9 671 78

Вижте 10-те най-купувани коли в Европа през юни

Renault Clio отново е по-предпочитан от VW Golf в Европа

Вижте 10-те най-купувани коли в Европа през юни

За втори пореден път Renault Clio успява да задмине VW Golf по продажби на европейския пазар и то с убедителна преднина. Според JATO Dynamics, компактният френски автомобил се наслаждава на 37 119 нови регистрации, докато хечбекът от Волфсбург реализира 24 474 доставки. Причината за тази значителна разлика е недостатъчната наличност Golf VIII. Clio от пето поколение може да бъде закупен в цяла Европа, докато осмата генерация на емблематичния немски автомобил все още не е представен на всички пазари.

Източник: JATO Dynamics

Вижте 10-те най-купувани коли в Европа през юни

В топ 4 на десетте най-купувани коли в Европа се нареждат още два модела на френския концерн. Става дума за Renault Captur и Dacia Sandero, които се класират на съответно трето и четвърто място, като първият е и най-продаваното SUV в Европа през юни. На пета позиция се нарежда Toyota Yaris с 19 532 нови регистрации.

JATO Dynamics показва и топ 10 на най-продаваните електрифицирани коли и електромобили, които бяха единствените печеливши на фона на коронавирусната пандемия.

Абсолютно очаквано в сегмента на меките хибриди челните позиции се заемат от модели на Toyota. На върха на класацията е малкият японски кросоувър C-HR със 7 791 нови регистрации през юни. Следващите позиции се заемат от Corolla, Yaris и RAV4. С не особено голяма разлика обаче на пета позиция е Ford Puma със 7 403 продажби.

На европейския пазар за плъгин хибриди доминира Volvo, заемайки три от челните пет места. Въпреки това, лидер по продажби е Ford Kuga с 3 757 единици. Немските автоконцерни също успяват да се представят добре в този сегмент, като Audi A3, Mercedes A-Klasse, VW Passat, Audi Q5 и BMW 3er допълват класацията.

При електромобилите отново лидер е Renault със своя въглеродно неутрален Zoe. Малката електрическа кола реализира 10 225 продажби през юни, което ѝ позволява да задмине Tesla Model 3, която има 7 066 нови регистрации. Челната тройка допълва електрическият Golf с 3 022 доставени бройки. 

Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 19 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 мечо

    8 34 Отговор
    астра каде е

    Коментиран от #7, #37

  • 2 Притежател

    23 60 Отговор
    Ефтини каручки на челни позиции, особено рено и дачия.

    Коментиран от #4, #6, #16, #24

  • 3 гражданин

    36 38 Отговор
    клошари, всичките тези автомобили са с цени до 20 000 евро, силната и богата Европа, май е със скъсан джоб, нема бензин в резервоара

    Коментиран от #5, #36, #54

  • 4 хахаха

    125 10 Отговор

    До коментар #2 от "Притежател":

    Може да са евтини, но хората си ги взимат чисто нови от магазина, не като бай Ганю - четвърта ръка, врътнат километраж и ръжда отдолу за три и петстотин...А и хората на запад изобщо не се впечатляват от премиум марки на по 15-20г. Само бай Ганю ахка и охка като види С-класа от 2002-ра или е39.

    Коментиран от #8, #18

  • 5 хахаха

    83 10 Отговор

    До коментар #3 от "гражданин":

    Това са коли за средната класа, естествено че един работещ и учещ младеж ще си вземе ново Рено или Форд, няма да се набута с някоя димяща печка БеЕмВе на 20г както прави умния българин.
  • 6 ретард

    54 5 Отговор

    До коментар #2 от "Притежател":

    Карай си голфа набор на майка ти и не говори там къде не знаеш нищо. :)

    Коментиран от #11


  • 7 Този коментар е премахнат от модератор

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 Антимилиционер

    2 20 Отговор
    А ти щом не си бай ганьо кой си? Бай Xой?
  • 10 Дърт Шофьор

    13 3 Отговор
    С нетърпение очакваме включване на оня с дачията.
  • 11 Притежател

    2 10 Отговор

    До коментар #6 от "ретард":

    Важното че ти знаеш всичко😀 нали?

    Коментиран от #14

  • 12 гост

    3 33 Отговор
    Фейк нюз, Тесла е номер 1 по продажби във всички категории

    Коментиран от #15, #17

  • 13 пак ще

    19 3 Отговор
    цвили гост .Тесла не е на първо място.
  • 14 ретард

    31 1 Отговор

    До коментар #11 от "Притежател":

    Аз може и да разбирам и да не разбирам, но не съм тръгнал да наричам всяка нова кола евтина каруца, боклуци и тн. :)

    Коментиран от #32

  • 15 а тази новина

    1 13 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    е реклама .Дааааа
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 то и тесла

    7 3 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    модел 3 не губеше стойност.....
  • 18 Axaxax

    5 62 Отговор

    До коментар #4 от "хахаха":

    "Хората" може и да не се впечатляват, ама всеки разбиращ поне малко от коли не би си взел пазарска количка с мотор от косачка с единствен +, че е нова! До морето колко лагерници 5,6 и повече пъти по скъпи от "димящата ми печка" им се наложи да бегат в десно позорно и да точат сополи, що с газ до тенекията печката им раздава бинокли... Хахаха...ах!

    Коментиран от #19, #21, #25, #69

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор

  • 20 пилот на Ферари

    62 7 Отговор
    Ами аз отдавна съм казал , че Рено правят автомобили с красив дизайн който допада на хората. Същото се отнася и към Пежо и Ситроен. А Голф продължават да правят "дървен " дизайн .
  • 21 Порно

    27 5 Отговор

    До коментар #18 от "Axaxax":

    Ясно е , че си комплексар , опитващ да се издигне в собствените си очи като беснее по пътя. А до морето най приятно се стига със самолет, въпреки , че тази година не рискувам.

    Коментиран от #23

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор

  • 23 Ахахах

    4 34 Отговор

    До коментар #21 от "Порно":

    Добре бате, аз съм комплексара, ма що като ви подпрат отзад с тези лагерници тръгвате да се доказвате?! Хем импотентно, хем се и пъне та още повече смех! Хаха... Иначе да, аз съм комплексара. Незнам кой в статия за нови коли намесва 20 годишни нам си кво и лепи епитети! Хаха.. Иначе 200++ коня с 120 е като спряла, ама от де да знаете... Те лагерниците толкова си могат!
  • 24 пилот на Ферари

    29 5 Отговор

    До коментар #2 от "Притежател":

    Евтини ,ама се купуват . И по добре евтини ама нови , отколкото скъпи ама втора и трета употреба.
  • 25 пилот на Ферари

    37 2 Отговор

    До коментар #18 от "Axaxax":

    А от морето насам забелязали колко печки като твоята имаше в аварийната лента ? Новото си е ново. А ти като се правиш на състезател с издухан кошник си е твой проблема.

    Коментиран от #27

  • 26 АВЕ НАЙ-ПРОДАВАНИ НЕ ЗНАЧИ

    17 18 Отговор
    И НАЙ-ДОБРИ....МНОГО ЯСНО ЧЕ НА ПЪРВИТЕ МЕСТА Е ШИР ПОТРЕБАТА С ЕДНА ДУМА ЕВТИНИТЕ КОШОВЕ...ВСЕКИ НЯМА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА СКЪПИ КОЛИ ТАКА ЧЕ ТОВА Е НАПЪЛНО РИАЛНА КЛАСАЦИЯ....МЕЖДУ ДРУГОТО ПОХВАЛНО Е ЗА РЕНО ЧЕ Е НА ПЪРВО МАСТО И Е ДЕТРОНИРАЛО НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПРЕХВАЛЕН БОКЛУК... ГОЛФА... ФВ ОТ ГОДИНИ МАНИПУЛИРАТ ПАЗАРА НА АВТОМОБИЛИ И ПЛАЩАТ ЗА ДА ИЗБИРАТ ТЯХНИТЕ КОЛИ НА ПЪРВО МЯСТО.....АЙ ЧЕШСТИТО....
  • 27 Ахахах

    6 20 Отговор

    До коментар #25 от "пилот на Ферари":

    На състезатели се правят оли гофре ни като теб. За 20 години никога не съм бил в аварийната ( освен да пикаят лапетата) пък вие си лайте. Ти тва ферари отвит или завит го "пилотираш"? За един преател пиам! Мухахаха...ах!

    Коментиран от #28, #70

  • 28 пилот на Ферари

    23 3 Отговор

    До коментар #27 от "Ахахах":

    То ако беше така никой нямаше да си купува нова кола , а всички щяха да карат само стари кошници по на 30 години.

    Коментиран от #30

  • 29 МИХАЙЛОВ

    27 7 Отговор
    ...ДАЧИЯ САНДЕРО ВЕЧЕ СЕ КУПУВА И ПОЛЗВА МАСОВО В ГЕРМАНИЯ... ...ПРОСТО НЕМЦИТЕ И ОТ СРЕДНАТА КЛАСА И НАД СРЕДНАТА КЛАСА СА МНОГО ПРАКТИЧНИ, РАЗУМНИ, ПРЕСМЕТЛИВИ ЗА ВСИЧКО ВКЛЮЧИТЕЛНО И ЗА АВТОМОБИЛИТЕ... ...УСПЕХА НА ДАЧИЯ САНДЕРО В ГЕРМАНИЯ НЕ Е СЛУЧАЕН... ...НИСЪК РАЗХОД НА ГОРИВО, ОПТИМАЛНИ РАЗМЕРИ ОБЕМ, ПРИЛИЧЕН ДИЗАЙН ЕКСТЕРИОР И ИНТЕРИОР, ОПТИМАЛНИ ТЕХНИЧЕСКИ И ДИНАМИЧНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ И ПАРАМЕТРИ, ДОБЪР НАДЕЖДЕН БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ, ЗДРАВО И ОПТИМАЛНО ОКАЧВАНЕ, НАДЕЖДНИ АГРЕГАТИ, ЕВТИНИ ЧАСТИ И РЕМОНТИ КАКТО И НИСКА ЦЕНА НА АВТОМОБИЛА... ...И ТАКА НЕМЦИТЕ СИ КАЗВАТ: ..."ЗАЩО ДА ОТДЕЛИМ ОТ СЕМЕЙНИЯ БЮДЖЕТ ДВА ТРИ ЧЕТИРИ ПЪТИ ПОВЕЧЕ ПАРИ ЗА БМВ, МИНИ, АУДИ, ОПЕЛ ИЛИ МЕРЦЕДЕС..., КАТО ДАЧИЯ САНДЕРО ЩЕ НИ ВЪРШИ СЪЩАТА РАБОТА И ПРИ ТОВА Е МНОГО ПО-ИКОНОМИЧЕН ЗА ЕКСПЛОАТАЦИЯ, ПОДДРЪЖКА И РЕМОНТ АКО СЕ НАЛОЖИ И С ПО - НИСКИ ДАНЪЦИ... ....А ПЪК ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ СЛЕД ПЕТ ГОДИНИ КАТО ИЗТЕЧЕ ГАРАНЦИЯТА МУ ЩЕ ГО СМЕНИМ С НОВ АВТОМОБИЛ... ...ТУК В ГЕРМАНИЯ ДАЧИЯ САНДЕРО НА ЛИЗИНГ СЕ КУПУВА ЗА ОКОЛО СТО ЕВРА МЕСЕЧНА ВНОСКА КОЕТО ТУК СИ Е КАТО БЕЗ ПАРИ... ...АМА ГАНЬО В БЪЛГАРИЯ СИ КУПУВА "ЕВТИНО" 20 ГОДИШНИ РЪЖДИВИ ТАРАЛЯСНИЦИ БМВ И МЕРЦЕДЕС ПА ПОСЛЕ ИМ ПРАВИ ОСНОВНИ РЕМОНТИ... И ПАК РЕМОНТИ..., ПА СМЕНЯ АГРЕГАТИ, ЧАСТИ... ...И ТРОШКАТА МУ ПЕРИОДИЧНО И НЕБЕЗПЛАТНО Е ВСЕ ПО СЕРВИЗИТЕ И ВСЕ СЕ ЧУПИ НЕЩО НАСРЕД ПЪТЯ... ...В ГЕРМАНИЯ МНОГО СЕ КУПУВАТ И ДРУГИТЕ МОДЕЛИ НА ДАЧИЯ - МИНИВАНА ЛОДЖИ И

    Коментиран от #31

  • 30 Axaxax

    1 16 Отговор

    До коментар #28 от "пилот на Ферари":

    Е, то хората си купуват нови коли! Само дето КОЛИТЕ като нови струват едни пари... Като за няколко клиота, поне! Хахаха ..

    Коментиран от #52, #71

  • 31 Будала

    2 14 Отговор

    До коментар #29 от "МИХАЙЛОВ":

    Абе то и телефони има по 100$ дето ще ти вършат същата работа ама я кажи с такъв ли си?! Смех...
  • 32 Притежател

    5 14 Отговор

    До коментар #14 от "ретард":

    Еми това са най-евтините коли, които можеш да си купиш нови. Съответно и комфорта им не е като на автомобил от среден и висок клас и затова си им викам каручки☺

    Коментиран от #34

  • 33 не не

    3 20 Отговор
    Американските коли нямат конкуренция!!! Като навлезнат масово фордове, Шевролети и германците,японците и франсетата ще трябва да се преориентират към наденички.

    Коментиран от #35, #72

  • 34 пилот на Ферари

    24 3 Отговор

    До коментар #32 от "Притежател":

    А аз на високия клас 20 годишни им викам дригели. Какъв комфорт , какви пет лева. Амортисьори на 20 години , пружините също . Окачването разбито . И почва едно ходене по сервизите......

    Коментиран от #38

  • 35 пилот на Ферари

    15 5 Отговор

    До коментар #33 от "не не":

    От къде ще навлязат тия Шевролети след като GM фалира ?
  • 36 БАРС

    3 4 Отговор

    До коментар #3 от "гражданин":

    Проблемът е че в България положението е зле и Румъния и тем подобни държави със закъсала икономика и нещо намаля купуването на стари коли от тия държави и затова запъдът не бързат да се разделят със старите си коли.
  • 37 един от стадото

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "мечо":

    в полицията бе
  • 38 Притежател

    3 19 Отговор

    До коментар #34 от "пилот на Ферари":

    Еми затова по-добре автомобил среден клас от 2 до 4 години, отколкото чисто нова каручка за същите пари.
  • 39 Познавам 5 човека

    10 19 Отговор
    На острова си взеха такива рендета чисто нови 5к паунда за ново.....няма такава набутвация...тъчовете не работят, гори масло, броните задните падат в движение,отзад са на барабани които затягат или хич не държат..... много плакаха с тия таралясници....не казвам ,че 20 годишните бангии са по-добре,ама избирайте с 1 на ум

    Коментиран от #73

  • 40 До #38

    20 2 Отговор
    И те читавите 2-4 годишни се намират под път и над път и само чакат ГанЮ тариката да ги налапа.

    Коментиран от #43

  • 41 един от стадото

    7 1 Отговор
    мдаа. За това има коли от 500лв до Пет Милиона. Избора е ваш. Толкова по темата
  • 42 123

    4 12 Отговор
    Въпрос на вкус и средства! Или май обратното! Клио е 2 пъти по евтино от Голф, за който се чака 6 месеца! Сандерото е 2 пъти по евтино от продалият се в същия тираж Ярис! Традиционно добрите Поло и Фиеста ги няма и в топ 10, а не е като да не са по добри от Клио!?! Доста странно като цяло потребителско поведение!

    Коментиран от #44

  • 43 Притежател

    4 11 Отговор

    До коментар #40 от "До #38":

    Къв Ганьо кви пет лева, взимаш от Германия и толкоз. Вече с две коли докарани от там имам опит и никакви ядове и на по-добра цена от чисто ново клио.

    Коментиран от #74

  • 44 един от стадото

    4 6 Отговор

    До коментар #42 от "123":

    да, обратното е колега. И тоя дето кара Клио иска Мерц, не го слушай какво плещи..

    Коментиран от #45

  • 45 един от стадото

    3 2 Отговор

    До коментар #44 от "един от стадото":

    на Рено признавам един модел само, Лагуна1. Дори не 2. Минах и през него, добри впечатления, не да не съм карал коли всякакви.

    Коментиран от #47, #53

  • 46 .....

    4 1 Отговор
    Dacia не е ли малко румънска марка?
  • 47 Komapak

    3 2 Отговор

    До коментар #45 от "един от стадото":

    Видях онзи ден последната лагуна. И на външен и на вътрешен вид е впечатляваща. Едва ли е евтина, но според мен си струва.

    Коментиран от #48, #64

  • 48 Мока

    4 0 Отговор

    До коментар #47 от "Komapak":

    Кой последен модел си видял? Защото Рено Лагуна е спряно от производство през 2015г.

    Коментиран от #57, #58

  • 49 Ко не

    0 0 Отговор
    Фиат,къде е бре?
  • 50 Кокъл

    5 2 Отговор
    Фиат-Боже, колко неизкореними могат да бъдат предразсъдъците. Особено при автомобилите, където клишетата сякаш са се набили в главите ни. Mercedes-итe возят меко, ВМW-тата спринтират добре, Mazda са вечни. А пък Fiat-итe постоянно се повреждат. Това е положението! Но идва моментът, в който предразсъдъкът се разпада като къщичка от карти.
  • 51 джоджен

    3 4 Отговор
    100 000 км с компактния Fiat: браво на Bravo!Супер статия,фиат слага във малкия джоб много,много по луксозни коли.
  • 52 5888

    4 1 Отговор

    До коментар #30 от "Axaxax":

    Дай я тая печка да я видиме бе сопи, с кое клио искаш да дайдо, атмосферното или с охлюва?
  • 53 4526

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "един от стадото":

    Аз пък само РС, ти си карай пенсионен фонд.

    Коментиран от #63

  • 54 Vili

    3 8 Отговор

    До коментар #3 от "гражданин":

    Тука пишат много надъхани собственици на нови нискобюджетни коли които са много горди че нищо не поддържат по тях.Истината е че много от тях не знаят да си проверят течностите по колата .за смяна на гума абсурд.

    Коментиран от #59

  • 55 Ввв

    2 4 Отговор
    Боли ме дедовия какви кочини се купуват най-много,то и кренвиршите се купуват най-много ама...знаете приказката нататък....

    Коментиран от #56

  • 56 Дфен

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "Ввв":

    То и салами се купуват много ма е те са кат кренвиршите.
  • 57 Komapak

    0 2 Отговор

    До коментар #48 от "Мока":

    Много се съмнявам. Има фирмен магазин тук във Вал Д'изер. Ще погледна пак и ще пиша.
  • 58 Komapak

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Мока":

    Прав си колега. 2015 е произведена. 241 коня 32000 евра. Двуврата красавица.
  • 59 123

    7 0 Отговор

    До коментар #54 от "Vili":

    Което пък превръща вещия спец на 20 годишен премиум в тийм лидер на бокса във Ф1, или? Има хора, които искат да карат, просто само това, нищо повече! И точно такъв тип хора не искат и да се научат от къде се сипват течностите. И как точно кола за 30 000 лева е ниско бюджетна в БГ, където автопарка на 80% е до 20 000 лева? Значи 'премиум' коша на 15 години, с покупна цена 15 000 е дъ бест, а едно Клио на 1 месец за 30 000 лева е бюджетен боклук за бедняци? Значи собственика на Клио-то просто влиза в сервиза и 'хвърля ключовете' , сяда да пие кафе, и му дреме! Обратното, 'мякне ли' премиума, се почват едни гимнастики по форуми, морги, гаражни майстори, и прочее! Бюджетни? Да бе да, може, ама кое от двете😀

    Коментиран от #60

  • 60 Komapak

    3 1 Отговор

    До коментар #59 от "123":

    Много хора могат да си позволят лизинг. Защо не го правят, не знам. Въпрос на приоритети.
  • 61 Хаджиментов

    2 2 Отговор
    Преди 10 Ноември всички по-заможни цигани караха Волги. Задължително черни. След това се прехвърлиха на Мерцедес. Мутрите пък се качиха масово на БМВ, а когато всеки втори селянин започна да си купува такова, се преместиха на Ауди. Пернишкият Гоуф пък е класика. Както е Опел Зафира в Благоевградско. Човек да се чуди на каква кола да се качи, че да не го бъркат с някой от горните.

    Коментиран от #62

  • 62 купи

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "Хаджиментов":

    си Tata safari и няма да те бъркат.

    Коментиран от #65

  • 63 един от стадото

    2 1 Отговор

    До коментар #53 от "4526":

    минал казах, май не четеш. Точно преди 20се години. Шест годишна беше. Пък''пенсионера'' пак е на шест годишно, падам си по ''невръстните'' коли, да не си мислиш друго. Някои тука знаят, ''пенсионерската'' ми Акура V6 310коня..на половин цена на нов Дъстър. А познай кой до къде ще иде, пък и не съм венчан за нея
  • 64 един от стадото

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Komapak":

    или три си видял, или самсунга или оная инфлуенца. Не стават бе
  • 65 Хаджиментов

    1 1 Отговор

    До коментар #62 от "купи":

    Не бе, карах си Трибеката, а като направи 150 000 км я смених с Wrangler - дълга база. Вече се кефя на природата, а мога да си пускам и лодката почти навсякъде, където ми харесва. Пак не ме бъркат...

    Коментиран от #68

  • 66 Палячовци

    7 1 Отговор
    Тръгнали да се присмиват на хората, че си купуват нови коли...
  • 67 12345

    2 0 Отговор
    От как видях циганин в Ситроен, съм сигурен, че свътът си отива
  • 68 един от стадото

    3 0 Отговор

    До коментар #65 от "Хаджиментов":

    точно. Американско или правено за Америка. Никой няма да те сбърка, гледай си кефа пък да мислят каквото си искат ония с Клиотата. А и ци ганин никога няма да се качи на американо- японско
  • 69 А бе ти ли висеше на

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Axaxax":

    Тракия в банкета с вдигнати капаци,та с биноклите от далече те виждахме. Това печкарите димящи нямате свършване,само тровите природата.
  • 70 Само и единствено

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Ахахах":

    тук "специалисти" като теб обясняват,че старите коли са по-добри от новите. Ако не остаряваха колите нямаше да има какво да караш. А,един велик и известен собственик на автомобилна компания със световна величина е казал: "не съм толкова богат за да си купувам стара кола". По-добре нова макар и нисък клас кола,от колкото Н-та употреба ноф фнос висок клас кола. Това течение,което го прокарваш е типично за съседите от юго-изток,те са все с премиуми и с тях се прибират в държавата и задръстват границите,иначе в тези западни страни е пълно с автомобили от посочените класове т.нар. бюджетен клас или ти се правиш на по-гявол от западняците. Ако отидеш с твоята "премиум" кола на запад ще те гледат,като прошляк,ако въобще те пуснат да припариш в някой от градовете им заради новите еко норми,но ти си над тези неща гледам. А като се напъваш много що се гониш с тези бюджетки,гони се с равни от класа ти машини,но там не ти стиска,защото от 200 к.с. са останали само 160 магарета.

  • 71 Ама те тези не се

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Axaxax":

    купуват масово,и за това са извън всякакви класации,а и данаците за тях са колкот едно Клио и за това ги карат хора с планини от пари или не рядко богати фирми за служебни и след 3 годни и над 400 х. км. ги дават на някой "по-беден" германец,след,което на над 500 х.км. идва евентуално у нас с пробег на не повече от 180 х.км. и бедния и измъчен българин се радва на кочината,която е станала след толокова км. и мощност паднала значително.
  • 72 Ти нещо в ред ли си

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "не не":

    американските тучове имат такива отклонения при сглобките,че са подобни на Москвичи-те от едно време в сравнение със западните и японски автомобили. Да не говорим за качество. Никога американците не са се славели с високо качество,винаги автомобилите им са със значителн опо-ниско качество от европейски и японски.
  • 73 Доста лъжеш и

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Познавам 5 човека":

    най-лошото е,че си и вярваш,а ни мислиш и за глупави. Ама ние не сме за твое съжаление.Смени репертоара.
  • 74 Ханс опърдял ли ги е

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Притежател":

    хубаво.Тези от 2 до 4 години са на не по-малко от 300 до 400х.км. и това са служебни автомобили не Мерцедес и БМВ,а сигурно Шкода или Пасат. На тези години коли от първи собственик не служебна ще намериш ако собственика е манияк на модела и купува следващия,защото ако не е служебен за това време личен автомобил най-много да стигне до 80-120 х. км.,но това са единици.

    Коментиран от #77

  • 75 Марион Засдер

    4 1 Отговор
    Взимам идно Меган Рс трофу и ви събирам от асвалта голфчетата, миризливите бмвта опардяни, нарязаните изподънени Мерцедес чета чичковците с мерниците 93та големия сняг...Някакви си там 4 нули аЛди ли беше аУди ли беше, където влиза в месеца пООне 1 път в сервиза и ви такива. Пък нека Рено са зле, ама риното не бинокли ми телескопи ша ви прави, комплексираний народеее, юроде

    Коментиран от #76

  • 76 Малко истина

    3 1 Отговор

    До коментар #75 от "Марион Засдер":

    Най-сетне един да каже истината. Това, че Рено са останали с лошо име в България от предишни години, заради НЕМЪРЛИВОСТТА на собствениците, не значи, че Рено не правят качествени коли. Рено винаги са правели коли, които са имали нещо, което друго нямат. Сравнете возията на Клиото с тази, на Голфа... Клиото е в пъти по-комфортно и вози много по-приятно. Замислете се колко бакшиши има в страната с така известния Рено мотор - 1.5 dCi. ( Дачии и Рена ), и всички таксиджии са доволни, защото моторът е здрав при добра поддръжка, страшно икономичен е, а и не е спънат кон. Рено Меган РС пък, от години наред е най-бързият хотхеч на предно предаване. Има и още много примери за това , че Рено е хубава марка, но българинът е комплексар и си знае, че френското не става, ама изгнилия “мечок” или бмв-то, което пие масло като невидяло, много па става за нещо. Айде, стига комплекси и приказки, колкото да се намирате на работа

    Коментиран от #78

  • 77 Притежател

    0 1 Отговор

    До коментар #74 от "Ханс опърдял ли ги е":

    Говорим за коли до 80к км.
  • 78 един от стадото

    1 2 Отговор

    До коментар #76 от "Малко истина":

    даа, наистина истината е такава. Немърливи собственици, на недоскопосани коли. Говорим за първи притежатели, нали. За трети, пети на премиум класи е ясно. А първите собственици на тия премиуми какви са, пак мърлячи ли. И не разбирайте под премиум само беенвето и Мерца. Всяка уважаваща себе си марка прави премиуми. И не е въпроса да изкараш едно натокано Трофи в ограничена серия, масовия дай да видим що за стока е. Карам един премиум вече трета година, щото искам да карам, не ми се седи по сервизите на беенве и даймлер бенц. Някой горе писа, не съм толкова богат да карам старо. Перефразирам. Не съм толкова богат да карам нов боклук, на която и марка да е..Колкото до Рено, два са моделите за мен, Лагуна1 и Алпин 1600. За сведение само, Алпина в рали формат краси фона на компа ми. Красавец

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.