2 694 23

Какви електрифицирани автомобили купуват европейците

Какви електрифицирани автомобили купуват европейците

Една статистика, направена от германската марка BMW, ни показва какви електромобили се продават в Европа.

В инфографиката, която ви показваме са включени всички електрифицирани автомобили - чисти електромобили и различните видове хибриди.

Последните са силови трактове от бензинов агрегат и електромотор, както и от дизелов мотор и електродвигател.

Включени са и т.нар. plug in хибриди и такива, които не се зареждат от външни електрически източници.

Това, което прави впечатление, е че лидери по отношение на електрифицирани автомобили в Европа са BMW, Volkswagen и Tesla. Вижте и кои са след тях.

Какви електрифицирани автомобили купуват европейците

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Кольо

    11 9 Отговор
    Не съм фен на електромобилите, но мисля че тесла ще удари и тук, както в САЩ

    Коментиран от #7, #12, #13

  • 2 Фен

    7 11 Отговор
    Мани ги тия простотии ... 1.9 нафтичка и има ли саждиии 😄
  • 3 От село

    12 6 Отговор
    То с ток добре 'мъ докъде жъ стигне кабелето?
  • 4 Емил

    7 7 Отговор
    Интересно как БМВ не ги е срам от изчадие като i3?! Ама като се замисля, май е по-добро от серия 1 и 2!

    Коментиран от #5, #14

  • 5 Язе

    11 1 Отговор

    До коментар #4 от "Емил":

    Колко пък да е по- добро... Единственото е че и трите са скъпи на свиня
  • 6 Аууууу

    18 0 Отговор
    Не знам колко достоверна е тази статистика, особено като се има в предвид, че е поръчана от автомобилна компания! Преди няколко дни излезе статистика от британса агенция, в която Рено са първи със значителна преднина пред Тесла, който са 2-ри! BMW дори не се класираше в топ 5!

  • 7 ФЕН

    8 9 Отговор

    До коментар #1 от "Кольо":

    Нещата се променят бързо даже и в САЩ вече имат конкуренция Тесла.Мустанг и Ф150 електра бият теслата...а в Европа са повече моделите и ще имат сириозна канкуренция .Чедото Тесла е до голяма степен реклама и правилно поднесена в Америка ...страната на рекламата и консуматорите ....нещо като Аифона и макентоша
  • 8 jар

    8 2 Отговор
    По принцип ненавиждам VW но при електрическата версия на Голф ми харесва това,че модела е запазил пространството и функционалността си без компонентите на задвижването да са попречили.С базова цена над 80000 лева обаче този модел ще си остане в нишата.
  • 9 Тома Неверни

    3 3 Отговор
    ФВ 10% + Ауди 7% + Шкода 3% = 20% за фолксвагенци. Доста са дръпнали напред.
  • 10 лъжат

    9 0 Отговор
    В Германия повечето автомобили се купуват от компании и те избират само немско производство. По-ясна щеше да е картинката ако дадат статистиката само за частните клиенти. Едва ли някой нормален човек би си купил BMW i3 за 40 000 евро (най-базовата конфигурация) вместо Tesla Model 3 за по-малко пари, освен ако не е болен фен на марката.

    Коментиран от #11

  • 11 Нищо не лъжат

    7 0 Отговор

    До коментар #10 от "лъжат":

    Не прочете ли, че статистиката е за ВСЯКАКВИ хибриди. ПОРЕДНАТА РЕКЛАМНА СТАТИЯ НА BMW. Ако статистиката беше за чисти електромобили, Рено щеше да е на първо място.
  • 12 Driving pleasure

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Кольо":

    Дефинирай "удари"... Ще удари дъното ли? Щото в САЩ продажбите спадат. А и въобще говорим за производител, който когато най-накрая успее ще продава около и малко над половин милион автомобила... за справка ФауВе продава само в европа толкова Голфове (общо електрически и с ДВГ) колкото тесла модел 3 в световен мащаб. Тесла се държи на повърхността от глупава, но изключително лоялна към простотиите на шефа и фенска маса. Тепърва ще се изправят пред конкуренция. До сега бяха почти сами на пазара и пак не прокопсаха да изкарат пари.

    Коментиран от #15

  • 13 Димов

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Кольо":

    Щом се отнася за коли, Тесла се е съсредоточила само в няколко модела и всичките са електрички. БМВ прави амнайсет модела коли и тук-таме някоя електричка, колкото да не е без хич. И въпреки това, БМВ продала колкото и Тесла. И както ти каза Driving Pleasure, ако ще удря като в САЩ, най-добре да се откаже отсега.
  • 14 Рейсър

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Емил":

    изчадие i3 ама как само си пържи опашката... хохооххх!
  • 15 TSLA

    1 2 Отговор

    До коментар #12 от "Driving pleasure":

    Оооо, колега, ще си доставяме ли удоволствие :) Социокултурният американски гений и феномен стигна дотам, че измени хилядолетния БГ фолклор: Я не сакам на мене да ми е добре, а на Теслата да й е зле!!! Hahahaaaaa Кой го брига накъде ще върви? Тя работата вече си я свърши БРИЛЯНТНО! В устата са на всички, и цел свет зарад нея бълва електрички :DDD

    Коментиран от #16

  • 16 Driving pleasure

    4 3 Отговор

    До коментар #15 от "TSLA":

    Напротив! Я сакам НА МЕНЕ ДА МИ Е ДОБРЕ! За това такива недоразумения като Т'слата и подобните и трябва да се гърчат. И забележи, че освен каруците на Т'слата в това число слагам и недоразумението на Порше, Тайкан, в това чисо слагам и недоразумението на Мерцедес ЕКюЦе и т.н... И като зарежат тия електропростотии и на мен ще ми е добре... просто не го знаеш... но и на теб ;) Купи си читаво ДВГ и си удоволствай ;) Тесла е медиен продук, спор няма. Ако го няма Илон с цирковете си и медиите малко от малко се кротнат - тесла е аут. И всъщност тя нищо не е направила за електрификация - тесла продаваше единични бройки докато малоумно стадо политици не реши да слуша безумията на малоумно стадо еко-терористи...

    Коментиран от #17

  • 17 Хайде бе?

    5 2 Отговор

    До коментар #16 от "Driving pleasure":

    Така ли било? А да ти направи впечатление, че Тесла е на печалба дори без политическата подкрепа, която приключи за Тесла още преди една година. Упс, точно от толкова Тесла е на печалба, като клиентите не спряха да ги купуват, както ти пророкуваше.

    Коментиран от #18, #21

  • 18 Driving pleasure

    4 3 Отговор

    До коментар #17 от "Хайде бе?":

    Говориш глупости. Тесла е на печалба ЗАРАДИ политическа подкрепа! Единствената и печалба идва от продаването на емисии - а това е политическа регулация. Тесла е на печалба заради едни 300 и малко милиона, които "Петролния" Фиат/Крайслер и плати за квота емиси. От коли не са изкарали пукнат цент...

    Коментиран от #20

  • 19 Дарт Вейдър

    4 2 Отговор
    Ганьовците ще се возят на еко каруци с магарета, с мин.заплата 300 евро даже и това е голямо постижение. Слагайте повечко минуси, безплатни са, Ганьо обича безплатното 😃
  • 20 Като им е толкова акъла

    2 3 Отговор

    До коментар #18 от "Driving pleasure":

    Tesla ще строи новия си завод за пикапа напълно безплатно. Завода ще струва милиард, а само от fiat ще получат 1,2 милиарда. Ако онези от fiat имаха малко акъл в главата преди няколко години, щяха сами да си построят завод с тези пари, който сега да произвежда електромобили за да не плащат на Tesla. Не е виновен този който яде баницата, а този който му я дава. Никой не кара насила fiat да дава на Тесла каквото и да е. На практика Тесла им прави услуга.
  • 21 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Хайде бе?":

    Тя десет години беше на загуба, сега една е на печалба и вече всичко е точно.

    Коментиран от #22

  • 22 печалбата

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    беше за тримесечие.До края на годината има време достатъчно да са на загуба.
  • 23 Хери Пуси

    1 0 Отговор
    А къде е Тойота, щом статистиката включва и хибриди? Тойота е лидер в хибридите и в Европа и в света. На бас, че тия 14% са за Тойота (даже и те са малко) но лекичко да пропуснали да изпишат марката.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.