3 Юли, 2020 10:13 23 929 59

Най-евтината нова Skoda Octavia: с какво ще ви зарадва и разочарова?

  • skoda-
  • octavia-
  • active
Най-евтината нова Skoda Octavia: с какво ще ви зарадва и разочарова? - 1

Четвъртото поколение на Skoda Octavia влезе в продажба в Чехия още в края на 2019 година, но колата до съвсем скоро се предлагаше само в две изпълнения - Ambition и Style. Чак сега чехите пуснаха на пазара и най-базовата версия на модела - Active. У нас новото, четвърто поколение на чешкия бестселър вече се продава от дилъра, но все още не се предлага базовото изпълнение Active. Това обаче ще се случи в най-скоро време, а сега ще ви разкажем накратко какво да очаквате от него.

Най-евтината нова Skoda Octavia: с какво ще ви зарадва и разочарова?

Външно Octavia с базово оборудване може да се различи по 16-цоловите колела с метални джанти и тасове. В салона най-евтината нова Octavia разполага с аналогов панел с инструменти и с монохромен екран, докато дори в средната си конфигурация автомобилът е оборудван с иновационно цифрово табло. Също така Skoda Octavia (Active) се отличава с пластмасов волан без бутони, обикновено вътрешно огледало за обратно виждане, както и с липсата на подлакътник и слот за смартфон.

Най-евтината нова Skoda Octavia: с какво ще ви зарадва и разочарова?

Вместо двузонов климатроник, във версията Active е наличен обикновен климатик. В същото време базовата конфигурация има седем въздушни възглавници, мултимедийна система, бутон за стартиране на двигателя, LED фарове, круиз контрол, система за предупреждение за евентуален сблъсък и система за поддържане на лентата. В Чехия, автомобилът с базово оборудване е екипиран с еднолитров турбодвигател с мощност 110 конски сили и с механична трансмисия.

Най-евтината нова Skoda Octavia: с какво ще ви зарадва и разочарова?

Цената на такъв автомобил започва от 494 000 крони, което съответства на сума от 18 450 евро. В България, както вече споменахме, в ценовата листа на дилъра все още липсват цени за най-ниското ниво Active. Най-евтиното предложение за новата Skoda Octavia към момента в България е в конфигурацията Ambition с двигател 1.5 TSI (150 к.с.) и и със шестстепенна механична трансмисия. Цената на такъв автомобил в България е 42 480 лв.

Най-евтината нова Skoda Octavia: с какво ще ви зарадва и разочарова?


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Водач

    73 6 Отговор
    За работещия българин, този автомобил е скъп 40 000 - 50 000 лв.!

    Коментиран от #27

  • 2 Димитър

    44 5 Отговор
    "Чак сега чехите пуснаха на пазара и най-базовата версия на модела - Active"
    Искате да кажете немците? Защото шкода от много отдавна не е чешка марка.

    Коментиран от #7

  • 3 cuore sportivo

    35 25 Отговор
    Тази марка винаги е надценявана.
    Карам служебна и освен,че предницата още се държи,нищо друго не ме впечатлява.

    Коментиран от #10

  • 4 Иво

    40 2 Отговор
    Този 1000 кубиков двигател с изстисканите 110 к.с. едва ли е супер за сравнително тежкото купе на "Октавия". Иначе новата "Октавия" изглежда доста по-дбре от предишните два модела.

    Коментиран от #18

  • 5 пилот на Ферари

    22 3 Отговор
    Миналата година предлагаха Суперб за тия пари / 42 хил лв/.
  • 6 УЯАОЖГ

    22 49 Отговор
    НА ЦЕНАТА НА ГОЛАТА КАТО ПУШКА СКУЧНА И ТРОМАВА КАТО МАГАРЕ БАЗОВА ВЕРСИЯ МОЖЕ ДА СЕ КУПИ ЕС КЛАСА,А8 ИЛИ БАВАРЕЦ НА 200 000 КМ НА 5 ГОДИНИ ТЪПКАНИ С ЕСКТРИ ЛУКС,УСКОРЕНИЕ,КОМФОРТ И ПРЕСТИЖ.ВЪПРОС НА ЛИЧНО ВИЖДАНЕ ОБАЧЕ КАКВО Е ЖИВОТ БЕЗ СВОБОДА И КЕФ.

    Коментиран от #8, #11, #17, #23, #54

  • 7 Nacho Vidal

    27 1 Отговор

    До коментар #2 от "Димитър":

    И Волво не е шведска марка, но кой му пука. Да се качи човек в новото XC 90, а нека му казват, че било made in china!!!
  • 8 123

    41 1 Отговор

    До коментар #6 от "УЯАОЖГ":

    Така е, и после започва висенето по форуми, гаражни майстори и морги, защото ааааа, ма то много скъпо това,бе! След 3 години експлоатация този лукс ще готина 250 000 километра и най-скъпи агрегати и части ще дават фира в азбучен ред, като ще я продадеш за 15 000 макс. Но както ти казваш, всеки си има свое виждане за свобода и кеф. Важното е да има кинтаци да се сипва гориво и обикаля😀!

    Коментиран от #33, #34

  • 9 БАРС

    17 6 Отговор
    Шкодата според мен не си струва парите пък и да не говорим че подръжката и е много скъпа.Всичките и модели са скъпи даже и фабията.Ако я сръвняваме с със СЕАТ понеже и те са фолксф.груп та техните марки много по евтини е втора и първа ръка даже и подръжката им.

    Коментиран от #21

  • 10 EGSMBNSPTR

    19 10 Отговор

    До коментар #3 от "cuore sportivo":

    Служебната кола и чуждата жена кокали нямат. Карам НЕслужебна октвия 2 2007, която не е и помирисивала сервиз, като изключим обслужването на всеки 2 години
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 пилот на Ферари

    13 2 Отговор
    Само разликата в двигателите 1,5 и 1,0 си струва да дадеш по вече за следващото ниво. Тия 110 кс дето ги дават от 1,0 реално ги няма. Трябва да я караш постоянно на обороти. Което пък от своя страна се свързано с постоянно ръчкане на предавките.
  • 13 jар

    19 6 Отговор
    Типично за VAG е бедното базово оборудване като доплащането за всяка допълнителна опция е високо.В това отношение дори Дачия е за пример защото базовите версии са прилично оборудвани като в същото време полезните "екстри" не са скъпи.
  • 14 гост

    17 7 Отговор
    Чак непосилно не е да си купиш, при 5 годишен лизингов план и 5 годишна гаранция, горе долу е поносимо, ако и хванеш някоя от промоциите на Еуратек за безплатна смяна на консумативите по време на гаранцията супер. Обаче последните модели на целия ВАГ са тоолкова грозни, че не знам просто кой ги купува, единствено Сеат имат добър дизайн, всичко останало им е в стил Волга в 21век. За същите пари човек може да си вземе Турска Корола, Испански Меган или Словашка Кия със повече екстри и същите гаранционни условия. Пък те така или иначе всички съвременни коли са направени на 200 хиляди да заминават за рециклиране.
  • 15 пилот на Ферари

    14 12 Отговор
    Предпочитам Алфа за тия пари. Визия , оборудване - всичко включено в цената. Не Шкода за толкова пари.
  • 16 AUDI

    12 1 Отговор
    Всеки има правото да избира какво да кара.
    Всеки също знае,че ВАГ и базово ободрудване и пълен шит :)
    Но не съм съгласен с автора и пластмасовия волан :D
    Радо може би не е чувал ,че полуретанов волан е по-различно от пластмаса .
  • 17 някой

    24 6 Отговор

    До коментар #6 от "УЯАОЖГ":

    Да, добре. Точно след петата година се почват проблемите, ще видиш дюзи по 1000 лв. броката, скорости по 4000 лв. и турбота по 2-3000 в най-най-добрия случай ;) Тия коли се правят за хора с пари, а не за прошляци, които чакат да си дадат последните спестени пари за стара Ес класа или А8 ;)

    Коментиран от #25

  • 18 Pavlin

    4 6 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    Колко пък да е тежко това купе като е около 1100 кг. Отделно това нещо прави 0-100 за 10 сек и вдига 207км/ч
  • 19 някои си

    10 1 Отговор
    Журналистите цяла статия за телевизори таблети не знам какви дисплеи много модерно"огледало" асистенти за палене гасене за предупреждение от не знам какво волана разбрах че не се харесва на автора.....Докато стигна до 1000те кубика и "невероятните"110 кончета на максимални обороти.От там започнете.Да не си губи човек времето с глупости....И накрая но не на последно място цената???Е....ти скъпите "телевизори".
  • 20 Ник

    9 1 Отговор
    Много лошо, много лошо и Шкода надуха цените. При 18 хил. евра означава, че в БГ минимум ще е 37-38 в левчета, а това е много за Шкода Октавия особено базова. 3-то поколоние за тези пари се вземаше с Ambition. Разликата в екстрите на базовите почти няма, освен големия тъч. Но, каквото наредят отгоре.

    Коментиран от #22

  • 21 321

    6 4 Отговор

    До коментар #9 от "БАРС":

    Нали знаеш, защото на Сеат са им по-евтини автомобилите втора ръка - защото поддържката е много скъпа и много се чупят. Неслучайно Шкодите държат цена.
  • 22 321

    12 1 Отговор

    До коментар #20 от "Ник":

    Нещо си се объркал. В България цената винаги е по-ниска. Ама все пак това е базовата версия и може да е подобна. Тази за 42 000, която е пълна с екстри в Чехия сигурно струва поне 24 000 евра, а в Германия и нагоре. И като се има предвид, че тая Октавия почти доближава като размери стария Супърб - съвсем е нормална цената за такъв клас автомобил. Друг е въпросът, че тук средната класа е 5 %, а останалите могат да си позволят да карат само боклуци от ЕС над 5 години и на по 400-500 000 км, с врътнати километражи на Горубляне за успокоение на наивния купувач.

    Коментиран от #53

  • 23 Mercedes

    13 4 Отговор

    До коментар #6 от "УЯАОЖГ":

    След всеки продаден Мерцедес, Бмв и тем подобни някой там на топло обвит с бели чаршафи и козя брада си вика МАШШШАЛААА петролец, кинти... Да кеф си е кеф ама пред 15 нафта и 20-25 бензин в града си е тъпанарщина. Сега на 7 в града се радвам и чудя как да смъкна още, па камоли да се кача пак на такъв бензинопил... правилно казваше бащата, че ще го насече с брадвата ако е негово ама аз се хилих... ха на ти ся читавичко, сравнително новичко и капак отварям от масло на масло... Карайте си ги със здраве и сипвайте в гърлата на арабите... От личен опит... всяка излишна екстра след 5-тата година е проблем и колкото повече лампички светнат при включване на контакт- толкова по-голям боклук е
  • 24 Шкода

    21 2 Отговор
    Не бих взел тая косачка с 1.0, 3 цил ако ще и да ми я подаряват. На това голямо купе с 4 човека при изкачване, трябва на 2 предавка да я караш . За тия пари киа сиид с турбо мотор, 140 к. с и 4 цил. двигател, много по добра и надеждна кола е.

    Коментиран от #46

  • 25 Бръм

    9 1 Отговор

    До коментар #17 от "някой":

    Купуваш шкодичката за 40к, бръмчиш 5 години и я вземеш 20к я не.... Аре с сметни колко по 4000лв има в 20к обезценка и има ли толкова неща по 4000лв за ремонт в 6-7 годишно А6, Е класа или 5-ца?!
    Сравняваме краставо магаре с ат....

    Коментиран от #26

  • 26 123

    10 5 Отговор

    До коментар #25 от "Бръм":

    Купуваш тупалката за 40 000 на 150 000 километра. Макар че, 6 или 7 годишен лукс на тази цена няма! Имам предвид грамотни автомобили, но нека е така!Караш 5 години и тя става на 250 000. Продаваш я за 18-20 000 макс, което е чудо, ама хайде така да е! А за 5 години колко неща ще и смениш, това вече никой не знае! Но практиката показва, че за висок клас автомобил си ходят средно поне по 5 000 на година, включая застраховките. 'Загубата ти' след 5 години ще е грубо 50 000 лева. Загубата при Шкодата ще е в порядъка на 25-30 000. Всичко това при условие че не смятаме разхода за гориво. Е, ако може да си позволиш да губиш 40-50 000 на всеки 5 години, то твоя избор е наточена лимузина 2 ръка, пред масова еврейка!

    Коментиран от #31

  • 27 Реалист

    18 5 Отговор

    До коментар #1 от "Водач":

    За ВСЕКИ този автомобил е нереално скъп. За толкова пари може да се купят прекрасни автомобили Хюндай. Кеф ти и40, кеф ти Тускон. Побъркани немци
  • 28 баджо

    5 1 Отговор
    Много постно , 42 к не си струва...
  • 29 БАРС

    8 1 Отговор
    Те може да са здрави но не и да са нй здравите истината е че и сеатите са насъщото ниво по здравина всичкото си е фолксфаген груп.А да стигнат нивото на здравина на ТОЙТИТЕ то те са далеко

    Коментиран от #47

  • 30 В е л и к и я

    6 0 Отговор
    Тоя Фолксваген Груп стана вреден за автомобилостроенето .. почнаха от година-две да правят най големите боклуци и остави друго и другите марки се заразиха от него да правят същото .. !
  • 31 Бръм

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "123":

    Абе сметките са ти криви... 1-во за около 30-35 к лв купуваш Е класа на 5 години на до 100к км реални. С очите си съм виждал 4 годишно Е бензин 184 коня на 50 000км за 18к евро. 2-ро застраховките са % от оценката... Как шкода за 40 к лв ще е с по малка застраховка от мерцедес за 30к лв!? После на е-то 184кс бензин му дават 6/100 извън градско, на 220 cdi 4/100... Кви разходи повече за гориво, кви 5 лв...
    А шкодилака докато изтече гаранцията данъка и обслужването дъли не са доста повече като цена, хм?!
    3-то на 50-100к км реални кви 5000лв на година?! Смех... Карам е320cdi 2008 на 250 к км и не давам и 2000лв... Тотално си объркал аритметиката....
    PS Късно ти видях глупостите, ама дано видиш отговора. А пък и тези с новите "коли" как се амбицират покрай дърт премиум... Все нещо си доказват, а резултатът един и същ: бинокъл за да ми видят стоповете...

    Коментиран от #35

  • 32 Стоян

    0 1 Отговор
    .а,бе бивши соц.боклуци,колкото и да са с немците,пак не могат да докарат качеството на японците другите..
  • 33 Николай

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Колега как я мислиш Шкодата, че частите са за без пари. Ще бъдеш изненадан като изтече гаранцията за какво разваляне и плащане те чака. За S klasse, A8, BMW 7 съм съгласен, че поддръжката е скъпа, обаче С класа на Мерцедес е много добре откъм цени. Има също Хонда, Лексус и тн. Въпрос на личен избор.
  • 34 Николай

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Аз лично за тия пари предпочитам 3-4 годишен Мерцедес или Лексус.
  • 35 Тома Неверни

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "Бръм":

    Абе колега,къде ги видя тия Е-класи под 100000 км реални за по 30000лв(15500€). Аз живея в Германия и се занимавам с автомобили на старо.Ама такива цени не съм виждал😆.Ако пак ти попадне нещо ,пращай насам.Единственно ако попаднеш на бивше такси на 400 000км може да падне под 10 000€ . Имам предвид 4 годишни автомобили както ти посочваш...

    Коментиран от #37

  • 36 даскал Генчо

    2 3 Отговор
    Шкода 1000МВ, Октовия, Супърб 2013, Октавия фЛ 2019, това е минало през ръцете ми без да споменавам, Ситроен, Сеат толедо 2000 чип тунинг Ипански. Октавията от 2019, 4,3- извънградско, 4,9-градско . Забравих - колата е дизел . Някой от пишештите никога не са карали нова кола и то Шкода. Господа не давайте мнение за нещо което не Ви е било в ръцете. Поддръжката била скъпа - еми за таралясниците които карате колко плащате. Относно старите коли, джипове и други всички са над 300000 км .

    Коментиран от #38

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Бръм

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "даскал Генчо":

    Абе даскал Генчо, ела да те кача в 2005 комън рейл дизел и да видиш разход 3.8 извънградско, е 150 коня... Има екстри дето и 2019 г шкода ги няма! Що да изсипвам торба с пари?! По бързо няма да стигнеш, по икономично - едва ли, особенно ако смятаме тотал разходи на година, по комфортно... А дано ма надали. За тези дето викат, че новата кола била като девствената жена, ми ОК, ама ако одометъра ти е 0, а не е!

    Коментиран от #41

  • 39 Бръм

    0 0 Отговор
    Благодарение на админа томата ще си остане неверен, а и неграмотен....
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Милен

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Бръм":

    Да но на километража на колата която си купих показваше 2 км( не е шкода), дано и ти да си купиш някой ден, а не да хвалиш 15 г. , тогава ще разбереш тръпката.

    Коментиран от #44

  • 42 непознат

    2 0 Отговор
    Подценявате Фиат,добра марка и се чупи колкото и другите.Мултиджет 1.6-16дизел,ще я направи за смях тази Октавия.
  • 43 Кокъл

    0 0 Отговор
    Карам фиат браво мутиджет 120 к.с дизел,няма такава бегачка,просто кърти.Тази октавия е нищо,а даваш 40 000лв.
  • 44 Бръм

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Милен":

    Хаха... Цепиш мрака. Като всички комплексари с каруци с единствен +, че са нови!
    1. В клона на фирмата където работя в момента има 6 сл. коли. 2 от тях съм карал като нови - опел и хюндай. Хюндая още го карам - 8- ма година. Та тръпката съм я разбрал - не струва!!! По евтината ми кола е по добра и от двете взети заедно!
    2. Имам две коли! 2005 и 2008. Сумарна мощност 380кс, данък около 800лв... Пазарна цена към момента на закупуване 23000лв. Как пиле шарено реши, че не мога ако искам "утре" да карам "нова"?!
    3. Като тръгнеш да си продаваш "новата" кола, ти ще усетиш тръпката! Вчера съм минал 130км със слабата си кола и пак се гавря с такива "тръпнещи"...
    Дано ти да си купиш поддържан премиум и след една година да видим дали ще ти се сяда в пластмасова асматична конфекция, пък била тя и нова!

    Коментиран от #48

  • 45 Бръм

    0 0 Отговор
    Пия си с един бакшиш кафето и благородно му завиждам... Толко "тръпки" с нови каруци е имал...
  • 46 321

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Шкода":

    Като гледам колко плюсове имаш, явно никого не си се качвал на нов автомобил. Ти да не мислиш, че тези Октавии, които те изпреварват по магистралата като спрял са всичките с двулитрови двигатели. Този двигател въпреки привично малкия обем държи спокойно 150 на магистралата на максималната предавка при изключително приятен разход от 5-6 при тази скорост с климатик. Иначе, ти си вярвай, че автомобилът трябва да е поне 3000 кубика за да се движи.. За невярващите - в шоурумите дават безплатно да направите тестдрайв - покарайте пък после приказвайте..
  • 47 321

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "БАРС":

    Айде още един шегаджия. Сеатите били по-здрави. Нали са същите, само че испанците така и не се научиха да сглобяват автомобили, а чехите го правят от повече от 120 години. А за Тойота вероятно се шегуваш. Не са лоши, ама тънките ламарини и пластмасовия интериор дори на скъпи модели като Ленкрузър и Хайлукс рязко се набиват на очи. Копчета, мултимедии - все едно съм се върнал във времето.
  • 48 321

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Бръм":

    Мдда, не ти е добра базата за сравнение. Хюндай и Опел. Ясно, защо толкова си харесваш старите бангии. Ако си корал нещо от ФВ или Ауди може и да направиш сравнение. Иначе за тези 15 години 1/3 от конете ти са вече умрели. А най-смешно беше това за продаването. Шкодата е марката, която мноого държи цената си като второупотребна. Една такава - с доста високо ниво оборудване за 42 000 лева, след 3-4 години и до 100 000 км, с остатъчна гаранция от 1-2 години и още 50 000 км спокойно може да и се вземат около 30 000. Тези твойте и мерцедеси да са за 23 000 лева вече са загубили 2/3 от стойността си. И остава въпроса, ако не си късметлия - колко пари си вкарал за ремонти, които при Шкода струват 0 за този период.

    Коментиран от #49

  • 49 Бръм

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "321":

    Хаха...ах! От кога 1.0 фабия е по кола от 1.6i хюндай?!
    Имам преки наблюдения! На фабията ел.стъклата и плафон в сенника са "екстри"!!!
    Тва със 150 и 5/100 и то на климатик.... Ами ходи се прегледай!!! Доказано!
    За обезценката: излизаш от шоурума - 5000лв, на 3год . ВСИЧКИ коли се обезценяват с 40-60%. Та 30000 хиляди за 4 годишен шкодилак струвал нов 40000....
    Ами ходи се прегледай! Доказано!
    Кво ти пука колко аз губя? Говорим за шкодата... (Дори 2/3 от 23000 е мноого по малко от 1/2 от 40000!!!). И ще потретя!!! Колкото и пари да давам за ремонти са мноого далеч САМО от обезценката на конфекцийката!!! Бонус вървеж и комфорт! Нещо което любител на 1.0 3 цилиндъра няма как да разбере!!! Абе я качи 4човека, пусни климатика и дай да качим някой баир, пък нека да имаш много коне от малък обем!!! Ква 0 за шкодата бе.... Не е като да не се развалят гаранционно... Не е като винаги да е чо гаранция и после като ти ударят теслата с гаранционното годишно обслужване ... Що не покажеш колко лв литъра маслото ти хващат?!? Хахаха.... На краставичар краставици продаваш...
  • 50 Бръм

    0 0 Отговор
    Бонусче за гаранционното обслужване: от горно нанандолно трябва да отида до регионалния предствител ( някой път над 100км при късмет) в РАБОТНО време със записан час .... И то да им дам няколко стотака! Хахахха... Аре нема нужда!!!
  • 51 Бръм

    0 1 Отговор
    Задача с повишена трудност: Като нова на слабата ми кола и дават максимална скорост 220... На 15 години вдигам 220 км/ч +- 10... Не ги меря с прецизно техническо средство.... Колко коня липсват?!
    Хахаха...ах!
    Подсказвам - най-малко 2/3!!!!
    Хахаха....

    Коментиран от #56

  • 52 Бръм

    0 0 Отговор
    23000, вадим 2/3 и излиза около 7500, намери ми е320 сди 4 матик 2008 за 7500 да купя 2-3... Хаха...
    А има и още една колица па макар и 2005...
    Толкова простотии си набълвал в един пост... До утре мога да се гавря... Както го правя и на пътя с "тръпнещите".... Хахаха...
  • 53 Ник

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "321":

    Не съм се объркал. Прав си за "новия внос", но Октавия си остава Октавия. Тя си е в семейния-компактен клас. Малко по-голяма от Голф, но по-малка от Пасат. Къде я сравняваш със Супърб, който вече е в бизнес класа и като возия и удобство няма нищо общо със семейната Октавия гонеща 40 хилки в базовото си изпълнение. И колкото и да е по-ниско в БГ, пак не вярвам да е по-евтина от 35 хил.лв. Така че не мисля, че съм се объркал.
  • 54 Men

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "УЯАОЖГ":

    Няма никакъв престиж в премиум милионник на старо. Тези автомобили са символ на статус само докато са нови или добре поддържани. Като я караш без амортисьори, защото комплекта е 5000лв. и скърца на легналите полицаи, а чудесния в8 е с набита метанка, нито дървения кръст на огледалото, нито стероидното акне, скрито с татуси помагат. Накратко: няма никакъв престиж в това да доизносваш. ;)

    Коментиран от #55

  • 55 Бръм

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Men":

    Друго си е викаш 1.0 3 цилиндъра с екстра плафон в сенника и динамика по зле от лада 1600 от 1979г....
    Апропо в Германия пазарът на коли втора употреба за 2019год е реализирал продажби за близо 90 милиарда евро... Простичко казано дори и в Германия са толкова "прости", че продажбите на употребявани коли надвишават продажбите на нови като бройка...Чудя се ква ли още глупост ще изкарате като довод само да не си признаете, че сте в пластмасови каруци... Въздушно окачване отдавна доста успешно се рециклира за суми в пъти по малки от цитираната от теб!!! За престиж незнам, ама за екстри и динамика само тотално захлупен не би разбрал...
  • 56 Аз бръмчо

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Бръм":

    Хаха какво общо имат конете с максималната скорост, която е 220 км/ч?
  • 57 Бръм

    0 0 Отговор
    Хаха честно ли задаваш този въпрос?!? Сложи в същата кола (кг, предавателни числа, форма) мотор 100 к.с. ("1/3 от конете избягали") и вдигни 220...
    Хахаха... Меко казано каза огромна тъпотия! Коментирай неща от които си наясно, от коли явно не си!!!
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.