След като причиниха тежки мутации на почти цялата баварска гама, автомобилните фундаменталисти от G-Power очаквано посегнаха и на най-малкото (за момента) BMW. Както може да се предположи от визитката на тунинг ателието от Аутенцел, G1 V8 Hurricane RS е най-бързата "единичка" на планетата.
Под предния капак на джобния изтребител се кипри V-образен осмак от M3 E9x, съчетан с трансмисия DCT. За да се побере цялата анаболна апаратура в коша, инженерите на G-Power създават механичен компресор специално за целта на проекта.
Нагнетателят добавя 180 към 420-те к.с. на мотора, с което табунът закръгля 600 коня при 7 800 об/мин и 580 Нм 3 900 об/мин. Максималната скорост надхвърля 330 км/ч, а 100 км/ч от място се достигат за 4.4 секунди. Недотам впечатляващият спринтьорски показател се компенсира напълно от ускорението до 200, което отнема 12.7 секунди.
Освен поръчковия компресор T1-523 ASA сред модификациите по колата си струва да бъдат отбелязани алуминиевото окачване на двигателя, новата охладителна система, състезателният въздушен филтър и изцяло подмененият изпускателен тракт от неръждаема стомана.
20-цоловите джанти G-Power Silverstone Diamond са обути с гуми Michelin Pilot Super Sport с размер 255/30 ZR20 отпред и 295/25 ZR20 отзад. Спирачките са поверени на Mov’it, които доставят 396-милиметровите въглеродно-керамични дискове.
Окачването G-Power Clubsport включва регулируеми пружини и амортисьори с променлива твърдост. Лагерите и втулките позволяват изменения в напречния наклон на гумите в зависимост от моментните нужди.
От G-Power са снабдили баварската единица с преден капак от въглеродни нишки. Спойлер от същия материал укротява донякъде задницата. Салонът пък е изпипан на ръка от алкантара с най-високо качество.
Екстремисткото BMW 1M Coupe става поредното попълнение към списъка с рекордьори от Аутенцел. G-Power вече държат титлата за най-бърз седан (M5 Hurricane RR), най-бърз автомобил с газова уредба (M5 Hurricane GS), най-бързо комби (M5 Hurricane RS Touring) и най-бързо четириместно купе (M6 Hurricane RR).
G1 V8 Hurricane RS ще бъде произведен в ограничен тираж от 30 екземпляра, с които ще бъде отбелязана 30-годишнината на G-Power. Цената на всяка от тези единички е 141 176.80 евро без данъци и такси.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Bobi XXX
12:17 29.09.2012
2 кик
12:39 29.09.2012
3 Bobi XXX
Иначе, да. Колегата ми също каза, че ако разполага с подобна сума пари, би си взел Ferrari.
12:48 29.09.2012
4 Радо Белчев
12:49 29.09.2012
5 Bobi XXX
12:49 29.09.2012
6 Кофти
13:10 29.09.2012
7 мирослав борисов
Коментиран от #8
13:17 29.09.2012
8 Кристиян Марков
До коментар #7 от "мирослав борисов":
"ТИЯ" от БМВ ли ?? ТИЯ от G-POWER преработват серийните автомобили..И всеки пише.. аз бих си зел Ferarri, bentley, bugatti..
Аз пък бих си взел нещо което мога да поддържам в момента и да му се радвам, и бих оставил мечтите настрана. Колата е доста силна и добре потготвена.. евала на G-POWER!
13:48 29.09.2012
9 кик
14:19 29.09.2012
10 W164
Коментиран от #15
14:37 29.09.2012
11 Катерицата
15:07 29.09.2012
12 rokera_54
15:19 29.09.2012
13 fesel
15:20 29.09.2012
14 Веско
16:34 29.09.2012
15 Тодор Пенев
До коментар #10 от "W164":
Само че СЛС-а е 400 000лв, а това е 360 000лв. Не че разликата е огромна, но от това ще бъдат произведени само 30 екземпляра, а СЛС може да си купи всеки срещу дадената сума :)П.С: Нямам нищо против Мерцедес даже ми харесват много.. просто отбелязвам
Коментиран от #18
17:03 29.09.2012
16 rsr_88
18:14 29.09.2012
17 Киселото грозде
18:29 29.09.2012
18 W164
До коментар #15 от "Тодор Пенев":
мерцедеса е 313 000 лева без ддс а с ддс е 375 000 лева.ако ще и 3 бройки да са си остава грозно.друго си е да караш 6300 кубика а не 4000Коментиран от #25
19:38 29.09.2012
19 GOLF GTI
Коментиран от #21
19:39 29.09.2012
20 520 зендер
Коментиран от #28
21:09 29.09.2012
21 Венцислав Кацарски
До коментар #19 от "GOLF GTI":
Брао мой човек каза им го както трябва !21:32 29.09.2012
22 "НЕ" на глупостта
21:35 29.09.2012
23 Хи Хи
22:57 29.09.2012
24 hienata
23:04 29.09.2012
25 Константин Дичев
До коментар #18 от "W164":
1-во СЛС-а е с обозначение 6.3 но е 6208 кубика,2-ро прави упражнението до 100км/ч за 4 секунди и 3-то БМВ-то ще го разцепи навсякаде освен ако ЗКУ-то е калпаво.Всички гледате цифри но не там е истината,който е карал АМГ и М-ка знае за какво говоря!!!23:33 29.09.2012
26 Jack
Не ти стигат паричките за тамагочи мой човек така че си трай.
Просто си поредният хейтър който няма представа от истински коли.
23:58 29.09.2012
27 мнение
Ако БМВ правеха автобуси щеше да има и рекорд за най бързия автобус.Безсмислени рекорди.
Естествено на писта има много коли които буквално ще смачкат тези самоделки защото двигателят и кожата в салона не са единственото за да бъде една кола определена като спортна.
Но целта на БМВ не е реална спортна кола а по скоро показност и демонстриране на някаква уж класа.
Класа могат да имат Астън Мартин,Ферари,Ролс и т.н.
БМВ може само да имитира.
10:12 30.09.2012
28 Име:
До коментар #20 от "520 зендер":
Zendere пак плюеш неподготвен. Това че са го напомпали до 600 к.с изобщо не го прави нещо уникално, или нещо изтъкващо класа или стил или не знам там какви други душевни изживявания получавате от тая марка. В един истински спортен автомобил най-важен е баланса, мощността в даден момент може да идва и в повече. Едно домашно доработено субару импреза комби от 94-та правеше 0-100 за 3.7 секунди с 400к.с. това бмв е по-бавно а е с 600. Тия цифри са без абсолютно никакво значение. А що се отнася до GT-R. Ами че той GT-R-a на пистата на топ гиър бие Бугати вейрон а той е с 1000к.с. Как го мислиш 550 с/у 1000? Смъмри някъф човек че намесил 'пластмасовото тамагочи' в статията за свещенната марка. Нисмо мой човек не е шега работа. Става въпрос за състезателната дивизия на нисан участвала в истински шампионати, а не като G-power в гонки по аутобаните. Колкото и да е хубава тая единичка, просто няма място за сравнение в техническо отношение с GT-R, още повече с Nismo.14:26 30.09.2012
29 +++++++++++
Той горкия сега кара някаква дизелова кошница и дава мнения кое било тамагочи.Ами той първо е технически неграмотен за да оцени какво правят Nismo например.Още по трудно би осъзнал какво означава Аиртон Сена да направи настройка на шаси (NSX) има още много примери.До ден днешен такива коли правят смешни уж съвременни модели с претенции за "класа" с два пъти по големи мотори и като обем и като мощност.
Но както беше казано простолюдието иска евтини зрелища и БМВ ги дава.За познавачите е ясно че това е само трик и могат само да се смеят на вярващите в мита БМВ.
16:16 30.09.2012
30 520 zender
Коментиран от #33, #34
17:38 30.09.2012
31 +++++++++++
Че си закостенял всички го знаем,че говориш наизуст за коли които дори не си виждал а камо ли карал.За теб и болидите от Формула 1 са пластмаси защото нямат кожа и стил и използват композити.
Подобна кола е и ГТР , в нея има толкова технология колкото БМВ няма да има и след 10 години.Там са творили истински инженери и са вложили най доброто от себе си.Няма евтини трикове както при БМВ за зарибят такива като теб.Това е кола убиец на хулигани.Това е самурай , който с един удар отрязва главата на "хулигана" БМВ.
А що се отнася до NSX това е кола създадена за да се мери с най доброто за времето си и го прави.
Сена участва активно в изпитанията и настройките на шасито.И до днес това шаси се определя като едно от най добрите постижения въобще в автомобилната история.
Освен това това е най здравата и бездефектна спортна кола правена някога.Сравнена с БМВ 850 от това време тя е на светлинни години напред като технологии и изработка.
Само простият факт че 22 годишна такава кола не можеш да намериш под 30 000 евро трябва да ти говори колко се е търсила.
БМВ 850 от това време можеш да намериш за 4000 евро без проблем.
Толкова струват "уличните хулигани" като излязат от мода.
Класата и след 20 годии си държи цената.Ти продължавай да си харесваш конфекция , но за да казваш кое било тамагочи ти трябват доста повече познания за автомобилите от тези ,които имаш в момента.
Коментиран от #35, #37
20:50 30.09.2012
32 БУМЕР КАМОР
21:38 30.09.2012
33 Име:
До коментар #30 от "520 zender":
Само 280 конски сили са, защото тогава японските автопроизводители подписват пакт, в който се споразумяват мощността на колите им да не надхвърля 280к.с. Именно заради това, това е и периода с най-добрите японски коли. Защото когато имаш лимит на мощността ти вече не можеш да правиш евтин конкурент който да доминира на пазара като просто му напъхаш огромен мотор с много коне. Започваш да мислиш в друга посока, за технологий, по-леки материали, други технически решения, системи, алуминиево шаси (NSX), Atessa (Nissan GT-R), V-tec (Honda), и какво ли още не само и само да направят колата по-бърза от конкуренцията. Тогава се раждат лично за мен най-добрите японски коли някога а именно mazda rx7, nissan GT-R R32 (най-истинската годзила), honda NSX, toyota supra. Като rx7 все още не е побеждавана в touge шампионата на пистата в Gunsai при краля на дрифта. Дори последния GT-R беше по-бавен. Освен че японците са най-големите маняци на тема бързи коли и доработки те държат най-доброто за вътрешния си пазар. Дори едни и същи модели предназачени за европа, примерно, имат разлика в материалите в сравнение с тези предназачени за вътрешния им пазар. Именно затова цяла Америка лудна по import тунинга. Относно единичката: Доработките които аз бих направил са олекотяване на предницата (по-лек капак, калници и броня, преместване на акумулаторът отзад както и част от съдовете със сапунчета :D с цел изместване центъра на тежестта по назад) съвсем малко увеличаване на заводска23:19 30.09.2012
34 Име:
До коментар #30 от "520 zender":
продължение:увеличаване на заводската мощност с цел по-добър throttle response, разбира се окачване и гуми, спортни свръхлеки седалки. Олекотяване на покрива и горната част от интериора с цел по-нисък център на тежестта и така нататък. Това е моето разбиране ако ще е бегачка да е бегачка - пистов спортист, а не кола за пазаруване с 600к.с и кожен салон.
23:21 30.09.2012
35 Toйота
До коментар #31 от "+++++++++++":
А ти не си ли закостенял! Хората поне си го призъават. Стига сте говорили за някакви нещастни автомобилчета! Тойота си е номер 1. Ама намаляли им бил и продажбите в Америка, Европа и Аъия, но в япония си номер едни така че Гледайте си бараките аъ карам ТОЙОТА.09:55 01.10.2012
36 някой
Знаят само къде е вратата и кормилото и готови специалисти и авторитети да казват кой бил номер1.
Остави хората ,които разбират да обяснят нещата и чети може да научиш нещо полезно.
19:13 01.10.2012
37 520 зендер
До коментар #31 от "+++++++++++":
Всъщност...,аз съм от тия дето карат-знанията и разбиранията ги оставям на такива като теб.Ти ги знаеш какви са им технологиите на японската сила.Аз само искам да напомня че това тунинг атилие прави автомобили които държат рекорда за най-бързо купе седан и комби както и на газ.От това ,като един елементарен беемвист правя заключение че тунинг майсторите на Нисан Скайлайн ГТ-Р не искат или не могат или не им е за цел да постигат висока скорост.Все пак при положение че всяко БМВ залага на премиум претенции и обноски и разполага със всякакви екстри които в повечето случаи само тежат на автомобила,бих казал че тези тунинг майстори са се справили много добре.Не че неможе и по-добре.Напротив.Но лично моята философия е -много мощност комбинирана със лукс.Така виждам аз нещата и именно за това обичам пета серия.В случая-M5 Hurricane RR.А пък 850...момко както много пъти съм писал тука е едно много добро ГТ.Ама много добро.Лично за мен по-добро от SL 500.Не ангажирам никой с моето мнение.Какво да ти кажа за НСХ-а.Поразрових се из европеиските авто къщи.Държи цена ама е по-рядка и от Ферари.Тоя автомобил просто не се е продавал -причината не я зная.За разлика от него,850 се призвеждаше 10 години и се харчеше добре и предполагам че е струвал повече от хондата.Дааааа даааа-зная дежурните заключения:умните и високоинтелектуалните хора карат японски коли а пък тъпаците карат БМВ.Е щом това те успокоява-така да е.............Коментиран от #43
21:58 01.10.2012
38 ВИП АМГ
Коментиран от #39, #42
14:31 02.10.2012
39 Чики
До коментар #38 от "ВИП АМГ":
Работиш, като шофьор в градския транспорт, предполагам?Коментиран от #41
17:32 02.10.2012
40 читател
На права линия всички са големи герои , но на пистата БМВ хич го няма.Не е необходимо да разбираш много от технологии за да забележиш това.
И прав си ново БМВ 850 беше по скъпо от Хонда NSX но сега 20 години по късно Хонда е поне 5 пъти по скъпа от баварския кош който вече се разпада.
И обявите са малко защото никой не иска да продава.Това е кола легенда и наистина е за познавачи а не за бекове дето се дуят по пътя на пеперудките.
Всеки си избира от кои да бъде.
19:30 02.10.2012
41 ВИП АМГ
До коментар #39 от "Чики":
opredeleno e shofior na ikarus.xaxa21:00 02.10.2012
42 ВИП АМГ
До коментар #38 от "ВИП АМГ":
pak si se izlojil.niamash li si p...a dasi igraesh.21:00 02.10.2012
43 VW_фен
До коментар #37 от "520 зендер":
Цендер, Добре те разбирам и абсолютно съм съгласен с теб, но не съм съгласен, че интелегенцията кара японски автомобили! В една предишна статия за "Най - вулгарните шофьори карат БМВ" бях описал моя житейски опит! Ти сам каза веднъж че си закостенял а аз смятам че си такъв, но с покритие! За всички, а според мен е един и се логва като Дошо, Гошо, Лошо и т.н. и пише едни и същи глупости за немските автомобили; Карай си японската каруца с колкото си искаш агресия :) НЯМА ДА МЕ СТИГНЕШ! За всички които обичат да шофират със Здраве!13:40 03.10.2012
44 VW_фен
Коментиран от #46
13:46 03.10.2012
45 БМВ
19:25 03.10.2012
46 ВИП АМГ
До коментар #44 от "VW_фен":
choveche ti mai si na mnogo silni medikamenti.23:16 03.10.2012
47 БУМЕР КАМОР
23:49 04.10.2012