Шестото поколение на Astra ще прилича на представената наскоро втора генерация Mokka. Новият компактен Opel ще има по-отсечени черти и ще съчетава стилистични черти от концептуалните GT Vizor и Compass, чийто дизайн пък е вдъхновен от някогашната Manta от 70-те, твърди Motor1.
Следващата Astra ще се различава значително от предшествениците си и технически план. Новият модел ще бъде построен на платформата EMP2 на PSA, която ще залегне и в основата на бъдещото Peugeot 308. При проектирането на тази архитектура французите са предвидили възможности за електрифициране, така че със сигурност ще има версия на ток или поне хибрид.
В съобщение до медиите отпреди година Opel обяви, че производството на Astra ще се върне в Рюселсхайм, където се сглобява и Insignia. За последно наследникът на Kadett носеше етикет "Made in Germany" през 2015 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Факт!
16:34 24.07.2020
2 сектант
Коментиран от #16
16:34 24.07.2020
3 Мак-ЛАЙН
17:38 24.07.2020
4 Driving pleasure
И дано сложат читави двигатели, че сегашните са смехотворни.
Коментиран от #6
17:43 24.07.2020
5 Минаващ
Коментиран от #7
18:24 24.07.2020
6 Вальоо
До коментар #4 от "Driving pleasure":
Какво значи читави? Тва за читавите двигатели няма да се върне. Тенденцията е към down-sizing и към все по-малки двигатели ще се стремят. Живеем в консуматорско общество,където една кола е предназначена да кара 5-6-7 години и след това да се купи нова такава. Затова и ресурса на тия двигатели е 150-300к в най-добрия случай. Колкото и да ни се иска времената на големите мотори да се върнат, за съжаление няма да се случи.Коментиран от #8, #11, #15
19:21 24.07.2020
7 един от стадото
До коментар #5 от "Минаващ":
нищо лично срещу Опел. Що не, нека правят. На времето с една Аскона доста Лади отказвах на баира19:44 24.07.2020
8 Димов
До коментар #6 от "Вальоо":
"Икономията е майка на мизерията."Коментиран от #9
20:05 24.07.2020
9 един от стадото
До коментар #8 от "Димов":
тя мизерията не е за всички. Някой трябва да кара и осмаците20:52 24.07.2020
10 асдфдс
00:11 25.07.2020
11 1010
До коментар #6 от "Вальоо":
Именно заради това не мога да се реша да си продам Сестрата, 1.9 150кс. Не е състезателна кола но, в сравнение с тези е малко по-динамична.Коментиран от #13
07:42 25.07.2020
12 qwerty
10:47 25.07.2020
13 Вальоо
До коментар #11 от "1010":
Ами всеки си преценява :) Аз карам 2.2Hdi 175,но имам и шкода 2019 1.5 150. Шкодата се чуства по-динамична просто,но и с основанието е че значително по-лека... Citroën-a с 2.2 тежи 1570кг а шкодата окола 1200.Коментиран от #14
12:31 25.07.2020
14 Емил
До коментар #13 от "Вальоо":
А кога ще си купиш кола? Хубави тракторчета имаш, ама ти е време за автомобил!Коментиран от #18
16:44 25.07.2020
15 Детстроукс
До коментар #6 от "Вальоо":
Шофирам в момента с даунсайз мотор, 1 литър от Хюндай. За 3 години колата е направила 36 хил км. 300 хил ми се струва, че ще ги правя още 10-15 години и то ако шофирам не 12 хил годишно, а поне 20 хил. Ползвам колата предимно градско, едно огромно комби, наистина се чувства на моменти немощ, в смисъл при изкачване трябва да сляза от 6-та чак на 4-та, но никаква трагедия. Върши ми работа. Впрочем, стандартът на живот също расте с намаляването на кубатурата на двигателите, така че ползваш един такъв Хюндай, след 5 години друг. Идва и електрото все по-мащабно. Затова нема да са пуашиш, копеуе!18:58 25.07.2020
16 дъстър
До коментар #2 от "сектант":
Нали ти беше с дъстъра, вторник ще има ревю в ютуб, ще се сетиш кой го води, ако го напиша сигурно ще го изтрият заради реклама11:54 26.07.2020
17 Гост
14:37 26.07.2020
18 Вальоо
До коментар #14 от "Емил":
Дай ми пачки и ще си купа :) Майтап бе Уили... Ще си карам тракторчетата,ти си карай тротинетките19:24 27.07.2020