15 Юни, 2020 10:08 5 144 13

Собствениците на Mustang съдят Ford заради механичната скоростна кутия

  • ford-
  • mustang-
  • механична трансмисия-
  • проблем-
  • съдебен иск

Става дума за Mustang, произведен през периода 2011 - 2020 година

Собствениците на Mustang съдят Ford заради механичната скоростна кутия - 1

Към Ford бе заведено съдебно дело от собственици на модела Mustang, които са недоволни от шестстепенната скоростна кутия на колата. Преди няколко месеца Ford вече се сблъска с многомилионни загуби заради автоматичната трансмисия PowerShift на моделите Focus и Fiesta. Компанията ще трябва да изкупува повредени автомобили от собствениците, като им плаща по 22 000 долара за брой.

Сега компанията има проблеми с друга скоростна кутия. Според изданието Car Complations, собствениците на Ford Mustang съдят компанията заради механична трансмисия. В новия съдебен процес от собствениците на Mustang-и 2011-2020 година се описва серия от неизправности на шестстепенна ръчна скоростна кутия.

По-конкретно става дума за модификациите MT82 и MT82-D4. Собствениците на тези автомобили твърдят, че трансмисията се тресе, а предавките не се превключват добре. Според колективният иск, скоростите се включват твърде рязко, а механизмът е подложен на преждевременно износване и в крайна сметка се разваля много бързо.

Ищците отбелязват, че проблемите продължават дори след смяна на вилката, валовете или синхронизаторите, което показва явен структурен недостатък на скоростната кутия. Ford призна проблема с "механиката" на Mustang, но заявява, че всички дефекти се дължат на нормалното експлоатационно износване.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Корумпето

    16 1 Отговор
    Нашите болни - най-здравите болни. Така де.
  • 2 Гость

    13 0 Отговор
    Вчера същата статия в аутомедиа.
  • 3 Госあ

    13 11 Отговор
    Вижте това Табло и Салон азиатските плъхове да се учат как се прави кола.

    Коментиран от #6, #12

  • 4 Бачо Киро

    8 5 Отговор
    Аха, само като прочетеш как ги чупят (повечето описват старта и как се счупила еди си коя скорост на пистата)... Трябва да се научите, че колата, която си купувате за пътя не е направена за пистата. С изключение на Додж Демон в случая. Тея състезатели трябва да са много прости да дават толкова много пари за догбокс и тн ми не си карат серийните коли по състезанията...
  • 5 Мхм

    6 7 Отговор
    Аз четох тук от форумните специалисти, че при ДВГ колите нищо не се чупи преди 1 млн. километра.

    Коментиран от #7

  • 6 1234578

    6 8 Отговор

    До коментар #3 от "Госあ":

    Ти виж Лексус и Мазда от последните години. Да Тойота, Сузики, Хонда и корейците и китайците са с евтини материали и отвратителен дизайн. Но Форд едва напоследък подобриха интериора, Фордовете преди 5-10 годни са с лоши интериори от нискокачествени материали.

    Виж Бентли, Ролс-Ройс, Астон Мартин, Майбах, Мерцедес, Ауди. И тогава ми се прехласвай по американската ширпотреба.

    И ако не те е срам пак давай Форд за пример.

    Коментиран от #8

  • 7 1234578

    14 2 Отговор

    До коментар #5 от "Мхм":

    Това беше в миналото преди 15-20 години при атмосферните двигатели над 1600 - 2000 куб. с чугунен блок и масло 15-40W. Сегашните бъкани с електронни системи, олекотени алуминиеви блокове с по три цилиндъра, бензинови системи за директно впръскване, които отделят фини прахови частици. Нещо непознато при системите с впръскване на горивото в колектора. Малки турбокомресори работещи на над 200000 обората и масло 0-20W. Олекотени скоростни кутии с изтънени валове и изтънени корпуси. Ако изкарат 100 000 е късмет.
    Правят го за екология. Но това е перверзия, а не екология. Колата ще изхарчи 3-5% по малко гориво. Но ще я изхвърлиш и трябва да се рециклира. Парите спестени като разход на гориво. Са много по голяма загуба като сожни системи и скъпи ремонти и малък ресурс и рециклиране на скапаният след 50 - 100 хил. км. таралясник.

    Явно налагат електрическите коли, но при тях още не се знае какъв ще е екологичният проблем с рециклирането на батериите.

    Коментиран от #10

  • 8 Ха ха ха

    9 7 Отговор

    До коментар #6 от "1234578":

    Хаха сравнява някакъв тъп майбах майнебах кола която струва колкото къща в Калифорния.Само олиофрен може да инвестира толкова пари в този немски бклук.

    Коментиран от #9

  • 9 Komapak

    6 1 Отговор

    До коментар #8 от "Ха ха ха":

    Явно не знаеш колко струват къщите в Калифорния! А по повод статията, механичните скоростни кутии при американците са по скоро екзотика и са под 8% като цяло. Нормално е на мощна кола да не знаят как става. Ама като не знаят да питат японците. Срамота!
  • 10 Мхм

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "1234578":

    Браво, много добре го описа и аз това го знам. Това трябва да се обясни на форумните специалисти.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Госあ":

    Хамериканските мишки рокери пък, явно трябва да се научат как се прави цялата силова установка, ама без да се счупи нещо утре.
  • 13 Оня с коня

    1 2 Отговор
    Нормално форд е все пак не е БМВ.