Last news in Fakti

7 Юли, 2020 13:21 7 314 27

"Нормални" двигатели за най-бързата Skoda

  • skoda-
  • octavia-
  • rs-
  • бензинов двигател-
  • дизелов двигател

Четири месеца след дебюта на хибридната версия на Skoda Octavia RS, компанията извади наточени модификации с бензинови и дизелови двигатели

"Нормални" двигатели за най-бързата Skoda - 1

Четири месеца след дебюта на хибридната версия на Skoda Octavia RS, компанията извади наточени модификации с бензинови и дизелови двигатели. Обърнете внимание, че във външния дизайн новата Skoda Octavia RS изглежда почти по същия начин, като представената по-рано хибридна версия на RS iV, с изключение на липсващия люк на предния калник за презареждане с ток.

Бензиновата Octavia RS ще бъде оборудвана с двулитров TSI турбо двигател, който произвежда 245 к.с. и 370 Нм въртящ момент. С бензиновия двигател ще работят шестстепенна ръчна скоростна кутия или седемстепенна роботизирана DSG трансмисия, като момента ще се предава изключително на предните колела. Такъв автомобил ще ускорява до скорост от 100 км/ч за 6.7 секунди, а максималната му скорост ще е 250 км/ч.

"Нормални" двигатели за най-бързата Skoda

В дизеловата версия новата Skoda Octavia RS ще получи двулитров TDI агрегат с мощност 200 к.с. и 400 Нм максимален въртящ момент. Това е най-продуктивният дизелов двигател, който някога е бил монтиран на този модел. Основното оборудване на дизеловата модификация има задвижване на предните колела, но срещу допълнително заплащане ще може да се поръча система за задвижване на всички колела AWD.

Също така дизеловата Octavia RS ще е оборудвана само с роботизирана трансмисия DSG. С задвижването на всички колела такъв автомобил е в състояние да набере първите 100 км/ч за 6.8 секунди, а максималната му скорост е 243 км/ч. И двете версии на новата Skoda Octavia RS се предлагат с прогресивно управление и спортно окачване. Срещу допълнителна такса ще се предлага опционалното електронно адаптивно окачване с динамично управление на шасито.

"Нормални" двигатели за най-бързата Skoda


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 СИТ

    66 3 Отговор
    Външно новата RS малко е "одрала" кожата на Киа Стингър. Иначе за тези 245к.с.не е никак зле. Даже изключително добре. Само джантите можеше да са по...тарикатски,ама да не издребнявам. Пусто безпаричие,все не стигат кинтите за такава кола. Нищо-който я купи,да си я кара със здраве!

    Коментиран от #4

  • 2 Васил Левски

    30 6 Отговор
    Много е красива,ама много наподобява на ауди.
    Но безспорно е най-доброто решение,в съотношение цена качество.
  • 3 цецо апартамента

    16 7 Отговор
    Дизеловата версия вече се предлага от еуратек за 44хил лв за хеча и 47хил лв за комбито...Има възможност и за G-TEC фабричен метан.

    Коментиран от #7

  • 4 някои си

    8 14 Отговор

    До коментар #1 от "СИТ":

    И защо да я взема на тази цена??като след две години като му омръзне на някое мамино синче "можещо да си я позволи" ще е на 1/3 от цената????

    Коментиран от #8, #10

  • 5 Ссссс

    27 1 Отговор
    Ами да това са нормалните двигатели а не 1.1 турбо 3 цилиндъра.
  • 6 Bai hoi

    11 4 Отговор
    Най якото е че като барнеш леко софтуера и става 280-300 коня като супърба

    Коментиран от #13

  • 7 Бъркаш

    12 1 Отговор

    До коментар #3 от "цецо апартамента":

    Октавия 4 RS , още не се предлага в Бг. Тези в Еуратек са 115 и 150кс дизелите и 1.5 тси 150кс. На метан новата Октавия също още я няма в Бг
  • 8 СИТ

    8 0 Отговор

    До коментар #4 от "някои си":

    Добре. Не я купувай тогава. Купи си автомобил,който като цена и качества те кефи.
  • 9 Коментари

    14 1 Отговор
    Ти ми я дай за 2 години на 1/3 цена, а аз ще ти дам два бона за услугата на теб специално. Видял си ти колко струва на две години....Само москвич си изкарал от мототехника, Ганчо.

    Коментиран от #11

  • 10 голедо

    12 1 Отговор

    До коментар #4 от "някои си":

    мамино.На 1/3 за 2г.ще вземеш на Баце дедовия окапал.

    Коментиран от #12

  • 11 някои си

    5 8 Отговор

    До коментар #9 от "Коментари":

    Хитрец.Друго ще ти дам на теб специално. Само да го извадя от жена ти Ганьо.
  • 12 някои си

    2 3 Отговор

    До коментар #10 от "голедо":

    Не ми трябва оня на Баце ти.Ползвай си го със здраве....
  • 13 Разбирача

    11 2 Отговор

    До коментар #6 от "Bai hoi":

    Да бе и знаеш ли колко е яко като огъне некоя биела ако стане 300коня😃

    Коментиран от #14

  • 14 Tie

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "Разбирача":

    Много трудно при този мотор...трябва изключително некомпетентна намеса в стил "кранче, гориво и врътни дебитомера...", ама при тия мотори това не върви, а и отдавна има сигурни и отъпкани пътеки за този мотор на ВАГ групата....така че 300 кавали не са изобщо много...както и нютоните (около 400-450) които ще извади при тази мощност...

    Коментиран от #15

  • 15 Разбирача

    7 1 Отговор

    До коментар #14 от "Tie":

    Глупости точно пък ВАГ имат най-скапаните мотори.Аз съм сигурен че при тези 300 кавали и този въртящ момент тоз мотор ще роди малки ВАГини 😀😁😂

    Коментиран от #16

  • 16 Tie

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "Разбирача":

    На какво са базирани тези ти твърдения??? Опит, имал си, правил и на 300 коня е сгънал мотора или си чул слухове, че 1.8-2.0 TFSI до 2012 имат проблеми със сегментите и "похапват" масло? Дори и стария вече 1.8Т 20V при качествено доработване, спокойно си държи до 350 к.с. със стандартните мотовилки...примери пред мен от близкото минало - бол!!!

    Коментиран от #17

  • 17 Разбирача

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "Tie":

    Имал съм доста опит дори бих казал огънал съм вече и то две биели .Точно на 1.8Т още на 240коня пък ти за 350 ми говориш 😀 изобщо не ми говори за него пък ТФСИтата и след 2012 дори са си масларки газ пък да им сложиш забрави.Това е най-скапаната система ТФСИ

    Коментиран от #18, #19

  • 18 Tie

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Разбирача":

    А такаа... а защо при мен Октавия 2.0 TFSI от 2007-ма, италианка на уж 200 000 км с ремап, генерация, помпа и колд интейк (около 250-260 к.с. на мотор) и не е масларка? При това не-отваряна... при топло време, нормално раздаване на газ и при положение, че е турбо-бензинов мотор разхода на масло е от 1 до 1.5 литра на 10 000 км.... Защо на А4 Quattro 1.8T правена в Madness в Пловдив преди над 10 години при 375 коня на мотор беше със стоковите биели и така цялата газ 20-30 хил км докато се продаде и поне още толкова се покара?
  • 19 Tie

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Разбирача":

    Аа сега видях...ти газчица искаш да слагаашшш...еми ФСИ, ТФСИ и повечети подобни "модерни" мотори не са за тази работа...Затова ли не ти харесва?

    Коментиран от #21

  • 20 Оня с коня

    2 1 Отговор
    Голем фантазьор си баце и я ке ти кажем прав е човека оти VAG правят най-ши..ните мотори при тех всичко е възможно да стане мотора става на салата обикновенно не се и съмнявам а ти ги хвалиш оти имаш такъв и от нашто по харно немя си на тоя принцип.Я разбирам от ремап не можеш да ми кажеш на мен че тоя трошлив мотор 1.8 турбо дето повече ог 180коня стоково нема ке го направят 350 с един ремап и мотора ке удържи.Тоз мотор базе 220коня най много ако издържи требва да се радваш.А що се отнася до слагането на газчица оти на всички други нови марки може да се сложи само на келевия VAG TFSI не става? Хайде ти ми отговори келеш?

    Коментиран от #22

  • 21 Разбирача

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Tie":

    Нищо не искам да слагам просто не искам да чуя повече НИКОГА за ВАГ мотор карайте си ги тез смотани кочини.Ти пък с тоз чешки боклук Октавията въобще къде се класираш? Такава като твойта и за подарък не искам.

    Коментиран от #23

  • 22 Tie

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Оня с коня":

    Селскии, кой ти говори само за ремап бе, г-н фен на бърка масло и вода, с най-великия им мотор 3-ка дизел???
    Аз на газ не карам, който иска-това си е негов проблем!!!
    Дреме ми нали се сещаш на кое за ВАГ и какво мислиш за тях...за парите си и поддръжката дават прилични резултати-за толкова пари толкова!!!

    Коментиран от #26

  • 23 Tie

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Разбирача":

    А ти с какъе боклук си бе разбирачев???
    Защото ще ти стане още по-лошо каква бангия във високите 11-ки имах доскоро...

    Коментиран от #24, #27

  • 24 Разбирача

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Tie":

    Ми ако се научиш поне правилно да напишеш мога и да разбера за какво има навпредви?До колкото те разбрах да бънгий са всички мотори на ВАГ и нищо не става от тях прав си!

    Коментиран от #25

  • 25 Разбирача

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Разбирача":

    И да допълня по голема бангия от марката Шкода нема ти си попаднал точно на нея 😀😁
  • 26 Оня с коня

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Tie":

    На мен пък ми е на оная работа на какво и как караш просто не обиждай тази велика марка БМВ си карай смотаната вагина мишок такъв.
  • 27 Разбирача

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Tie":

    Ходи се факай някъде с тая ВАГИНА 😃😁