27 Юли, 2020 09:36 7 658 89

Илон Мъск намеква, че времето на двигателите с вътрешно горене е към своя край

  • tesla-
  • батерии-
  • нови модели-
  • paladium

Актуализират най-скъпите и печеливши автомобили на Tesla с нов проект, наречен Palladium

Илон Мъск намеква, че времето на двигателите с вътрешно горене е към своя край - 1

Според изданието еlectrek, Tesla стартира стратегически план с кодово име Palladium. Същността на новия план е радикално да се актуализират най-скъпите и печеливши автомобили за компанията - Model S и Model X.

Проектът Palladium предвижда изграждането на нови производствени линии за производството на тези електромобили и евентуално появата на нови модели (например голям миниван).

Model S и Model X от следващото поколение ще разполагат не само нова каросерия и интериор, но и с други батерии. Ще припомним, че Tesla скоро ще започне да инсталира въпросните нови батерии на своите модели.

Още нещо интересно е, че те ще струват по-малко от 100 долара за киловат час. Тоест батерията със 100 кВтч ще струва по-малко от 10 000 долара. За сравнение, според Businessinsider, батериите, използвани от Porsche за Taycan, струват 200 долара, докато батериите за BMW i3 струват на производителя 253 долара за киловат час.

Освен цената, новата батерия на Tesla ще има и друга важна характеристика - според Илон Мъск автомобилите с нея ще могат да изминават 1.6 милиона километра. Тоест, батериите всъщност ще станат "вечни".

Освен това Tesla планира да влезе на енергийния пазар с тези батерии. И да стане не само производител на автомобили, но и доставчик на електроенергия - батериите ще получават енергия през нощта на евтини цени, а през деня ще я връщат.

Между другото, името на проекта - "Паладий" - е много символично. В крайна сметка този метал, който принадлежи към групата на платината, най-често се използва в катализатори за автомобили с бензин. Така Илон Мъск намеква, че времето на двигателите с вътрешно горене е към своя край.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 20 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МП4

    21 8 Отговор
    Паладия е отровен !!
  • 2 сектант

    36 33 Отговор
    Глупости. Тесла е към своя край, мина им модата. Истинското бъдеще се крие в корейските автомобили Киа, защото те са най-технологично напреднали в момента.

    Коментиран от #4, #15

  • 3 Квото е казАл Мъск,

    12 24 Отговор
    се е станАло!

    Коментиран от #13

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Това е еволюция,

    9 11 Отговор
    а не мода!Така мое пишеш за Версаче!
  • 6 Мнение

    50 12 Отговор
    Мъск да измисли адекватни имена на децата си, да измисли ефективен ВЕИ, пък тогава да говори глупости за края на ДВГ!
    Само за инфо - разгледайте световната консумация на ел енергия и процентно от какво гориво се получава! ВЕИ-тата са на дъното, дори АЕЦ едвам отлепят! Основни движещи горива, това са петрола, въглищата и природния газ! Всички са изкопаеми и няма следа от ЕКО частта дето Мъск бръщолеви!
    Пълни малоумници са онези, които му вярват!!!

    Коментиран от #9

  • 7 Шопар

    7 1 Отговор
    е фирма,за сведение на модератора!
  • 8 Някой си

    14 8 Отговор
    Хубаво, но от къде на къде Мъск ще го казва?!
    В какво си качество?

    Коментиран от #10, #23

  • 9 васхитен

    5 12 Отговор

    До коментар #6 от "Мнение":

    съм от познанията ти-от това кой как да кръсти децата си та чак до енергетиката!

    Коментиран от #12

  • 10 същия

    10 14 Отговор

    До коментар #8 от "Някой си":

    В качеството си на по-умен от теб!

    Коментиран от #29

  • 11 АА1

    31 9 Отговор
    Няма лошо. Но когато ракетите на Мъск станат изцяло електрически и летят към Космос-а,тогава да казва кое как ще бъде.
  • 12 Мнение

    13 4 Отговор

    До коментар #9 от "васхитен":

    Първо се научи да пишеш, пък тогава се изказвай неподготвен, неграмотнико!!!
  • 13 Мнение

    22 8 Отговор

    До коментар #3 от "Квото е казАл Мъск,":

    "Станало" е, също колкото стъклото на колибапикапа, което се счупи, а трябваше да издържи на хвърленото метално топче!!!
    Тоя Мъск ми напомня много на нашия мутро-премиер! В очите му всичко върви и цъфти, а реалността е съвсем различна!!!
  • 14 4321

    19 6 Отговор
    Да си карам 2- 2,5 3 литра
    Пък да ме чака да си взема електричка
  • 15 Emo

    11 7 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Хаха киа технологично напреднали ,виж колко гори стингър и тогава говори глупости.

    Коментиран от #17

  • 16 реалиста

    15 4 Отговор
    като успеят да сведят времето за зареждане до около 5 мин ме пИчелят

    Коментиран от #49

  • 17 сектант

    11 2 Отговор

    До коментар #15 от "Emo":

    има и дизел за скъсани джобове, които гледат разхода
  • 18 гост

    8 20 Отговор
    Петролопитеците реват , апокалипсиса идва , хахаххахха !!!! 22 септември е след 2 месеца , а еволюцията , по скоро революцията е неизбежна !!!

    Коментиран от #20, #21, #24, #28

  • 19 Driving pleasure

    18 6 Отговор
    Пак ли е друсал бе?! При 2% продажби и то воглаве с плъгините, а не само чисти електрички, т.е. чистите електрички са нещо от рода на 1/100тна от продажбите ще има да почака за края на ДВГ.

    А че обновява S и Х - ами давай това е сегмента с най-малко търсене, колко па да изкараш от тях.. като на един S се падат продажби на 7-8 от модел 3 с мижава печалба...

    Ако не ръсеше непрекъснато простотии щеше да е дори забавен тоя друсаняк...

    П.С. за Емо: Нещо да кажеш за Киа Ниро/Хюндай Кона?..
  • 20 шофьор

    16 4 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    На мен ми трябва кола за каране.Не да я държа на паркинга да продавам ток за стотинки.Ако ти разрешат да се свържеш с мрежата.
  • 21 teslara's dreams

    8 2 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Извади си пръстите от контакта.Ще ти се навърти сметка с ддс.
  • 22 Гост

    6 8 Отговор
    Пaлaдият cъщo ce пoлзвa и във вoдoрoднитe гoривни клeтки. Мoжe пък Мъcк дa e нaвeл нa миcълтa, чe щe ocтaви нeрeнтaбилнитe бaтeрии и щe му дoйдe умa, дa зaпoчнe дa прoизвeждa кoли, кoитo caми cи прaвят тoк, вмecтo дa гo cъхрaнявaт. Виж нa тaзи миcъл пo-мoжe дa e нaблeгнaл.
  • 23 На основание с покритие

    11 15 Отговор

    До коментар #8 от "Някой си":

    Ами просто вече за 10 години успя да завладее цели 3% от световните продажби. Ако продължи с това темпо до 2080 ще владее 100% от пазара, а до 2150 ще владее 160% от него. Тесла се разраства с всеки изминал ден и безпогрешните цифри и изчисления го доказват, за ужас на всички антиелектрици.

    Коментиран от #25, #26, #30, #40

  • 24 Гост

    13 4 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    И какво ще стане след 22 септември? Мъск ще ти подари Тесла срещу дизеловото ти Рено ли?
  • 25 Гост

    8 3 Отговор

    До коментар #23 от "На основание с покритие":

    Де ги тия безпогрешни сметки? Я сметни при сегашни 3% от пазара и ако ги задържи константни (нали вече разбра какво значи константни) кога ще станат 100%>?
  • 26 teslara's dreams

    17 2 Отговор

    До коментар #23 от "На основание с покритие":

    Ако завладее 100% от пазара означава само една марка да се продава.А 160% как ще стане? 60% на луната?

    Коментиран от #31

  • 27 МИНИ ЗА НИКЕЛ,СРЕБРО,ЗЛАТО

    11 8 Отговор
    МЕТАЛИТЕ ОТ КОЙТО СЕ СЪСТАВЕНИ БАТЕРИЙТЕ ЗАМЪРСЯВАТ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ НЕФТА ,СЪЩО НЕ СЕ РАЗГРАЖДАТ ЗА ПО МАЛКО ОТ 1000ГОДИНИ ,ДВИЖЕНИЕТО НА РОТОРА В СТАТОРА ОТДЕЛЯ ВЪГЛЕРОД КОЛКОТО 10 ГОДИШЕН ПАСАТ ДИЗЕЛ

    Коментиран от #61

  • 28 коя година

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    ще ще ще е това? 2030 2040 2050 ?
  • 29 Някой си

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "същия":

    По-умен или по-алчен?
  • 30 Някой си

    3 1 Отговор

    До коментар #23 от "На основание с покритие":

    Ми купи си една!
    Аз лично ще изчакам немците да изкарат нещо....

    Коментиран от #32

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Чакай чакай

    5 18 Отговор

    До коментар #30 от "Някой си":

    Има да чакаш. Немската индустрия е умираща. Тесла е стъпила на много пазари и с всяка година отхапва все по-голямо парче от пая на стогодишните. Идва нов световен ред. Една фирма, един собственик на всичко. Еднакви цени за всички. Нулева конкуренция и картели. Свобода за потребителите. Свободен избор. Време е да си отворите очите и да прогледнете. Този влак идва, независимо дали ви харесва.

    Коментиран от #33, #37

  • 33 Тесланар

    17 3 Отговор

    До коментар #32 от "Чакай чакай":

    Какви ги дрънкаш, уе, тесланар смотан. ХАХАХАХАХА. Тая компания едва продаде 178 000 коли за тая година, докато ФВ продаде 4 милиона.
    Тесла отхапвала все по-голямо парче хахаха. Ако не бяха ти регулаторни кредити и държавни помощи, Теслата щеше да е в историята от години.
    Тепърва идва конкуренцията от ФВ и другите големи. Ако не знаеш, ФВ и Рено са лидери на пазара на електрички в Европа. Това го очаква Елон Доналд Мъск и навсякъде другаде.
  • 34 Алфа Ромео

    6 4 Отговор
    Когато става дума за електрички Тесла има отчаващо преднина пред другите но не мисля че ДВГ е готов да се предаде. Най-малкото скоро не се очертава решение за тежкотоварните автомобили, корабите и самолетите.

    Коментиран от #35

  • 35 Тесланар

    10 4 Отговор

    До коментар #34 от "Алфа Ромео":

    Тази преднина ще се стопи много бързо. Порше вече я стопи с Тайкан, който е технологично и качествено много по-добра кола.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Driving pleasure

    17 2 Отговор

    До коментар #32 от "Чакай чакай":

    Една фирма, един собственик... викаш монопола бил по-добър от картела?! И свободния ти избор е от един?! И къде точно го видя тия умиращи германци? Франсетата поцепват Тесла при продажбите. В Америка бройките на продадените спада. В китай има малко движение, но продава по 10тина хиляди на месец, обаче VW продава по 110 хил на месец и просто ще ги замени с I.D. моделите...
    Преживейте го - тая кочина е "бутикова". Държи се на цирковете на Мъск и на простотита на феновете му.
  • 38 Ввв

    12 2 Отговор
    Когато мозъкът ти е “полиран” от тревица,ей до какво води 😂😂😂,ще му се ама няма!!!
  • 39 Гошко

    3 1 Отговор
    Ще дойде време, когато колите няма да имат нужда от зареждане с гориво или ток..

    Коментиран от #54

  • 40 Мимо

    13 2 Отговор

    До коментар #23 от "На основание с покритие":

    Ако 180000 коли са 3% значи си измислил нова математика. Само рено, Фолксваген и тойота произвеждат над 10 милиона автомобила годишно. Само в Китай се произвеждат над 70марки. Виж но 0.3% звучи по - добре.

    Коментиран от #55

  • 41 за да

    7 2 Отговор

    До коментар #31 от "Колко мъка има":

    продаваш ток трябва първо да си купиш електромобил.С дизелово Рено няма да стане.Колко луди хора ще си паркират колите вместо да ги карат за да продават ток.Колата на мен ми върши работа и ми изкарва повече от колкото ти ще вземеш от продажбата на ток.Ако изобщо успееш да се присъединиш към мрежата.

    Коментиран от #56

  • 42 БЪРЗОТО ЗАБОГАТЯВАНЕ

    4 2 Отговор
    МОЖЕ ДА ПОСЛЕДВА И БЪРЗО ОБЕДНЯВАНЕ,НЕКА ДА СЕ СЪСТЕДОТОЧИ КЪМ КОСМОСА ,НЕ ДА ПОДПОМАГА ПОВИШЕНИЕТО ЦЕНАТА НА ТОКА ЗАРАДИ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ ОТДЕЛЯЩИ ВЪГЛЕРОД
  • 43 комшията

    4 2 Отговор
    Теслата скоро ще почне да прави само тролеи и трамваи, щото инвалидните колички с покрив не стават за нищо.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Патриот

    5 1 Отговор
    Тесла да си плаща ракетите с електрически двигател!
    Тесла може да прави пари - капачка в багажника и на Кауфланд отиваш на зарядното.

    А да питам специалистите какво става с умрелите вече батерии?
    До колкото знам още няма измислен способ да се утилизират.
  • 46 Патриот

    4 1 Отговор
    Тесла да си праща ракетите с електрически двигател в космоса!
    Тесла може да прави пари - копачка за биткоини в багажника и на Кауфланд отиваш на зарядното.

    А да питам специалистите какво става с умрелите вече батерии?
    До колкото знам още няма измислен способ да се утилизират.

    Коментиран от #47

  • 47 Важното е да хейтим

    3 2 Отговор

    До коментар #46 от "Патриот":

    Между другото, името на проекта - "Паладий" - е много символично. В крайна сметка този метал, който принадлежи към групата на платината, най-често се използва в КАТАЛИЗАТОРИ ЗА АВТОМОБИЛИ С БЕНЗИН. Така Илон Мъск намеква, че времето на двигателите с вътрешно горене е към своя край." КАКВИ РАКЕТНИ ДВИГАТЕЛИ ТЕ ГОНЯТ? Пак ли прочете само заглавието?
  • 48 Да не сте преписвали

    2 6 Отговор
    Тази статия сякаш е събрана от моите мнения. И каква стана тя, всичко за който ви говоря от години се превръща в реалност. А антиелектриците отгоре пишат сами със себе си, измисляйки си разни числа да се правят на интересни, игнорирайки всичката информация в статията. Няма фирма в световен мащаб, която да държи повече от 10% от пазара на автомобили. Тесла надали ще постигне И толкова някога, но въпреки това, вече промени автомобилната индустрия и ще се радвам да продължи да я променя.

    Коментиран от #57

  • 49 Що 5

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "реалиста":

    10 минути много ли ти е за зареждане веднъж седмично?
  • 50 Джуган

    5 1 Отговор
    Къде е сайбър пикапа, нищо не се чува. Чакам го да излезе и да го поканя да дойде с мен из Пирин и Родопите по горските пътища по които свличат трупи, да го видим как се справя с коловозите, хи хи

    Коментиран от #58

  • 51 Твоите характеристики как са?

    2 1 Отговор
    Що касае офроуд качествата, то това творение ще може да върви извън пътя, тъй като е с просвет над 40 см, а ъглите на заход и отход са съответно 35и 28 градуса. Ти с по-висока машина ли си? Колко по-висока и мощна?

    Коментиран от #52

  • 52 Джуган

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "Твоите характеристики как са?":

    Моите характеристики съществуват тук и сега, нека първо да го пуснат сайбър кютука и тогава ще си мерим... просвета и ъглите. Интересно ми е с какви гуми ще дойде. Да видим и кой какъв пробег ще има, аз имам и няколко туби, с тях може да не се прибирам цяла седмица,но току виж дотогава гениалния Илон измислил туби за ток, хи хи. А що се отнася до мощност, споко, имам бързи-бавни, трета бавна е равна на първа бърза и досега не съм имал случай да си кажа, ех защо нямах още 30-40 коня.

    Коментиран от #53, #60

  • 53 40 санта стигат ли?

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "Джуган":

    Твоя колко е?
  • 54 pbdan

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "Гошко":

    Яба даба ду?
  • 55 Както винаги не можете са смятате

    1 4 Отговор

    До коментар #40 от "Мимо":

    Така ли? А я сметни колко е ръстът на тези 180000 коли господин икономист. Само за последната година Тесла има 50% ръст, което гарантира поне толкова и тази година. А щом тази година ръстът ще е по-голям от предишната значи и следващата година ще е по-голям от тази. Сам си сметни как след няма и 30 години ще завземе всичкият пазар за автомобили.

    Коментиран от #63

  • 56 Тънки сметки за бедни хора

    1 4 Отговор

    До коментар #41 от "за да":

    Както винаги въобще не можете да си направите сметка, кое ви е по-изгодно. Не разбирате ли, че ако ползвате електромобилите си за търгуване с ток, ще ви изкарват поне по 5 лв на ден, че и дори по 7лв може да ви изкарват. Сега колко ви изкарват? Седят в гаражите ви но само им плащате разходите и нищо не получавате насреща. Омръзна ми да ви отварям очите а вие да не можете да осъзнаете безусловните предимства на това, което ви обяснявам. То затова на глупавите хора само действителността може да им запиши устите.

    Коментиран от #64

  • 57 Скубиду

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "Да не сте преписвали":

    Илон си кръстил някаква кола Паладиум, което според теб доказва, че колите с ДВГ умират?! Как точно едното води до другото? Ами ако си беше кръстил колата Земя, трябваше ли да означава, че Земята умира и всички да хукнем с него към Марс?

    Коментиран от #59

  • 58 Геледай го пък този

    1 2 Отговор

    До коментар #50 от "Джуган":

    Сайбъртрак не само, че ще прегази Пирин и Родопите с едно зареждане, но и ще мине Стара Планина от Ком до Емине, преди да падне на резерва.
  • 59 Губи ти се връзката ли

    1 4 Отговор

    До коментар #57 от "Скубиду":

    Как да не води, като точно това го гарантира? С този намек Илон поставя краят на ДВГ колите. Това е факт, който няма как да бъде оспорен и няма как да се измъкнете от него. На ваше място веднага бих си обявил старите талиги за продан, защото много скоро няма да се продават на друго място, освен на сметището за скрап.

    Коментиран от #65

  • 60 Само че сгреши с кого да се мериш

    1 4 Отговор

    До коментар #52 от "Джуган":

    Твоите характеристики са само на книга. Сайбъртрак е с многократно доказани показатели, зад които стои дългят път, който самият му създател е изминал. Практиката оборва жалките ви теории.

    Коментиран от #66

  • 61 TSLA

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "МИНИ ЗА НИКЕЛ,СРЕБРО,ЗЛАТО":

    Я пак? Нищо не разбрах. И тоя път ГРАМОТНО!

    Коментиран от #69

  • 62 TSLA

    1 6 Отговор
    ДВГ е мъртвородена технология от зародиш, глух клон на еволюцията, който не може да даде наследници. Причината е една единствена и се казва: АУСПУХ / ГЪРНЕ / ОТХОДНИК / П.РДЯЛНИК

    Коментиран от #67

  • 63 знаем

    5 0 Отговор

    До коментар #55 от "Както винаги не можете са смятате":

    как смяташ матетико гост. 5 г.Х 20% спад е равно на нула.хахахахах

    Коментиран от #70

  • 64 ти колко

    6 1 Отговор

    До коментар #56 от "Тънки сметки за бедни хора":

    ток продаде днес? За 5 лв. на ден да си паркирам колата? Като си ползвам колата по време на работа изкарвам повече умнико.

    Коментиран от #71

  • 65 с намек

    5 1 Отговор

    До коментар #59 от "Губи ти се връзката ли":

    слага края на колите с двг.Нещо по тъпо не можа ли да измислиш?

    Коментиран от #72

  • 66 многократно

    5 1 Отговор

    До коментар #60 от "Само че сгреши с кого да се мериш":

    доказани показатели?Как стават тия работи преди да са започали производството?

    Коментиран от #73

  • 67 двг мъртва

    6 1 Отговор

    До коментар #62 от "TSLA":

    технология?Нещо измислено и направено
    преди 120 години? Тесла от колко години съществува?
  • 68 ВАГ

    3 2 Отговор
    Купувам кола-чист дизел с ГНП ,да е над 5000см2 и да е без простотиите ЕГРи и ДПФи.
  • 69 ФауВе

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "TSLA":

    Теслогръдите никога не разбирате какво ви се говори.
  • 70 Хайде пак нова математика

    0 4 Отговор

    До коментар #63 от "знаем":

    Разбира се, че на 0 е равно. 5х20 не е ли 100, или ти и агитката анти сте измислили нова математика? Чудя се, докъде ли може да стигне невежеството ви? Трябва да сте благодарни, че има хора, които да ви насочват в правият път, иначе досега да сте изчезнали като вид. Но и това ще стане.

    Коментиран от #74

  • 71 Това е за умни хора

    0 4 Отговор

    До коментар #64 от "ти колко":

    Разбрахме, че си бакшиш. Скоро и вие ще изчезнете.

    Коментиран от #75

  • 72 Само почакай

    0 4 Отговор

    До коментар #65 от "с намек":

    Не, просто тук няма по-умни от вас, че да го схванат. Не разбираш ли как стоят нещата? Мъск казва - Мъска прави - Мъск мачка. Щом е казал, че ДВГ изчезва, значи - изчезва. И това е само въпрос на време. А до тогава, можете да се облегнете със сополивите си кърпички на креслото и да наблюдавате и тазгодишният, невероятен растеж на продажбите на Тесла, както и поредният скок на акциите. Няма друга автомобилна фирма в света, която да е постигнала такива продажби и такива печалби. Тесла е фирма от бъдещето, която е надвиснала над останалите стогодишни производители като огромен чадър и им прави сянка на всички, като им обира и последните клиенти.

    Коментиран от #76

  • 73 Много лесно стават

    1 3 Отговор

    До коментар #66 от "многократно":

    Колко трябва да ви се обясняват елементарни неща. Показателите на Сайбъртрак са доказани още в заложените спецификации на проектно ниво. Когато започне проектирането на нов модел машина, в цпецификациите се залагат параметри. Тези спецификации и параметри биват разглеждани многократно от Мъск и екипите му инженери. Правят се преизчисления наново и отново, докато се постигне абсолютно съвършен резултат, който кореспондира с реалността на 100%. Щом веднъж ги одобрят - край - това са реалните данни, след което се започва производството на машината, по одобрените параметри, без никакво отклонение. Мисля, че е време да осъзнаете, че Тесла е фирма с фабрики от ново поколение, където нещата се случват от бъдещето. Тук не се работи като при архаичните ви ВАГ, където правят някаква кола, без изобщо да имат представа какъв ще е крайният резултат. После правят тестове, виждат, че не им харесва и започват едни промени и "подобрения", докато най-накрая, след 100 опита, вземе, че излезе нещо, което да става за пазара. При Тесла нещата се реализират още на ниво проект и няма нужда от излишни преправяния. Както го е заковал Мъск с подписа си на чертежа, така върви докрай. Това е реалността, която ще смачка стогодишните архаици.

    Коментиран от #77

  • 74 математика той

    4 0 Отговор

    До коментар #70 от "Хайде пак нова математика":

    Пет години спад Х 20% на година било 0.
    Нали така писа гост?

    Коментиран от #78

  • 75 не съм

    4 0 Отговор

    До коментар #71 от "Това е за умни хора":

    бакшиш а имам фирма и колата ми върши работа.Не мога да я оставя в къщи и да продавам ток за 5 лв.

    Коментиран от #79, #81

  • 76 щом е казал

    5 0 Отговор

    До коментар #72 от "Само почакай":

    Мъск !Тоя да не е Нострадамус.
  • 77 доказва

    4 0 Отговор

    До коментар #73 от "Много лесно стават":

    се нещо на практика чрез изпитания! Останалото е фантазии.

    Коментиран от #80

  • 78 Държа си на мнението

    1 3 Отговор

    До коментар #74 от "математика той":

    Да, така писах и продължавам да твърдя, че е така. А ти, продължаваш ли да спориш с математиката?

    Коментиран от #83

  • 79 Въпрос на стратегие и интелект

    0 4 Отговор

    До коментар #75 от "не съм":

    Значи ще загубиш пари, докто другите печелят от колите си и след няколко години ще са им излязли безплатни.
  • 80 Отново остарели схващания

    0 4 Отговор

    До коментар #77 от "доказва":

    И какво доказват изпитанията на ДВГ? Че не могат да покрият дори мощностните си показатели. БМВ двигателите излязоха с големи отклонения на мощност, спрямо паспортните си данни. А данните на ВАГ за екология? За какво беше дизелгейт? А най-голямата лъжа е, че ДВГ било с 30% КПД, докато реално едва покрива 20%. Лъжи и манипулации за хора, които не обичат да търсят истината сами. Вие само вярвате на това, което ви диктурат шефовете на фирмите, докато Мъск сам поставя реалните показатели за цел и край! Истината няма как да бъде оспорена.

    Коментиран от #85, #89

  • 81 Възможностите са безкрайни

    0 4 Отговор

    До коментар #75 от "не съм":

    И да допълня, че ако наистина имаш фирма, може би разполагаш и с няколко служебни автомобила. Само си представи, колко пари можеш да натрупаш, ако ги включиш всичките в зарядни станции, у дома си, да търгуват с ток, докато ти си на работа. След няколко години вече няма да ти се налага да работиш. Просто трябва да инвестираш в 5 или 6 Тесли. Те разполагат с 22КW зарядни станции за дома. Инсталираш си няколко такива в дома си и старините ти са осигурени, че и тези на внуците ти също.

    Коментиран от #82, #87, #88

  • 82 Глупости

    5 0 Отговор

    До коментар #81 от "Възможностите са безкрайни":

    на търкалета.Една кола имам за служебна и лична.Да вложа в коли по 100 000 $ за да продавам ток за 5 лв ?Това и дете ще разбере че е неизгодно.Не си р*довен!

    Коментиран от #84, #86

  • 83 Димов

    6 0 Отговор

    До коментар #78 от "Държа си на мнението":

    Я да видим: Ако имаш 100лв, и всяка година губиш по 20% от тях, колко ще са ти останали след 5г? След първата година ще имаш 80лв. След втората, ще имаш с 20% по-малко, НО ОТ 80лв. Ще са останали 64лв. След третата година, ще имаш с 20% по-малко, НО ОТ 64лв. Ще са ти останали 51,20лв. След четвъртата година, ще имаш с още 20% по-малко, НО ВЕЧЕ ОТ 51,20лв. И ще са ти останали 40,96лв. И накрая, след петата година, ще имаш с 20% по-малко от 40,96лв, което те оставя с 32,77лв чиста пара. Никога не си можел да смяташ и за пореден път го доказваш.
  • 84 Димов

    6 0 Отговор

    До коментар #82 от "Глупости":

    Ти да видиш другите му идеи.... Като онази, всички да сме се откажели от електроцентралите, че да сме си купели микро ТЕЦове, които да монтираме в мазите си, и който щяли хем да ни дават ток, хем топла вода, хем да ни изкарват пари, като продавали тока на мрежата. Аз му обяснявам, че не мога да събера от хората по 5лв такса за домоуправител, а той ме убеждава, да съм давал 50 000лв за микро ТЕЦ?!!?!?
  • 85 Димов

    6 0 Отговор

    До коментар #80 от "Отново остарели схващания":

    Мощностите на БМВ излязоха ПО-ВИСОКИ, околкото са по паспортни данни. А колкото до КПД, мисля, че ти постнах конкретни, реални машини на МАН, които са с над 50% КПД и се движат по пътищата. Както и двайсетгодишният мотор на Опел, който е с 37% КПД и го има всяка втора Калибра и всяка пета Вектра. Ама ти никога не обръщаш внимание на нещо, което не е написано от Мъск.
  • 86 Димов

    6 0 Отговор

    До коментар #82 от "Глупости":

    Каква идея за бизнес, а! Да вложиш половин милион лв в Тесли, за да изкарваш по 30лв на ден от тях. Вместо да си изградиш цял фотоволтаичен парк с тия пари, който да ти носи 100 пъти по-голям приход. Големи иде има нашият приятел. Титанични, бих казал.
  • 87 предлагаш

    3 0 Отговор

    До коментар #81 от "Възможностите са безкрайни":

    да си купя Тесла за 100 000 $.Да не я карам а да продавам ток.
    356 дена в годината по 5 лв се получават 1825 лв на година.Май ще ми трябват около 100 години за да се изплати Тесла и после съм на печалба.Много си "умен"!!!
    Тези пари могат да се завъртят в бизнес!!
  • 88 обърнал

    4 0 Отговор

    До коментар #81 от "Възможностите са безкрайни":

    съм цифрите 365 Х 5 е 1825 лв на година.
    1825 Х 100 години е 182 500 лв.
  • 89 ВАГ

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Отново остарели схващания":

    На ц.иганин и евреин НЕ вярвам .