Лизинговите вноски за нов електромобил в Германия са намалели до безпрецедентно ниски нива след решението на правителството да увеличи на €9 000 държавната помощ при покупка на модел на ток с цена до €40 000, съобщава BloombergNEF. Субсидията позволява да се вземе кола на ток практически безплатно.
От веригата Autohaus Koenig, която разполага с 50 представителства в Германия, разказват, че за 20 дни, откакто е въведен новият размер на държавната помощ, са получили запитвания от над 3 000 души и са сключили лизингови сделки с 300 от тях. "Ако имахме достатъчно персонал, резултатът щеше да бъде още по-добър", разказва шефът по продажбите на компанията Волфганг Хубер.
Най-голяма държавна помощ при покупка на електромобил в Европа дава Хърватия (до €9 297), следвана от Германия, Полша, Словакия, Словения и Унгария. Във Франция, където правителството увеличи размера на субсидията до €7 000, Renault Zoe може да се вземе на изплащане за €79 на месец, а в Германия лизингът на електрически Smart EQ излиза по €99 месечно без първоначална вноска.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ха-ха
Коментиран от #72, #100
13:01 17.07.2020
2 Чочо
13:01 17.07.2020
3 Страничен
Коментиран от #28, #76
13:01 17.07.2020
4 vute
Коментиран от #58, #101
13:02 17.07.2020
5 Хунтата
13:04 17.07.2020
6 Гост
Коментиран от #8, #12, #102
13:07 17.07.2020
7 Никой
Коментиран от #25, #33, #46, #79, #89, #91
13:12 17.07.2020
8 гост
До коментар #6 от "Гост":
Свил съм се в един тъмен ъгъл, стискам снимката на Илон и роня сълзи13:14 17.07.2020
9 Plameni
13:15 17.07.2020
10 радев
13:19 17.07.2020
11 Така така
13:21 17.07.2020
12 Аха
До коментар #6 от "Гост":
А кой ти е казал, че нямат поръчки? Няма доставки, това е причината! Тесла продава повече, от колкото може да произведе.Коментиран от #27, #60
13:23 17.07.2020
13 voodo
Коментиран от #35, #41
13:25 17.07.2020
14 Driving pleasure
тъпотия е да финансираш с публични пари простотията на някой дето искал да седне в миксер.
Като искате екология и чисти градове направете публичния транспорт "зелен" и безплатен, така стотици хиляди, даже милиони ще се възползват и ефекта е мултиплициран!
Коментиран от #16
13:29 17.07.2020
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 ekspert
До коментар #14 от "Driving pleasure":
+ това да направят колите по-здрави и надеждни. А не през 2-3 години, чупи се- купи нова = ресурси, логистика = CО2.+ да разкарат скапаните електрички, които като теглиш чертата имат много повече CО2 индекс. Да минат на LPG и водород.
Коментиран от #105
13:33 17.07.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 124вефе
Не ви ли омръзнаа толко години да квичите - до кога ще е така?
Коментиран от #19, #21, #24, #30
13:43 17.07.2020
19 orka
До коментар #18 от "124вефе":
ти си от стадото, нали? бееееееееее13:45 17.07.2020
20 Тук
13:57 17.07.2020
21 Екологията
До коментар #18 от "124вефе":
Бойнг за един полет харчи към 125 хил литра гориво, това е близо 5000 коли в София за седмица. Колко самолета кацат дневно ти лажиКоментиран от #23, #29, #116
14:01 17.07.2020
22 Мхм
Коментиран от #45
14:06 17.07.2020
23 Така ама
До коментар #21 от "Екологията":
Самолетите, не излитат и кацат в центъра на града, нали?Коментиран от #31, #37
14:08 17.07.2020
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Гост
До коментар #7 от "Никой":
И да имаш гараж в къща, как го виждаш 200 коли в квартала ви да добавят едни допълнителни 2 Мега вата товар към вашият трафопост ?Коментиран от #51
14:12 17.07.2020
26 Ввв
14:14 17.07.2020
27 Гост
До коментар #12 от "Аха":
Аха, и за това смъкват цените. То е ясно - бизнес по електрофилски - при голямо търсене смъквай цената, че да не правиш повече пари хахахахахах14:14 17.07.2020
28 Komapak
До коментар #3 от "Страничен":
Зарядната система в Германия е доста сериозна. Нищо общо с България. Ако си купиш електричка няма да се чудиш къде да я зарежда. Горе долу до 5 години и в България може да стане така. Дали ще издържи електропреносната ни мрежа, не знам! Май по скоро не😊Коментиран от #64
14:15 17.07.2020
29 Komapak
До коментар #21 от "Екологията":
Ти май визираш 747 на курс от Лондон до Сингапур. Защото на всеки джъмбо се падат по 5 малки. А те изобщо не харчат толкова. Ако от всичко взимаме максимални стойности а не средно аритметични статистиката става стъкмистика... И да ви припомня само преди 20г как пушеха икарусите докато качат феята и Ропотамо! Колко протестиращи имаше като друг транспорт по цариградско нямаше?!Коментиран от #32, #77
14:21 17.07.2020
30 Гост
До коментар #18 от "124вефе":
Хахахаах купуват се електромобилите, цели 4% в Германия, хахахахах.14:26 17.07.2020
31 Гост
До коментар #23 от "Така ама":
Не, само над града. И само над водите които после пиеш и над полята от които ядеш. Да не мислиш че водата е само бутилирана и хляба изниква от фурната?14:28 17.07.2020
32 Гост
До коментар #29 от "Komapak":
Я кажи Кремиковци как пушеше.14:30 17.07.2020
33 Тц не
До коментар #7 от "Никой":
Е то в България няма как да стане пред блоковете да има толкова много нови коли , виждайки средната възраст на автопарка в България незнам колко ще си купят нови коли , че да стане пренаселено от електрически коли14:37 17.07.2020
34 прррц
14:44 17.07.2020
35 прррц
До коментар #13 от "voodo":
екологията е само за да лъжат хората, всички производители мислят само за повече продажби. няма кой да ги рециклира батериите като се наложи като катастрофира някой или като почнат да ги бракуват.14:49 17.07.2020
36 Пешо
14:52 17.07.2020
37 Driving pleasure
До коментар #23 от "Така ама":
А какво общо има това?Ако искаш чисти градове (и то касае само мегаполисите) решението е градски транспорт. А ние говорим за СО2 и е безразлично дали го изпускаш в града, на 50 км от града или на южния полюс - веднъж пуснат той циркулира навсякъде.
Ако говорим за истинска екология - каквато е идеята на електричките, то само добри стар ДВГ има потенциал за НУЛЕВИ емисии!
Коментиран от #40, #111
15:02 17.07.2020
38 Госあ
15:07 17.07.2020
39 Сашо
15:08 17.07.2020
40 Може
До коментар #37 от "Driving pleasure":
Само дето от никъде не ги измъкнаха тези НУЛЕВИ емисии! Ако знаеш, няма по-големи жешаещи от производителите и собствениците на сервизи ДВГ, да остане и ако можеше, щяха да направят всичко за да остане ДВГ, но не става. И те казаха, че електрическите са по-добрата технология! Мисля, да се спира вече да се коментира, че пак започват да се пишат едни и същи простотии за мръсните батерии и за чистите ДВГ със синтетично гориво.Коментиран от #43
15:09 17.07.2020
41 Госあ
До коментар #13 от "voodo":
Отрицателен, отрицателен. И то много !15:09 17.07.2020
42 Доволен
15:17 17.07.2020
43 Госあ
До коментар #40 от "Може":
Ами много ДВГ са по чисти от миксерите. Има официални класации. И говорим за петролни ДВГ,а не за газови и водородни. Нещата трябваше да започнат с хибриди и да отидат на водород. Ама миксери всеки паляк може да прави.15:26 17.07.2020
44 радев
Рено зое цена 30 000€-7 000€ помощ остават 23 000€
1вариант на лизинг
23 000€ : 79€ е 281 месеца или 23 години.
2.вариант 5 г. без първоначална вноска
23 000€ :60м( 5г.х12мес.) месечно 383€
3.вариант.5год с
Първоначална вноска 18 260€
4 740€ : 60 м. е 79€ на месец
Тези сметки са без оскъпяването на лизинга и без застраховки!
Без пари ги раздават бе и сте готови да повярвате! Купете си поне един път нова кола за да разбетете как става.Още като видях вноска 79€ ми се стори съмнително!
Коментиран от #48, #54
16:12 17.07.2020
45 радев
До коментар #22 от "Мхм":
Нямаш представа колко излиза лизинга защото не си купувал никога нова кола.За какъв сервиз ми говориш това е нова кола все пак.Всички коли губят стойност с годините дори и електрическите.Коментиран от #61
16:28 17.07.2020
46 TSLA
До коментар #7 от "Никой":
Спагети и чист въздух... ммм напомни ми на Villa del Balbianello на брега на Комо 😋17:10 17.07.2020
47 БГ Шкембе
НЕ!!! кеф ми е на светофара
да метам отзаде черни турлуци.
Мpъcна газ - форсирам нагара
да изтровим поне 2-ма 3-ма бoклyци
Катализатора махнах при Мето -
турихме спортно гърне.
DPF-а избуших, кюмюра назаде го мета
и върви на нерез, момче!
17:18 17.07.2020
48 Грешка
До коментар #44 от "радев":
Колко сметки наизчисли, без да имаш изходните стойности. Как става тая работа в математиката, ти кажи. В Германия държавата поема 9000 евро. В Autohaus Koenig колата е без първоначална вноска. 69 евра е за предишната генерация, новото е 125. Батерията също не ти влиза в цената - плащаш малък абонамент като за телефон и я забравяш - тяхна грижа е квото и да става с нея. След 3 години ако искаш доплащаш 13 хил. за колата. Ако не я сменяш за новия модел пак на лизинг. И срещу сто и нещо немски пари на месец ЗАБРАВЯШ за всичко, освен за приятното каране на нова бегачка.Коментиран от #49, #50, #52
17:44 17.07.2020
49 радев
До коментар #48 от "Грешка":
Това са дали въху това смятам.Видяха ми се малко тия 79€.Тези 13 000€ никъде не ги споменават!Ама тъпаците ще решат че ще карат за 79€ кола.Това е по скоро нещо като наем а не лизинг.Има два вида лизинг-оперативен и финансов.И в България го има този вариант.Караш срещу малки вноски после връщаш или доплащаш.За сметките не се притеснявай.Доставя ми удоволствие.
Коментиран от #59
18:03 17.07.2020
50 Госあ
До коментар #48 от "Грешка":
Къъъде си бе математика 😂 я ни кажи за едно кило банани от 5лв и едно кило половин кило портокали за 3,50 колко трябва да дадем ?18:20 17.07.2020
51 Льо Гей Бегемот & сие...
До коментар #25 от "Гост":
Кво ти дреме,енергото за квое.Коментиран от #93
18:51 17.07.2020
52 радев
До коментар #48 от "Грешка":
Прочети пак заглавието.Раздават електромобили за без пари.Нито раздават нито е без пари.19:19 17.07.2020
53 КОНПИЙСТУДЕНАВОДА
19:20 17.07.2020
54 Купувал ли си кола на лизинг
До коментар #44 от "радев":
Това да не ти е кредит? Първо ти е написано, че 79 евро е без първоначалната вноска, без да е уточнено колко е първоначалната вноска. След тези да речем пет години, колата има някаква остатъчна стойност, която може да платиш ако искаш да задържиш колата. Ако не просто връщаш колата като си я ползвал за 79 евро на месец и гориш с първоначалната вноска. Вноската е малка, защото за разлика от автомобилите с ДВГ, електромобилите се обезценяват по-бавно и остатъчната стойност остава голяма. Това последното винаги ви се губи в сметките, когато сравнявате електромобилите с някой по-евтин автомобил, дето от разликата в цената сте щели да си купите гориво за 200 000 км.Коментиран от #56
19:20 17.07.2020
55 Мая
19:37 17.07.2020
56 радев
До коментар #54 от "Купувал ли си кола на лизинг":
Тази ми е четвъртата нова кола.Всеки лизинг има оскъпяване.Това ми показва че не си купувал нова кола.За обезценката не си прав.Колата ми е 30 000лв.Рено зое е 30 000 €.Ти смятай колко гориво ще купя за разликата.20:01 17.07.2020
57 Гошо
20:02 17.07.2020
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Боби
До коментар #49 от "радев":
Имаше спор преди и пак ще напиша! На Запад финансовия лизинг, не се казва лизинг а си е заем за кола. Ти всъщност взимаш заем за кола, който изплащаш за определен срок. Лизинга на Запад е това, че си плащаш определени вноски (може със и без първоначална вноска) и след това връщаш колата без да получаваш нищо за нея. За този период плащаш пари за около 60 процента от стойността на колата. И след това я връщаш. Този който е оперативния лизинг у нас!Коментиран от #62, #99
20:24 17.07.2020
60 И как точно
До коментар #12 от "Аха":
продаваш нещо, което не можеш да произведеш?Коментиран от #63
20:30 17.07.2020
61 Мхм
До коментар #45 от "радев":
Радев ти на нова кола годишен сервиз не минаваш ли бе? Филтри, масла, ремъци, свещи, спирачни дискове, накладки не сменяш ли? Като е нова, какво? Не правиш ремонти, но годишен сервиз минаваш!Коментиран от #65
20:31 17.07.2020
62 радев
До коментар #59 от "Боби":
Да така е.Преди да купя нова кола първия въпрос от дилъра е финансов или оперативен лизин желая!20:32 17.07.2020
63 Ето как точно!
До коментар #60 от "И как точно":
Правят се поръчки, които все още не са доставени, защото някой трябва да ги произведе и да ги прехвърли през гьола до Европа! Така, че незнаеш дали поръчките не са повече! Това е регистрирано! Фабриката на Тесла беше затворена, а и пак са продали 90 хиляди за второ тримесечие. Възможно е да са доставали до други страни или в Америка. Колите при Тесла се поръчват по интернет с доставка до няколко месеца. И така може да е купена и платена, но да не е доставена и регистрирана все още. ОК?20:37 17.07.2020
64 .?.?.?.?.?.
До коментар #28 от "Komapak":
Отвори сайта Tesla.bg и има раздел карта на зарядни станции.Не са чак толкова малко20:42 17.07.2020
65 радев
До коментар #61 от "Мхм":
Купи си нова кола и ще разбереш.Няма такова нещо годишен сервиз.Смяна масло и филтри на 25 000км.Досега за 150 000 кмимам 6 смени по 300 лв.Ремък на 180 000 км предстои ми към 500 лв.Карам само на дълъг път и накладки сменям след 200 000 км.Колата е дизел и има само подгряващи свещи.Това е разхода.Колата е 2015 г евро 5 пробег160 000 км.Преди карах кола втора употреба и правех ремонти всеки месец.
20:55 17.07.2020
66 123
Коментиран от #69
21:03 17.07.2020
67 Julio
21:21 17.07.2020
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Julio
До коментар #66 от "123":
И Слава Богу! Като почнат да ми субсидират ел.четката за зъби, тогава може и да се съглася простакелските джендър-неутрални "коли" да взимат два-три лева субсидия при покупка....Коментиран от #71
21:39 17.07.2020
70 ДГД
22:13 17.07.2020
71 Онкоболните кой ги субсидира
До коментар #69 от "Julio":
Знаеш ли колко онкоболни има само в България в следствие на замърсения въздух? А знаеш ли, че само химията за химиотерапията струва около 10 000 лв на месеца за ВСЕКИ един от тях, ВСЕКИ месец? ТЕЗИ ПАРИ ОТКЪДЕ ИДВАТ СПОРЕД ТЕБЕ?Засега не са измислили далавера с електромобилите, но за сметка на това частните болници усвояващите за средства са на "наши хора" и няма да им разваляме бизнеса я!
22:53 17.07.2020
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 електроммм
Коментиран от #74
00:09 18.07.2020
74 Шамара
До коментар #73 от "електроммм":
Я да видим какво ще караш при червените, Ще яхаш метлата или на фатмака шперца! За кола като едно време вноска и чакаш 15-сет години!00:27 18.07.2020
75 AC☑️DC
Толкоз субсидия.
Може, ама надали
00:34 18.07.2020
76 Boxer 3.0
До коментар #3 от "Страничен":
Да разбирам, че искаш държавата да вземе от тебе 9 000€ и да ги даде на някой екоталибан, за да му е по-евтино на него, да си купи електричка?Нали се сещаш, че тия субсидии, се взимат от всички, за да се дадат на някои.
А, навремето ни говореха за пазарна икономика, как хората ще си купуват свободно стоки и пазара ще определя цената.
Сега в Европа се връща времето от комунизма, когато за да си купиш кока кола, трябваше да си купиш и бутилка оцет! Само, че сега вместо бутилка оцет, ако ти живееше в Германия, щеше да субсидираш някой с 9 000€!
Така че, ако обичаш, не плюй по Бг-то, заради "партийните" решения взети в Европа!
05:54 18.07.2020
77 Летял
До коментар #29 от "Komapak":
"FLIGHT(S) CALCULATED AVERAGE CO2 EMISSIONS IS 143.31 KG/PERSON " - при 50 % заетост на местата. Пише го в билета. София- Ларнака. Разстоянието е не толкова голямо. Лети се час и четиридесет минути. При 100% пълен самолет са двойно - "FLIGHT(S) CALCULATED AVERAGE CO2 EMISSIONS IS 291.20 KG/PERSON".Коментиран от #81
06:25 18.07.2020
78 Бойко
08:01 18.07.2020
79 Знаещ
До коментар #7 от "Никой":
Когато у нас масово навлязат електромобилите , панелките вече ще са разрушени и забравени .08:06 18.07.2020
80 А ти сметна ли
Коментиран от #83
08:33 18.07.2020
81 Летял си, ама дали си учил?
До коментар #77 от "Летял":
Самолета ще изразходи едно и също гориво независимо дали пътува с 50 човека или 100.Е как мислиш? Кога въглеродните емисии на пътник ще са по-ниски? Когато пътуват 100 човека или когато пътуват 50 човека? Другия път като се опитваш да лъжеш, поне гледай лъжата да е достоверна.
08:39 18.07.2020
82 Gandi
08:47 18.07.2020
83 радев
До коментар #80 от "А ти сметна ли":
Купувал ли си някога нова кола?Май не си.Купи си пробвай и тогава коментирай.По горе съм описал каква е процедурата и разходите за нов автомобил.Карам четвърта нова кола.Връщам старата вземам новата.Така че не ми обяснявай нещо което не знаеш.Коментиран от #86
08:49 18.07.2020
84 onq s konq
09:05 18.07.2020
85 Бай Ху
09:14 18.07.2020
86 Ех радев
До коментар #83 от "радев":
Ти си купувал и карал, но и твоето каране от другите е различно! Ти си писал, че караш извън града и разхода ти е 4.5 на 100! Но това е твоя и на сравнявай на всички! Хората живеят по градовете и там работят. Влез в София, в час пик, стани сутринта през зимата, запали колата, загрей за 2 минути и измини разстоянието от 7 километра. Ако за това разстояние разхода ти е по-малко от 10, ела се обади! И като имам предвид, да нулираш сутринта данните преди да запалиш, а не да даваш данни след това среден разход за последните 1000 километра! И това е всеки ден, а дългите разстояния не са всеки ден.Коментиран от #88
09:18 18.07.2020
87 ааа
09:38 18.07.2020
88 радев
До коментар #86 от "Ех радев":
За града си има градски транспорт.Само малоумник ще се качи в колата си в час пик.Аз не живея в София.Пътувам по работа из страната 1-2 пъти седмично.Нулирам преди всяко пътуване.Ако карам с 90-100 разхода пада до 4.2л/100км.В малък град кола не ти трябва.Съгласен съм - моето каране е различно.Споделям опит.Това е10:04 18.07.2020
89 Бай онзи
До коментар #7 от "Никой":
То е проблем за електро колело без къща и гараж, а за кола не мисля изобщо.10:11 18.07.2020
90 Бай онзи
10:18 18.07.2020
91 Бай онзи
До коментар #7 от "Никой":
Въпрос на време е да го направят да не може да си зареждаш електричката дом10:24 18.07.2020
92 Как може
Първи малко справка какво е лизинг в БГ и какво в Германия.
Защото лизинг тук е да плащаш де факто наем ( за определен период от време плащаш на месец сума за да ползваш автомобила, след това го връщаш и ако има проблеми по колата доплащаш).
А плюс това Рено Зое е най-евтиният електромобил защото, батерийте са под наем. Сиреч 99€ за колата плюс още толкова за батерийте( на месец)
Има такива иферти за 99€ кола и батерий на лизинг ама и огранаичението за километри на година е 3000км. Аз например въртя по 40хил
Коментиран от #95
10:27 18.07.2020
93 Гост
До коментар #51 от "Льо Гей Бегемот & сие...":
За да изгради нова мрежа, която да носи големия товар и с това оправдание да ти вдигне цената на тока.10:37 18.07.2020
94 Симеонка
10:49 18.07.2020
95 радев
До коментар #92 от "Как може":
Има два вида лизинг в България - оперативен и финансов.Оперативният е като наем.Финансовият е с придобиване на колата или замяната и с нова след като изтече срока.При финансовият лизинг вноските са по високи.Коментиран от #96
11:00 18.07.2020
96 Благодаря
До коментар #95 от "радев":
Ме ми го разесни това на мен. Само, че би трябвало авторът на статията да е по-конкретен в информацията. Като кажеш на обикновения българин лизинг, той си представя кола на изплащане. Като кажеш на немеца лизинг, той пита частен или на фирма (юрид. Лице.). Частният лизинг е същият само, че с по сурови условия. Почти невъзможен за изпълнение от обикновен гражданин. ( кой нормален ще се хвърли да плаща месечна сума за кола, която не е негова и трябва да обслужва и пази повече от жена?)Де факто сигурно над 90% от скъпоте коли са на фирмен лизинг. Закона е такъв, че да се завърти икономиката, държавата стимулира лизинга. Там всеки плаща по малко (фирмата, работника, който кара). На края се купуват едни големи и скъпи коли, които никой не може да си позволи. Да речем една А6 за 60хил€ струва на месец 800€. 600€ плаща работника, другите работодателя. Колата се кара много. Обслужва се в официален сервиз, пълно каско. Няма ограничения за км и къде ще ходи работника. Горивото и ремонти плаща работодателя. Тези пари си ги спестяват от данъци. Общо взето всички доволно. Само дето работника си мисли, че кара негова кола и плаща една кошница за нея ама... нанайси.
Коментиран от #97
11:33 18.07.2020
97 Радев
До коментар #96 от "Благодаря":
За Германия не знам как е.Затова не коментирам.За България е така както съм написал.11:58 18.07.2020
98 Стоян Илиев
Коментиран от #109
12:48 18.07.2020
99 Иван
До коментар #59 от "Боби":
ПРАВ СИ, НО МАЙ ИМА И МЕСЕЧЕН ЛИМИТ ЗА ИЗМИНАТИ КИЛОМЕТРИ?Коментиран от #103, #104
12:50 18.07.2020
100 Стоян Илиев
До коментар #1 от "ха-ха":
НЕ СЕ СМЕЙ,ЗАЩОТО 99 ЕВРО НА МЕСЕЦ ЗА ГЕРМАНИЯ СА КАКТО 20-30ЛВ В БЪЛГАРИЯ,Е ТОВА НЕ Е ЛИ ПОЧТИ НИЩО ЗА УДОВОЛСТВИЕТО ДА СЕ КАЧИШ НА АВТОМОБИЛ НА 0 ЛМ??ХА ХА..Коментиран от #107
12:53 18.07.2020
101 Стоян Илиев
До коментар #4 от "vute":
ТИ СИ КАРАЙ 15 ГОДИШНАТА НАФТОВА ПЕЧКА,И ДАВАЙ МАСА ПАРИ НА ПИШМАН МАЙСТОРИ:-)АААА,И МОЖЕШ ДА Я КАРАШ С ОЛИО ЗА ПО ТЪНКО:-)ХААХХАХХААХАХХА:-)12:58 18.07.2020
102 Стоян Илиев
До коментар #6 от "Гост":
НЕЩО СИ В ГРЕШКА!ТУК НЕ СТАВА ВЪПРОС ЗА ТЕСЛА,А ЗА НЯКВИ ДРУГИ ЕЛМОБИЛИ!!!13:03 18.07.2020
103 Боби
До коментар #99 от "Иван":
Има. Не е месечен, а годишен. По принцип е 15 хиляди километра. За 3 години 45 хиляди километра, връщаш колата фирмата си я преподава, ти не се занимаваш. Но естествено е така за хора които не искат да се занимават и да си карат нови, коли. Като цяло излиза скъпо (не говоря за колите тук, а за типа лизинг), защото сумата която плащаш за тези 3 години се равнява на около 60 процента от стойността на колата, а си ограничен от километри и след като я върнеш, си платил голяма част, а нямаш нищо след това. Просто ги губиш (не че не губиш от покупка и стойността на колата пак си пада, но при по-дълъг период, загубата от стойността е по-малка). Така, че всеки си решава. Имам предвид, че във всички случаи е по-изгодно да я купиш от колкото да я взимаш с оперативен лизинг.13:05 18.07.2020
104 Боби
До коментар #99 от "Иван":
Също да обясня и по друг начин. За период от 6 години сменяш две лизингови коли и изминаваш 90 хиляди километра. И понеже за всяка от тях си изплатил около 60 процента от стойността, означава че за 6 години си изплатил повече от една нова кола, изминал си 90 хиляди километра и все едно си я хвърлил след това, защото не взимаш нищо, след като я върниш. Е, да има някой тук който би хвърлил пари за нова кола и след 90 хиляди километра и 6 години, да няма нищо от нея?13:17 18.07.2020
105 Стоян Илиев
До коментар #16 от "ekspert":
ДОНЯКЪДЕ СИ ПРАВ,АМА САМО ДОНЯКЪДЕ,ЕЛЕКТРИЧКИТЕ СА НЕ САМО ЗА ЕКОЛОГИЯ,НО И ЗА ПО МАЛКО ПОДРЪЖКА.И В РАЗВИТЕ ДЪРЖАВИ САМО ГЛУПАЦТЕ И ХОРАТА С НЯКАКВА ЗАВИСИМОСТ КАРАТ ЕДНА КОЛА ПОВЕЧЕ ОТ 4 ИЛИ 5 ГОДИНИ.СЛЕД ТОЗИ ПЕРИОД КОЛИТЕ ИЗВЕДНЪЖ СТАВАТ НА 80 ДО 130 ХИЛ.КМ,И БАЙ ГАНЬО Е ЩАСТЛИВ ОТ ТОВА,ЧЕ ГОДИНИ НАРЕД Е СПЕСТЯВАЛ,И СИ Е КУПИЛ "НОВА"КОЛА,КОЛКО ЖАЛКО!!!.Коментиран от #106
13:26 18.07.2020
106 радев
До коментар #105 от "Стоян Илиев":
Зависи от доходите.Ако нямаш възможност ще я караш и 10 г. и повече.14:23 18.07.2020
107 радев
До коментар #100 от "Стоян Илиев":
Новите автомобили никога не са на 0 км.Карам четвърта нова кола.Винаги има изпитания след производство.Колите са между 10-20 км.Не си сядал в нова кола.14:28 18.07.2020
108 Дедо
Коментиран от #110
15:21 18.07.2020
109 фен
До коментар #98 от "Стоян Илиев":
Нещо си се объркал.99€ навсекъде са си 99€.Да не говорим че повечето неща в Германия са по евтини.16:34 18.07.2020
110 дизела
До коментар #108 от "Дедо":
И аз искам ама вече няма.От всички коли които съм карал най доволен останах от пежо с двигател 1.9 дизел.16:38 18.07.2020
111 Мой
До коментар #37 от "Driving pleasure":
При изригването на само един средно голям вулкан, се отделят толкова вредни емисии и прах колкото са отделили всички автомобили на земята за ПОСЛЕДНИТЕ 100 ГОДИНИ.17:34 18.07.2020
112 айде де
17:39 18.07.2020
113 Хахоман
И без пари ,подарак да ми дадат, аз ауди то си нема да оставя
18:53 18.07.2020
114 Боги
19:20 18.07.2020
115 тесла
Коментиран от #117
03:19 19.07.2020
116 Чичо Кольо
До коментар #21 от "Екологията":
Какви 125 000 литра. Резервоара на Еърбъс 320 е 27 000 литра за 5 500км.Да, има и по големи самолети. Малко си го понадул и човек който и идея си няма не хваща такива зловредни манипулации.11:04 19.07.2020
117 TeslA
До коментар #115 от "тесла":
Щото се чудиш вместо да прочетеш че имат и зареждат при спиранр21:43 19.07.2020
118 Чакаме ги
04:17 20.07.2020