14 Юли, 2020 11:17, обновена 14 Юли, 2020 11:26 6 052 25

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

След близо четвърт век отсъствие от гамата на Ford най-коравият офроудър на марката се завърна в гамата ѝ. Дългоочакваното шесто поколение на Bronco поема щафетата от спряната през 1996 г. пета генерация на култовия модел с амбициозната цел да надмине предшествениците си във всяко отношение.

Ford представи новото Bronco

Новият всъдеход има класическа конструкция с рама и ще се предлага във версия с три и пет врати (от Ford не броят тази на багажника). Ще се предлага и версия Sport, построена на базата на модификацията с дълго междуосие.

Ford представи новото Bronco

От Ford твърдят, че Bronco е замислен не като моден, а като функционален автомобил. Американската компания е проучвала предпочитанията на купувачите години наред, за да установят какво искат хората от новия модел. Според шефа на Синия овал Джим Фарли всъдеходът съчетава здравината на пикапите от F-серията, мощността на Mustang и ДНК-то на оригинала от 1965 г.

Ford представи новото Bronco

Новото Bronco е лидер в класа си по височина на клиренса (294 мм), дълбочина на газене (851 мм) и ред други параметри. Всъдеходът може да се поръча с 35-цолови гуми още от завода.

Ford представи новото Bronco

За момента моделът ще се предлага с два бензинови двигателя от семейството EcoBoost. Четирицилиндровият е 2.3-литров, с мощност 270 к.с. и максимален въртящ момент 420 Нм, а по-големият V6 с обем 2.7 литра развива 310 к.с. и 542 Нм. Двата мотора могат да бъдат съчетани с ръчна трансмисия със седем предавки или 10-степенен автоматик.

Ford представи новото Bronco

Bronco дебютира н т.нар. Trail Toolbox - комплекс от технологии, които помагат на пресечен терен. Сред тях са круиз контрол за движение с ниска скорост и система за преодоляване на големи наклони. Водачът може да избира между седем режима - от екологичен и спортен до тежък офроуд.

Ford представи новото Bronco

Новото Bronco има врат без рамки, които могат да се свалят и да се съхраняват на борда. Страничните огледала остават на местата си, тъй като са разположени на предния капак. Версиите с три врати имат разглобяем покрив с три секции, а тези с пет - четирисекционен.

Ford представи новото Bronco

Купувачите ще разполагат с широк спектър от възможности за персонализиране. Ще се предлагат няколко вида врати, модулни стоманени брони с лебедки, различни радиаторни решетки, багажници за покрива и светодиодни панели.

Ford представи новото Bronco

Интериорът също е вдъхновен от оригиналното Bronco. "Всесезонният" салон има гумиран под и дренажни пробки. Тапицерията е водоустойчива, а превключвателите - водонепромокаеми.

Ford представи новото Bronco

Нова е и мултимедийната система с 12-инчов дисплей (8-инчов в базовата версия), която може да се обновява "по въздуха". Снабдена е с всъдеходна навигация и 360-градусово видео наблюдение.

Ford представи новото Bronco

Шестото поколение на Bronco ще се предлага в седем модификации -  Base, Big Bend, Black Diamond, Outer Banks, Wildtrak, Badlands и First Edition, от която ще бъдат произведени само 3 500 бройки). Всяка от тях може да се поръча с всъдеходен пакет и повече от 200 аксесоара за индивидуализация.

Ford представи новото Bronco

Базовата версия с три врати ще струва $29 995 (€26 465). Производството започва в началото на 2021 г., а първите готови всъдеходи ще бъдат доставени през пролетта. Място на опашката от чакащи струва $100 (€88).

Ford представи новото Bronco

В гамата на Bronco ще има и модификация Sport, която съчетава мотиви от външността на офроудъра и широк спектър от всъдеходни възможности в по-цивилна опаковка. Тази версия също разполага със седем режима на движение, двойно предаване и круиз контрол за пресечен терен.

Ford представи новото Bronco

За Bronco Sport също са предвидени два мотора. Базовият е трицилиндров, с обем 1.5 литра, мощност 184 к.с. и максимален въртящ момент 257 Нм. По-големият  четирицилиндров 2.0-литров двигател с 248 к.с. и 372 Нм ще се предлага само в модификациите Badlands и First Edition, които имат блокируем заден диференциал. Скоростната кутия е само осемстепенен автоматик.

Ford представи новото Bronco

Клиренсът на Bronco Sport e 224 мм, а дълбочината на газене - 599 мм. Базовото оборудване включва различни електронни помощници като система за автоматично спиране в екстрени ситуации, контрол на слепите зони, удържане на движението в лентата и др. Срещу допълнително заплащане може да се поръча адаптивен круиз контрол, навигация с гласово управление и т.н. Цените започват от $28 155 (€24 844).

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Ford представи новото Bronco

Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 23 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 карчи

    90 0 Отговор
    Браво, много яко особено това с 3 врати! На фона на всичките джендърски СУВ-та, с които ни заливат това сякаш е "последния мохикан" !

    Коментиран от #7, #14

  • 2 Ивайло

    62 0 Отговор
    Ей това е джипка!!!
  • 3 Доко Доков

    17 17 Отговор
    Гледам го и никак не ми влиза чалгата. Май ще си карам Бенвету

    Коментиран от #5

  • 4 Blackthorn

    37 2 Отговор
    Готин е! Ако можех да си го позволя бих купил версията с ръчни скорости.
  • 5 Цървулче

    8 11 Отговор

    До коментар #3 от "Доко Доков":

    Що бе,пластмаса бол,идеален ти е
  • 6 бай онзи

    22 0 Отговор
    страхотен е, въпроса е дали ще стигне до Европа само

  • 7 сектант

    25 2 Отговор

    До коментар #1 от "карчи":

    форд напоследък много добри неща правят. А този екобуст 2.3 който ив мустнга го слагат гори средно 9 извън града 7.5 при 120 130 на равно ако караш -от мустанг, ей това им трябва на хората, а не скучни коли
  • 8 vikilexus

    6 10 Отговор
    7 ст. ръчка??? Къде е това? За първи път чувам за 7 ст. ръчна кутия! Това е революция в скоростните кутии ако е в пълния смисъл ръчна 7 степенна!

    Коментиран от #10, #13, #18

  • 9 Komapak

    17 0 Отговор
    За тия пари е супер.
  • 10 адд

    11 3 Отговор

    До коментар #8 от "vikilexus":

    корвет я има от доста време

    Коментиран от #11

  • 11 эснсвейкя

    10 2 Отговор

    До коментар #10 от "адд":

    Не полу автоматик - дсг с два съединителя и подбни автоматик изгъзици - а истинска ръчна 7 ст. ръчка само с ръчно превключване в Корвет ???

    Коментиран от #12, #20

  • 12 Random

    13 0 Отговор

    До коментар #11 от "эснсвейкя":

    и в порше също. В случая бронкото има една много къса предавка за катерене и 6 нормални
  • 13 Ивайло

    10 0 Отговор

    До коментар #8 от "vikilexus":

    Има я и в Додж Вайпър от последните версии.
  • 14 Komapak

    1 13 Отговор

    До коментар #1 от "карчи":

    Абе много ми прилича на Toyota FJ. Та не е много нова идеята...

    Коментиран от #15

  • 15 Бачо Киро

    8 0 Отговор

    До коментар #14 от "Komapak":

    По нищо не прилича на FJ, единствено кръглите фарове може да кажеш, че те навеждат натам.

    Коментиран от #19

  • 16 doe

    18 0 Отговор
    Страхотна играчка,както каза човека преди мен бих взел ръчка.За американците е без пари.Предполагам за под 40 000 долара в САЩ човек може да си я поръча по негов вкус.Пустата му и немотия как не мога и аз да си взема едно такова.

    Коментиран от #17

  • 17 Бачо Киро

    17 0 Отговор

    До коментар #16 от "doe":

    Седмата скорост, която коментират другите, е за пълзене и постига 95:1 (за сравнение при Wrangler е "само" 84:1), което допълва останалите предавки, въпреки че 3.06:1 на форд не стига 4.00:1 на Jeep. Клиренса е по-голям, задният ъгъл, ъгъл на тръгване са по-големи от на Wrangler, само предният е с малко по-малък (0.8 градуса). Въобще характеристиките му са много читави.

  • 18 Бачо Киро

    9 0 Отговор

    До коментар #8 от "vikilexus":

    Едната скорост е за пълзене, така нареченото crawling.
  • 19 Komapak

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "Бачо Киро":

    Загледай се отстрани... Говоря за външен вид.
  • 20 Z06

    8 0 Отговор

    До коментар #11 от "эснсвейкя":

    Има 7 степенна истинска ръчка Tremec TR6070 (единствената "изгъзица", както я нарече е, че има rev match сензор, за тези които не знят/не могат да го правят) .Слага в 2 или 3 модела на Корвет C7
  • 21 Лично мнение

    3 1 Отговор
    Ford SUV не бих си купил, пикап - да. Та имам въпрос - гредите на рамата - C или кутийки са и колко добра е антикорозионната защита? На първата част скоро ще стане ясен отговора, на втората част - след 10 години. Със сигурност визията ми харесва много повече от новия LR Defender
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор

  • 23 Порно

    1 3 Отговор
    Такъв автомобил с три цилиндъра. А големия двигател е 2 литра? Мани мани , бегай бегай.
  • 24 Всъдеходен фен

    1 2 Отговор
    Форд изскочиха с много обещаваща машина, която като бонус, е наследник на легендарно минало. Техническите решения звучат доста добре, въпроса е да се докажат като работещи, надеждността също е важна. На мен лично този Форд ми допада повече от Джип и английския кошник ЛР Дефендър...
  • 25 Иванов

    0 0 Отговор
    Браво. Форд направиха огромно развитие последните 10 години.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.