стига да е до 15 г. с ляв волан и в изправност!
  • 3 Хи хи

    6 61 Отговор
    Чешки бokлyk.Чехия освен с бири и евтини жени с друго не е известна.

    Коментиран от #10

  • 4 антрашпиц

    25 2 Отговор

    До коментар #1 от "ДА ВИ ОСВЕТЛЯ":

    Амчи аз съм неук.Осветли ме зако да не си взема Окавията?Имам и един солиден аргумент в моя полза:ЦЕНАТА!!!

    Коментиран от #8

  • 5 сектант

    5 26 Отговор
    отврат
  • 6 123

    34 5 Отговор
    Шкода Октавия е една от най-смислените коли/модели за последните 20 години. Имал съм такава - лифтбек, за около 5 години, много добра е наистина! Е, не е ФВ, ама и парите не са и такива!

  • 7 123

    9 4 Отговор
    Шкода Октавия е една от най-смислените коли/модели за последните 20 години. Имал съм такава - лифтбек, за около 5 години, много добра е наистина! Е, не е ФВ, ама и парите не са и такива!
  • 8 АНТРАШПИЦ,обяснявам ти

    7 19 Отговор

    До коментар #4 от "антрашпиц":

    Най-изгодно е да си купиш Дачия Сандеро(става дума за нова кола).

    Коментиран от #12, #17

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Тако е

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "Хи хи":

    Ами да, то малко ли е? Аз тия три неща правя
  • 11 Ивайло

    11 2 Отговор

    До коментар #1 от "ДА ВИ ОСВЕТЛЯ":

    Всичко е еднакво само къде хора като теб ги скубят за марката комплексар.
  • 12 антрашпиц

    11 2 Отговор

    До коментар #8 от "АНТРАШПИЦ,обяснявам ти":

    Дачия не държи цена,а всяка шкода го прави.Двигатела е немски, работата чешка ,и затова е по -евтина .Мисля,че ще е по -изгодна...лично мнение,не се налагам.....

    Коментиран от #15

  • 13 Субисарета

    3 7 Отговор
    Купете си Outback,не се занимавайте с боклуци.

    Коментиран от #14

  • 14 На Суби в гъзето

    2 6 Отговор

    До коментар #13 от "Субисарета":

    Това не е ли Япан диария. Мале грозноооо9оооооооооооооооооооооо
  • 15 Пламен

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "антрашпиц":

    Коментарът на #8 към #4 е риторичен мисля. Колегата не предлага РЕАЛНО някой да си купи Сандеро, влиза в риториката за цената Ауди/Шкода. Иначе реалният конкурент от Дачия би следвало да е Логан МЦВ Степуей.

    Коментиран от #16

  • 16 321

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Пламен":

    Е, не се шегувай с тези неща.. Разликата между предлагания модел като дължина е 20 см - тоест, дачията е различен клас автомобил. Нещо като стария Рапид. Да не говорим за двигателите и скоростните кутии. Или оборудването. Дачия, нямат конкурентен модел на Шкода в класовете на Октавия, Супърб и Кодиак. Иначе ако трябва да купувам нещо с размера на Рапид, бих хвърлил едно око и на Дачията.
  • 17 Azotor

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "АНТРАШПИЦ,обяснявам ти":

    Няма по-тъпа покупка от Дачия във всичките си разновидности.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.