Last news in Fakti

18 Юли, 2020 10:30 6 589 17

Audi Sport: RS-моделите няма да заменят Quattro със задно предаване

  • audi-
  • rs-
  • audi sport-
  • quattro-
  • задно предаване

Преминаването към задно предаване би помогнало на Audi да отговори на все по-строгите стандарти за вредни емисии

Audi Sport: RS-моделите няма да заменят Quattro със задно предаване - 1

M дивизията на BMW бавно преминава към система за задвижване на четирите колела при повечето си модели, като тази тенденция не важи само за високопроизводителните кросоувъри, но и за бързите седани и купета. Казано по друг начин, баварците навлизат в територията на Audi Sport, където ще трябва да се състезават срещу Quattro автомобили от най-висок клас - нещо, което няма да се промени в бъдеще. Това предаде Motor 1.

Докато преминаването към задно предаване би помогнало на Audi да отговори на все по-строгите стандарти за вредни емисии по света, наскоро марката потвърди, че ще остане вярна на корените си и ще продължи да разчита на известната си система за задвижване на четирите колела Quattro. Това потвърди шефът на отдела по маркетинг и продажби на Audi Sport Ролф Михл.

„Използвахме задно задвижване при най-новия R8. Quattro обаче е част от нашето наследство. Тази система позволява безопасно, пъргаво и състезателно шофиране. Не чувам различни гледни точки по този въпрос, дори и относно бъдещите електрифицирани модели. Ще запазим нашия подход: Quattro е основна част от моделите на RS", каза Ролф Михл пред Autocar. 

Ако наистина имате нужда от високопроизводително Audi със задно предаване, то R8 e точно каквото търсите, тъй като миналата година от Инголщат обявиха задноприводна версия на своя суперкар, която също така струва с 22 000 евро по-малко от quattro-варианта. Освен това, изглежда, че моделът има светло бъдеще. 

Audi Sport: RS-моделите няма да заменят Quattro със задно предаване

„Audi Sport е посветен на R8 и ние правим всичко, за да създадем концепция за бъдещето. Моделът споделя много със състезателен автомобил, което доказва конкурентоспособността на суперколата. Ние имаме ясен ангажимент R8 да отговаря на бъдещите очаквания на клиентите", допълни Михл.  


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Притежател

    26 14 Отговор
    Има се хас да се откажат от най-добрата 4х4 в света.

    Коментиран от #3

  • 2 jар

    31 3 Отговор
    Системата QUATTRO на АUDI безспорно има много предимства но често е надценявана от водачи които вярват,че тя им дава неограничени възможности на пътя и извън него като в най леките случаи нещата приключват с изтегляне от трактор но има и такива при които пожарната реже ламарините.
  • 3 Гост

    16 3 Отговор

    До коментар #1 от "Притежател":

    Quatro с Haldex е доста различна система от Quatro с Torsen. В момента компаниите използват едно и също търговско име за системите си 4х4, но принципа им на работа е доста различен от преди, както и се различава на собствените им модели от гамата.

    Коментиран от #4

  • 4 Притежател

    16 3 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    haldex се вгражда в ултра серията (нискобюджетна) на Ауди, така че в RS haldex нЕма.

    Коментиран от #8

  • 5 quattro™

    20 6 Отговор
    Всички 4х4 бутат зимъска а ауди върви. Това истината.

    Коментиран от #6

  • 6 Патил

    8 11 Отговор

    До коментар #5 от "quattro™":

    Точно защото се бях доверил на подобни твърдения направих грубата грешка да купя Q5 2.0 TDI QUATTRO и при първия опит да стигна до ски писта "Лалето" на Витоша при сняг около 30 см с чисто нови зимни гуми PIRELLI закъсах на самия път и добре,че минаха едни свестни скиори с NISSAN PATROL та ме издърпаха.Няколко месеца след това съединителя сдаде багажа и след като платих 2129 лева за смяната му реших да продам колата защото освен,че вървеше мудно и мотора работеше шумно разхода на гориво беше висок.В момента карам HONDA CR-V 1.6 I-cdti 120к.с от 2015-та с предно предаване и съм много доволен.

    Коментиран от #11

  • 7 шофер

    15 6 Отговор
    Яка германска кола, както всички германски! ЕрЕс, торсен, автомат, 300+ коня върви навсякъде, където има просвет дори при зацепено само 1 колело. Останалите жълти талиги направени от станиол и крепящо се купе единствено и само на германската боя спират, бутат и гледат куаттро как минава. Че правят Сони, Панасоник и Фуджитсу правят безспорно, но кола не може и да доближат да сътворят. Респект към германската технология!

    Коментиран от #9

  • 8 ВМОРО

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Притежател":

    Напротив, има? Ауди РС3 е с халдекс.

    Коментиран от #10

  • 9 ВМОРО

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "шофер":

    Да, уважение за германската технология. Нито торсен, нито халдекс обаче са германска технология.
  • 10 Притежател

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "ВМОРО":

    Така е, всички а3 са с халдекс, щото моторите им са напречно разположени. От а4 нагоре куатрото е с торсен.

    Коментиран от #13

  • 11 User

    7 3 Отговор

    До коментар #6 от "Патил":

    Хаха с тази котва CRV и лятото нема да можеш да стигнеш до Бистрица та камо ли Алеко. По-сериозно, ауди е премиум автомобил а Хонда е пълна котва с верига.

    Коментиран от #12

  • 12 Прав си

    1 6 Отговор

    До коментар #11 от "User":

    Хонда-та е по "стокова" но поддръжката и се свежда до една смяна на масло веднъж годишно и струва около 250 лева.Средния разход на гориво е около 6/100 а динамиката прилична.Единствената ми забележка е към "дървеното" окачване което обаче е просто и безпроблемно докато при Ауди-то то представляваше една плетеница от носачи,щанги,стабилизатори и какво ли още не.

    Коментиран от #14, #16

  • 13 Ко? Не!

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Притежател":

    Беше... Сега вече и MLB слагат електрически управлявано куатро. Демек халдекс
  • 14 Селянин без колело

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "Прав си":

    Плетеницата от носачи е направена за стабилност и комфорт и е на всички автомобили от горен клас .Въпроса е какво искаш да караш кола или каруца

    Коментиран от #17

  • 15 Оня с коня

    1 0 Отговор
    Ами да идат в заводите на БМВ близко им е да видат как се правят автомобили има мнооого да се учат ама нема ги пуснат.😁😄Ауди Р8 е уникален боклук.
  • 16 Оня с коня

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Прав си":

    Не позна баце ни Хонда ни Ауди хвани едното удари другото са един и същ дол дренки туй не са автомобили.БМВ е марката номбер уан БМВ ойеее
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.