25 923 105

Колко харчи трицилиндрова Dacia Duster на газ

Колко харчи трицилиндрова Dacia Duster на газ

Миналогодишният тест на motor1, засягащ двугоривния Duster с атмосферен четирицилиндров 1.6-литров мотор показа, че дори и при не най-икономичната консумация на втечнен газ, пътуванията с този автомобил са наистина евтини.

За тази една година обаче румънците се вслушаха твърденията на журналистите и ... трансплантираха трицилиндров еднолитров мотор  под капака на най-офроудърската Dacia. Но с турбо!

Новият двигател е с мощност 100 к.с. и не надмина 115-те коня на предшественика, но и този агрегат се предлага с двугоривна система и работи, както на бензин, така и на пропан-бутан. 

Тестът на motor1 отново се проведе по стандартния маршрут между Рим и Форли, като анализите след него са, че новият двигател се представя много по-добре, тоест е доста по-икономичен.

През 360-километровият тест Dacia Duster 1.0 TCe 100 Eco-G GPL изразходва средно 7.65 литра газ на 100 километра пробег. В тази ситуация пълен резервоар (33.6 литра) трябва да е достатъчен за 439 км.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 105 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Емил

    117 55 Отговор
    Страшна работа!!! Аз карам 14- годишен СААБ (300 к.с.) и гори 8,5/100 газ (стига да не караш над 140 ;))

    Коментиран от #39, #57, #88

  • 2 xaxa

    81 18 Отговор
    1.6 литров или 1 ? Хмммммм! Много сложен избор... Но бил с турбо! ХАХАХАХАХАХАХА

    Коментиран от #19

  • 3 Азз

    24 18 Отговор
    Бива
  • 4 да де

    145 13 Отговор
    Да сложиш еднолитров двигател пък бил той и с турбо на джип е меко казано недалновидно живота му значително се скъсява.

    Коментиран от #7, #8, #33, #99

  • 5 123

    53 4 Отговор
    Челното съпротивление си казва думата!

    Коментиран от #47

  • 6 Българската гъзчица

    62 7 Отговор
    ще му види сметката бързо.

    Коментиран от #37


  • 7 Емил

    98 28 Отговор

    До коментар #4 от "да де":

    Това не е даже 4х4, камо ли джип! Това е въшка с по-висок просвет - т.е. нестабилна въшка!

    Коментиран от #10

  • 8 Пурко

    40 25 Отговор

    До коментар #4 от "да де":

    И кой те излъга че е джип?!? От написаното е видно какъв чиляк си! Щом за теб това недоразумение румънско изчадие е джип ....
  • 9 Индус от Татарлъ

    49 21 Отговор
    Ха ха ха, офроуд, минало е покрай него! Следващият път направете тест с лагерна количка и ни информирайте колко харчи!
  • 10 да де

    55 7 Отговор

    До коментар #7 от "Емил":

    В текста пишат, че това е най-офроудърската Дачия което предполага, че е джип. Просто двигателя няма достатъчно мощност и това е компенсирано с турбото, но колко време ще издържи на практика това е въпроса за евентуалните му собственици.

    Коментиран от #12, #52

  • 11 ужас

    31 52 Отговор
    Да вземеш малолитражка и да сложиш газчица...това само Ганю го може. Моята 140к.с. гори 13 на 100, но не съм помислил за газ.

    Коментиран от #13, #18, #21, #70, #97

  • 12 Емил

    21 43 Отговор

    До коментар #10 от "да де":

    Не си прав! Колата която карам (СААБ) е тунингована, чрез турбо с високо налягане. Дали ще издържи моторът за виси от производителя, а не от водача. ГМ купиха СААБ, за да се научат да првят турбо-мотори и го фалираха. Французите не умеят да правят турбо-бензин, за румънците - да не говорим!

    Коментиран от #58, #61, #104

  • 13 Емил

    23 18 Отговор

    До коментар #11 от "ужас":

    Явно рядко мислиш!
  • 14 ЕДНОДНЕВЕН БОКЛУК

    27 23 Отговор
    ТРИ ЦИЛИНДРОВИТЕ БОКЛУЦИ НЕ СА ЗА МЕН. НЯМА ДА ЧЕТА СТАТИЯТА. СКОРО ЧЕТОХ ЧЕ ДЪСТАРА ИМАЛ КЛЕЧКОВИДНО ОКАЧВАНЕ С ТРИ ЦИЛИНДЪРА.= ВОЛСКА КАРУЦА.

    Коментиран от #35

  • 15 бай Иван

    43 22 Отговор
    Пълна простотия. Опел 1,6 с газова уредба Ловато гори 5,5 - 6 литра газ на 100 километра .

    Коментиран от #17, #46

  • 16 Октавия

    28 26 Отговор
    А моята октавия с 1.4л 150к.с.мотор,който за разлика от този 1л. миксер върви, с включен климатик му дава среден разход под 6л. бензин. Та се чудя кое му е икономичното на този еднолитров боклук. Да не говорим, че след 3 години и евентуална продажба, тази дачия с този мотор ще е загубила над 50%от стойността си. Та къде е икономията?

    Коментиран от #22, #49

  • 17 Адаш

    42 21 Отговор

    До коментар #15 от "бай Иван":

    не се заблуждавай че един мотор като е слаб е същевременно икономичен. 1.3 пикливо "поло" на газ градско гореше 13л/100км без напън то не че може да го напъваш но постоянно е с пълна газ та да се движи що годе. Смарта 600см турбиниран си ги папка 8/100 бензин спокойно. Та тоя кютюк дачията кога падне под 15 газ се местя У Букурещ.

    Коментиран от #36, #48, #103

  • 18 Булгарбаши

    33 15 Отговор

    До коментар #11 от "ужас":

    Евалла,бе бате ,машалла,ашколсун,ти си баровец....Само за справка ",бедните "американци преди години като станаха цените на бензина около 1.70-1.80лв за литър почнаха доста да карат малолитражки.Но Ганъо е баш баровец не му пука за цената на горивото.Както се казва по тези ширини -кеф цена няма....
  • 19 Ххх

    15 1 Отговор

    До коментар #2 от "xaxa":

    Май не си разбрал. 1,6 атмосферен и 1.0 с турбо.
  • 20 Miusuka Madoto

    15 2 Отговор
    Сектантееее, де си бре?
  • 21 Komapak

    11 5 Отговор

    До коментар #11 от "ужас":

    И моята гори 13 на сто, ни е 250к.с. Много ти "тежи" десния крак, колега. 😁
  • 22 InvertA

    44 13 Отговор

    До коментар #16 от "Октавия":

    Тия сме ги слушали за разходи от по 5-6 литра газ,аре стига глупости,то завода не дава такива стойности, ти как ги докара ти разходи, или това е разхода на масло за тая ваг-на?
  • 23 Сектант

    26 10 Отговор
    На море съм.........сега виждам че ме търсите.......
  • 24 До емил с бързия сааб

    39 6 Отговор
    Я пак, французите са правили и то култови коли с турбо, доказали се в спортовете, да си чувал за рено 5 гт турбо, рено 5 алпин турбо, рено 5 турбо 2, рено 11 турбо и тн, сега пак имат турбо бензин с по 300 кс, моя е 225 кс, а сааб никога няма да е спортна кола.

    Коментиран от #89

  • 25 Japbest

    25 39 Отговор
    Lexus rx450h, lpg, разход 7лв на 100км, мощност 275кс, в момента цена около 30000лв, след 3г предполагам 25000лв, и караш истински автомобил made in Japan, марка класирана номер 1 в света многократно. Дачия не заслужава да бъде коментиран.
  • 26 Сатаната

    21 19 Отговор
    Вярно ли? CLK 200 компресор 192 коня, 1999 г. ръчна. В града 10 л. газ , извън 10 л. със 140 км/ч. с климатроник. С 220-240 км/ч 18 + л. на 20 години, това ли е развитието, половин мотор и половина коне и мъртвец след 150 000 и съизмерим разход ако карам след него? Дали може да кара след мен, няма да питам.
  • 27 Дакията...

    19 8 Отговор
    ...с тоя мотор ще изкара точно колкото и е гаранцията,тоест 5 години.Ресурса на тоя изцеден двигател е толкова и смяната на някоя нова синтетика ще е на 30к.км.
  • 28 Пък и Дакията...

    13 6 Отговор
    ...казва се Дакия,защото не казваме Трачия,отдавна не е Румънска.
  • 29 InvertA

    35 12 Отговор
    Te че са извратени японците е ясно, но аз по-грозно нещо от тоя Lexus rx450h не съм виждал.

    Коментиран от #94

  • 30 ПЕНКО

    40 2 Отговор
    С ДВУЦИЛИНДРОВО СИ ТРАБАНТЧЕ- КАРАХ 200 Л ДЖИБРЕ + 100 КГ ДЪРВА + ДЯДО - 90 Л И АЗ- 70 Л - ПО ДУПКИТЕ НА ЧЕРНИЯ ПЪТ ДО КАЗАНА --- С РАЗХОД -7Л НА 100 - БЕНЗИН 75 !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 31 Гост

    18 13 Отговор
    SUV с мотор за косачка, че и на сиромашко гориво. Що не си купите едно Рено 19, като ще сте мишки бе?
  • 32 Гост

    14 7 Отговор
    Това да не е двигателя на Форд екобуст? Той не беше ли с вграден изпускател в главата и с много проблемна водна риза? Правеха я в Русе някакви французи.
  • 33 Хайл

    7 10 Отговор

    До коментар #4 от "да де":

    Че това джип ли било...
  • 34 DARK

    20 4 Отговор
    F - серията мотори на Рено бяха страшни а това е пълна скръб моя 22 годишен коптор Лагуна 1.8 16V 120к.с. (незнайно колко измрели вече) харчи 6-6.2 при 90-100км/ч и 7 при 120-130км/ч и мотора няма нищо специално най обикновенна атмосферка с класически дросел с жило железен мотор.

    Коментиран от #54

  • 35 Гост

    21 6 Отговор

    До коментар #14 от "ЕДНОДНЕВЕН БОКЛУК":

    Само двутактовите могат да са добри на 3 цилиндъра. Варбурга 1 литър 50 коня върти гуми от място на трета.
  • 36 Гост

    19 4 Отговор

    До коментар #17 от "Адаш":

    Така е . Малкия мотор иска много настъпване да върви и гори много. Голям мотор върви с леко почесване на педала и гори по-малко.
  • 37 Не забравяй

    10 4 Отговор

    До коментар #6 от "Българската гъзчица":

    Само където българската газчица не е българска а руска
  • 38 Готин

    63 9 Отговор
    Пожелавам на всеки от вас да свали найлона от седалките на новият си автомобил, пък бил и Датчия дори! За съжаление много знаете, но малко можете.

    Коментиран от #42

  • 39 Петър

    12 0 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Не се обиждай, ама не ти повярвах.
  • 40 Готин

    4 0 Отговор
    Оставил го е щот е ного убаво.
  • 41 Pernik

    1 21 Отговор
    Истината е Мерцедес цлк 2000 на газ 136hp с 20лева 270км. ГРАДСКО и малко бензин разбира се 😉
  • 42 AdiBas

    11 29 Отговор

    До коментар #38 от "Готин":

    Браво, бе, разкри ни какви сме:) Найлон да свалям,Да, ама не от дачия, само, моля!То имаше една чалга певица, която повтаряше че всички сме я били харесвали, ама щото била мноу убава и не можем да я имаме, затова сме и се присмивали, сега и ти с нея найлони...Не ща аз найлон от този румънски отпадък, ти си приказвай, квото си искаш, шофьоре на един литър турбо...

    Коментиран от #45, #85

  • 43 Но молА ви сА

    16 6 Отговор
    7.65 литра газ среден разход за трицилиндрова, еднолитрова прахосмукачка си е направо подигравка с драгия потребител.
  • 44 НЕ ВЯРВАЙТЕ НА ДЖУРНАЛИСТИТЕ

    13 3 Отговор
    ''Зa тaзи eднa гoдинa oбaчe румънцитe ce вcлушaхa в твърдeниятa нa Ж-Р-Н-А-Л-И-С-Т-И-Т-Е и ... трaнcплaнтирaхa трицилиндрoв eднoлитрoв мoтoр пoд кaпaкa нa НАЙ-ОФРОУДЪРСКАТА Dасiа''. И станала тя една......... журналистическа кошница.
  • 45 Готин

    7 2 Отговор

    До коментар #42 от "AdiBas":

    Ха ха ха! Значи ти си от неможещите. Искрено ме засмя. С най добри чувства. Хайде със здраве.
  • 46 Разсилен

    4 3 Отговор

    До коментар #15 от "бай Иван":

    Това изобщо не е вярно! Стари опелски мантри.
  • 47 един от стадото

    10 2 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    не разбрах сега, ще караме ли или ще броим стотинките

    Коментиран от #62

  • 48 Разсилен

    13 5 Отговор

    До коментар #17 от "Адаш":

    Абсолютно вярно! Малък двигател работи на високи обороти и си гори здраво!
  • 49 Твоята

    12 2 Отговор

    До коментар #16 от "Октавия":

    Октавия да не мислиш че ще изкара повече
  • 50 Онзи

    21 6 Отговор
    Хвали старо а си купи ново Дървена е Даката ама за голия българин...На таксита има на по 400 хиляди без ремонт на мотора...Шофьора е важен

    Коментиран от #72

  • 51 Христо

    30 3 Отговор
    Имам познат горски, който за служебна кола са му дали дъстър. Тая кола не излиза от горските пътища и да ви кажа е учудващо здрава и проходима. Та може да е паркетник, но е добър работен кон.

    Коментиран от #56

  • 52 Дфен

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "да де":

    Колкото ново беенве
  • 53 Josiv

    3 0 Отговор
    Ge; g/kWh :) ефективен показател на двг.
  • 54 Ежко Бежко

    2 2 Отговор

    До коментар #34 от "DARK":

    Железни и още как, сега карам трети F мотор, но F4RT, по-слабата версия 163 коня качен във ванче и нямам забележки по него. Вече не правят такива, не знам на бензин колко ще изкара, но след неизвестно колко на бензин го юркам почти 200 000 на газ...Ами не трепва, моторът не е отварян, само обслужван с консумативи, турбината също....Сега което правят - не мерси
  • 55 гост

    3 5 Отговор
    Ако ще карам на газ естественно, че ще избера атмосферката и 4 цилиндра с по-голяма кубатура. Разход от 7.5 за извънградско и еднолитров двигател дори е много. Голф 1.6 100кс атмосферка дава 7.5л газ с обикновен газов инжекцион за хиляда лева.
  • 56 Читател

    4 3 Отговор

    До коментар #51 от "Христо":

    Добро е 4×4 е на Нисан терано 2 старо, но доказано. Има и добър ъгъл отпред което е много важно, особенно при обръщане на тесни горски пътища. Има и що годе някакъв ход на окачването, за разлика от повечето паркетници днес. Първата му е много бавна и върши перфектна работа при теглене на каравана, а също и като станат яки бабуни от снега и трябва да караш бавно а има сериозен наклон.
  • 57 много ти гори

    21 6 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Аз карам 40 годишен ЗИЛ 130 и ми гори 5,5/100 газ!
  • 58 Дървен шоп

    6 2 Отговор

    До коментар #12 от "Емил":

    Не си прав,защо тогава ВОЛВО 480 турбо е с двигател на РЕНО 1,7турбо ?

    Коментиран от #60

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор

  • 60 Волво S40

    4 4 Отговор

    До коментар #58 от "Дървен шоп":

    Да с Рено мотор е некъде 120коня беше 1.7.Аз имам S40 1.9 турб бензин 200коня при него всичко си е на Волво голем самолет и ми гори 10 смесено.Иначе градско София ми дава 14-15/100км.напълно нормално за тази лудница ама извънградско ми пада на 8.5.
  • 61 Волво S40

    8 4 Отговор

    До коментар #12 от "Емил":

    Аз залагам че нема да ти издържи много дълго така да я караш на 300коня.Сааб се провалиха тотално за туй ги спряха най-смотаната марка е това.
  • 62 123

    4 5 Отговор

    До коментар #47 от "един от стадото":

    Колата е създадена за хора които броят стотинките! Като във това не влагам грам лоша умисъл! Двигателчето не е лошо, просто има нужда от 6 предавка....,.за служебно добиче се е утрепал, за до 100 000 километра! Макар че при 30 000 стартова цена, хм....

    Коментиран от #64

  • 63 Шлиците

    5 4 Отговор
    С Волво на 20 г. и незнайни километри (190хил.от мен) на газ 8,5 на сто.V70 170 коня атмосферен.(извънГрадско) Или нещо бъркат с тази Дачия или...смехотворно.
  • 64 Кариби

    2 6 Отговор

    До коментар #62 от "123":

    Мораното ми гори 18 на сто газ и не се оплаквам.За какво спорите.Дачия въобще кога са имали джип.На мен алкантарата ми струва колкото нова тази дачия.Камоли да и махна найлоните от седалките.

    Коментиран от #68

  • 65 Стари каруци

    15 4 Отговор
    Хубава кола за хора без комплекси,нова...
  • 66 А някой

    19 2 Отговор
    От вас направи ли си труда да прочете по какъв маршрут е теста. Рим-Форли. Демек от западното крайбрежие на Италия до източното. Само средно пресечен планински терен, много населени места , няма магистрали и ужасна пътна настилка. Покрай Перуджа пътя е такъв ужас че Чирпан-Стара Загора ще ви се види писта. Това значи че ускоряваш и намаляваш постоянно. Най високата точка по маршрута е около 800 метра надморска височина . Минавал съм там десетки пъти. Карам тир който по равна магистрала с 25 тона товар харчи около 25-27л нафта на 100км. По този маршрут ми гори около 40-42л.

    Коментиран от #69

  • 67 Pernik

    3 6 Отговор
    Golf2 1.6 1990 год. 7.5 газ 100-- 130 км
  • 68 123

    3 1 Отговор

    До коментар #64 от "Кариби":

    Никой не спори колега, нещо се бъркаш! Коментираме разход на чисто нов автомобил, със 5 годишна гаранция на двете системи, имащ разход под 7 лева за 100 километра! Кой спори? Виж , някой да обясвява че това е щайга, да,.има такива,.ама.всеки си знае за себе си... Щом маркетинга на Дачия го е пуснал, значи се очакват продажби. П.С. : много кожа в тоз Нисан бря😀
  • 69 123

    3 0 Отговор

    До коментар #66 от "А някой":

    Недей така, колега😀! Недей да разваляш форумните дискусии, такъв богат извор на експертни инженерни мнения! В статията се пише за Карнобат, ние почваме да обясняваме как той няма да стане Кан никога😜
  • 70 ама си

    6 1 Отговор

    До коментар #11 от "ужас":

    CNG и LPG са просто вид гориво. Това ти дето си никой да казваш на производителя че заводски двигател на гориво различно от дизел и бензин е простотия означава че на теб нещо ти липсва в най-горния етаж. Колата е фабрично предвидена да работи на LPG!!!
  • 71 Аз само да кажа

    2 18 Отговор
    Само БЕДНИТЕ карат на газ....не ма занимаай

    Коментиран от #98

  • 72 Кое е минало 400к км

    7 5 Отговор

    До коментар #50 от "Онзи":

    Ти пийш ли си хапчетата редовно ,чисто нова Логан на приятел таксиджия,чисто нова от магазина на 6 000 км. хвърли карета и съединител на 6 000.. човека иска да си реже вените

    Коментиран от #73

  • 73 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #72 от "Кое е минало 400к км":

    Като гледам повредите-дрифтил е. Колите са надеждни икономични и евтини за поддръжка и това е всичко, за това и цените им са такива втора ръка,
  • 74 КЕНЕФА РЕНО

    5 16 Отговор
    ЯПОНЕЦА ПРАВИ КОЛИ ЕВРОПЕЕЦА ОЩЕ СЕ УЧИ И КРАДЕ ТЕХНОЛОГИИ ОТ ЯПОНЕЦА ФРЕНСКИТЕ И ГЕРМАНСКИТЕ КЕНЕФИИ СА НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ ЗАД ЯПОНЕЦА КОЙТО НЕ ВЯРВА ДА ПРОВЕРИ!

    Коментиран от #75, #80, #93

  • 75 123

    8 0 Отговор

    До коментар #74 от "КЕНЕФА РЕНО":

    Колега, я е така за спорта, вземи ни ограмоти кои по точно технологии са откраднати от европейците! Ама бъди конкретен, щото лаладжии много, разбирачи малко! Е, ....
  • 76 Форд

    0 10 Отговор
    Екобуст на Форд там е истината

    Коментиран от #92

  • 77 Бизнесмен

    9 2 Отговор
    И аз на първо поколение Ауди Q7 съм постигал разход 6,5л дизел на 100км. - при каране с 70 км./ч по натоварен междуградски път, където не можеше да се изпреварва и да се кара по-бързо. Не че е много за хвалене, че си карал с 70км/ч, ама за 2.5т. кола с постоянно 4х4, беше впечатляващо. Нормалният разход е към 9-10л. на магистрала и 12-13л. градско (спокойно каране).
  • 78 Ввв

    4 3 Отговор
    Мда,”уникална” каляска за хора.....които искат да стигнат от точка А до точка Б,това е!!!Нищо повече!
  • 79 100 000

    5 4 Отговор
    След 100 хил. Този мотор ще е умрял
  • 80 Но гният

    1 3 Отговор

    До коментар #74 от "КЕНЕФА РЕНО":

    Но гният като за световно
  • 81 Аритметко Сметачев

    3 1 Отговор
    7х0.7 = около 5лв за 100 км, айде да видим ел. Теслата на Мъск
  • 82 Жината на Оскар

    4 6 Отговор
    На газ не харесвам кола, имам алергия...!
  • 83 Az карам кола.

    11 4 Отговор
    Моето Ауди 4,2 FSI харчи колкото му сипя. Нищо не връща. Но поне върви прилично.

    Коментиран от #91

  • 84 Патето яки

    2 5 Отговор
    Какво му е хубавото 1.0л 100 коня и гори 7.65л газ. Моя опел 2.0л 136 коня от 96г гори 8.5 литра газ, 7.5 бензин.
  • 85 Асен

    2 1 Отговор

    До коментар #42 от "AdiBas":

    Ами продължавай да вървиш пеш тогава
  • 86 2107

    1 3 Отговор
    Това са сметки без кръчмар. Аз, понеже не защото съм практичен, но преди всичко реалист ,оценявайки възможностите си , карам така познатата ми до втръсване класическа ЛАДА -Седмица ,която е с 1,5 литра мотор и карбуратор...лишена от каквато и да е било електроника -източник на проблеми ,5 скорости, 2004-та година -производство и купена ,на старо от приятел преди 7 години само за ....1 000 (хиляда ) лева... Вече съм и навъртял поне 70 000 и освен консумативи ,като масло, гуми ...до сега НИЩО не съм и сменял...И на пътя не ме е оставяла...Даже що "западняци" съм провлачвал и прибирал от пътя на буксир... Та тя,милата ми "харчи" в момента ,през лятото ...точно 9,5 и то СРЕДНО (градско и извън градско смесен цикъл) при това с огромен ,самоделен багажник на покрива ,на ,който не веднъж съм качвал по половин кубик дървен материал по 4 м...През зимата ,вярно повишава с 2-3 литра ,но ...няма как ...тя бензин не знае що е ,а докато всякакви съвременни инжекциони със смесено горене ...ЗАДЪЛЖИТЕЛНО палят и работят известно врема на бензин и автоматично се превкл. на газ ,което изисква и ВИНАГИ ДА ИМАШ БЕНЗИН В РЕЗЕРВОАРА...А аз даже съм го демонтирал моя , за да освободя място в багажника . Та се чудя ...тази разлика от 2-3 лева на 100 км между моя разход и този на Дъстера ,след ,колко време и милиона километра , ще може да компенсира и разликата в парите , които струват,като суми в придобиването им -мисля ,че Дъстера е от 25 000 лева и нагоре ...
  • 87 Леле майко

    7 6 Отговор
    Леле майко,почти никой от пишещите до тук не е карал три цилиндров съвременен автомобил.На тоя Дъстър не може да му платите дори каското бе лузъри.Карайте си колите от миналия век и си мислете че живеете.

    Коментиран от #95

  • 88 Олеее

    6 5 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Още малко и ти повярвах. Братчед , и ние сме карали на газ. 300 коня 8.5 разход ,ама по нанадолнище, без газ. Да си направиш колата на газ - тва е най-голямата тъпотия. Разбрал съм го от личен опит, след 4 служебни и 6 лични коли, от 1991 година насам.
  • 89 Борко Отворко

    4 2 Отговор

    До коментар #24 от "До емил с бързия сааб":

    Хахах ти добре ли си бе братле въобще за такива френски изяви не ми говори французите знаеш какво могат да правят само хубави вина и свирки.А пък че Сааба не е марка не е те и за туй ги спряха щото се усетиха че са пълни боклуци.
  • 90 До Емил със Сааба

    4 0 Отговор
    Ти как разбра че си я направил 300коня тази баракуда мерил ли си я поне на дино да видиш дали е толкова или се филмираш нещо?😀Колко коня ти е заводски нормално?
  • 91 Борко Отворко

    4 3 Отговор

    До коментар #83 от "Az карам кола.":

    И колко прилично да върви 4.2 атмосферка?Возил съм се не ви прави кеф само дето е голема ламя я вземи я турбинирай и тогава разправяй че върви .

    Коментиран от #96, #100

  • 92 Борко Отворко

    4 1 Отговор

    До коментар #76 от "Форд":

    Малее хахах туй е най големия кенеф братчед не ставай смешен
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор

  • 94 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "InvertA":

    Виж в огледалото
  • 95 Смешко

    2 0 Отговор

    До коментар #87 от "Леле майко":

    Хаха ти на какви наркотици си бе момче?!Разсмя ме искрено,отивай в театъра!
  • 96 Az карам кола

    2 2 Отговор

    До коментар #91 от "Борко Отворко":

    С 350 к.с и 500 Nm въобще не върви. Предполагам, че караш нещо с данък 26 лв. Въобще нямам желание да споря.
  • 97 Мод

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "ужас":

    На кралицата ролсройс-а от 1967 година е на газ. Ама Ганьо това не може да го разбере.Малко е като циганите в блок.

  • 98 Мод

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "Аз само да кажа":

    Отговор 97
  • 99 ПСЕВДО ДЖИПА

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "да де":

    ЧЧАКАМ С НЕТЪРПЕНИЕ ЕДНОЦИЛИНДРОВИ ДВИГАТЕЛ НА ДАЧИЯ С 500 КУБИКА И СУПЕР ОГРОМНА ТУРБИНА. ТОГАЗИ ,ЧЕ ТО КУПИМ ТОВА НЕДОРАЗУМЕНИЕ. ИМАШЕ ЕДНО НЕМСКО ФИЛМЧЕ В ЮТУБ ЗА ИЗКАЧВАНЕ НА ЗАСНЕЖЕНА СКИ ПИСТА С 4Х4 ТА ТАМ ДЪСТАР СЕ ПРОВАЛИ ОЩЕ В ПОДНОЖИЕТО. ПОБЕДИТЕЛ БЕ ЛАДА НИВА.
  • 100 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #91 от "Борко Отворко":

    Който не може да си направи атмосферния мотор да върви слага турбина
  • 101 Николай

    4 4 Отговор
    ГАЗТА НЕ БЕШЕ ЛИ ГОРИВО ЗА ГОТВЕНЕ И ОТОПЛЕНИЕ. КАТО СТАНЕ Ф1 НА ГАЗ И АЗ СЛАГАМ ТОГАВА ЕДНА УРЕДБА.
  • 102 Киро

    4 1 Отговор
    Много се "кефя" на комбайнери, трактористи и фадромисти, дето още успяват да откраднат някоя туба нафта, за да сипят на пасата и да се омиришат на румънски тираджия, докато с едната ръка крепят "фунията" от изрязана бутилка Фанта, а с другата прегръщат тубата с нафта, по-нежно от жена си... И като някой такъв тарикат нарече газта "сиромашко гориво" се смея от сърце! Честно!
  • 103 Niki

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Адаш":

    Мести се.... От 2 месеца карам такъв и гори точно 7,5 литра.... 40% градско и 60% извън града. Колата има динамика. Липсва и 6(5) предавка, т.к. при Дачия първа е като бавните скорости - за спускане и изкачване на стръмни наклони... Прилична е отвътре с доста екстри като за Дачия (климатроник, круиз и др.) и с преработен волан спрямо първото поколение... Кара се с 1 пръст. Страхотна кола за 25К - толкова е в момента с отстъпка от 13%...
  • 104 SkaS

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Емил":

    Пълни тъпотии пишеш !!!!
  • 105 мао

    2 0 Отговор
    Моя логан комби 1.6 мотор 8-9л газ зависи от карането.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.