26 Юни, 2020 14:37 5 430 25

Вносителят на Peugeot у нас вече ще продава и Opel

  • opel-
  • peugeot-
  • софия франс ауто-
  • вносител-
  • автомобили

София Франс Ауто ще бъде новият вносител на марката за България

Вносителят на Peugeot у нас вече ще продава и Opel - 1

Opel продължава да развива своя бизнес на избрани европейски пазари, в съответствие със стратегическия план PACE!, целящ все по-голяма гъвкавост и ефективност.     Като следваща стъпка за постигане на растеж Opel реши да довери управлението на бизнеса си в България на успешна и реномирана компания, каквато е София Франс Ауто, която ще бъде партньор - вносител в страната.

Договорът вече е факт. След приключване на сделката, София Франс Ауто ще стане официален вносител на Opel за България. Кога ще се случи това зависи изцяло от официалното одобрение на държавните регулаторни органи. Настоящите служители на Opel също ще бъдат прехвърлени в новата компания, съгласно действащото законодателство, най-късно до момента на финализиране на сделката.

„Това е поредното решение в съответствие с целите на нашия стратегически план PACE!, който ще направи бизнеса ни в редица европейски страни по-гъвкав, ефективен и конкурентен“, казва Ксавие Дюшмен, управляващ директор „Продажби, следпродажбено обслужване и маркетинг“ на Opel/ Vauxhall. „Уверени сме, че тази стъпка ще доведе до още по-добро представяне на марката ни в България.“

София Франс Ауто е официален вносител на Peugeot от 27 години. С почти 56 000 нови автомобила, продадени през този период, компанията е един много успешен партньор на марките Peugeot и DS в България.

"През 2019 година Opel  продаде над 1000 автомобила в България. Благодарение на новата организационна структура, богатата на традиции германска марка иска да расте устойчиво в страната през следващите години", се казва още в официалното прессъобщение на централата в Рюселсхайм.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 .........

    24 19 Отговор
    Ами то Опела по-добре от Пежото.
  • 2 Driving pleasure

    22 27 Отговор
    Съсипаха го тоя Опел франсетата! Докато не откажат и последния клиент на Опел и не го го убият окончателно няма да мирясат!

    Коментиран от #6, #21

  • 3 Пежото С Колелото

    18 17 Отговор
    Опелото на ОПЕЛ.
  • 4 Гост

    23 8 Отговор
    СФА са супер. Има бъдеще и за опел у нас. Не знам със ситроен какво ще стане

    Коментиран от #17

  • 5 Пламен

    12 10 Отговор
    Те пък Опел през последните 25 години като бяха под шапката на GM от хиляда деветстотин трийси и коя си година, голяма работа бяха! Голям смях падна Маркионе като искаше да ги купи, но шефката тогава му отказа.

    Коментиран от #15

  • 6 хахо

    20 11 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Е па преди да ги набутат на франсетата едни коли беха опелите.......Работеха си на загуба,от много търсене..

    Коментиран от #9

  • 7 пилот на Ферари

    22 3 Отговор
    И какво излиза - че продават по 2 000 нови автомобила на година ??!!
    Те много успешни бе . От тях 3/4 на фирми.

    Явно българите сме безкрайно бедни за да си позволим нов автомобил.
  • 8 Митко Якудзата

    6 12 Отговор
    Благодаря, че ме предупредихте. Ще знам да ги избягвам.
  • 9 Driving pleasure

    14 20 Отговор

    До коментар #6 от "хахо":

    Е па бяха... преди ПСА да купи Опел се продаваха по милион опела годишно и 600 хил пежа - 3 години след покупката нещата са обратно - милион пежа на 700 хил опела и то само защото в момента има няколко модела Опел, които са си разработвани в Рюселхайм, а не са френски копия с германска емблема.

    Франсетата освен, че са тъпи шовинисти са си тъпи и по дефиниция, вместо да направят Опел елитната марка, която да се бори за премиум сегмента, опитват да възродят недоразумението ДС, което до няколко години съм убеден, че ще фалира отново.

    Жалко за Опел, както е казал по-горе колегата Опелото на Опел...

    Коментиран от #18, #22

  • 10 ОРЕЛА

    25 2 Отговор
    Астричката Г наближава 400 000км и не дава признаци за предаване. Ще я правя милионник.
  • 11 ДЕДО

    9 3 Отговор
    Да им е честито на СФА.
    с пожелание за
    Успешен бизнес
  • 12 Алексей

    11 11 Отговор
    Последният успешен Опел е от времето на Рекорд, Монца, Манта и Аскона 2. След това ръждиви легени. Та толкова за премиума при Опел
  • 13 Антиопел

    13 6 Отговор
    Дааааа, опела е страхотен автомобил до към 1998-2000, после пълна скръб! Един свестен дизел не са измислили, затова с години слагат Исузу и Фиат дизелови двигатели. За бензиновия двигател под наименованието Екотек изобщо няма да коментирам, че ми се драйфа. То като ще е Опел с фиатов дизел, то по добре да си е Фиат, поне са по красиви, за Алфа Ромео да не говорим, класи над Опел. А ПСА малко трудно вече да фалират, след като в тях са акционер Донгфенг. Огромния китайски промишлен гигант им е осигурил идеален достъп до китайските пазар, за който всеки се бори. В Китай се карат много Пежа и Ситроени, но там са под логото на Донгфенг.
  • 14 Driving pleasure

    19 4 Отговор
    Явно не много от вас са карали Опел ;)
    На ВАГ тди ли е по-добър или тфси?
  • 15 ХХМ

    8 3 Отговор

    До коментар #5 от "Пламен":

    Гражданино когато не сте запзнат с фактите не коментирайте и ще изглеждате по интелигентен.

    Коментиран от #20

  • 16 Антонн

    6 6 Отговор
    По точно ще продава френски коруби с емблема на Опел.
  • 17 Вальоо

    11 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Ами какво.. 'Управлението' на Пежо се вижда до какво доведе Ситроен. Преди години,когато се чуе Ситроен хората си представят екстравагантна визия,Уникален комфорт,надеждност и не на последно място добра доза от полезни екстри. А сега? Сега няма и помен от това. Последните хубави Ситроени са до към 2000-те.. Макар че аз Карам С5 (2007) и е прекрасен автомобил,мисля че и С6 не е лоша кола. Но към темата- Няма окачване,няма този комфорт,няма тази надеждност,има много полезни екстри но срещу добро заплащане. За Визията не ми се говори,понеже от ден на ден стават все по еднакви. Надеждноста също няма да я коментираме.
  • 18 Вальоо

    10 0 Отговор

    До коментар #9 от "Driving pleasure":

    Другарю,а немците не са ли шовинисти? Да започнем с това че,Опела никога не е бил премиум марка и не е претендирал да бъде такава. 'Пресен' пример ще ти дам. Когато VW направиха Phaeton-a,който е кола на базата на А8,Bentley и т.н. не се продаваше никак добре. Защо ли? Ами защото тя е 'народната' кола,а няма как марка която претендира да е евтина изведнъж да стане скъпа. И с Опела няма как да стане. А за DS-a,че е провал за момента съм съгласен. В миналото DS e бил най-добрия модел на Citroen за времето,с страшно много технически постижения и екстри,който и за някой от днешните автомобили са екстри с доплащане. Има смисъл да бъде възроден,но не като марка,а като модел.
  • 19 Пламен

    5 0 Отговор
    Супер са си Опел
  • 20 Пламен

    6 2 Отговор

    До коментар #15 от "ХХМ":

    Че от 1931г. са собственост на GM ли? За това ли да се ограмотя, или за кенефите им от последните 25 години? В Италия нямам познат със Опел да не е ревал от него. А един от тях искаше да съди диларството за неспиращите му проблеми със зафирата.........
  • 21 Орел

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Да бе, преди бяха страхотни, само Лада ръждясваше повече от тях, а сега и тази екстра са и махнали франсетата. Дано поне ги правят за смяна на мигач да се сваля двигателя, да са като класически ВАГ
  • 22 Рън Форест

    5 1 Отговор

    До коментар #9 от "Driving pleasure":

    Айде няма нужда Опела да става “премиум” марка, нито Пежо, нито Ситроен, нито Форд или която и да е нормална марка. Всеки производител като сложи малко повече екстри да се пише “премиум”, какво ще карам ? Нормална кола ми трябва, не кола за 100000 евро.
  • 23 Alex

    2 1 Отговор
    Премиум в автомобилостроенето не са автомобили, които се предлагат стандартно с три нива на оборудване. Премиума струва 35000 евро и започва накичване с екстри. Всеки екземпляр е индивидуален избор, екстрите за някакво сносно ниво са в рамките на едно 10-14 000 евро.
    Другото са блянове за премиум с малко хром по таблото
  • 24 Оня с коня

    2 5 Отговор
    Ми нормално е да така бацета едни и същи боклуци правят поне да се обединят.Хаха Еднодневки за тез дето немат пари.
  • 25 Христо

    0 0 Отговор
    СФА продължават да разширяват гамата. Преди няколко години купиха Камор Ауто, прекръстиха ги на Ауто Бавария и продават БМВ, сега започват и Опел. Да видим дали и кога ще спрат.