Last news in Fakti

7 Август, 2020 11:31 33 679 78

Consumer Reports: Най-добрите употребявани коли до 8 000 лв.

  • автомобилът на старо-
  • consumer reports-
  • honda-
  • toyota

Всички посочени автомобили са японски и са от марките Honda и Toyota

Consumer Reports: Най-добрите употребявани коли до 8 000 лв. - 1

Експертите от Consumer Reports посочиха кои са най-добрите употребявани автомобили, които се предлагат на цени под $5 000 - сума, равняваща се на малко над 8 000 лв по сегашния курс.

Прави впечатление, че всички посочени от Consumer Reports автомобили са японски и са от марките Honda и Toyоta. В класацията има три автомобила Honda и четири от марката Toyota. По отношение на пускането на тези модели, това са автомобили, произведени през периода от 2002 до 2011 година. Ето и списъкът на Consumer Reports.

Honda Civic (2009-2011)
Honda Jazz (2007-2009)
Toyota Corolla (2002-2009)
Toyota Prius (2002-2007)
Honda Accord (2004-2007)
Toyota Avalon (2002-2005)
Toyota Camry (2002-2005)

Ако прочетете описанието на всеки от автомобилите, става ясно защо Consumer Reports ги препоръчва за покупка. Тези машини са похвалени за добрата им защита, по-специално системите за активна безопасност, горивната ефективност, надеждните възли и отличното управление. 


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 80 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 beast

    155 19 Отговор
    Хондите са доста здрави автомобили ( бензиновите ) .

    Коментиран от #6, #11, #22

  • 2 хххх

    57 94 Отговор
    Honda Civic е много здрава, но защо е толкова грозна..особено задницата...

    Коментиран от #18, #19, #47

  • 3 МаКаТа

    122 39 Отговор
    Мно'оо ясно. Джапан пауър, майка. Всичко друго е скрап.
  • 4 101

    54 106 Отговор
    Здрави са, стига да имате някой хубав препарат за ръжда, защото ги яде ръждата.
  • 5 Българина

    107 21 Отговор
    Няма случайни неща. С тоя мултикулти който сащ наложиха на германия и в ЕС като цяло, произведено в германия за лично е вече плашещо.... А колите на германците са като хюндай ама преди 20 г като качество. Японските марки държат ниво, защото наистина са японски. Немските са турски китаски арабски и др сган...

    Коментиран от #12, #21, #28

  • 6 Miusuka Madoto

    95 20 Отговор

    До коментар #1 от "beast":

    ..и дизеловите, при навременна поддръжка! Дизеловите двигатели на Хонда са си и те тяхна разработка, Хонда не са като другите Японци (без Исузу, а напоследък и Субару) да слагат евро-боклуци под капака! Всичко, произведено в Хонда е синоним на качество и здравина - дори без значение в кое подразделение/фабрика на Компанията е направено!
  • 7 Боби

    88 17 Отговор
    Нека ги яде ръждата , то като няма за какво друго да се хванете и до ламарината ще стигнете . Няма по- важно от моторчето, а вие немските величия фенове и състезатели , нямате този късмет да се гордееете с здравината на моторите . Angela нека свети и черните бъбреци ама като дигне градус и почнете да доливате вода и не ви се иска колата да е БМВ 😂😂😂😂😂
  • 8 ха-ха

    19 164 Отговор
    За 8000 лв. си вземаш прекрасно БМВ.

    Коментиран от #9, #10, #43

  • 9 1234

    115 11 Отговор

    До коментар #8 от "ха-ха":

    За 8000 си купуваш абонамент за всички производители на авточасти, но без отстъпка, при това целогодишен....
  • 10 Боби

    9 20 Отговор

    До коментар #8 от "ха-ха":

    От най прекрасните и още 1000лв за обслужване и стягане. Виж ако е 99та за 8000 съм съгласен с теб
  • 11 Костас

    31 25 Отговор

    До коментар #1 от "beast":

    Само посочените в класацията,новите трицилиндрови са shit!Имам такава и на втората година смених двигател на 21 000 км...добре че е в гаранция.Имам и Мерцедес Ц 200 ... ами железен,здрав и икономичен,няма място за сравнение!

    Коментиран от #52

  • 12 Японеца

    33 28 Отговор

    До коментар #5 от "Българина":

    Хахаха от японските модели само мазда св произвежда в Япония. Моделите на Хонда и Тойота се произвеждат в Европа и Турция. Но въпреки това пак имат завидна здравина!!

    Коментиран от #15, #16, #24, #26

  • 13 Кукуряци

    9 30 Отговор
    Всичко, което не е ръждясало, е пластмаса. Само бабите в Германия ги купуват. За това са на 12 години и реални километри в БеГе-то.
  • 14 gvdff

    40 8 Отговор
    Хубава класация, ноо става дума за американския пазар. Къде се правят колите за америка, къде се правят тези за евро пазара. От познатите на европееца за здрави бих сложил джаза и королата, приуса е след тях. А камрито е легенда. Жалко, че всички коли от класацията са горзни и скучни
  • 15 Miusuka Madoto

    32 9 Отговор

    До коментар #12 от "Японеца":

    Викаш, Хонда, нямат заводи в Япония, Китай, Бразилия...недей така, мой, ъпдейтвай инфото. Но за това, че където и да е сглобена е здрава -да, тук си прав! (Тойота не ме интересува..) Че мойте и трите Хонди от 2001 насам са били Японска сглобка!
  • 16 оня

    14 3 Отговор

    До коментар #12 от "Японеца":

    prius също се зглобяват в Япония!
  • 17 Hahha

    27 62 Отговор
    Не ме разсмивайте моля ви се. Това прилича на реклама на нутрибулет. Изпотроших си нервите с тия японски съндъци. Те не са направени за нашите пътища. Извинявай ама полуоската на акорда, който имах беше колкото показалеца ми дебела а на мерцедеса ми е колкото капачка от 10 литрова туба вода. На братовчед ми, Сивика си повърна ляво предно колело, барабар с носача и всички карантии. А беше само на 6 години. Скрийте я тая смехотворна статия.

    Коментиран от #20

  • 18 Мдааа

    13 4 Отговор

    До коментар #2 от "хххх":

    Ти па си мноо убаф.
    Много си е готина колицата, здрава и икономична.
  • 19 честен гражданин

    6 6 Отговор

    До коментар #2 от "хххх":

    много пластмаса
  • 20 Komapak

    14 4 Отговор

    До коментар #17 от "Hahha":

    Лексуса е доста здрав. И като ходова част и като механика. Малко кабели и гумени уплътнения смених наскоро, но освен относително високия разход на гориво, други оплаквания, нямам. 😊
  • 21 Haters gona hate

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Българина":

    Влез в "mobile.de" и търси автомобили "german edition".
  • 22 Разбирачев

    12 53 Отговор

    До коментар #1 от "beast":

    Кво им е здравото че бъркат водата с маслото ли?Моторите им се издухват много бързо😀 ламарините са им пълен гнилоч с една дума японски боклуци.
  • 23 Шваба

    14 32 Отговор
    Многократно съм повтаря че американците не разбират от автомобили, как може да не включват BMW, най великата марка, ако биха по карали мойто бмв дизел, къди, смърди, дрънчи, веднага щяха да си променят мнението.
  • 24 Джоджо

    20 2 Отговор

    До коментар #12 от "Японеца":

    Honda Accord e 100% Японска сглобка

    Коментиран от #65, #73

  • 25 Бивш левскар

    23 10 Отговор
    А немските боклуци? БМВ, Ауди, WV къде без тях. Тези морги ще фалират.
  • 26 Kакъв японец си

    14 4 Отговор

    До коментар #12 от "Японеца":

    ти ве калъфчо.Митсубиши се произвежда само в Япония за европа.Ходи на резбарска и си поръчай Мицуока и ще чакаш около 5мес.Аз чаках мойта 4 щото баце има късмет.Мицуока е колата.Маздите само биват.

    Коментиран от #34, #35

  • 27 Мацуда

    29 7 Отговор
    Мазда, сглобявана от ръчички в Хирошима!!!Купуваш нова и караш,караш...чак ти става скучно 11 години ,нищо за ремонт, бива ли такива работа ве уей, цяла атомна бомба им изсипаха им пак работят перфектно!Че и проблема с ръждата сте оправили ,и на глей - няма ръждам веуей, направо се уляхте!!!Какво ще плюят сега "гъзарите" а, ей, загубени Японци,че и Х-актив двигател ще ми правите, не ви стигна G-актив, че и скоростните си кутии сами правите, че и те не се чупят, ааа, аман от вас,то бива ,бива, я малко,вериги да се късат и падат, я малко проблеми с електрониката, малко с окачването...и т.н., иначе как ще ги стигнете Германците?

    Коментиран от #38

  • 28 Луд

    2 11 Отговор

    До коментар #5 от "Българина":

    Ако WV бяха се излъгали да построят завод у нас,пак ли щеше да мислиш по същия начин
  • 29 Чугуна

    11 31 Отговор
    Абе кво ми ги хвалите тея грозотии? На баща ми Мицубишито е набор на моя МЛ 320, ми първо му се счупи ключалката докато го палеше, срещу 200лв му сложих старт бутон и баща ми грейна, след месец вика много пуши и отишъл в сервиза и му викат гумички на клапани с още нещо около 250лв след време ми звъни и вика ела да ме дръпнеш, че не пали отивам и пак в сервиза, тоя път бубината на делкото втора употреба само бобина 90лв ама сменихме и кабелите на свещите и сметката набъбна, после ми звъни и вика абе нещо тресе, пак сервиз и излязоха тампони на двигателя 90лв единия плюс ремонт над 250лв и всичко това за около година и не повече от 7/8хил.км. После почна да избива ръжда и на дъртия му писна и вика махай го тва лайно от тук, че ще го запаля(баща ми е на 68г) та я продадох на загуба и му купих една 124ка и още я кара и продължава да псува по джапанките вече десетина години за това време и моя и неговия Мерцедеси са влизали в сервиз по малко от японския боклук!

    Коментиран от #33, #51

  • 30 гост

    35 5 Отговор
    Големи разбирачи сме ний Българите, хората са правили проучвания, статистика и т.н. и според резултатите казват - това са колите. Ама ние чуждо мнение откъде-накъде. Ганьо си е Ганьо.

    Коментиран от #36

  • 31 Плам

    3 12 Отговор
    А ФИАТ?
  • 32 Ко не

    2 9 Отговор
    А де,къде е фиат бре немци?:))))
  • 33 Йойо

    1 22 Отговор

    До коментар #29 от "Чугуна":

    Прав си,някога бяха японски коли,а сега новите са хептен зле.Да си карат японските коли със скъпа подръжка.
  • 34 перничанин

    15 1 Отговор

    До коментар #26 от "Kакъв японец си":

    Малко си се объркал.Дизелите на Тойота също са японски, а Субару е под опеката на Тойота.

    Коментиран от #41

  • 35 перничанин

    11 0 Отговор

    До коментар #26 от "Kакъв японец си":

    Говорим за Мицубиши да 8000лв , не за нови. До колкото помня, когато смениха емблемата на Мицубиши от червен диамант на сребрист, качеството падна и Мицубиши фалира. Тогава имаше участие на Мерцедес и няколко години хората купуваха , кои подведени от старите лаври, кои от новия голям (Мерцедес), а колите бяха от грозна по-грозна и чуплива, последва очакван фалит. Сега под шапката на Рено, не съм сигурен, че положението ще се подобри.
  • 36 перничанин

    8 5 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Да де, правили са проучване, но в Америка. Там европейските коли са скъпи като нови и когато стигнат цена 5000$ са на много години или за скраб. Японките са много по-евтини и за тази цена взимаш почти нова кола, а като знаеш, че основните купувачи на японки са бедни хора,възрастни баби или ги купуват като втора кола в семейството е нормално да са на малко километри.

    Коментиран от #70

  • 37 qwerty

    14 2 Отговор
    Смених паджеро 3/2006 за хюндай их55/2012 и честно казано като натисна ламарината на вратата - ще я огъна с пръст. Така е, когато счетоводителите започнаха да правят колите. За японските автомобили или добро, или нищо :)

    Коментиран от #39

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 dmxl

    7 8 Отговор

    До коментар #37 от "qwerty":

    корейските са истината, здрави и евтини, не случайно бакшишите ги взимат Киа и Хюндай, спукват ги от каране
  • 40 Просто мнение

    5 6 Отговор
    Само Субару е на ниво от Японските (или поне беше.Колкото по-нова е колата толкова по-кекава - без значение Мерцедес,Хонда,Тойота....
    За мен е важно и да ми е хубаво,комфортно па нека си има проблеми. Те японските няма как да имат проблем с неща,който изобщо нямат.Сега ми предстои покупка и ще взема каквото на мен ми харесва - може Японска,може Немска. Хонда е здрава и надеждна защото е простичка и няма екстрите на един Мерцедес. Не ми харесват хондите защото на външен вид са супер,а вътрре са о*рани тотално - грозен интериор,некачествен - на Акорд (което уж е по-висок клас на Хонфа) на 15 г. не може да се лющи таблото толкова долнопробно. За мен хубава кола не означава да ръждясва лесно,да не мога да и сложа газ,да ми е гадно вътре. С Мерцедес няма да влизаш па всеки ден в сервиза,но всеки ден ще ти е приятно като седнеш зад волана -стига човек да може да си го позволи.

    Коментиран от #45

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Мотор

    6 8 Отговор
    Хонда само мотоциклет😀
  • 43 ABCD

    2 4 Отговор

    До коментар #8 от "ха-ха":

    Благодаря, не ми е нужно недвижимо имущество
  • 44 Оня

    7 3 Отговор
    На тия дето колите им са най здрави и не се чупят ще им кажа да ги карат тя като седи паркирана никога няма да се повреди
  • 45 един от стадото

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Просто мнение":

    сега, първо някои не четат заглавията и почват. 8 бона- крайна цена и все японски. Какво значи. Сравнително нисък таван, там са коли и по три, 4-5 бона всякакви с остатъчен ресурс във всичко. Там е и купе, и интериор, и мотор, и окачване, ел., боя. Всички се чупят, и японските, но като теглиш калема в ЗА и НЕ явно излизат с едни гърди напред за тия пари. Колкото до акорда, интериора, по- специално таблото на Акорд3 взема първо място по дизайн 2000ната година. Има и такива класации, не само коли на годината като цяло. Пак напомням, класация на коли е това, с това което е останало от тях за тези пари със всичките им кусури

    Коментиран от #46

  • 46 един от стадото

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "един от стадото":

    а за още толкова пари може да вземеш от щатите японо-американско като ново. С досие за сменени части и ремонти. Всичките правени в оторизирани сервизи, оригинални японски, с гаранция. А колите идват като лимки
  • 47 Мит или реалност

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "хххх":

    За да не бъде заслепен водачът от задното превозно средство (каручките) :)
  • 48 Jrj

    8 0 Отговор
    Имам сивик от 10г,модел 1999г.Кара се редовно,сменял съм ремъци,филтри ,масла,спирачни дискове и накладки,радиатор на климатика,биелетки,един носач.Няма течове,двигател и скорости са ок,материалите вътре в купето са качествени,седалките нямат грам скъсано и протрито.Като я пусна по Борис няма паразитни шумове.С оргиналната генерация е,пружини и амортесъори.Малко повърхностни ръжди ,които ще бъдат отстранени.За градско е супер,бърза ,поврътлива,икономична.Карасе на бензин,а и не се продава.........

    Коментиран от #49

  • 49 един от стадото

    4 0 Отговор

    До коментар #48 от "Jrj":

    нормално, щом не седи на паркинга само. Всяка кола се чупи, но не всяка заслужава парите си след 10-15г. А горната класация не е правена от бай Пешо кварталния майстор
  • 50 Някой

    9 2 Отговор
    Няма хонда legend - страхотна кола, иначе не се учудвам, че всичко е японско, немските са отврат от към качество като станат над 5 г си ебават майката и струват адски много пари да се правят. То за това в африка и по пустините само тойота съм виждал, няма един х5 или ауди :D
  • 51 Някой

    14 2 Отговор

    До коментар #29 от "Чугуна":

    Стига лъга бе, карал съм мерцедес с 320 цди мотор - такъв боклук няма, турбина като тръгне дай 2500 лв, после дюзи, земи 1500 рециклиране, нови са по 750 лв по 6 смятай :) верига като се разтропа мани бегай, 7гтроника като заблъска 3500 лв
    Тотален боклук е мерцедес вече ;)

    Коментиран от #54, #68, #75

  • 52 гост

    5 3 Отговор

    До коментар #11 от "Костас":

    Здрав е Мерцедеса ,но колко да е икономичен ?! Аз имам SLK двойка компресор в града си гълта 14-15л извън града под 9 не пада!
  • 53 Егати и класацията

    9 4 Отговор
    няма лоши коли, всичко е до задкормилното устройство и желанието и възможностите за качествена поддръжка

    Коментиран от #77

  • 54 един от стадото

    4 1 Отговор

    До коментар #51 от "Някой":

    стига бе, нека си купят, нека се мъчат. Той акъла не е синоним на джоба
  • 55 жоро

    7 1 Отговор
    А защо не са включили моделите на Мазда?Това са уникални машини,вече 20г се наслаждавам на здравината им.
  • 56 Има ли безработица?

    9 1 Отговор
    Субару бензинови двигатели не могат да правят тръгнали с дизел да се занимават.
  • 57 спец

    1 0 Отговор
    Toyota Corolla (2002-2009)
    Няма такъв модел
    Има E120 200-2007
    Сглобяван в Сглобяван в
    Japan Тойота
    Japan Канегасаки
    Indonesia Караванг
    United States Фримонт
    Canada Кеймбридж
    Philippines Санта Роса
    Thailand Чачънгсао
    Turkey Адапазаръ
    Южна Африка Дърбан
    United Kingdom Бърнастън
    Brazil Индаятуба
    Venezuela Кумана
    Pakistan Карачи
    China Тиендзин
    India Бангалор
    Malaysia Шах Алам
    Bangladesh Дака
    China Джунли
    Colombia Богота

    Тойота Корола E140/E150 2006-2013
    Там положението е същото - сглобяван е в 15 държави

    Дали са чисто японски всеки да прецени сам
    А Consumer Reports да си опреснят знанията и тогава да правят оценки.

    Коментиран от #66

  • 58 Озуно Сан

    6 0 Отговор
    това че е имало случай японски коли да приключат нищо не означава. все пак са машини и имат определен ресурс. няма вечна кола. какво да кажем за немските при който заводите за резервни части са 3 пъти по големи от тези за самите автомобили. търговията трябва да върви. хамилтън взима 60 милиона на година( евро) да не говорим колко е общия разход на отбора. бмв и ауди са още по зле особено откъм двигатели (за издържливост говоря мощност е ясно че имат). немските си остават автомобили за разхищение и удоволствие японските за всичко останало.
  • 59 Ужас

    3 3 Отговор
    Всеки сам си избира дали да кара грозна като смъртта кола.

    Коментиран от #60

  • 60 Ставри

    5 1 Отговор

    До коментар #59 от "Ужас":

    Колите са да ни возят задниците. Нито ще ги целуваме, нито секс ще правим с тях. Отървете се от балканските си комплекси.

    Коментиран от #69, #76, #78

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Ха ха

    9 1 Отговор
    Немските коли неизлизат от сервизите хич не ми ги хвалете как пък от 12 японки в гаража една не се счупи скъсвам ги от каране и са като нови бмвта аудита с един дизайн от балканската война до сега и се по зле и по пласмасови от японските далеч от премиум но те са за промити мозъци
  • 63 Влабо

    6 0 Отговор
    Карам Хонда сивик 2006 година
    От 7 години. Харчи 8 градско 1.8 бензин
    Засега никакви ремонти освен накладки и 4 пъти биалетки който са 70 лв.Не харчи масло изобщо и си ми е супер. Имам и рено меган 2005 година от 5 години. Ремонт за 450 лв на предницата преди три дни. Не знам вие как карате вашите коли ама при мен не се чупят мойте. Лоша кола няма имаш лош шофьор.
    Но все пак хондата си ми е любимка
  • 64 Георги

    1 2 Отговор
    Само при казвате, хонди, тойоти мерцедеси, бмв та, всичко е до поддръжка и как е експлоатиран автомобила, ако е къткан с навременно обслужване всичко са здрави, стига с тази слава японските са здрави, колко японски коли се използват за работни коли,? Щото мога да изброя доста френски и немски марки който се използват с тая цел! Другото за тези цен, която излиза от магазина, колко коли ще купите за една Хонда например или Тойота? Така че, стига с това само джапан, като я използвате само да ходите на почивка нма какво да и стане а и не вярвам да ги убиват от каране,
  • 65 хаха

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Джоджо":

    Хонда Акорд за американския пазар се прави в Охайо.
  • 66 хаха

    3 0 Отговор

    До коментар #57 от "спец":

    Тия Е нещо си са вътрешни обозначения на Тойота. На пазара се продава кола под името Тойота Корола. За Северна Америка се правят в Калифорния и Онтарио. Така че Consumer Reports значт много добре какво правят.
  • 67 Филипов

    2 2 Отговор
    Хонда Сивик 2013 вече на почти 100 000. Още дори крушка на фаровете не е сменяна.
  • 68 Филипов

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "Някой":

    За нов ли говориш или за кочина от Горубляне. Щото са различни коли.
  • 69 Цървулко

    3 1 Отговор

    До коментар #60 от "Ставри":

    Ганьооооо,карай Дачията и не давай акъл,без тва го нямаш
  • 70 един от стадото

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "перничанин":

    е да де, то не се иска много в главата, но на време да ти дойде. Направих едно леко проучване , питах тук там, видях това онова с очите си и от 10г съм на японски американец, втори. На реални 108хл мили, нищо за една Акура. А там пипнеш ли километраж, пандела. Как го правят не знам, техния инспектор Дюдю явно си гледа работата, не дава само изявления по телевизора
  • 71 Минаващ

    0 4 Отговор
    Правилното заглавие трябва да бъде - Кои са най-бързо обезценените коли! Освен японските бих добавил и корейските.

    Коментиран от #72

  • 72 един от стадото

    2 1 Отговор

    До коментар #71 от "Минаващ":

    тъй де, най обезценените на първо място. Друго си е да дадеш толкова пари само за емблемата, за колата още..
  • 73 Провери пак

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Джоджо":

    Хонда Акорд се сглобява в Щатите, ЦРВ в Канада, ХРВ в Мексико, Сивик в Англия и малка част в Турция, Акура в Щатите, Джаз в Бразилия..... да продължавам ли да изреждам кое къде се произвежда или ще си отворите чичко гугъл да видите кое къде? Тойота също е пръсната по цял свят, Нисан също, Мазда /ако можем да я наречем японска кола щото всичко в нея е крадено/ се произвежда май само и единствено в Япония..... не съм много сигурен за тях....
  • 74 ddдгдссса

    6 0 Отговор
    Всеки си има своя опит с колите. Аз имах Ауди, което постоянно се чупеше, сега имам Тойота Аурис и съм мега доволен. Това с ръждата е само при Мазда и при някои неподдържани модели на другите марки. Има много изгнили БМВта и Мерцедеси, особено Цкласа, Акласа и МЛ.
  • 75 Колега

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Някой":

    Паднал си на някоя колица на 120к реални от Горубляне карана от баба Ханс до магазина в Неделя. Мерцедес с мотор 320/350 CDI хвърля турбина ако я оставиш без масло или я караш с някво пълнено в гаража. А до сега счупен 7G-троник обслужеан на време с качествени масла не съм видял. Доста Мерцедеси са минали през ръцете ми и нито един от тях не е имал проблем с кутия, турбо инжектори или квото и да е. Това че не си следите колите и не ги обслужвате на време си е ваш проблем а не на производителя. И само да кажа работя в завода на Хонда в Англия вече доста дълго време.... еми не карам и няма да си взема такава кочина. Знам как се сглобява знам и какво е качеството на автомобилите, не съм се намразил толкова. Преди два месеца сменях двигател на сивик 2010 на 68к мили щото смесил антифриз и масло........ истински здравите Хонди приключиха до 2004 година😉
  • 76 гост

    4 0 Отговор

    До коментар #60 от "Ставри":

    С колите - както и с жените - всяка ще ти свърши работа, ама не всяка ще ти даде кеф
  • 77 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #53 от "Егати и класацията":

    Има, има лоши коли, а за задкормилното устройство и поддръжката си прав
  • 78 ЕДИ КОЙ СИ

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Ставри":

    Поздравления :) :) :) за коментара