5 037 18

Astra тръгва по стъпките на Mokka

Шестото поколение на Astra ще прилича на представената наскоро втора генерация Mokka. Новият компактен Opel ще има по-отсечени черти и ще съчетава стилистични черти от концептуалните GT Vizor и Compass, чийто дизайн пък е вдъхновен от някогашната Manta от 70-те, твърди Motor1.

Следващата Astra ще се различава значително от предшествениците си и технически план. Новият модел ще бъде построен на платформата EMP2 на PSA, която ще залегне и в основата на бъдещото Peugeot 308. При проектирането на тази архитектура французите са предвидили възможности за електрифициране, така че със сигурност ще има версия на ток или поне хибрид.

В съобщение до медиите отпреди година Opel обяви, че производството на Astra ще се върне в Рюселсхайм, където се сглобява и Insignia. За последно наследникът на Kadett носеше етикет "Made in Germany" през 2015 г.

Поставете оценка:
Оценка 4 от 17 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Факт!

    13 13 Отговор
    Прекрасна е!
  • 2 сектант

    23 7 Отговор
    МАНТА ИСКАМЕ МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ ЯЯЯ

    Коментиран от #16

  • 3 Мак-ЛАЙН

    13 22 Отговор
    Astra тръгва по стъпките на МОСКВИЧ !!!
  • 4 Driving pleasure

    10 13 Отговор
    Не ми харесват обратно скосените фарове, нито тази вертикална "дупка" в бронята. Въпреки че донякъде копира GSI моделите по-скоро прилича на френските DRL И дано сложат читави двигатели, че сегашните са смехотворни.

    Коментиран от #6

  • 5 Минаващ

    13 6 Отговор
    Екстра е!

    Коментиран от #7

  • 6 Вальоо

    12 7 Отговор

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    Какво значи читави? Тва за читавите двигатели няма да се върне. Тенденцията е към down-sizing и към все по-малки двигатели ще се стремят. Живеем в консуматорско общество,където една кола е предназначена да кара 5-6-7 години и след това да се купи нова такава. Затова и ресурса на тия двигатели е 150-300к в най-добрия случай. Колкото и да ни се иска времената на големите мотори да се върнат, за съжаление няма да се случи.

    Коментиран от #8, #11, #15


  • 7 един от стадото

    8 2 Отговор

    До коментар #5 от "Минаващ":

    нищо лично срещу Опел. Що не, нека правят. На времето с една Аскона доста Лади отказвах на баира
  • 8 Димов

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Вальоо":

    "Икономията е майка на мизерията."

    Коментиран от #9

  • 9 един от стадото

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "Димов":

    тя мизерията не е за всички. Някой трябва да кара и осмаците
  • 10 асдфдс

    4 0 Отговор
    Ако случайно електричката е на сносни цени ще си заслужава, само че сега дори двг колите са хем със смотани двигатели, хем всички вдигнаха цените с 10к в рамките на 2 години.
  • 11 1010

    2 7 Отговор

    До коментар #6 от "Вальоо":

    Именно заради това не мога да се реша да си продам Сестрата, 1.9 150кс. Не е състезателна кола но, в сравнение с тези е малко по-динамична.

    Коментиран от #13

  • 12 qwerty

    5 5 Отговор
    Мяза на дачия. Сори. Сега ще нахакат базова три цилиндъра, дето след 150 000 вече е за основен. Бмв си изчислиха. За двигател на бензин, оптималното е ололо 500 на цилиндър.
  • 13 Вальоо

    5 4 Отговор

    До коментар #11 от "1010":

    Ами всеки си преценява :) Аз карам 2.2Hdi 175,но имам и шкода 2019 1.5 150. Шкодата се чуства по-динамична просто,но и с основанието е че значително по-лека... Citroën-a с 2.2 тежи 1570кг а шкодата окола 1200.

    Коментиран от #14

  • 14 Емил

    3 5 Отговор

    До коментар #13 от "Вальоо":

    А кога ще си купиш кола? Хубави тракторчета имаш, ама ти е време за автомобил!

    Коментиран от #18

  • 15 Детстроукс

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Вальоо":

    Шофирам в момента с даунсайз мотор, 1 литър от Хюндай. За 3 години колата е направила 36 хил км. 300 хил ми се струва, че ще ги правя още 10-15 години и то ако шофирам не 12 хил годишно, а поне 20 хил. Ползвам колата предимно градско, едно огромно комби, наистина се чувства на моменти немощ, в смисъл при изкачване трябва да сляза от 6-та чак на 4-та, но никаква трагедия. Върши ми работа. Впрочем, стандартът на живот също расте с намаляването на кубатурата на двигателите, така че ползваш един такъв Хюндай, след 5 години друг. Идва и електрото все по-мащабно. Затова нема да са пуашиш, копеуе!
  • 16 дъстър

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Нали ти беше с дъстъра, вторник ще има ревю в ютуб, ще се сетиш кой го води, ако го напиша сигурно ще го изтрият заради реклама
  • 17 Гост

    0 1 Отговор
    Назад добре, ама предницата много детска
  • 18 Вальоо

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Емил":

    Дай ми пачки и ще си купа :) Майтап бе Уили... Ще си карам тракторчетата,ти си карай тротинетките

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.