Last news in Fakti

18 Юни, 2020 12:21 5 284 17

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63

  • mercedes-benz-
  • mercedes-amg-
  • e-klasse-
  • e 63-
  • фейслифт-
  • модернизация-
  • рестайлинг

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63 - 1

Mercedes-AMG представи официално обновената версия на седана и комбито E 63. Това е последният модел, разработен под ръководството на Тобиас Мьорс, който напуска компанията на 1 август, за да поеме Aston Martin.

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63

Външните промени по E 63 се свеждат до модернизираната радиаторна решетка, новия преден капак, уголемената трилъчева звезда и хромираната лайстна, която съединява стоповете. Сред по-незабележимите изменения са калниците, които са разширени с 27 мм. Модификацията ще може да се поръча и с пакет AMG Night, в който хромираните декорации са заменени от такива в черен гланц.

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63

За фейслифта са разработени и джанти с нов дизайн. За E 63 те са с размер 19 цола, а за E 63 S - 20.

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63

Новостите в салона са същите като при стандартната E-Klasse. Появили са се екрани с диагонал 10.25 или 12.3 инча в зависимост от нивото на оборудване, но графиката на интерфейса с три варианта на оформление е разработена специално за E 63. Нов е и воланът със сензори, които "усещат" дали водачът държи ръцете си на него.

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63

Инженерите на Mercedes-AMG са доработили адаптивното пневматично окачване в полза на комфорта. Това е постигнато с оптимизиране на характеристиките на пружините и амортисьорите.

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63

Двигателят, с който се оборудва най-наточената E-Klasse, е останал същият. 4.0-литровият V8 с два турбокомпресора развива 571 к.с./750 Нм във версията E 63 и 612 к.с./850 Нм в E 63 S. Трансмисията е деветстепенен автоматик AMG Speedshift MCT, който задвижва четирите колела през диференциал с електронно управление и дрифт режим за S-версията.

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63

Динамичните характеристики са непроменени. Седанът ускорява до 100 км/ч за 3.5 сек. (E 63 S е с 0.1 сек. по-бърз), а комбито - за 3.6 сек. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч за E63 и на 300 - за E 63 S. Цени ще бъдат обявени на по-късен етап.

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63

Пластична операция за Mercedes-AMG E 63


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Японеца

    9 37 Отговор
    Германците не могат да правят коли … По-добро от японско и руско няма !

    Коментиран от #4, #6, #17

  • 3 qwerty

    30 5 Отговор
    който миже да си го позволи ще се кефи на вървеж и возия във всеки диапазон на оборотите 👍🏻
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 vukadin

    21 21 Отговор
    Абе квото и да я правят тая кола, мерцедес станаха ненадеждни и скъпи боклуци за комплексари.
  • 6 сектант

    11 3 Отговор

    До коментар #2 от "Японеца":

    профан
  • 7 Лексуса

    18 18 Отговор
    Мерцедес са вече бита карта. На никой не му се седи по сервизите и не му се закъсва по пътищата и не му се плаща прескъпо за части и поддръжка на тоя коптор. Остана им едното име от миналото, но с скапаните си продукти сами си го развалиха.

    Коментиран от #9

  • 8 Ники

    33 11 Отговор
    Имам чуството че само малоумници пишат тука .. някакви смотани човечета с коли за по 5 хил лв деца и професори дет бачкат за 1000 лв .. и тука им е трибуна .. сега ще има няколко дет ще обяснят че с Дачията Дъстър са топ .. други онясняват кви боклуци били новите коли ... Какво ви става бе хора ... тази кола е супер върхът на немското автомиболостроене ... супер машина влизаш няма да скръцне само хубави материали двигател над 600 кс .. Ама не все едно някакво самочувствие ви идва като обясните как колата не става .. вземете я покараите я 1 година па после говорете

    Коментиран от #10

  • 9 Готин

    27 7 Отговор

    До коментар #7 от "Лексуса":

    Купих на жена ми GLE 43 AMG .. преди 3-4 години на 5000 км почти .. 2 пъти и сменях маслото и веднъж филтъра на купето .. жена ми го разцепва стана на 40 хил км ... Не знам какво обясняваш честно .. аз даже не съм фен на Мерцедес .. обаче колата е желязна не в мръднала или скръцнала ...

    Коментиран от #11

  • 10 реалист

    14 14 Отговор

    До коментар #8 от "Ники":

    Баце, има статистики, тестове, сервизни бюлетини- всичката информация е свободнодостъпна и я има в нета. Много са зле мерцедесите, отчайващо зле за парите, които струват. Както се писа по-горе, крепят се на стара слава. Да имат много модели и вкарват много технологии, но качеството удря дъното. Отношението цена-качество или цена-полза също. Обезценяват се за има-няма 2-3 години с над 40-50%. Виж вторичния пазар например. Пълна скръб. Ама нищо де, нека има заблудени, които да вярват в марката. И в мерцедес работят хора, имат семейства и искат да ядат. Сервизите също.
  • 11 Лексуса

    16 11 Отговор

    До коментар #9 от "Готин":

    Честно казано не познавам съвременна марка автомобили, които да не постигнат 3-4 години и 40000км. Та това е още в рамките на гаранцията. Дори Мсквичите и Ладите от едно време го правеха. Та не разбрах в това отношение с какво Мерцедеса се отличава?
  • 12 Gogoz

    4 13 Отговор
    Развалиха им фасона на мерцедесите....новите бмвта по хубави
  • 13 Притежател

    9 6 Отговор
    Напротив, дизайна ме кефи, само фаровете можеше да са по-добре.
    Иначе сериозен автомобил, без съмнение.
  • 14 ТУКА ИСТИНАТА

    14 6 Отговор
    НОВИТЕ МЕРЦЕДЕСИ СА ГРОЗНИ А СТАРИТЕ ОТ 2010 2000 1990 ТЕ КЪДЕ КЪДЕ МНОГО ПО ХУБАВ ДИЗАЙН ИМАХА СЕГА ВСИЧКО Е ГРОЗНО И ХОРАТА ЗАОБИЧАХА ХАРЕСАХА ГРОЗНОТО !!! ВСИЧКИ СИ МИСЛЯТ ЧЕ НОВОТО Е НОМЕР 1 ЗАЩОТО Е НОВО ДА АМА НЕ Е ТАКА ! ПО ГРОЗНИ КОЛИ ОТ НОВИТЕ НЯМА 95 ПРОЦЕНТА ГРОЗЕН ДИЗАЙН ЧЕТТАН С КРАКА !!!
  • 15 Tony 70

    5 10 Отговор
    Автомобил е много красив. Дали е като старите ще се разбере след време. Но не забравите Мерцедес и всичко останали (бангий)!

    Коментиран от #16

  • 16 Komapak

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "Tony 70":

    Ролс ройс и всички останали....
  • 17 Разбирача

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Японеца":

    Гледай да си пиеш хапчетата по навреме японците и руснаците правят най-големите кочини.Никога не бих си взел кола източно пройзводство.
    .