Last news in Fakti

6 Август, 2020 10:14 4 733 30

Четирицилиндров двигател за най-евтината G-Klasse

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • g200

Новата версия ще се нарича G200

Четирицилиндров двигател за най-евтината G-Klasse - 1

За повечето хора Gelendvagen е свързан с мощен и гласовит 8-цилиндров бензинов мотор, но нещата се променят, а с тях и непреходната G-Klasse. Сега, най-слабият и най-малък двигател в гамата е дизеловата версия на G350d.

Но скоро най-достъпната модификация на новата G-Klasse ще стане бензинов четирицилиндров двигател с обем два литра. Бюджетният Mercedes-Benz G-Klasse няма да изглежда различно на външен вид така, че клиентите му да не се колебаят да карат ръбатата джипка със скромен мотор.

Новата версия ще се нарича G200. Първоначално най-евтината G-Klasse ще се предлага само в Китай, но по-късно Gelendvagen с четирицилиндров двигател ще се появи и извън Поднебесната държава.

Каква ще е цената - все още няма информация. Знае се обаче, че това ще е най-евтината нова G-Klasse. Има обаче данни за мотора. Въпреки обема, той ще произвежда 303 конски сили и ще разполага с въртящ момент от 400 Нм.

Агрегатът ще работи съвместно с деветстепенна автоматична скоростна кутия и според германците ще осигури доста прилична динамика. Според слуховете, ускорението до сто на четирицилиндровата G-Klasse ще бъде на нивото от 7-8 секунди.

Четирицилиндров двигател за най-евтината G-Klasse


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 japan

    28 2 Отговор
    няма как да е без турбо..

    Коментиран от #4

  • 2 сектант

    16 23 Отговор
    значи преди с дачията я спуквах на 5та а сега ще я спуквам на задна

    Коментиран от #12

  • 3 dors

    26 11 Отговор
    Що не направят и с мотор 1000 кубика и 85 к.с.? Диба и боклуците станаха и тея...

    Коментиран от #6, #19

  • 4 Четете бе хора

    8 9 Отговор

    До коментар #1 от "japan":

    Четете бе хора и като не знаете не се изказвайте.Мерцедес не ползва турбина а компресор.Двата агрегата са съвсем различни.

    Коментиран от #10

  • 5 jap

    16 5 Отговор
    Добре ще е за версията с този двигател да оставят дупка в пода под мястото за шофьора защото по нанагорнищата ако не си помага с краката му е спукана работата.

    Коментиран от #7, #21

  • 6 123

    12 2 Отговор

    До коментар #3 от "dors":

    Колега, ТТ данните на двигателя са като на 6 цилиндров дизел от преди 10 години! Всеки е свикнал тези коли да са с по 500 коня, но пък е факт че това кубче след 200 си е руска рулетка! Хората които ще си го купят надали ще ходят да се дърпат със него! На запад от нас, тези хора са една по особена категория, и им дреме на потника колко коня 'трябва' да е кубчето!

    Коментиран от #11

  • 7 123

    8 3 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    Аре сега, заяждане! Я кажи най големия двигател на Круизера с какви параметри е? Не знаеш? Да ти помогна ли, или сам ще провериш? Той сигурно понеже е по голям от кубчето може и два отвора за крака да има, на шофьора и на пътника до него, може би! А и мачта с платно за шибидаха..... Ей, аман от хейт!

    Коментиран от #13

  • 8 Като гост

    10 2 Отговор
    7-8 секунди е добре, ще е по лека поне с 200-300 кила. Доста по икономична също... Що не

    Коментиран от #9, #24

  • 9 Като гост

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Като гост":

    И доста по евтино.... На мен не ми трябва кола, не наставка на това........
  • 10 Камен

    14 5 Отговор

    До коментар #4 от "Четете бе хора":

    Какво има да четем? Компресор е устройство, което нагнетява въздух под налягане. Дали ще се задвижва от изгорелите газове или от ремък - няма значение. Все е компресор. "Турбото" също е компресор. Крайният резИлтат е все същия - нагнетяване на повече въздух във всмукателния тракт. Според мен трябва да му сложат 3 цилиндъра 0.9 л. от Рено. Тогава ще стане истинска Г-класаа
  • 11 dors

    13 2 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    Голям двигател не означава непременно повече конски сили, а и (не винаги) е нужно. Говорим за режим на работа на двигателите и произтичащия от това ресурс. Законите на физиката още никoй не ги е отменил.

    Коментиран от #16

  • 12 Гого

    11 0 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Хаха само като прочете човек “Дачия та “ и требе да затвори статията ... много болни мозаци и злобен бай ганьо и все той да е най -от пред с магарето !
  • 13 beni

    7 6 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Ако не се лъжа 6 цилиндровя 4.5 бензинов на FJ 80. Който ще работи още мноооого дълго след като тоя миксер на G200 вече ще е ръждясaл в някои морга.

    Коментиран от #14

  • 14 123

    7 8 Отговор

    До коментар #13 от "beni":

    Ха ха, поредния заблуден фен! Е и, какво значение има кой колко ще работи? Хората които ще си купят кубчето въобще им дреме на потника (повтарям се) за издръжливостта на двигателя. Хайде като фенове на колите да проявим поооне малко уважение към Даймлер,а! Това не е някоя махленски марка, а за дискутираният модел няма какво да се каже повече!

    Коментиран от #15, #28

  • 15 Ввв

    9 7 Отговор

    До коментар #14 от "123":

    Пич всичко е пари,Даймлер отдавна прави еднодневки,просто защото джендърите ги пазаруват,колкото до G класата,да тя е икона,но да слагаш двигател на косачка вече минава границата на разумното!!!

    Коментиран от #17

  • 16 123

    4 4 Отговор

    До коментар #11 от "dors":

    Колега, и какъв ще е ресурса на този двигател според теб? Около 50 000, може би 100 000? Хайде стига глупости и разсъждения на купувачи н-та употреба! На времето си спомням коментарите и приказките за 1.0 екобуста на Форд, както и за 1.0 тси-то на ФВ! И, какво стана? Ами всички ги последваха, ето това стана! А за това колко издържат, просто отворете немското мобиле и ще разберете! И като видите километрите, просто си представете че сте си ги купили нови, и разделете това което виждате по годишния си пробег. Ако и това не е достатъчно, то тогава сте за Делориан, защото Тя е 'вечна', ако ме разбираш😀
  • 17 123

    9 8 Отговор

    До коментар #15 от "Ввв":

    Извинявай, ама да кажеш на двигател 300+ конски сили косачка, е меко казано несериозно! Хората правят ефективни двигатели, не се занимават с глупости! Ти колко коли с 300+ коне си шофирал! И докато д то ти е на седалката и те изстрелва за 7 секунди, дали ти пука косачка или Камаз го прави? Навремето Нокия беше голяма работа, ама този коментар щеше да ми отнеме 15 минути да го напиша, като щяха и ръцете да ми омалеят да държа хендито! А сега....? Косачка? Ха ха, дай Боже всекиму такава😀

    Коментиран от #18

  • 18 Ввв

    5 4 Отговор

    До коментар #17 от "123":

    Може и 800 конски сили да е,е и?!Да карал съм коли над 300 и са с 6 и 8 цилиндрови двигатели,не сешоари!!!Но всеки си знае разбира се :)
  • 19 Алфа Ромео

    10 0 Отговор

    До коментар #3 от "dors":

    За Китай е специлно защото там има големи налози за по-големите двигатели, после са решили да го предлагат и другаде, абсолютно прилични характеристики има с него, какъв ще ресурса му на този тежък автомобил вече е друг въпрос.

    Коментиран от #20

  • 20 Komapak

    6 2 Отговор

    До коментар #19 от "Алфа Ромео":

    Е той до Германия въобще не може да стигне. Само като видиш ограничение от 95г. и 95 Евро глоба за всеки над хвърлен грам и ти идва да им счупиш тиквите на тия от европарламента.
  • 21 Plameni

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    Какво да кажем за Toyota Land Cruiser с умопомрачителните 177 кс МОДЕЛ 2020г

    Коментиран от #22

  • 22 Алфа Ромео

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Plameni":

    Ако говориш за дизел няма място за сравнение, всички знаят че той има голям въртащ момент при ниски обороти и по-голямо КПД от бензина, иначе големи гадости излизат през ауспуха му ако не са сложните и скъпи системи.

    Коментиран от #25

  • 23 Версия

    9 0 Отговор
    Те, коврите, от двигатели не разбират, кълват на фасона.
  • 24 Борко Отворко

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "Като гост":

    Знаеш ли кога ще го свалят на това време от 7-8 сек.точно никогда ако си от старата школа и се учил руски при това тегло и аеродинамика.Мойта Хонда CR-V ще ускорява по-добре от немската Уазка 😃🤣Поздрави 😉

    Коментиран от #26, #27

  • 25 Борко Отворко

    2 2 Отговор

    До коментар #22 от "Алфа Ромео":

    Абе мани дизела ще си остане една смръдлива нафтова печка.🤣 Да ти е е.. и КПДто и въртящия ти момент за нищо не стават като Алфа Ромеото са си точно както то е най-скапаната и е..на марка така е и дизела.
  • 26 123

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Борко Отворко":

    Хапсурд! И едното, и другото! А за Хондата, мани, мани!
  • 27 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Борко Отворко":

    Че то Хондата кола ли е ? Аз знам,че само мотори правят.😀😂
  • 28 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "123":

    За каква издръжливост говорим ????
    2000 кубика 303 коня. Форсираният мотор на това тежко купе няма да издържи дълго !!!
    2000 за хечбек да, за седан...ммм ок, ама за джип и то за кубчето - Г класата - майката на майките при джиповете !!!

    Коментиран от #29

  • 29 Гост коментатор

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    За немската уазка трябва мощен мотор инак е за никъде тя самата тежи към 3т.само а формата и е отвратително грозна не знам какво ги кефи германците та толкова години вече не я променят
  • 30 320is

    1 0 Отговор
    Мерцедес се изп. едерастиха здраво