Opel продължава да развива своя бизнес на избрани европейски пазари, в съответствие със стратегическия план PACE!, целящ все по-голяма гъвкавост и ефективност. Като следваща стъпка за постигане на растеж Opel реши да довери управлението на бизнеса си в България на успешна и реномирана компания, каквато е София Франс Ауто, която ще бъде партньор - вносител в страната.
Договорът вече е факт. След приключване на сделката, София Франс Ауто ще стане официален вносител на Opel за България. Кога ще се случи това зависи изцяло от официалното одобрение на държавните регулаторни органи. Настоящите служители на Opel също ще бъдат прехвърлени в новата компания, съгласно действащото законодателство, най-късно до момента на финализиране на сделката.
„Това е поредното решение в съответствие с целите на нашия стратегически план PACE!, който ще направи бизнеса ни в редица европейски страни по-гъвкав, ефективен и конкурентен“, казва Ксавие Дюшмен, управляващ директор „Продажби, следпродажбено обслужване и маркетинг“ на Opel/ Vauxhall. „Уверени сме, че тази стъпка ще доведе до още по-добро представяне на марката ни в България.“
София Франс Ауто е официален вносител на Peugeot от 27 години. С почти 56 000 нови автомобила, продадени през този период, компанията е един много успешен партньор на марките Peugeot и DS в България.
"През 2019 година Opel продаде над 1000 автомобила в България. Благодарение на новата организационна структура, богатата на традиции германска марка иска да расте устойчиво в страната през следващите години", се казва още в официалното прессъобщение на централата в Рюселсхайм.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 .........
14:44 26.06.2020
2 Driving pleasure
Коментиран от #6, #21
14:46 26.06.2020
3 Пежото С Колелото
14:47 26.06.2020
4 Гост
Коментиран от #17
14:53 26.06.2020
5 Пламен
Коментиран от #15
14:53 26.06.2020
6 хахо
До коментар #2 от "Driving pleasure":
Е па преди да ги набутат на франсетата едни коли беха опелите.......Работеха си на загуба,от много търсене..Коментиран от #9
14:53 26.06.2020
7 пилот на Ферари
Те много успешни бе . От тях 3/4 на фирми.
Явно българите сме безкрайно бедни за да си позволим нов автомобил.
15:05 26.06.2020
8 Митко Якудзата
15:09 26.06.2020
9 Driving pleasure
До коментар #6 от "хахо":
Е па бяха... преди ПСА да купи Опел се продаваха по милион опела годишно и 600 хил пежа - 3 години след покупката нещата са обратно - милион пежа на 700 хил опела и то само защото в момента има няколко модела Опел, които са си разработвани в Рюселхайм, а не са френски копия с германска емблема.Франсетата освен, че са тъпи шовинисти са си тъпи и по дефиниция, вместо да направят Опел елитната марка, която да се бори за премиум сегмента, опитват да възродят недоразумението ДС, което до няколко години съм убеден, че ще фалира отново.
Жалко за Опел, както е казал по-горе колегата Опелото на Опел...
Коментиран от #18, #22
15:24 26.06.2020
10 ОРЕЛА
15:47 26.06.2020
11 ДЕДО
с пожелание за
Успешен бизнес
16:18 26.06.2020
12 Алексей
16:46 26.06.2020
13 Антиопел
16:48 26.06.2020
14 Driving pleasure
На ВАГ тди ли е по-добър или тфси?
17:29 26.06.2020
15 ХХМ
До коментар #5 от "Пламен":
Гражданино когато не сте запзнат с фактите не коментирайте и ще изглеждате по интелигентен.Коментиран от #20
18:11 26.06.2020
16 Антонн
18:17 26.06.2020
17 Вальоо
До коментар #4 от "Гост":
Ами какво.. 'Управлението' на Пежо се вижда до какво доведе Ситроен. Преди години,когато се чуе Ситроен хората си представят екстравагантна визия,Уникален комфорт,надеждност и не на последно място добра доза от полезни екстри. А сега? Сега няма и помен от това. Последните хубави Ситроени са до към 2000-те.. Макар че аз Карам С5 (2007) и е прекрасен автомобил,мисля че и С6 не е лоша кола. Но към темата- Няма окачване,няма този комфорт,няма тази надеждност,има много полезни екстри но срещу добро заплащане. За Визията не ми се говори,понеже от ден на ден стават все по еднакви. Надеждноста също няма да я коментираме.18:50 26.06.2020
18 Вальоо
До коментар #9 от "Driving pleasure":
Другарю,а немците не са ли шовинисти? Да започнем с това че,Опела никога не е бил премиум марка и не е претендирал да бъде такава. 'Пресен' пример ще ти дам. Когато VW направиха Phaeton-a,който е кола на базата на А8,Bentley и т.н. не се продаваше никак добре. Защо ли? Ами защото тя е 'народната' кола,а няма как марка която претендира да е евтина изведнъж да стане скъпа. И с Опела няма как да стане. А за DS-a,че е провал за момента съм съгласен. В миналото DS e бил най-добрия модел на Citroen за времето,с страшно много технически постижения и екстри,който и за някой от днешните автомобили са екстри с доплащане. Има смисъл да бъде възроден,но не като марка,а като модел.19:02 26.06.2020
19 Пламен
21:21 26.06.2020
20 Пламен
До коментар #15 от "ХХМ":
Че от 1931г. са собственост на GM ли? За това ли да се ограмотя, или за кенефите им от последните 25 години? В Италия нямам познат със Опел да не е ревал от него. А един от тях искаше да съди диларството за неспиращите му проблеми със зафирата.........22:31 26.06.2020
21 Орел
До коментар #2 от "Driving pleasure":
Да бе, преди бяха страхотни, само Лада ръждясваше повече от тях, а сега и тази екстра са и махнали франсетата. Дано поне ги правят за смяна на мигач да се сваля двигателя, да са като класически ВАГ09:13 27.06.2020
22 Рън Форест
До коментар #9 от "Driving pleasure":
Айде няма нужда Опела да става “премиум” марка, нито Пежо, нито Ситроен, нито Форд или която и да е нормална марка. Всеки производител като сложи малко повече екстри да се пише “премиум”, какво ще карам ? Нормална кола ми трябва, не кола за 100000 евро.09:19 27.06.2020
23 Alex
Другото са блянове за премиум с малко хром по таблото
11:44 27.06.2020
24 Оня с коня
22:37 27.06.2020
25 Христо
19:02 02.07.2020